nou ja wat voor email ik nou net kreeg ??????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

nou ja wat voor email ik nou net kreeg ??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 14:14

ga ik even lekker mijn mail ophalen ligt er een mailtje van een engels tv programma in mijn box?
Of ze vanavond in hun show V Graham Norton informatie mogen publiceren over mijn modelpaarden homepage omdat ze gillian anderson in de show hebben en zij is gek van paarden en heeft ook een model?
Was er een formulier bij wat ik moest tekenen zodat ze alle recht hadden dingen te gebruiken, publiceren, vermenigvuldigen etc.
DUS NIET!!!

nee ik ga dat echt niet doen hoor, ken heel dat programma niet?
Wie weet wat voor een rare show het is en ik moest dan ook toestemming geven om info te gebruiken door hun, nu maar ook eventueel nog over 10 jaar zeg maar?

Hoe zouden jullie hier op reageren?
Laatst bijgewerkt door Horse Pleasure op 11-11-02 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:17

ik zou eerst willen wete nwat ze erover gaan zeggen
want misschine gaan ze wel de dineg omddraaien zoals zeggen dat jij die niet hebt gemaakt en als je weet wat ze allemaal erover gaan zegen dan pas tekenen

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 14:20

juist, daar ben ik dus ook bang voor. en ook heb ik foto's met copy van andere die ik alleen dus mag gebruiken, dan zouden hun dat dus ook doen. Nee ik begin er niet aan, ben geen dealer tenslotte, wie weet hoezeer ze je zwart gaan maken ofzo?
het nadeel; is dus dat het voor vanavond was, en ik ben echt niet van plan heel de middag achter mijn pc te zitten in afwachting op hun antwoord, enne ik moest het getekend terugfaxen, heb alleen geen fax haha

Kreeg dit trouwens net als reactie terug, ik had ze dus gemailt dat ik ze niet kan helpen (wat een moeilijek woorden in zo'n contract) en heb ze naar de officiele website van breyer verwezen.
"we want to use your website only!! not breyer! please could you email back to say if it is OK to show your website on our TV show.
Emma"
Beetje vaag he.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 14:29

O weer een reactie

It is important because Gillian Anderson (X-files) - who is on our TV show tonight - loves horses and used to have a model horse. We would love to show her and all our viewers your fantastic website! Will this be OK?
Emma

Nee toch maar niet ok hoor.

Maart

Berichten: 83
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:51

Ahum volgens mij is dit iemand die de boel probeert op te lichten. Als het echt een tv-programma zou zijn zouden ze veel formeler te werk gaan lijkt me zo en niet op het laatste moment ff snel een email sturen.
Groot gelijk dat je er niet op in gaat!

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:54

ik zou het ook zeker niet doen.
voor je het weet staat jouw informatie overal en nergens en heb je er helemaal geen zicht meer op. bovendien weet je ook niet wat voor gek er achter die actie kan zitten.
En als je tekend heb je niks meer te vertellen als ik zo lees wat ze allemaal met die informatie gaan doen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:57

Wel lache. Lijkt me een moeilijke keuze(je weet niet in hoeverre er misbruik gemaakt kan worden)Die Gillian is leuke vrouw en idd, ze houdt van paarden. Misschien kan je vragen waarom jou website getoond moet worden op een tv programma. Hoe en wat ze ervan willen gebruiken. Zou maar wel gaan kijken vanavond, naar die show.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 15:26

No, I don't like that other people want to use my photos and other stuff. AND I DON'T LIKE IT THAT you send mail to me. Please stop with sending mail to me, my answer is NO and stays NO!!!!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 15:33

ik zou gewoon nee zeggen als ik niet eens van de show af weet of als ik niet eens weet dat de show bestaat, misschien moet je hun voor een telefoon nummer vragen en dan bellen en lekker uitschelden Haha! (niet mijn idee Schijnheilig )

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 16:44

nou het programma bestaat in ieder geval, ze wilden mijn site omdat hij goed was?
Ik heb een levensgroot en ingewikkeld contract gekregen maar ga er dus echt niet aan beginnen he.
als ze haar mijn site willen laten zien doen ze dat maar zonder tv kamera haha

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 17:05

YES _ WE ARE ON THE AIR TONIGHT.

Ja even wat anders dan mijn eerdere berichten ik weet het maar er lagen dus net weer 3 emails van die tv tante in mijn mailbox, en zelfs een van haar baas of ze toch niet alstublieft mijn site met gillian anderson mochten bespreken.
nou toen heb ik toch maar toegezegt en wel duidelijk gemaakt dat ik er een copie van de show van wil hebben.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 17:10

Nou spannend. ben heel benieuwd hoeveel hits je daarna hebt en hoeveel mensen een paardje bij je gaan bestellen. Ik had het denk ik ook gedaan.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 17:14

ja ik heb het nagekeken, show bestaat dus, ik heb verschillende telefoonnummers en als ze er zo veel moeite voor doen ja dan moet het toch wel goed zijn denk ik.
ze hadden verschillende pagina's bekeken maar die van mij wilde ze dus alleen maar gebruiken, best een eer eigenlijk he.
jammer dat ik geen channel4 heb. boehoe

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 17:15

Lachen hoor! Krijgen toch ook wel een verslag op het Friezenforum?

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 19:24

uiteraard. vanavond wordt het uitgezonden en van de week nemen ze contact met me op zodat ik een band ervan krijg haha

wel lachen hoor

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:47

Heej cool zeg! Ik zou het ook een beetje eng vinden als het niet zeker was..maar dat is het dus wel!! Spannend!!
Misschien dat als je de videoband ziet, er een paar shots van kunt maken? Knipoog

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:55

copieer je de tape ook en zet je hem ook effe op de web dat wij het alemaal kunnen bekijken? Haha!

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 20:03

als iemand me daarmee kan helpen dan plaats ik het hier in zijn geheel (mits niet te groot natuurlijk) op bokt.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-02 13:03

Nou ja hoor, krijg ik net een mail dat ze het niet hebben gebruikt want er was te weinig tijd in de uitzending.
daar zakt toch je broek van af he

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 14:09

Tssss, wat een streek zeg!! Das echt dom...volgende keer geef je zeker niet je toestemming meer?

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-02 14:28

nee echt niet, al gaan ze op hun knieen haha

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 15:14

Na jaaaaa zeg, Al die moeite voor niks. Die lui weten ook niet wat ze willen. Ttsskk...... Boos!

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 15:29

Wel eens nagedacht over een passende vergoeding voor het gebruik van je site?????
Als je zelf het copyright behoudt kan je (ook in de toekomst) een vergoeding eisen voor het gebruik. *LOL*

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-02 17:44

hey goeie tip, daar heb ik inderdaat helemaal niet aan gedacht.
maar ja wat moet je dan vragen?

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 18:04

eh... iets met 5 nullen? Pling Schijnheilig