Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Mars

Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 13:54

n_love_qwert schreef:
Mars schreef:
Blijf er ook geen snars van geloven dat deze ‘dames’ geen sex hebben met die kerels :=


Mars, hier zeg je anders wel iets in de richtig van "het gaat alleen maar over seks"


Nee hoor.

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu


n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 13:56

Nu ben jij toch echt degene die niet kan lezen.. ik zeg toch ook je zegt het niet letterlijk, je zegt iets in die richting, Mars!

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 13:59

Mag ik even zeggen hoe diep triest ik het vind dat sommige mensen zo respectloos over deze dames praten, misschien hebben ze wel geen geld meer, zitten ze in de problemen, je weet het niet.

So what if im crazy? The best people are.


Mars

Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:01

n_love_qwert schreef:
Nu ben jij toch echt degene die niet kan lezen.. ik zeg toch ook je zegt het niet letterlijk, je zegt iets in die richting, Mars!


Nee.
Dat maak jij ervan. Ik weet zelf wat ik schrijf dus het heeft weinig nut om daar je eigen draai aan te geven.

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:02

Arabier schreef:
Mag ik even zeggen hoe diep triest ik het vind dat sommige mensen zo respectloos over deze dames praten, misschien hebben ze wel geen geld meer, zitten ze in de problemen, je weet het niet.


:j

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:02

Hoe moeilijk kan het zijn: er is niet altijd sprake van seks. Punt. Heeft niks met wel of niet geloven te maken, dat is gewoon een feit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:03

Arabier schreef:
Mag ik even zeggen hoe diep triest ik het vind dat sommige mensen zo respectloos over deze dames praten, misschien hebben ze wel geen geld meer, zitten ze in de problemen, je weet het niet.



Helemaal mee eens. Wellicht vinden ze het wel gewoon enorm leuk. :)


Mensen die zo denigrerend praten over mensen die dit doen hebben geloof ik niet door dat ze zelf nog een heel stuk vuiler zijn dan de manier waarop ze over een ander spreken.

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:08

Fenrir schreef:
Hoe moeilijk kan het zijn: er is niet altijd sprake van seks. Punt. Heeft niks met wel of niet geloven te maken, dat is gewoon een feit.


Precies!

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:10

Mars schreef:
n_love_qwert schreef:
Nu ben jij toch echt degene die niet kan lezen.. ik zeg toch ook je zegt het niet letterlijk, je zegt iets in die richting, Mars!


Nee.
Dat maak jij ervan. Ik weet zelf wat ik schrijf dus het heeft weinig nut om daar je eigen draai aan te geven.


Dat jij zo in je eigen wereldje leeft en alleen jezelf gelooft, kan ik niks aan doen!!! Volgens jou kan het niet dat een sugar girl geen seks heeft met de sugar daddy, en dit is gewoonweg niet waar. Doe eens even wat research voordat je b*llsh*t praat!! 8)7 :n

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Re: Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:13

Kan iemand me uitleggen waar de discussie tussen mars - de rest over gaat? ik snap hem niet helemaal

So what if im crazy? The best people are.

anjali
Berichten: 14914
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:14

XXXX schreef:
Tis een beetje jammer dat dit soort dingen zo breed worden uitgemeten in de media, want daardoor kijken mensen altijd heel raar op van mijn relatie. Mijn vriend is 27 jaar ouders als dat ik ben, behoorlijk ouder dus. En toch hebben we een volledig gelijkwaardige relatie. Ik ben door wat ik heb meegemaakt van binnen een stuk ouder als van buiten en hij is vreselijk jong van geest, dus we ontmoeten elkaar mooi in het midden :)

We zijn helemaal gelijkwaardig, niemand betaald overmatig voor de ander en er is volledig wederzijds respect en begrip. Ik denk dat onze relatie gezonder is dan menig andere relatie...

