Is er wel vraag naar verzorgster die niet wil/kan rijden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mazida
Berichten: 1384
Geregistreerd: 31-07-15

Is er wel vraag naar verzorgster die niet wil/kan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-18 23:03

Door zwangerschap en bevalling ben ik even uit de paarden geweest. Nu begint het toch weer te kriebelen. Helaas heb ik last van pijn aan mijn bekken, waardoor ik niet kan rijden. Ik kan nog wel gewoon lopen en verder alles doen, maar paardrijden zal niet gaan of een stal uitmesten zal niet gaan. Nu zou ik graag wel een beetje bezig willen zijn met paarden, maar eigenlijk kom ik dan niet verder dan poetsen, knuffelen en wandelen, maar wie zit er nu op een bijna dertigjarige poetshulp te wachten? Heeft het zin om dan een advertentie te zetten?

Licor

Berichten: 2944
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Re: Is er wel vraag naar verzorgster die niet wil/kan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:04

Ik denk het wel hoor! Je zou hier iig zeker welkom zijn!

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:05

Nooit geschoten is zeker mis. Ik geloof toch echt wel dat er mensen zijn die iemand zoeken voor hun paard die wat extra aandacht kan gebruiken door middel van wandelen en poetsen.

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:05

Ja hoor. Denk zeker wel dat er vraag naar is. Wie niet waagt wie niet wint. Gewoon proberen en dan zie je het wel. Vast wel mensen die wat hebben staan die extra aandacht kunnen gebruiken.

Mies

Berichten: 3988
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:06

Ja zeker wel! Is echt wel vraag naar. Zou zelf ook wel iemand willen die mijn paard aandacht geeft zonder te rijden maar meeste mensen willen vaak toch echt rijden.

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:06

Zeker wel! Ik zou dat juist prettig vinden :j En zo ken ik nog meer mensen

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:06

Zeker wel! Bij de pony zou je zo welkom zijn :D

fierefluiter
Berichten: 199
Geregistreerd: 03-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:07

Ja, hoor. Genoeg eigenaars die het niet fijn vinden als er een ander op de rug van hun geliefde paard zit. Ook zijn er veel shetlanders/ oude paarden die extra aandacht nodig hebben.

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:07

Ik zou staan springen voor iemand als jij!! Ik heb 3 paarden te rijden maar eigenlijk net te weinig tijd, dus moest ik iemand hebben die kan poetsen, op en af zadelen, uitstappen, ik zou heel blij zijn!
Ik vind net niemand die dit wil doen, want iedereen wil rijden, maar dat is geen meerwaarde voor mijn paarden dus doe ik alles zelf, maar ben quasi elke dag tot laat bezig.
Maar het zou al heel toevallig moeten zijn als jij in mijn buurt zou wonen *D

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:08

Ik doe het zelf op het moment ook (al doe ik ook de klusjes tegen betaling) verder rommel ik lekker aan met de paarden en de eigenaresse is er alleen maar blij mee, in mijn geval betreft het tinkers die nog niet zo lang onder de mensen zijn en nog niks kennen (komen uit Ierland) maar er zijn ook genoeg mensen met ervaren paarden die het fijn zouden vinden als iemand met een paard aan de wandel/longeren/poetsen gaan hoor. Als ik zelf een paard zou hebben zou ik er voor tekenen.

Piuni

Berichten: 982
Geregistreerd: 20-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:08

Niet geschoten is altijd mis...
Ik zelf zou er geen problemen mee hebben als iemand niet kan rijden maar wel graag wilt komen poetsen en wandelen. Ookal zou ik zelf tijd zat hebben en elke dag naar mijn paard gaan, ik denk dat een paard het geen probleem vindt als hij extra zijn stal wordt uitgehaald om wat leuks te gaan doen. :)

Caitlin_K
Berichten: 3753
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:09

Ja! Heel hard zelfs! Ik met drie kleine shetlanders zal dolgelukkig zijn met iemand die niet wilt rijden :)

Licor

Berichten: 2944
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:09

En ik weet niet of je wel op een kar kan zitten? Want er zijn ook vaak wel menners die een groom zoeken om mee te gaan mennen bijvoorbeeld.. dat is wellicht ook leuk voor je!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:10

Ik denk dat er zeker vraag naar is. Ik heb zelf een wat oudere grote pony die ik na blessure weer aan het opbouwen ben om straks fijne bosritten onder het zadel en aan de hand te maken. Dus iemand die een of twee dagen in de week lekker wil poetsen en wandelen zou meer dan welkom zijn. Zo zijn er vast meer mensen met paarden of pony’s die om wat voor reden niet bereden kunnen worden, of waarvan de eigenaar niet wil dat een ander ermee rijdt.

