Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 06:52

anjali schreef:
Ik denk dat het voor beide partijen slecht is omdat echte liefde en vriendschap niet voor geld te koop zijn.Dit is toch namaak,wat heb je daaraan.

Niet iedereen zit op echte liefde te wachten. Dus het kan niet per definitie slecht genoemd worden..
En soms kun je beter gezelschap kopen want dan weet je wat de afspraken zijn :j Dat moet je bij vrienden/relaties altijd nog maar afwachten

Rambam vs Linda.. In de Linda kwamen er inderdaad een aantal aan het woord.. Dat waren geen goedkope hoertjes ;-)
En dat het er niet veel zijn, is niet hetzelfde als 'ze bestaan niet'..


Sure_lee

Berichten: 10350
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 07:00

Ik heb toen ik 19 was ook een keer een aanbod gehad. Oudere man. Miljonair, veel paarden. Zocht iemand om mee te gaan naar feestjes en paarden activiteiten. Hij was echt heel vriendelijk, ontzettend lelijk en er hoefde zeker geen seks aan te pas te komen.
Mijn moeder zag het hele idee niet zitten. Die zei: Je bent nog jong, ga eerst maar op zoek naar echte liefde.
Dus ik heb het niet gedaan. Maar stond er zeker wel voor open.
Een aantal jaren later hoorde ik dat hij zichzelf dood had gedronken door eenzaamheid....

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 08:45

Wendy schreef:
Ibbel schreef:
Dat is het hele issue hier geloof ik := sugarbabes die op één hoop worden gegooid met (goedkope) hoertjes.

Heb je de uitzending van rambam gezien?
Het is ook niks anders, sugar daddies bestaan niet of nauwelijks.


Dat heb je toch echt mis. Er zijn er meer dan je denkt.

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 08:47

Wendy schreef:
Ibbel schreef:
Dat is het hele issue hier geloof ik := sugarbabes die op één hoop worden gegooid met (goedkope) hoertjes.

Heb je de uitzending van rambam gezien?
Het is ook niks anders, sugar daddies bestaan niet of nauwelijks.


Heb je de uitzending van Rambam over ontgroeningen gezien? Daar klopte ook al weinig van, en moesten ze op meerdere punten toegeven dat ze fout zaten. Niet een heel betrouwbaar programma dus.

"God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to work both at the same time."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:57

De uitzending van rambam draaide meer om de betrouwbaarheid van een bepaalde website(s)

Ik weet dat het fenomeen bestaat. Ik denk wel dat, mocht je zoiets zoeken/willen, je héél voorzichtig moet zijn en genoeg research moet doen.

Achterom
Berichten: 22993
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 10:16

Anoeska schreef:
Wendy schreef:
Heb je de uitzending van rambam gezien?
Het is ook niks anders, sugar daddies bestaan niet of nauwelijks.


Heb je de uitzending van Rambam over ontgroeningen gezien? Daar klopte ook al weinig van, en moesten ze op meerdere punten toegeven dat ze fout zaten. Niet een heel betrouwbaar programma dus.

RamBam doet een steekproef, geen wetenschappelijk onderzoek. Dat maakt het niet onbetrouwbaar, het geeft een beeld. En ik vind dat beeld schokkend ja. Vooral vanwege de ongelijke machtsverhoudingen tussen zo'n oudere man en een jonge meid.
En daarom belangrijk om gewoon oog te hebben voor de risico's.
Ontkennen dat er misbruik gemaakt wordt van deze meiden vind ik kwalijk. Aangiften zullen er ook niet komen trouwens, want als zo'n meid zich meldt bij de politie zal waarschijnlijk afgeraden worden om aangifte te doen. Want het is zijn woord tegen het hare, daar doen ze niets mee.

Qerty
Berichten: 2007
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Re: Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 10:30

Wat Rambam doet zou ik nou niet bepaald steekproeven willen noemen.
Ik irriteer me altijd mateloos aan hun manier van onderzoeken. Gaan rommelen in een kast waar al een lijkengeur hangt en als die er dan uit komen rollen net doen alsof dat voor een hele branche zo werkt.

Volgens mij is het niet zo zwart wit als jij stelt. Er zullen inderdaad gevallen van misbruik zijn. Zowel onder de daddy's als onder de baby's (wat een termen). Volgens mij ontkent niemand dat.
Maar dat Rambam ze niet gevonden heeft betekent niet dat er geen sugardaddy's met seksloze wensen zijn.

Achterom
Berichten: 22993
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 10:54

Qerty schreef:
Wat Rambam doet zou ik nou niet bepaald steekproeven willen noemen.
Ik irriteer me altijd mateloos aan hun manier van onderzoeken. Gaan rommelen in een kast waar al een lijkengeur hangt en als die er dan uit komen rollen net doen alsof dat voor een hele branche zo werkt.

