Wie gaat met me mee?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bartjeminoes

Berichten: 592
Geregistreerd: 02-11-10

Wie gaat met me mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-18 22:38

Okee ik weet helemaal niet of het hier goed staat..

Maar om te beginnen ik heb laatst al een topic geopend omdat ik graag met een vriend in Nederland op vakantie wil met mijn shetje.

Nu bedacht ik me.. waarom ga ik niet alleen? De reden daarvan is dat ik veel angsten heb en het gaat al stukken beter en na mijn hele proces is dit een hele goede uitdaging voor me om te doen.

Maar toch is het ver van huis. Ik ken daar verder niemand en dan is het wel gezellig om regelmatig iemand te zien en het is financieel wel te doen maar toch een kostenpost.

Dus toen dacht ik.. waarom zou ik niet met iemand gaan. Die er ook lekker een weekje tussenuit wil en toen niet helemaal alleen is maar dat je toch wel lekker je eigen ding kan doen?

Wat is mijn idee:
- 1 week weg
- ieder zijn eigen ding maar in de avond of een ander moment op de dag dat je samen wat wil drinken/kletsen of net wat kan dat ook
- natuurlijk is het ook mogelijk om samen met de paardjes erop uit te gaan maar ik heb een shet dus iemand die wel rijd zal daar niet op zitten wachten haha aangezien ik er natuurlijk naast loop
- ik wil heel graag naar het strand dus dat zal zowieso de locatie worden

Verder is het voor mij echt geen uitgaan vakantie dus ik zal niet met een huisgenoot willen zitten die bijv savonds uitgaat en dronken thuis komt snachts. Daar Zit ik eerlijk gezegt niet op te wachten.

Dus heb je na dit berichtje intresse dan mag je mij een pb sturen naar mij zodat ik ook meer info kan geven over mijzelf. En uiteraard zou ik diegene graag eerst willen ontmoeten of er überhaupt wel een klik is..

Alvast bedankt voor het lezen :)

bartjeminoes

Berichten: 592
Geregistreerd: 02-11-10

Re: Wie gaat met me mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-18 12:53

Niemand?