KNHS en Plandsoen tot overeenstemming gekomen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nieuwsredactie

Berichten: 13895
Geregistreerd: 20-04-16

KNHS en Plandsoen tot overeenstemming gekomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-18 11:10

knhs
Overige


De KNHS en voormalig algemeen directeur Rens Plandsoen zijn tot overeenstemming gekomen rondom de beëindiging van haar dienstverband.

Helaas is de samenwerking niet geworden wat beide partijen er zich van voorgesteld hadden. De KNHS en Rens Plandsoen hebben daarom besloten in goed overleg de wegen te scheiden. De kwestie heeft veel aandacht gekregen in de pers. Beide partijen betreuren dit en vinden dat dit anders had gemoeten. Het is nu zaak dat de rust wederkeert en dat de KNHS zich kan focussen op de toekomst. De rechtszaak tussen de KNHS en Plandsoen wordt vanzelfsprekend beëindigd.

Gerelateerde artikelen:
[VN] KNHS in gesprek met algemeen directeur over vertrek
[VN] Theo Fledderus aangesteld als interim directeur KNHS
[VN] KNHS op zoek naar interim algemeen directeur
[VN] Paulien Chardon legt functie als KNHS-bestuurslid neer

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 11:15

Daar zal een flinke zak ledengeld naar toe gegaan zijn. Weet je ook weer waarom je startkaart zo duur is *\o/*

Goedgekeurd onderschrift :)

Foaly

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: KNHS en Plandsoen tot overeenstemming gekomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 11:27

In goed overleg :')

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Pantykous

Berichten: 10476
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: KNHS en Plandsoen tot overeenstemming gekomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 11:58

Volgens mij is Rens nog steeds behoorlijk actief op die FB pagina? Of komt dat nu ook te vervallen?

Rizette
Berichten: 4280
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 12:06

Pantykous schreef:
Volgens mij is Rens nog steeds behoorlijk actief op die FB pagina? Of komt dat nu ook te vervallen?

Welke?

Kruidenpotje
Berichten: 360
Geregistreerd: 04-01-10
Woonplaats: Belgique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 12:13

Pantykous schreef:
Volgens mij is Rens nog steeds behoorlijk actief op die FB pagina? Of komt dat nu ook te vervallen?

Ik denk dat je Rens verwart met Gina Zoer die heel actief is op die facebook pagina

Soms maak je de grootste winst door te verliezen .....

Pantykous

Berichten: 10476
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 12:18

Kruidenpotje schreef:
Pantykous schreef:
Volgens mij is Rens nog steeds behoorlijk actief op die FB pagina? Of komt dat nu ook te vervallen?

Ik denk dat je Rens verwart met Gina Zoer die heel actief is op die facebook pagina


Oh ja, maandagochtend :7


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Big_Appie, CharleyT, Dee_Es, DotBot, Dries1990, love_juliet, Room_Soesje, RuNi, Zoolgangster, Zwerte en 32 bezoekers