Ervaringen internet, tv en vast bellen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Ervaringen internet, tv en vast bellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-18 13:44

Hoi allemaal!

Over ongeveer 2 weken krijgen wij de sleutel van onze eerste koopwoning.
Nu zijn wij al een beetje aan het kijken voor internet en tv en zijn wij uitgekomen bij onder andere:
- T-mobile
- Ziggo
- NLE
- Tele2

Wij willen 100mbs en opnemen en pauzeren. Ook willen wij 1 extra box voor de tv boven erbij en vast bellen (niet per minuut betalen, maar bijv. de eerste 5 uur gratis of onbeperkt).

Bij T-mobile kwamen wij het goedkoopst uit, maar ik vroeg me af wat hier de ervaringen over zijn.
Ziggo hebben wij thuis, maar scheelt al snel €25,00 per maand met T-mobile bijvoorbeeld.

Vandaag mijn vraag: Wat zijn jullie ervaringen met NLE/T-mobile/Tele2, zowel qua storingen, bereikbaarheid van de klantenservice en de service an sich? Of hebben jullie een andere provider waar jullie erg tevreden over zijn?

Brand los! :-)


rockwitch

Berichten: 11705
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Ervaringen internet, tv en vast bellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 14:04

Ik heb Ziggo, weinig problemen mee en ben zelf echt heel blij met de Horizon box, omdat ik een week terug kan kijken, 4 programma's tegelijk kan opnemen en pauzeren etc, maar die is niet goedkoop. Je kan ook een extra box voor de slaapkamer erbij. Ik heb Telfort gehad, maar die had bij ons vaak storingen en zo'n lage internetsnelheid dat onze digitale hd zenders niet goed konden functioneren. Dus dan maar wat meer geld voor betere kwaliteit, al weet ik dat de meningen over Ziggo ook heel erg uiteenlopen.

5/8/14 is onze mooie zoon Morgan geboren. Megatrots!!
21/3/17 is onze prachtige dochter Phoenix geboren. We zijn compleet.
5/8/16 ☆Orlando mijn zwarte parel. Ik mis je.☆

Choiix
Berichten: 2266
Geregistreerd: 08-08-12

Re: Ervaringen internet, tv en vast bellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 07:47

Heb je wel een check gedaan wat er überhaupt haalbaar is op jouw adres los van welke provider, qua snelheid? Ziggo is behoorlijk gegarandeerd qua snelheid, bij de andere niet-glasvezel providers (dus via ADSL of VDSL) speelt de afstand tot de verdeelkast heel erg mee.

Ga eens naar netco.fpi-info.fourstack.nl en post de resultaten van je nieuwe postcode hier, dan kunnen we goed kijken wat een goede optie is.

Speed never has killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Één van de weinige bokkers die amper kan paardrijden, en dan ook nog eens een man is

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: Ervaringen internet, tv en vast bellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-18 10:08

100mbs is bij ons te halen, dat hebben we gecheckt. Afstand tot de “centrale” zeg maar is 1.4 km.

Taartje

Berichten: 1284
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 10:14

Mijn moeder heeft T-mobile.
Nog nooit een storing gehad.
Hele goede service.
Toen ze een opnemen pakket wilde (had ze vergeten door te geven)ipv gewoon pakket was dat geen enkel probleem en was het zo geregeld.
Enige minpuntje vind ik het menu op tv die is niet zo handig als ik bij Telfort heb, maar als je het eenmaal doorhebt is er prima mee te werken.
Vaste telefonie is ook in orde en internet snel en gewoon goed.

a red sun rises, blood has been spilled tonight...

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: Ervaringen internet, tv en vast bellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-18 15:24

Thnx!

Wat mij opvalt is dat Ziggo en T-Mobile wel wat duurder zijn dan de andere aanbieders...
Ook maar even op andere websites kijken naar ervaringen..

Choiix
Berichten: 2266
Geregistreerd: 08-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 21:21

100Mb/sec op 1,4KM? Dat lijkt me alleen mogelijk met pairbonding, wat alleen maar kan met XS4All en KPN. De andere providers leveren dat (nog) niet.

Speed never has killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Één van de weinige bokkers die amper kan paardrijden, en dan ook nog eens een man is

Anoniem

Re: Ervaringen internet, tv en vast bellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 21:35

Ziggo is duur maar super!

Telfort wel oké maar langzaam. Ik betaal voor alleen internet 27.50

Tele2 absoluut niet doen. Veel storingen, traag en een waardeloze klantenservice!


Gianti

Berichten: 10940
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Ervaringen internet, tv en vast bellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 21:41

Hier glasvezel internet en tv van tmobile. Ben echt super tevreden!!! De verbinding is echt heel goed

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Re: Ervaringen internet, tv en vast bellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 21:58

wij hebben ziggo, geen storingen wel duur maar hebben hier geen keus, adsl is er wel maar veel te weinig mb voor te veel laptops en glasvezel is er niet

Tazzey
Berichten: 9479
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:27

Mijn ervaring met Tele2 is zeer slecht. Het contract heb ik laten ontbinden een dag voordat het officieel in zou gaan. Dat is gebeurd omdat de klantenservice potentiële klanten bewust voorliegt. Meer info kun je via PB krijgen.

Momenteel nemen wij een totaal pakket van Ziggo af. We gebruiken de vaste telefoon aansluiting niet en de TV alleen voor de Spelen en de Top2000 aan het eind van het jaar. We hebben dan ook alleen twee CI+ modules en geen box. Waarom dan een totaalpakket? Omdat ze daar jaarlijks 6 maanden 50% korting op mogen geven. Wij hebben de snelste internet verbinding en op losse onderdelen geven ze die korting niet. Ik ben op jaarbasis goedkoper uit dan een losse internet verbinding.

Overigens zijn wij geen holbewoners die geen tv kijken. :D We kijken alleen geen Nederlandse tv omdat daar bijna geen knap programma meer te vinden is. Het niveau van de talentenjachten, aso's op de camping en Temptation Island past ons niet. Wij kijken dagelijks docu's, films en series.

Valerie93

Berichten: 3124
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 11:22

Wij hebben ziggo. Weinig tot geen problemen, vriend van mij heeft T-Mobile en heeft alleen maar problemen. Als die al beeld heeft hapert het, internetsnelheid is niet om over te schrijven en kan niet opnemen of pauzeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 11:27

Choiix geeft altijd heel goed advies. Als je een beetje garantie op je snelheid wil (bedraad!) moet je naar Ziggo of een glasvezel aanbieder. Via ADSL/VDSL is dat veel moeilijker. Mijn familie zit bij KPN, zitten echt dicht op het verdeelstation maar halen ook lang niet waar ze voor betalen.

Zelf lang tevreden klant geweest bij Ziggo, nu alweer 3 jaar bij KPN via glas.

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-18 11:39

Choiix schreef:
100Mb/sec op 1,4KM? Dat lijkt me alleen mogelijk met pairbonding, wat alleen maar kan met XS4All en KPN. De andere providers leveren dat (nog) niet.


Ik stuur je even een PB, dat is wat makkelijker :-)

Verder allemaal bedankt voor de ervaringen! Tele2 valt dus sowieso af.
Over NLE lees ik wisselende ervaringen, zo ook met Youfone...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eleadoras, IASCrawler, sammyvriend, spookyskippy en 24 bezoekers