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:11

Mazida schreef:
Door zwangerschap en bevalling ben ik even uit de paarden geweest. Nu begint het toch weer te kriebelen. Helaas heb ik last van pijn aan mijn bekken, waardoor ik niet kan rijden. Ik kan nog wel gewoon lopen en verder alles doen, maar paardrijden zal niet gaan of een stal uitmesten zal niet gaan. Nu zou ik graag wel een beetje bezig willen zijn met paarden, maar eigenlijk kom ik dan niet verder dan poetsen, knuffelen en wandelen, maar wie zit er nu op een bijna dertigjarige poetshulp te wachten? Heeft het zin om dan een advertentie te zetten?



Ik kan juist niemand zoals jij vinden -O-

Femke_Tweety

Berichten: 11975
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Is er wel vraag naar verzorgster die niet wil/kan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:13

Juist wel.

Voor mijn pre-pensioener zou ik het juist ideaal vinden.

Welke omgeving denk je aan?

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:13

Ja ik weet zeker dat er vraag naar is! Mensen die zelf weinig tijd hebben maar wel voldoende aandacht voor hun paard willen! Lekker poetsen, borstelen, wandelen, longeren etc.

Kidde
Berichten: 3445
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:15

Zelf volg ik een bijrijders/verzorgers groep op Facebook en ik zie redelijk vaak paarden langs komen waarvoor om een verzorgster die niet komt rijden gevraagd wordt :j Ik zou dus ook zeker in zo'n bijrijders/verzorgstergroep op facebook een advertentie zetten ;)

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:17

Ik denk dat er juist veeeeeel te veel bijrijders zijn die heel erg stellig zijn. Zo willen ze een paard waar wedstrijden mee gereden mogen worden maar hij mag niet te pittig zijn in het karakter en ook in een mooie effen kleur zijn want bont is niet mooi :') even een dom voorbeeldje

Het enige waar je wel tegen aan zou kunnen lopen is dat een eigenaar blij is met jouw komst maar dat zodra jouw kleintje geboren is je er een tijd weer niet zal zijn, althans minder lijkt mij na een bevalling. Ik weet ook niet hoe ver je bent en hoe lang je in staat zou zijn voor een paard te zorgen?

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:17

Zeker wel! Ik ben ook altijd meer bezig met de beestjes aandacht geven dan met rijden. Tot nu toe dan ook hele leuke verzorgpaarden gehad. Het wordt juist erg gewaardeerd als je niet/niet constant wilt rijden is mijn ervaring.

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:20

Lotus83 schreef:
Mazida schreef:
Door zwangerschap en bevalling ben ik even uit de paarden geweest. Nu begint het toch weer te kriebelen. Helaas heb ik last van pijn aan mijn bekken, waardoor ik niet kan rijden. Ik kan nog wel gewoon lopen en verder alles doen, maar paardrijden zal niet gaan of een stal uitmesten zal niet gaan. Nu zou ik graag wel een beetje bezig willen zijn met paarden, maar eigenlijk kom ik dan niet verder dan poetsen, knuffelen en wandelen, maar wie zit er nu op een bijna dertigjarige poetshulp te wachten? Heeft het zin om dan een advertentie te zetten?



Ik kan juist niemand zoals jij vinden -O-



Hier precies het zelfde. Kon echt niemand vinden... was zo lastig. Nu doet een vriendin mijn ponys om de week en een (oud) stalgenootje 1x per week en wanneer nodig vaker

Zeedraakje

Berichten: 547
Geregistreerd: 04-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:21

Kort antwoord op je vraag: where have you been????
:D

knollentuin
Berichten: 10387
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:22

Ja hoor, lijkt me heerlijk iemand die tijd besteed aan de dieren!, Je bent hier ook welkom hoor.

Yanaa

Berichten: 485
Geregistreerd: 15-12-09
Woonplaats: Groenlo

Re: Is er wel vraag naar verzorgster die niet wil/kan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:25

Oh jazeker hoor, de meeste willen juist rijden en niet alleen verzorgen. Ik zoek juist zo iemand als jou :)

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Is er wel vraag naar verzorgster die niet wil/kan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 01:03

Je hebt je antwoord al, ik wilde dat er zo iemand hier in de buurt was :))