VVD-lijsttrekker shirtloos op paard in campagnefilmpje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13998
Geregistreerd: 20-04-16

VVD-lijsttrekker shirtloos op paard in campagnefilmpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-18 15:57

rtv rijnmond / ad
Overige

Afbeelding
Foto: Videostill Rotterdamse VVD

Op internet verscheen deze week een opvallend campagnefilmpje van de Rotterdamse VVD. Aan het eind van het spotje is te zien hoe lijsttrekker Vincent Karremans te paard over het Stadhuisplein richting het Stadhuis rijdt.

"By the way, I'm on a horse", zegt Karremans in de camera, waarna het beeld uitzoomt en de lijsttrekker in ontbloot bovenlijf met een trui om zijn hals geknoopt op een paard zit.
Het is een verwijzing naar een reclamespotje van mannenparfum Old Spice uit 2010. Die eindigt ook met een man op een paard.

In de vrieskou
"Het was -3 graden. Ik heb een half uur op dat paard gezeten", zegt Karremans. Het idee kwam van de maker van de video, die wilde graag dat het overhemd uitging.

Het opnemen van de scène duurde iets langer dan Karremans hoopte. "Dat paard was wel getraind, maar dit was zijn eerste klus, dus die moest nog even wennen aan de camera. Ik heb er bijna een dubbele longontsteking aan overgehouden." Last van gêne had hij dan weer niet. ,,Neehoor, al zal deze scène me wel de rest van mijn leven achtervolgen denk ik, haha.''

Doe-politiek
Aan het begin van het filmpje ligt Karremans op een vleugel, een verwijzing naar een foto van Forum voor Democratie-voorman Thierry Baudet. Ook zet de VVD-lijsttrekker even de opvallende Eerdmans-bril op.

"De reacties zijn ontzettend leuk", zegt Karremans, Hij is blij dat er wat meer humor in zit dan tot nu toe in de verkiezingscampagne.

Klik op onderstaande afbeelding voor de video:

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


ikkedus
Berichten: 3270
Geregistreerd: 24-09-05

Re: VVD-lijsttrekker shirtloos op paard in campagnefilmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 16:26

Geinig gedaan. Ga er geen VVD van stemmen en woon ook niet in Rotterdam, maar er mag zeker een beetje humor in de politiek!

[o]

Maddy_Paola

Berichten: 1329
Geregistreerd: 19-04-17

Re: VVD-lijsttrekker shirtloos op paard in campagnefilmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 17:07

Agh zo erg om ernaar te kijken is t niet toch 8-) O:)

Paola ❤ elke dag met haar is een cadeautje [o]

gerlindie

Berichten: 4627
Geregistreerd: 10-08-10

Re: VVD-lijsttrekker shirtloos op paard in campagnefilmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 17:17

Dat hele filmpje gewoon :')

Sta je daar bij je piano bij het water :+

"I can see a hat, I can see a cat, I can see a man with a baseball bat"

marley93

Berichten: 6028
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 17:42

_O- _O- _O- _O- _O-

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Lumi

Berichten: 4437
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: VVD-lijsttrekker shirtloos op paard in campagnefilmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 17:45

Eerst een heel serieus verhaal, en dan dat einde _O-


Nargles don't believe in you either!

• / • / • / •
There are still good people in this world. And if you can't find one, be one.

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 17:51

Ik zou toch bijna op hem gaan stemmen, het is dat ik niet VVD stem en niet in Rotterdam woon :+
Wel echt erg leuk gedaan zo dit filmpje!

Be the change you wish to see in the world.


LarissaKas

Berichten: 127
Geregistreerd: 09-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 17:52

ik was echt ff bang dat hij zou gaan vallen haha

anjali
Berichten: 15042
Geregistreerd: 25-07-15

Re: VVD-lijsttrekker shirtloos op paard in campagnefilmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:14

Doet me denken aan Putin die ook met ontbloot bovenlijf op een beer rijdt.Daar stond op Bokt ooit een foto van,leuk vond ik.Al bleek het niet politiek correct te zijn dat ik dat vond.

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Re: VVD-lijsttrekker shirtloos op paard in campagnefilmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:17

Wahahahahaah geweldig (heb alleen het einde gekeken :') )

[BB-HK] [VOLG] Mijn gevleugelde vleeseters

Some people just need a high-five, in the face, with a chair

Babootje

Berichten: 26212
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:17

Ik vond het ook 1 van de leukste filmpjes die voorbij trokken ja.
De kwinkslag naar de Old Spice reclame ook (en Baudet, uiteraard). Leuk gedaan.

mvdbijl

Berichten: 3673
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:40

Zag laatst dat thamar hier met haar paard voor op stap was..

Vind het eerlijk gezegd nergens op slaan :+

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Re: VVD-lijsttrekker shirtloos op paard in campagnefilmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:51

Ik vind het een geweldig campagnefilmpje met idd een knipoog naar Thierry Baudet, nog een lokale partij en vervolgens naar de Old Spice.
Politiek mag ook wel eens leuk zijn :D

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:53

mvdbijl schreef:
Zag laatst dat thamar hier met haar paard voor op stap was..

