Katten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 19:27

Is er iemand die Royal Canin voert (niet de RC veterinary diet of vet care nutrilon), en deze besteld via zooplus? Laat het me weten, dan heb ik een code van 10% korting voor je. Ik gebruik hem niet. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt :)

Jis_

Berichten: 11588
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 11:03

Hier kreeg Horus en later ook Ronin Acana maar overgestapt naar Prins vitalcare sensitive hypoallergic.

Horus deed het prima op Acana maar Ronin begon zich te krabben en kreeg wondjes en na behandeling voor giardia bleef de ontlasting nog dun. Nu met deze Prins brok geen jeuk meer en goede keutels.

Jis_

Berichten: 11588
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 11:19

Trof net Horus zo aan. Heerlijk languit op haar rug :D

Afbeelding

Ronin in de zelfde boom <3

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Jis_ op 04-04-18 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 11:19

Jis_ schreef:
Trof net Horus zo aan. Heerlijk languit op haar rug :D

[ Afbeelding ]


Aah lekker comfy <3

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 18:36

Ik had na het opruimen van de boodschappen Maira over mijn schouder hangen om te kroelen. <3

Het liefst zou ze bijna hele dag bij mij op schoot slapen tegenwoordig. <3 Maar ik ben niet leuk om mee te spelen absoluut niet interessant. -O-

Afbeelding
<3 <3

Mando

Berichten: 15692
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 19:02

LoveUggs schreef:
Is er iemand die Royal Canin voert (niet de RC veterinary diet of vet care nutrilon), en deze besteld via zooplus? Laat het me weten, dan heb ik een code van 10% korting voor je. Ik gebruik hem niet. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt :)



Ik gebruik het voor de kids.

Bestel idd bij zooplus ook de kattenbakvulling. Ideaal
Hoef ik er niet mee te slepen dat doet de postbode voor me _O-

Bloodymary
Berichten: 4535
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 20:25

Geef je je kinderen kattenvoer? Haha, zal wel niet.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 21:52

Mando schreef:
LoveUggs schreef:
Is er iemand die Royal Canin voert (niet de RC veterinary diet of vet care nutrilon), en deze besteld via zooplus? Laat het me weten, dan heb ik een code van 10% korting voor je. Ik gebruik hem niet. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt :)



Ik gebruik het voor de kids.

Bestel idd bij zooplus ook de kattenbakvulling. Ideaal
Hoef ik er niet mee te slepen dat doet de postbode voor me _O-


Ik stuur je een pb met de code! Scheelt toch iets! :j

Mando

Berichten: 15692
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 04:32

Ja het zijn onze kids haha _O-

Dank je top. Scheelt inderdaad.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 09:34

Hebben jullie ook wel eens dat de kat in je probeer te kruipen. <3

Ze is ook niet meer krols gelukkig. :+

En ze is iets aangekomen voel de heupbotten nog steeds, maar minder eng als in het begin. *\o/*

Jojoju

Berichten: 3791
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 22:22

Wat goed marcella!

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 22:40

Zit alleen nog hoe ik die ogen schoon gaat krijgen aangezien ze doet alsof ik haar wil vermoorden en de rest van de dag krijg ik boze blikken. :')

Jojoju

Berichten: 3791
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 03:34

Da's een lastige ja. Misschien heeft de da tips?

Over boze blikken gesproken.. ted is echt een heel chille kat, alleen toen er een keer bloed afgenomen moest worden.. :oo :wow: met 3 man kregen ze het niet voor elkaar! Hij was he-le-maal over de mik, blazen, krabben, grommen.. :wow: ze hebben hem onder narcose moeten brengen voor wat bloed :=

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 07:12

Ben nu al iedere keer bezig dat ik net iets buiten haar comfort zone probeer te gaan. En zo iedere keer een stukje grens probeer te verleggen en dat ze leert dat ze mij wel kan vertrouwen.

