Zomerjas 2018

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Zomerjas 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 11:07

Ik zag dat er een algemeen kledingtopic is, maar omdat ik specifiek een vraag heb over een zomerjas ben ik toch zo brutaal geweest even een eigen topic te openen O:)

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe zomerjas, maar kom er niet uit dus....welke zomerjas hebben jullie?

Doedatje
Berichten: 621
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Re: Zomerjas 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 11:10

Wil je een zomerjas die waterdicht, winddicht enz. is of juist een jas die er vooral 'mooi' uitziet voor naar school/werk?

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:38

Ik heb deze Only jas poos terug gekocht en ben er blij mee! Is in het echt wat lichter van kleur.

Afbeelding
Afbeelding

Mirjam1202

Berichten: 1060
Geregistreerd: 04-12-13
Woonplaats: Tilburg/Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:52

Ik heb verschillende jassen/jasjes voor in de zomer/herfst/lente. Ik koop er af en toe eentje, en draag ze vervolgens jaren (afgewisseld met andere jassen). Ik wissel de jassen af en kan ze zo afstemmen op m'n outfit.
-Levi's, spijkerjas met daarin wol (lichtblauw).
-America Today, leren jasje (zwart).
-Tommy Hilfiger, lange chique jas met ceintuur (donkerblauw).
-Abercrombie and fitch, donsjasje (donker grijs).

Dit zijn allemaal jassen die vooral leuk lijken maar wind-/waterdicht zijn ze zeker niet.

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:05

I know the struggle! En iedereen loopt in zon afgezaagde Only, Vera moda, Vila of Pieces jas. :+ En dan ook nog de kleuren grijs of beige... Ohja, de zara lange blazers of die van de HM zijn ook enorm hip (en ook zo origineel :') )

Heb hier in Denemarken echt een gave gezien, maar vond hem zo veel te duur.. afgelopen weekend tegen een goede tweede perfecte aangelopen. Nu alleen nog een sjaal zoeken.

Afbeelding
Afbeelding
Spijkerkleur, diepe zakken, lang, goed aan de schouders, geschikt voor sportief als chique.

Edit; nee heb er geen 250 euro voor betaald maar 60 :D
Laatst bijgewerkt door eenitraM op 07-04-18 13:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:06

Ik heb een nep leren zwart jasje en een geblokte trenchcoat die ik echt al jaren heb maar ik vind hem nog steeds leuk :D ondertussen is ie al zo oud dat niemand anders erin zal lopen denk ik :))

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:26

eenitraM schreef:
I know the struggle! n iedereen loopt in zon afgezaagde Only, Vera moda, Vila of Pieces jas. :+ En dan ook nog de kleuren grijs of beige... Ohja, de zara lange blazers of die van de HM zijn ook enorm hip (en ook zo origineel :') )

Heb hier in Denemarken echt een gave gezien, maar vond hem zo veel te duur.. afgelopen weekend tegen een goede tweede perfecte aangelopen. Nu alleen nog een sjaal zoeken.

[ [url=m/Jiosxy.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mtLQ4x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spijkerkleur, diepe zakken, lang, goed aan de schouders, geschikt voor sportief als chique.


Dat mag iedereen toch lekker zelf weten? We hoeven elkaars keuzes toch niet te bekritiseren? Ik heb het budget niet voor een jas van €249,-

Afbeelding

Dit is mijn jas TS :) ik heb ook nog een softshelljasje en een “nette” jas. Nu moet ik zelf zeggen dat ik mn jas in deze kleur meer een herfstjas vind. Hij is er ook in andere kleuren inmiddels. Dit is dus een “afzaagde” Only jas :+

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:31

_sharonnn schreef:
[ [url=m/uLmCmo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is mijn jas TS :) ik heb ook nog een softshelljasje en een “nette” jas. Nu moet ik zelf zeggen dat ik mn jas in deze kleur meer een herfstjas vind. Hij is er ook in andere kleuren inmiddels. Dit is dus een “afzaagde” Only jas :+


Haphap := aangepast.

Vind dit ook meer een herfstjasje!

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:32

eenitraM schreef:
_sharonnn schreef:
[ [url=m/uLmCmo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is mijn jas TS :) ik heb ook nog een softshelljasje en een “nette” jas. Nu moet ik zelf zeggen dat ik mn jas in deze kleur meer een herfstjas vind. Hij is er ook in andere kleuren inmiddels. Dit is dus een “afzaagde” Only jas :+


Haphap := aangepast.

Vind dit ook meer een herfstjasje!


Mag toch? Voelde me wel een beetje aangesproken ja.. ieder zn smaak ;)

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:36

_sharonnn schreef:
Mag toch? Voelde me wel een beetje aangesproken ja.. ieder zn smaak ;)


Je zegt het toch zelf ;)


Afbeelding
Dit blijft ook wel een liefde hoor. Die kleur :+:

Supervixen

Berichten: 12828
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:37

Jildau schreef:
Ik heb deze Only jas poos terug gekocht en ben er blij mee! Is in het echt wat lichter van kleur.

[ [url=m/0Bz4qa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SRrv7a.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze heb ik in het groen. Valt erg mooi!