Maar als ik zeg dat ik een relatie heb met een 51-jarige (ben zelf bijna 25) kijken mensen altijd heel raar op. Tsja, ieder z'n ding natuurlijk. Ik had dit ook nóóit aan zien komen, als je me dit jaren geleden had gezegd had ik je vierkant uitgelachen. En toch willen we allebei nooit meer anders dan elkaar.
Maar dit is een echte relatie.Dat is dan toch heel wat anders.Ik heb zelf ook een voorkeur voor mannen die veel ouder zijn dan ikzelf.Maar dat is dan serieus bedoeld.Zonder echte gevoelens zou ik zoiets niet kunnen.
En om de vraag die dit ongetwijfeld op gaat roepen te beantwoorden: mijn ouders vinden het super, die zijn blij dat ik gelukkig ben! En het zijn beide agenten dus die zien het verschil tussen goede en slechte bedoelingen echt wel!
Laatst bijgewerkt door Dani op 14-04-19 07:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam in quote op verzoek weggehaald

anjali
Berichten: 14914
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:15

Mijn antwoord aan xxxx is weggevallen.Ik wou alleen zeggen dat dit in jouw geval een echte relatie is,dat is toch heel wat anders,en dan doet leeftijdsverschil er niet toe.
Laatst bijgewerkt door Dani op 14-04-19 07:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam op verzoek weggehaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:15

Arabier schreef:
Kan iemand me uitleggen waar de discussie tussen mars - de rest over gaat? ik snap hem niet helemaal


Mars gelooft niet dat een sugerbaby ook gewoon een sugardaddy kan hebben zonder er seks mee te hebben.

Mars

Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:16

Arabier schreef:
Kan iemand me uitleggen waar de discussie tussen mars - de rest over gaat? ik snap hem niet helemaal



Samengevat: ik geloof er niet in dat er in een gemiddelde sugargirl/daddy totaal geen sprake is van seks. (nee, niet álle... bla bla bla) zeker niet wanneer de vrouw in kwestie flinke bedragen en dure cadeaus krijgt. Moeten ze zelf weten overigens. En blijkbaar is mijn overtuiging nogal beledigend, arrogant etc :D

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:17

Mars schreef:
Arabier schreef:
Kan iemand me uitleggen waar de discussie tussen mars - de rest over gaat? ik snap hem niet helemaal



Samengevat: ik geloof er niet in dat er in een gemiddelde sugargirl/daddy totaal geen sprake is van seks. (nee, niet álle... bla bla bla) zeker niet wanneer de vrouw in kwestie flinke bedragen en dure cadeaus krijgt. Moeten ze zelf weten overigens. En blijkbaar is mijn overtuiging nogal beledigend, arrogant etc :D



Het is meer dat je overtuiging volledig gebaseerd is op wat je gelooft en niet op feiten, en daardoor totaal niet onderbouwd is. :D

Dat was overigens niet beledigend, de manier waarop je dames tussen aanhalingstekens zette wel. :)

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:18

Arabier schreef:
Kan iemand me uitleggen waar de discussie tussen mars - de rest over gaat? ik snap hem niet helemaal


Ik weet het ook niet helemaal, maar ik weet wel dat hij zich ontzettend kinderachtig gedraagt! Ik zal het nog maar een keertje herhalen: seks is geen must, en dit is gewoon een feit dat Mars weigert te accepteren..

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

Mars

Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:19

Okee, bedankt voor de toelichting :D

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:19

Arabier schreef:
Kan iemand me uitleggen waar de discussie tussen mars - de rest over gaat? ik snap hem niet helemaal



Samengevat: ik geloof er niet in dat er in een gemiddelde sugargirl/daddy totaal geen sprake is van seks. (nee, niet álle... bla bla bla) zeker niet wanneer de vrouw in kwestie flinke bedragen en dure cadeaus krijgt. Moeten ze zelf weten overigens. En blijkbaar is mijn overtuiging nogal beledigend, arrogant etc :D[/quote]


Het is meer dat je overtuiging volledig gebaseerd is op wat je gelooft en niet op feiten, en daardoor totaal niet onderbouwd is. :D

Dat was overigens niet beledigend, de manier waarop je dames tussen aanhalingstekens zette wel. :)[/quote]

Daar sluit ik me ook bij aan!

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:31

Mars schreef:
Arabier schreef:
Kan iemand me uitleggen waar de discussie tussen mars - de rest over gaat? ik snap hem niet helemaal



Samengevat: ik geloof er niet in dat er in een gemiddelde sugargirl/daddy totaal geen sprake is van seks. (nee, niet álle... bla bla bla) zeker niet wanneer de vrouw in kwestie flinke bedragen en dure cadeaus krijgt. Moeten ze zelf weten overigens. En blijkbaar is mijn overtuiging nogal beledigend, arrogant etc :D


Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. "Niet alle"?