En als ik zo zie is ze eigenlijk hetzelfde als mijn pony vroeger was. Afstandelijk in zichzelf en extreem voorzichtig naar mensen.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 10:39

Sammie heeft ontdekt hoe hij de schuifdeur naar de woonkamer open krijgt.. En geloof me, die deur is best zwaar :+ dit betekend dus dat hij, als we niet thuis zijn, alles kan doen wat hij niet mag doen. :+

Moeten we maar een oplossing voor zoeken :+

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 11:49

Haakje op zetten.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 13:30

Marcella schreef:
Haakje op zetten.


Ook aan gedacht, maar dan kan hij niet meer open :+

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 13:55

Vanmorgen met Chloƫ naar de dierenarts geweest voor een weegmoment, ze is van 8,5kg naar 6 kg gegaan. *\o/* *\o/* *\o/*
Nu nog 2kg eraf maar ik mag veel soepeler omgaan met haar dieet vanaf nu omdat ze al zover de goede kant op is gegaan. 8-)
wiebke schreef:
Over boze blikken gesproken.. ted is echt een heel chille kat, alleen toen er een keer bloed afgenomen moest worden.. :oo :wow: met 3 man kregen ze het niet voor elkaar! Hij was he-le-maal over de mik, blazen, krabben, grommen.. :wow: ze hebben hem onder narcose moeten brengen voor wat bloed :=

Ik had Jhula, die over de flos ging bij het minste beetje dwang en letterlijk blauw aanliep toen ik de dierenarts aan huis liet komen om bloed af te nemen. :oo
Die heb ik eens meegegeven aan de dierenarts zo van probeer het maar eens onder narcose, ze had hem amper op de praktijk of het bloed was zonder problemen afgetapt. :+
Rotkat. :')

Dat blauw aanlopen (en benauwdheid) bleek overigens hartfalen te zijn, een maand later was hij er niet meer, bij gezonde katten zal dit niet of nauwelijks gebeuren. ;)

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 19:36

Mijn stipje was weg!
Ik vond het al zo rustig!

Wat een leuke foto's allemaal weer!
Ik bestel ook bijna alles bij zooplus. Ideaal. Maar nooit binnen 2 werkdagen in huis. Ontworming us 1x zo goedkoop als bijv bij de welkoop.

De mannen! Broers, vrienden..Afbeelding

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 19:41

Bestel niks meer bij zooplus pakket was ook geannuleerd kom vandaag thuis staat er een grote kapotte doos op de galerij. Maar goed dat er niemand afgevoerd moest worden met de ambulance anders was er een hoop gezeik geweest. 8)7 _-:( -:(-

Pakket was trouwens kwijt. :?

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 20:25

Ze zijn wel vaker wat kwijt, gewoon een nieuwe eisen.
Overigens is Bitiba ook van Zooplus, mocht je uitwijken naar een andere webshop kun je Bitiba dus overslaan.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 20:40

Toch vind ik ze altijd heel coulant. Als je een klacht meldt krijg je vaak al gauw wat nieuws.

xxxmh

Berichten: 3486
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 21:21

Wij bestellen altijd het voer bij zooplus en laatst een krabpaal en nog nooit problemen gehad.

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 21:25

Klopt, maar kan me voorstellen dat je liever naar een andere shop uitwijkt.
Mijn eerste bestelling bij Bitiba waren ze het pakket ook kwijt ofzo, had ruim 2 weken van tevoren besteld opdat er speling was in de voervoorraad maar had nog precies voor 1 dag liggen toen ze het vervangende pakket bezorgden.
Ben toen ook heel kwaad geweest en heb gewoon gezegd dat ik verd*mme niet voor niets 2 weken vtv bestel en dat als ik het in Polen besteld had het allang binnen was geweest.
Kreeg nog wel te horen dat als de originele bestelling alsnog kwam ik wel moest betalen.
Niks gratis gehad dus, ook niet aangeboden gekregen toen ik nog vriendelijk en redelijk was.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 21:32

Heel eerlijk vraag ik mij af of het ook nog allemaal wel heel is gezien de staat van de doos. Maar ga een maandag wel even bellen, want in deze staat terug sturen zullen ook niet accepteren. Maar vind het ook niet mijn probleem heb namelijk ook niet getekend voor ontvangst.