Vind het eerlijk gezegd nergens op slaan :+


Tja als je geboekt wordt dan wordt je geboekt he!!


Beetje humor is niet verkeerd :D Ik vind 'm wel leuk. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 19:01

Wtf man :')

Shadow0

Berichten: 43497
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: VVD-lijsttrekker shirtloos op paard in campagnefilmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 20:26

Ik vind het op zich jammer dat het zo gaat, want de gemeente doet best behoorlijk belangrijk werk: als je thuiszorg nodig hebt, als je kinderen zorg nodig hebben, als je financiele problemen krijgt...
En dan heb ik toch het idee dat dit soort humor afleidt van de behoorlijk reele zaken waar over beslist wordt.

Daarnaast is het niet echt mijn smaak als iemand grappige toespelingen maakt naar Poetin, want uiteindelijk is dat toch bepaald geen fris persoon. (Als hij de oorlog rondom de Krim niet had opgestookt, was de MH17 niet neergeschoten.)

Sommige humor kan ik waarderen, maar sommige dingen vind ik minder geslaagd en dit is er zeker 1 van.

Dammie

Berichten: 3317
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 20:28


1 hp ought to be enough for anybody
[o]

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 20:38

Shadow0 schreef:
Ik vind het op zich jammer dat het zo gaat, want de gemeente doet best behoorlijk belangrijk werk: als je thuiszorg nodig hebt, als je kinderen zorg nodig hebben, als je financiele problemen krijgt...
En dan heb ik toch het idee dat dit soort humor afleidt van de behoorlijk reele zaken waar over beslist wordt.

Daarnaast is het niet echt mijn smaak als iemand grappige toespelingen maakt naar Poetin, want uiteindelijk is dat toch bepaald geen fris persoon. (Als hij de oorlog rondom de Krim niet had opgestookt, was de MH17 niet neergeschoten.)

Sommige humor kan ik waarderen, maar sommige dingen vind ik minder geslaagd en dit is er zeker 1 van.


Als je denkt dat dit een verwijzing naar Poetin is, dan hebt je het niet helemaal begrepen. Het gaat om een Old Spice Commercial. Geen idee waar Poetin ineens vandaan komt :?

https://youtu.be/owGykVbfgUE

"God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to work both at the same time."

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 21:16

Anoeska schreef:
Shadow0 schreef:
Ik vind het op zich jammer dat het zo gaat, want de gemeente doet best behoorlijk belangrijk werk: als je thuiszorg nodig hebt, als je kinderen zorg nodig hebben, als je financiele problemen krijgt...
En dan heb ik toch het idee dat dit soort humor afleidt van de behoorlijk reele zaken waar over beslist wordt.

Daarnaast is het niet echt mijn smaak als iemand grappige toespelingen maakt naar Poetin, want uiteindelijk is dat toch bepaald geen fris persoon. (Als hij de oorlog rondom de Krim niet had opgestookt, was de MH17 niet neergeschoten.)

Sommige humor kan ik waarderen, maar sommige dingen vind ik minder geslaagd en dit is er zeker 1 van.


Als je denkt dat dit een verwijzing naar Poetin is, dan hebt je het niet helemaal begrepen. Het gaat om een Old Spice Commercial. Geen idee waar Poetin ineens vandaan komt :?

https://youtu.be/owGykVbfgUE


Je hebt inderdaad helemaal gelijk, maar vergelijking wordt (ten onrechte) gemaakt naar Poetin shirtloos op een beer...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110635
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: VVD-lijsttrekker shirtloos op paard in campagnefilmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 21:22

Waarom dit nieuws is ontgaat me volledig, maar de verwijzing naar de reclame had ik wel meteen gelegd :')

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

_merel_

Berichten: 1842
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Vosmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 01:09

:P Misschien moet hij in t kader van veilig volgende keer wel n cap opzetten :')

If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes.

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 01:39


Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: VVD-lijsttrekker shirtloos op paard in campagnefilmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 12:03

Ik woon wel in Rotterdam, het is een leuke vent om te zien, maar stem niet op hem.

Ik kan dit niet serieus nemen, haha

anjali
Berichten: 15042
Geregistreerd: 25-07-15

Re: VVD-lijsttrekker shirtloos op paard in campagnefilmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 15:36

Uit de reacties blijkt dat dit een beetje gewaagde verkiezingsstunt is. De een zal dit heel leuk vinden en de ander heel stom.Ik vind het dus heel leuk,en als ik de kans krijg dan stem ik niet alleen op een partij maar eerder nog op een persoon die me aanstaat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, bora, BulletjeBeer, Duhelo, ellepel, Fudge, GoogleAdsense, Kabayo, Karma_k, Lijsken, linoleum, Luna_Rose, maitestar23, ogidni, pyrrhus, Typhoon, Xhiske en 109 bezoekers