Volgens mij is het niet zo zwart wit als jij stelt. Er zullen inderdaad gevallen van misbruik zijn. Zowel onder de daddy's als onder de baby's (wat een termen). Volgens mij ontkent niemand dat.
Maar dat Rambam ze niet gevonden heeft betekent niet dat er geen sugardaddy's met seksloze wensen zijn.

Dat zeg ik ook niet. Wat ik zeg is dat het er in verhouding veel minder zijn dan men wil laten geloven. En dat het belangrijk is om er alert op te zijn.

Qerty
Berichten: 2007
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 11:14

Wendy schreef:
Heb je de uitzending van rambam gezien?
Het is ook niks anders, sugar daddies bestaan niet of nauwelijks.



Volgens mij zeg je dat dus wel.

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 11:34

je kunt er een leuk naampje aangeven, maar het is niets anders dan een gezelschapsdame of als er wel gesekst wordt gewoon een prostiuee (met 1 klant)

Leef: neem en geef!

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 11:55

Het topic gaat toch niet om meiden die misbruikt worden, maar die er met hun volle verstand voor kiezen en vaak goed opgeleid zijn zodat ze een classy, representatieve toevoeging zijn voor een rijke man.

Overigens Knakker, vind ik jouw opmerking wat denigrerend .. wat is er mis met gezelschapsdame of een prostituee?

Achterom
Berichten: 22993
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:22

Qerty schreef:
Wendy schreef:
Heb je de uitzending van rambam gezien?
Het is ook niks anders, sugar daddies bestaan niet of nauwelijks.



Volgens mij zeg je dat dus wel.

En wat zeg ik met het woord nauwelijks?
Juist ja. Lezen.

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:29

Dus eigenlijk spreek je jezelf tegen, want niet is iets anders dan nauwelijks..
Ja, beetje flauw.. :)*

Qimm

Berichten: 15112
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:38

Knakker schreef:
je kunt er een leuk naampje aangeven, maar het is niets anders dan een gezelschapsdame of als er wel gesekst wordt gewoon een prostiuee (met 1 klant)


Tja, een interieurverzorgster is ook maar een leuk woord voor schoonmaakster he, maakt toch niets uit? Het is een keuze die je maakt en hoewel wat controversieel hebben we het niet over gedwongen prostitutie of loverboys. In heb ook wel eens interviews gelezen, en meestal hebben ze niet 1 klant, maar meerdere. Dus als er 1 niet aanstaat kun jij als dienstverlener gewoon afzwaaien en de overeenkomst beeindigen.

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-18 12:38

Het gaat in dit topic over het fenomeen. En k kom alleen maar de dubieuze gevallen tegen. Niet de hoogopgeleide dames met klasse. Niet alleen diedus maar het verschijnsel

Niks mis met prostitutie, callgirls gezelschapsdames. Maar noem het dan ook zo. En het tegenwoord dat ik in dit topic krijg is dat het vooral de classy dames zijn terwijl ik juist vooral de toch ok hoe zeg ik dit zonder weer mensen over me heen te krijgen. De wat simpelere ordinair schaarsgeklede grootborstige meisjes en hun oude mannen zie hoor en lees.

De huidige naam is meer een koosnaampje en onschuldig dan dat wat het werkelijk is en geeft daardoor alleen een vertekend beeld van wat vaak zal voorkomen. Zou het gezelschap dame genoemd worden zullen veel minder mensen het gaan doen.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:41

ja maar ik vraag me echt af of 'wij' ze kunnen vinden... of dat dat een aparte kring is..
Ik weet ook niet of ze adverteren, althans, die classy types... lijkt me niet nodig? maar daar heb ik echt geen verstand van :')

Pantykous

Berichten: 10476
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:48


_Reneee

Berichten: 5779
Geregistreerd: 24-09-07

Re: Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:56

Is helemaal niet moeilijk hoor. Je hebt inderdaad erg veel sites waar mannen op staan die gezelschap zoeken.

Toothless

Berichten: 870
Geregistreerd: 08-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:58

Ik wilde dit een tijdje gaan doen, heb het ook een maandje of 2 gedaan en het was echt puur zakelijk. Ik had een contract opgesteld en vergezelde de beste meneer ook. Hij wilde geen seks of seksuele handelingen maar gewoon iemand om zo af en toe zijn avonden mee te spenderen tijdens een etentje o.i.d. omdat hij vaak eenzaam was.

Gianti

Berichten: 10940
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:02

Iemand dichtbij mij heeft zat sugardaddys gehad. Ze is model en knap en verkeerde in de luxe kringen om zo maar te zeggen :P leefde voor haar werk ook veel in buitenland. ach als ze beide weten wat de "relatie" in houdt en gelukkig daarmee zijn, wie ben ik dan. Klink best verleiding als ik hoorde waar ze haar bijv allemaal mee naar toe nam _O-

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:03

Pantykous schreef:
Daar heb je gewoon een site voor: http://www.seekingarrangements.com
Ongelofelijk, mensen daar vragen een vergoeding van meer dan 10.000 per maand.