Mars schreef:
Blijf er ook geen snars van geloven dat deze ‘dames’ geen sex hebben met die kerels :=


Mars schreef:
Dat het niet allemaal breezersletjes zijn: eens. Man van niveau zal vast een inhoudelijk gesprek etc op prijs stellen. Maar er wordt in dit topic steeds heel hard geroepen dat er geen sex bij komt kijken, dat dat geen factor is etc. En dat geloof ik dus niet.

Niet dat er iets mis mee is, maar waarom moeten er dan allerlei verdekte termen gebruikt worden? Het is prostitutie, niet meer en niet minder.


Daar vallen mensen over, plus dat een mening hier als feit wordt verkondigd, en dat nog even los van de lelijke sneer over de 'dames'.

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:35

Mars schreef:
n_love_qwert schreef:
Nu ben jij toch echt degene die niet kan lezen.. ik zeg toch ook je zegt het niet letterlijk, je zegt iets in die richting, Mars!


Nee.
Dat maak jij ervan. Ik weet zelf wat ik schrijf dus het heeft weinig nut om daar je eigen draai aan te geven.
Persoonlijke opmerking: Wat ben je ontzettend flauw, laag en denigrerend aan het reageren zeg.

Trots op zijn.

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Mars

Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:37

Niet alle inderdaad. Maar excuseer dat ik geen 300 disclaimers en uitzonderingen opneem in mn posts :+

Ik heb het over de gemiddelde overeenkomst en ik geloof er niks van dat er IN DE REGEL geen seks bij komt kijken. Zeker niet als het gaat over grote geldbedragen, kleding, cadeaus etc. Dus aub lees wat ik schrijf en niet wat jullie ervan maken. En ben je het niet met me eens, big deal toch? Snap niet waar de drukte om gemaakt wordt := Ik ben gewoon een random persoon op internet.

En nee ik verkondig geen mening als feit want ik schrijf duidelijk 'ik geloof niet dat...' sinds wanneer is dat een feit?
Nogmaals, eerst lezen, dan pas brullen :D

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:39

Je roept dat mensen over hun werk liegen, dat vind ik nogal een beschuldiging. Dan is een uitzondering of disclaimer wel het allerminste wat je kunt doen. ;)

Als je niet snapt waarom zoveel mensen over jouw posts vallen moet je misschien even naar je eigen postgedrag kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:40

Mars schreef:
Niet alle inderdaad. Maar excuseer dat ik geen 300 disclaimers en uitzonderingen opneem in mn posts :+

Ik heb het over de gemiddelde overeenkomst en ik geloof er niks van dat er IN DE REGEL geen seks bij komt kijken. Zeker niet als het gaat over grote geldbedragen, kleding, cadeaus etc. Dus aub lees wat ik schrijf en niet wat jullie ervan maken. En ben je het niet met me eens, big deal toch? Snap niet waar de drukte om gemaakt wordt := Ik ben gewoon een random persoon op internet.

En nee ik verkondig geen mening als feit want ik schrijf duidelijk 'ik geloof niet dat...' sinds wanneer is dat een feit?
Nogmaals, eerst lezen, dan pas brullen :D



Punt is dat je dus juist je mening niet op feiten baseert en dat je geloof dus op niets gebaseerd is.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:41

Overigens zie ik weinig eigen mening aan "Het is prostitutie, niet meer en niet minder." Kernwoordje IS, niet IK VIND. Nogal stellig als feit gebracht, maar wacht het zal vast weer aan ons liggen want wij kunnen niet lezen :+

Mars

Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:44

Fenrir schreef:
Overigens zie ik weinig eigen mening aan "Het is prostitutie, niet meer en niet minder." Kernwoordje IS, niet IK VIND. Nogal stellig als feit gebracht, maar wacht het zal vast weer aan ons liggen want wij kunnen niet lezen :+


Klopt :D
Als je seks hebt voor je werk/in ruil voor geld of goederen, is dat inderdaad prostitutie, kan ik weinig anders van maken. En imo is dat in de regel zo in het hele sugardaddy verhaal (disclaimer, niet alle, etc etc)

Maar ik snap niet zo goed waarom mijn mening/hoe ik tegen dit soort verhoudingen aan kijk zo belangrijk wordt gevonden? Het is hoe ik het zie, misschien zit ik ernaast, misschien jullie. Zo boeiend is dat allemaal niet lijkt me.
Laatst bijgewerkt door Mars op 29-03-18 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers