PonyParkCity!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
romyamb
Berichten: 676
Geregistreerd: 20-04-13
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 22:36

Debbie00 schreef:
romyamb schreef:
pure dierenmishandeling daar! en niemand van het personeel weet wat er met die beesten gedaan word en dat er veelte grote en zware kinderen op die arme beestjes zitten


Ja idd. En maar crossen! En dan zo lang zijn dat ze bij na met de voeten aan de grond komen.
Ik heb wel eens een filmpje gezien van 18 jarigen die daar op vakantie voor de pony's.

GELUKKIG worden ze niet meer met bit gereden!! Dat was jaren terug wel zo. Een bitje aan het halster.


Dat zijn dan van die penny meisjes die nooit volwassen worden en het voor hun eigen plezier doen en niet voor de pony.
Als je dan toch op oudere leeftijd of te groot of zwaar bent en naar ppc wil ga dan lekker wandelen, denk ik dan.

romyamb
Berichten: 676
Geregistreerd: 20-04-13
Woonplaats: den bosch

Re: PonyParkCity!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 22:38


jodovi
Berichten: 70
Geregistreerd: 14-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 23:10

Ik vind dat ze het eigenlijk tot max. 10 jaar moeten doen,
al word die regel van max. 12 jaar nu ook niet echt nageleefd :\

Ik ben nu 13 en ben van mijn 7e tot 9e naar PPC geweest, nu zou ik nooit van mijn leven meer op een shet gaan zitten.
Ik snap ook echt niet dat er meisjes van 15 zijn die dat nog wel doen. 8)7
Het lijkt me logischer om dan op ponykamp te gaan toch?

Voor jongere meisjes kan het best, helemaal als volwassenen die mee zijn opletten dat de pony's bijvoorbeeld genoeg water kunnen drinken.

AQHAProud

Berichten: 192
Geregistreerd: 07-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 23:38

romyamb schreef:
pure dierenmishandeling daar! en niemand van het personeel weet wat er met die beesten gedaan word en dat er veelte grote en zware kinderen op die arme beestjes zitten



Ja true ik hoef ook niet voor zoveel geld een weekje op zo’n chaggerijnig en verpeste pony te zitten, nee ik ga daar nooit meer heen, zielig voor die pony’s en pure verspilling van je geld.

AQHAProud

Berichten: 192
Geregistreerd: 07-05-17

Re: PonyParkCity!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 23:42

Bovendien is rijd je er zonder zadel want gewoon schandalig is, die pony’s krijgen rug klachten omdat je maximaal maar 1 keer per maand een keertje zonder zadel kan rijden zo slecht is het voor de rug van je paard. De druk word totaal niet verdeeld nou zet er even een kind op van 11 die niet kan rijden en voila je pony is binnen een week helemaal kapot

Anoniem

Re: PonyParkCity!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 23:48

Meiden van 18+ met eigen auto etc huren ook wel een huisje met minderjarige meiden samen , als een huis vol penny's :+ . Maar ook her dagen van re voren op de parkeerplaats liggen voor een bepaalde pony is normaal anno nu

Ja zo jammer het is de spuigaten aan het uitlopen, als ze niet strenger handhaven dan lopen alle gasten over hun heen . Maar ze willen hun inkomen niet kwijt en hun vaste gasten niet . Geld doet vreemde dingen met mensen

horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-18 07:54

Namira542 schreef:
Owhja Clodette is ook zo!
Ga je nog weer dit jaar?


nee helaas.. de komende jaren ook niet meer. maar dan ga ik gewoon later nog een keertje zelf :Y)

jij?

Namira542

Berichten: 1060
Geregistreerd: 09-06-16
Woonplaats: Grunnn.

Re: PonyParkCity!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 11:07

Owhh jammer ja. Ik nog wel, maar zal ook wel 1 van de laatste jaren zijn denk ik. :n

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 11:13

romyamb schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=KWz6iYvVuos
Laat ik hier even een voorbeeld nemen, en spoel vooral even door naar 2:40! man man man wat moet je hier toch mee!

Idd kon het niet langer aanzien. Shetjes zijn voor kleine kinderen, niet voor tieners... Nogal logisch dattie ging bokken...

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 11:14

AQHAProud schreef:
romyamb schreef:
pure dierenmishandeling daar! en niemand van het personeel weet wat er met die beesten gedaan word en dat er veelte grote en zware kinderen op die arme beestjes zitten



Ja true ik hoef ook niet voor zoveel geld een weekje op zo’n chaggerijnig en verpeste pony te zitten, nee ik ga daar nooit meer heen, zielig voor die pony’s en pure verspilling van je geld.

True! ;(

romyamb
Berichten: 676
Geregistreerd: 20-04-13
Woonplaats: den bosch

Re: PonyParkCity!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 14:31

wel grappig dat in dit topic daadwerkelijk een 18 jarige ppc'er is en zich niks aantrekt van onze reacties :')

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 15:07

horzieloverr schreef:
[ [url=m/nqujtA.png]Afbeelding[/url] ]

*\o/*


Dus je mag daar tot 1,70 m lengte op een pony zitten..? Schandalig, écht schandalig.
Als je "van paarden houdt" ga je niet naar PPC. Doe je dit wel ben je gewoon egoïstisch en stel je je eigen plezier boven het welzijn van de dieren.

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: PonyParkCity!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 17:12

Amen..

Namira542

Berichten: 1060
Geregistreerd: 09-06-16
Woonplaats: Grunnn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 18:20

romyamb schreef:
wel grappig dat in dit topic daadwerkelijk een 18 jarige ppc'er is en zich niks aantrekt van onze reacties :')


Ontmaskerd! +:)+
Ik heb al mijn hele mening over het vroeg staan en de 18 jarige pennymensen die nooit groot worden gestort hier dus.
Ik kan trots zeggen dat ik bij de penny's hoor en nee groot worden doe ik niet, zal het moeten doen met mijn 1,61.

In die post heb ik gezegd dat het mijn jeugd is en dat ik er nog geen afstand van kan nemen en dat de pony het ook leuk met mij moet hebben en dat ik niet alleen plezier moet hebben. Die pony heeft het goed bij mij dus het maakt wat dat betreft geen snars uit of ik wel of niet ga want wat die andere mensen met je pony's doen heb ik geen woord over te zeggen.

Verder ga ik hier niet meer op in, want het is duidelijk dat bijna iedereen die hier reageert nog nooit in het park is geweest. Maak dan alsjeblieft een haat topic aan over PonyparkCity en stam ons, de mensen die wel goed zijn voor die pony's niet zo in de grond aub.
Bij voorbaat dank! :evaw:

romyamb
Berichten: 676
Geregistreerd: 20-04-13
Woonplaats: den bosch

Re: PonyParkCity!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 19:43

Er zijn vast wel 'uitzonderingen' en als ik je moet geloven dan ben jij daar een van maar zeg nou eerlijk, menig penny meisje is (onbedoeld?) slecht voor die arme beestjes.

Birdie60

Berichten: 8398
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 20:04


Namira542

Berichten: 1060
Geregistreerd: 09-06-16
Woonplaats: Grunnn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 20:10

Ik snap wat je bedoeld hoor Birdie, maar dit soort pony's vind ik een lastig iets. Of deze nou gewoon koppig zijn of wat anders want als je een kind van 5 er op zet die niks weegt zou die het ook doen en bij iemand van 18 jaar doet die het niet. (zelfde geld voor de vos terug in het topic.)

Want er zijn ook gerust zulke shetlanders te vinden buiten ppc met dit gedrag.

Debbie00

Berichten: 1674
Geregistreerd: 30-12-07

Re: PonyParkCity!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 17:33

Heel Youtube staat vol met filmpjes van Penny meisjes die veel te groot zijn en rondcrossen op (mini)shetlanders. En ookal lopen ze naast de pony. Ga je echt zoveel geld neerleggen om vervolgens een week lang rond te wandelen met een pony die bedoeld is voor kleine kinderen?!!

Voor hetzelfde geld heb je een week pony/paardenkamp. Dan kan je tenminste echt normaal rijden.

horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Re: PonyParkCity!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 20:52

rip ppc 2018 :)

horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Re: PonyParkCity!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 20:53

ohja trouwens; je mag niet meer draven en galopperen met het rijden. anders wordt je pony afgepakt :)

Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Re: PonyParkCity!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 21:08

Gelukkig! Ben heel blij met al deze veranderingen :j Als ze zich er nu nog aan houden is het helemaal tof ;)

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 21:12

horzieloverr schreef:
ohja trouwens; je mag niet meer draven en galopperen met het rijden. anders wordt je pony afgepakt :)


En terecht! Ik heb tot nu toe alles meegelezen en niets gezegd, maar ik vind het heel goed dat ze dit doen! Moeten ze zich er nog wel aan houden.

Ik ben er nog nooit geweest maar als ik ooit zou gaan zou dat zijn om een pony een fijne tijd te geven door hem te poetsen en lekker bij het huisje te laten eten :j

Debbie00

Berichten: 1674
Geregistreerd: 30-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 21:25

horzieloverr schreef:
ohja trouwens; je mag niet meer draven en galopperen met het rijden. anders wordt je pony afgepakt :)

*\o/*
Hopen dat ze dit goed blijven controleren!

horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 21:25

murphypower schreef:
horzieloverr schreef:
ohja trouwens; je mag niet meer draven en galopperen met het rijden. anders wordt je pony afgepakt :)


En terecht! Ik heb tot nu toe alles meegelezen en niets gezegd, maar ik vind het heel goed dat ze dit doen! Moeten ze zich er nog wel aan houden.

Ik ben er nog nooit geweest maar als ik ooit zou gaan zou dat zijn om een pony een fijne tijd te geven door hem te poetsen en lekker bij het huisje te laten eten :j


reden dat ik het doe. gaat me ook gewoon om de gezelligheid. gewoon een beetje met een ponytje rondstruinen en de rest van de dag met mijn vriendinnen rondhangen :D .

was zelf al niet van het rijden, af en toe een klein stukje gestapt toen ik er voor het laatst was

Anastasia24

Berichten: 2706
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 21:26

Ik ben enkele keren bij PonyParkSlagharen geweest, misschien soort gelijk (?)
Maar, ik dacht geen seconde om op die beestjes te gaan zitten!? ( Ik had een van de grootste. )

Het idee is leuk hoor, een ponytje bij een huisje. Vooral voor de 'kleintjes' en niet neerbuigend of iets, maar als je helder denkt, ga je niet met 1.70 of met 'gewicht' op zo'n ponytje zitten. Inderdaad fijn dat je niet meer mag draven\galoperen. Heb zelf ook lekker gepoetst, taarten gemaakt, wat trucjes aangeleerd. Ja, daar ( vind ik ) is het gewoon voor bedoeld. Maargoed, daar blijken de menigen over te zijn verdeeld. :?