Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:28

Neen, zal er eens voor gaan zitten.
En enkel facebook kan dat? Want volgens mij gaan er meer gegevens door gewoon via mijn mobiel dan via facebook, maar dat is misschien maar een idee.

Lisitano

Berichten: 4933
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:16

[***] schreef:
"Ze" zullen vast heel veel weten :j Maar nu lijkt het alsof alleen facebook dit doet en al de problemen opgelost zullen worden als je je account verwijderd en dat snap ik niet.

Als ik het goed begrijp is instagram volgens jou anoniemer? Waarom? Omdat je daar alleen over honden post? En wat als je op je facebook ook alleen over honden post, is het dan hetzelfde? Of is er dan alsnog een verschil?

Want dat is mij dus niet duidelijk. Als je je hele leven en elke scheet op facebook zet en niet op instagram zal er allicht een verschil zijn. Maar anders?

Oh ik bedoelde eigenlijk dat ik op Instagram anoniemer ben voor mensen. Geen naam van mij, geen gezicht van mij en geen klikgedrag wat anderen zien. Gewoon foto's van mijn honden. Dus niet voor data oid maar gewoon voor mensen als jullie, dit zijn mijn honden: klaar. :D

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:35

Ah, op die manier :j Dat heb ik op facebook dus ook, alleen paarden :+

Op instagram zien je volgers trouwens ook wat je geliked hebt of wie je bent gaan volgen, tenzij je een privé-account hebt, dan niet denk ik? Maar dat zal ook vast wel ergens opgeslaan worden :+

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:40

Facebook doet veel meer, die kan gesprekken op je telefoon zien en iedere site die je bezoekt. Daarom, even zondag met lubach kijken https://youtu.be/ysa-SzNepsA Dat praat makkelijker :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:43

Ik zit op mijn werk, zal vanavond als ik tijd heb wel even kijken.

Maar aangezien instagram van facebook is vraag ik me af of het verschil wel zo groot is (en of facebook de enige is die dit doet, je telefoon weet nog veel meer gok ik). Zal het dan vanavond wel ontdekken ;)

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:44

Jongens kunnen we dit topic gewoon over instagram houden? Er loopt eem ander topic over het verwijderen van facebook waar je kunt discussiëren.

Mijn instagram gaat de laatste tijd erg goed. Veel nieuwe volgers erbij en ook het aantal likes begint gestaag te stijgen:)
A.s zondag een fotoshoot dus binnenkort weer een paar pretty pictures er tussen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:51

Sinds m'n tattoo doen mijn foto's het ook zoveel beter _O- <<)
Twijfel toch m'n account openbaar te zetten, maar iets houdt mij toch nog tegen :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-04-18 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:51

Voor mij is het ontopic aangezien ik mij afvraag waarom facebook niet goed is en instagram wel, dus maw wat is er veiliger aan instagram en waarom zou je het gebruiken.

Maar zal erover zwijgen ;)
Mijn account is een ramp, verlies alleen maar volgers en haal amper nog 40 likes, een "goede foto" zit rond de 60 likes. Geen idee wat ik verkeerd doe...

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:03

Hier gaat het ook erg slecht hoor. Er gaan er meer af dan dat er bij komen.
Ik maak me er niet zo druk om, ik ga er vanuit dat het wel weer bij trekt.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:55

Bij mij deed deze het echt goed!
Ook 9 reacties :D
Afbeelding

Zit nu te twijfelen om een extra account aan te maken en dan openbaar, ook voor portfolio en de iets minder persoonlijke foto's, zijn er meer die het ook op die manier hebben? (en dan bedoel ik niet aparte account voor ze hond/paard of bedrijf ;) echt verschil in insta voor alleen mensen die je exht kent en eentje "voor de hele wereld"?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 18:52

mirriejj schreef:
Hier gaat het ook erg slecht hoor. Er gaan er meer af dan dat er bij komen.
Ik maak me er niet zo druk om, ik ga er vanuit dat het wel weer bij trekt.


Hoezo zou het bijtrekken denk je? Waar zou het dan aan liggen?



Geen idee _Dreamer, wat zou het onderscheid dan zijn voor jou? Bedoel: waarom zou je je gewone account dan niet openbaar maken? Zit er zoveel verschil in de foto's?

