Welke zomer en winter schoeisel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CharChar
Berichten: 2
Geregistreerd: 17-04-18

Welke zomer en winter schoeisel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-18 13:51

Hoi Allemaal!

Ik ben opzoek naar nieuwe winter/thermo rijlaarzen, zomer rijlaarzen en stalschoenen.
Ik heb maat 37/38 en een dikke kuit.

- De winter rijlaarzen moeten warm en waterdicht zijn.

- De zomer rijlaarzen moeten waterdicht en ongevoerd zijn.

- de stalschoenen graag het liefst een laag model met een uitneembare voering, zodat deze in de zomer en winter te dragen is.

Wie kan mij helpen? _/-\o_ :D


Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Welke zomer en winter schoeisel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 14:11

Oeh, met rijlaarzen kan ik je niet helpen want die gebruik ik niet. Maar als stalschoen heb ik de Mountain Horse rider classic en die vind ik heel erg fijn! Ik heb er een eigen zooltje in gedaan, want die er al in zaten vond ik iets te weinig steun geven. Ik gebruik ze zowel in de zomer als in de winter (met wollen zool). :)


0011223344
Berichten: 450
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Bij mijn paard in de tuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 14:28

Ik heb als rijlaarzen Ariat bromont tall. De winterversie daarvan is waterdicht en gevoerd. Die zijn steviger dan de zomerversie. Ik vind de winterversie fijner dan de zomer en ze worden niet heel warm in de zomer hoor, gewoon comfortabel.

Winterlaarzen om op stal te werken zoek ik zelf nog goede tips voor, vooral laarzen waarmee je goed kunt werken en die niet na een seizoen versleten zijn. Daar vallen de laarzen van muckboot en Ariat wel onder bij mij. Maar ik ben ook vrij veeleisend qua schoenen.

Als zomerschoenen voor op stal heb ik nu bergschoenen van Lowa. Superdingen. Waterdicht, veel steun voor je enkels en ze slijten niet zo hard.

Bareback
Berichten: 23
Geregistreerd: 27-02-17

Re: Welke zomer en winter schoeisel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 16:19

Ik volg even want ben ook op zoek naar goede stallaarzen.

Heb zelf in de winter altijd de harry's horse gevoerde winterlaarzen gehad, die zijn rond de €40. Dit zijn prima laarzen en lekker warm, alleen ze zijn na één jaar al versleten. Dus mocht je dat niet erg vinden dan zou dit een goedkopere oplossing zijn. Ik paste hier met mijn dikke kuiten prima in.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_ en 65 bezoekers