Zo kan ik het ook :')

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Matheno

Berichten: 7930
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Buitengebied Urk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:07

Voor de jongedames (en jonge homo’s) in kwestie is de beslissing om sugar baby te worden op zich rationeel. Ik had als student nog een studiebeurs waar je van kon leven. Millennials moeten zich nu diep in de schulden steken, willen ze studeren. Door een relatie aan te knopen met een rijke oude man, slaan aantrekkelijke jonge dames zo twee vliegen in één klap. Ze zijn van hun studieschulden af en leren de kneepjes van het bestaan als elitair, zoals het vermogen om door een misleidend web van abstracties zoveel mogelijk vermogen van werkelijk productieve mensen, zoals schoonmakers, uitvinders, en arbeiders, over te hevelen naar de eigen groep.

Ook worden vrouwen doorgaans seksueel geprikkeld door een man met hoge status, zie de populariteit van de Fifty Shades of Grey-flutromans onder het vrouwelijk geslacht. Een dergelijke relatie zal de vrouw in kwestie soms bevredigen.

Als zodanig zijn suikerooms een symptoom van een volkomen verziekte samenleving. Waarom moeten jonge, pas afgestudeerde mensen van in de twintig genoegen nemen met een precair bestaan, in plaats van een vast contract zoals de oudere generaties wél kregen? Waarom moeten jonge mensen zich in de schulden steken om überhaupt te mógen werken? Waarom is geld belangrijker dan ethische principes?

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

_Reneee

Berichten: 5779
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:10

Ailill schreef:
Pantykous schreef:
Daar heb je gewoon een site voor: http://www.seekingarrangements.com
Ongelofelijk, mensen daar vragen een vergoeding van meer dan 10.000 per maand.

Zo kan ik het ook :')


Als je het krijgt, wat let je? Ik vind het echt gewoon heel erg slim. Al is dat wel veel, maar goed je hebt er gekken bij.

Soms baal ik dat ik mijn onenightstands niet om een vergoeding heb gevraagd :')

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:11

Matheno schreef:
Voor de jongedames (en jonge homo’s) in kwestie is de beslissing om sugar baby te worden op zich rationeel. Ik had als student nog een studiebeurs waar je van kon leven. Millennials moeten zich nu diep in de schulden steken, willen ze studeren. Door een relatie aan te knopen met een rijke oude man, slaan aantrekkelijke jonge dames zo twee vliegen in één klap. Ze zijn van hun studieschulden af en leren de kneepjes van het bestaan als elitair, zoals het vermogen om door een misleidend web van abstracties zoveel mogelijk vermogen van werkelijk productieve mensen, zoals schoonmakers, uitvinders, en arbeiders, over te hevelen naar de eigen groep.

Ook worden vrouwen doorgaans seksueel geprikkeld door een man met hoge status, zie de populariteit van de Fifty Shades of Grey-flutromans onder het vrouwelijk geslacht. Een dergelijke relatie zal de vrouw in kwestie soms bevredigen.

Als zodanig zijn suikerooms een symptoom van een volkomen verziekte samenleving. Waarom moeten jonge, pas afgestudeerde mensen van in de twintig genoegen nemen met een precair bestaan, in plaats van een vast contract zoals de oudere generaties wél kregen? Waarom moeten jonge mensen zich in de schulden steken om überhaupt te mógen werken? Waarom is geld belangrijker dan ethische principes?
Je beseft hopelijk zelf ook dat je eerste zin echt gigantisch ongefundeerd overkomt?

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Pantykous

Berichten: 10476
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:17

Matheno schreef:
Voor de jongedames (en jonge homo’s) in kwestie is de beslissing om sugar baby te worden op zich rationeel. Ik had als student nog een studiebeurs waar je van kon leven. Millennials moeten zich nu diep in de schulden steken, willen ze studeren. Door een relatie aan te knopen met een rijke oude man, slaan aantrekkelijke jonge dames zo twee vliegen in één klap. Ze zijn van hun studieschulden af en leren de kneepjes van het bestaan als elitair, zoals het vermogen om door een misleidend web van abstracties zoveel mogelijk vermogen van werkelijk productieve mensen, zoals schoonmakers, uitvinders, en arbeiders, over te hevelen naar de eigen groep.

Ook worden vrouwen doorgaans seksueel geprikkeld door een man met hoge status, zie de populariteit van de Fifty Shades of Grey-flutromans onder het vrouwelijk geslacht. Een dergelijke relatie zal de vrouw in kwestie soms bevredigen.

Als zodanig zijn suikerooms een symptoom van een volkomen verziekte samenleving. Waarom moeten jonge, pas afgestudeerde mensen van in de twintig genoegen nemen met een precair bestaan, in plaats van een vast contract zoals de oudere generaties wél kregen? Waarom moeten jonge mensen zich in de schulden steken om überhaupt te mógen werken? Waarom is geld belangrijker dan ethische principes?


Wat zeg je nou allemaal?

Je kunt als student ook gewoon werken zodat je een 'werkelijk productief mens' bent. Je hoeft dit niet te doen hoor.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 28 bezoekers