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 18:54

Ik heb wel vaker periodes dat het slechter gaat, maar op den duur gaat het ook wel weer een stuk beter. Ik doe er niets speciaals voor.

purny

Berichten: 27462
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:44

Ik heb m'n account op privé staan. Mensen moeten mij eerst toestemming vragen willen ze m'n foto's zien.
Ik kreeg namelijk iets teveel rare volgers

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:37

Onderscheid bij mij zou zijn is vooral geen foto's waar andere op staan. Maar ook geen huis-tuin-keuken foto's van m'n paard waar bijv de stal (dus locatie) te herkennen is. Wat meer ""professioneel"" dus :)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 22:04

Dat heb ik ook :j Naja, het professionele is ver te zoeken :+ Maar heb wel een account voor stalmensen en stalgebeurtenissen en dan eentje waar enkel buitenfoto's op staan (en ik niet in beeld, hoogstens eens een stuk longeerpiste of dergelijke waar je dan hopelijk niet teveel van kan afleiden).

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 23:21

Op m´n persoonlijke account gooi ik alles wat ik leuk vind en mijn profiel is openbaar, maar I don´t care. :) Doe daar niet zo moeilijk over. En op Bright's account alles van Bright natuurlijk en hier en daar iets van Cas.

& verder vind ik de discussie hier over FB zelf niet zo vervelend, vind de verschillende meningen wel leuk.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 23:56

Toen ging mijn insta van chaos naar totale chaos... HELP

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 00:54

Gianti schreef:
Toen ging mijn insta van chaos naar totale chaos... HELP

I can't help you :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 08:35

Joscaa schreef:
Op m´n persoonlijke account gooi ik alles wat ik leuk vind en mijn profiel is openbaar, maar I don´t care. :) Doe daar niet zo moeilijk over. En op Bright's account alles van Bright natuurlijk en hier en daar iets van Cas.


Ik wil het 2e account ook wat meer voor portfolio gebruiken dan, dus echt een stuk minder privé :)
Ik doe er opzich ook niet moeilijk over, maar weet niet hoe de andere op mijn foto's daarover denken. Maar ook vanwege m'n vriend, hij is agent en heeft liever zo min mogelijk echt zo openbaar dat letterlijk de hele wereld erbij kan :)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 20:17

Wat doet Instagram met de kwaliteit van videos? Heb net eentje gepost waar het al moeilijk op te zien was (maar wel helder) maar heb nu het idee dat het helemaal onzichtbaar is doordat er vlekken in beeld zitten :+ Betert dit nog zoals op youtube? Of blijft het gewoon slecht?

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 20:23

[***] schreef:
Wat doet Instagram met de kwaliteit van videos? Heb net eentje gepost waar het al moeilijk op te zien was (maar wel helder) maar heb nu het idee dat het helemaal onzichtbaar is doordat er vlekken in beeld zitten :+ Betert dit nog zoals op youtube? Of blijft het gewoon slecht?


Ik heb bij mezelf (@shetlander_luna) niet echt het idee dat de kwaliteit veel minder wordt :) Maar geen idee of insta er echt nog invloed op heeft. Heb meestal mobiel filmpjes die ik ook op m’n mobiel nabewerk in iMovie & niet op het grootste formaat opsla, kost teveel ruimte :’) En dan upload ik ze naar insta

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 20:33

Hier is het wel een GoPro, denk daarna geknipt op pc en dan op mobiel gezet. Maar op mobiel ziet het er prima uit, op insta niet. Zo zie je eigenlijk niet waar het over gaat, best stom.

Als je het op instagram zelf kijkt bij het plaatsen is het trouwens ook nog ok, zou het door het inkorten komen?

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 21:27

Het kan zijn dat er een kleine bug in zit. Ik heb het heel soms ook dat een video ineens er heel anders uitziet dan wanneer ik hem uploadde.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 22:19

Ik vind zelf wel dat de kwaliteit van video's achteruit gaat op insta. Niet extreem, maar ik zie wel verschil met hoe hij op m'n telefoon staat, bij de een meer dan bij de ander

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-18 13:20