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:51

Ik heb er dit jaar 1 van Esprit gekocht. :) Maar ik draag ook vaak een leren jasje.Afbeelding

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:00

Ik begrijp Sharon wel.. Voel me ook aangesproken want je noemt mijn favoriete merken. :D Maar ik begrijp niet waarom je altijd origineel moet zijn eigenlijk. Ik koop wat ik mooi vind, niet iets om origineel te zijn of op te vallen want dat vind ik niet belangrijk.

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Zomerjas 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:14

En de stijl van de tommy jas is ook nog eens in lijn met die van Vero moda only etc. Alleen nu een merk. Niets opvallends in ieder geval. Wel een mooie jas overigens.

Keell94

Berichten: 4047
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Re: Zomerjas 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:20

Afbeelding

Ik draag vaak gewoon een zwart lederen jasje (geen echt leer want die zijn rete duur :') )
heb deze ook nog in een lichtblauwe variant en een soortgelijke in het licht roze, zo kan ik lekker afwisselen.

Vaak draag ik ook gewoon een Colbertje als 'zomerjas' heb dus niet echt een specifieke zomerjas :P

Pleun02
Berichten: 675
Geregistreerd: 17-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:25

Jildau schreef:
Ik heb deze Only jas poos terug gekocht en ben er blij mee! Is in het echt wat lichter van kleur.

[ [url=m/0Bz4qa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SRrv7a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb deze ook maar ik vindt hem meer een tussenjas. Als zomerjas heb ik een bomberjack maar die vind ik niet zo fijn dus wil ook een nieuwe, ik kijk mee!

Pleun02
Berichten: 675
Geregistreerd: 17-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:30

eenitraM schreef:
I know the struggle! En iedereen loopt in zon afgezaagde Only, Vera moda, Vila of Pieces jas. :+ En dan ook nog de kleuren grijs of beige... Ohja, de zara lange blazers of die van de HM zijn ook enorm hip (en ook zo origineel :') )



Edit; nee heb er geen 250 euro voor betaald maar 60 :D

Als je het toch mooi vindt? Wie ben jij om iemand hierover te oordelen want ik ga namelijk niet een dikke maand aan kleedgeld uitgeven aan een zomerjas! En ik vind de jasse van only en vero moda mooi, goed van kwaliteit en niet al te duur en dan boeit het me geen reet hoeveel mensen dezelfde jas hebben.
Ik houd ook niet van meelopers en trenden volgen maar ik ga echt niet zo moeilijk doen om een zomerjas, want zoveel geld heb ik niet :=

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:35

Ik heb een zalmroze softshell jas van gaastra

Een zwart (nep) leren jasje van only
Een grijs (nep) leren jasje van only
Een spijkerjasje van the sting

En nog een legergroene jas van only. Maar ik wissel ze af met wat ik aan hen.

Skessa_
Berichten: 10617
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:40


eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:49

Ooww ik neem het terug. Het grootste gedeelte van de jassen waar ik op doel zitten in de sale of is al weg, al zijn de beige trenchcoats nog wel in overvloed. :+
Jildau schreef:
je noemt mijn favoriete merken. :D

Het is een merk.. ik draag overigens ook onlykleding hoor :')

Ik gaf het beestje een naam.


Pleun02 schreef:
eenitraM schreef:
I know the struggle! En iedereen loopt in zon afgezaagde Only, Vera moda, Vila of Pieces jas. :+ En dan ook nog de kleuren grijs of beige... Ohja, de zara lange blazers of die van de HM zijn ook enorm hip (en ook zo origineel :') )

Als je het toch mooi vindt? Wie ben jij om iemand hierover te oordelen want ik ga namelijk niet een dikke maand aan kleedgeld uitgeven aan een zomerjas! En ik vind de jasse van only en vero moda mooi, goed van kwaliteit en niet al te duur en dan boeit het me geen reet hoeveel mensen dezelfde jas hebben.
Ik houd ook niet van meelopers en trenden volgen maar ik ga echt niet zo moeilijk doen om een zomerjas, want zoveel geld heb ik niet :=

Ik ook niet hoor. Ben al wel gek. Zo zonde geld. :')

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 14:56

Ik heb vorig jaar een jas van Superdry gekocht, maar die is te dik voor zo'n dag als vandaag. Dus ik zoek inderdaad iets als het net iets frisser is. Die oranje hierboven vind ik echt heel leuk! Die is zeker niet van dit seizoen?

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:01

Ik heb een leren jasje, echt leer, laatste maat voor €100 op de kop getikt, voordeel van in ee 34 passen _O- . Omdat ie echt is draag ik m makkelijk t hele jaar door. In de winter met een dikke sjaal en als het warmer is gewoon lekker open.
Als tussenjas heb ik nog een superdry en een spijkerjasje als echt zomer is. Als t dan zou regenen doe ik mijn jasje aan waar ik normaal mee doe hardlopen, die js gewooon zwart en kan ook voor zo. Of een colbertje als het netjes moet zijn

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:02

Ik heb deze gekocht, vorige week voor het eerst aangetrokken, maar toen was het nog iets te koud, maar nu weer te warm :Y)
Afbeelding

Skessa_
Berichten: 10617
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:06

Druif_01 schreef:
Ik heb vorig jaar een jas van Superdry gekocht, maar die is te dik voor zo'n dag als vandaag. Dus ik zoek inderdaad iets als het net iets frisser is. Die oranje hierboven vind ik echt heel leuk! Die is zeker niet van dit seizoen?


Denk het niet, komt van Zalando Lounge :)

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:13

Ik heb een jas van Nikkie.

Afbeelding