Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 13:57

Iemand deelde dit in het kortings topic. Kent iemand dit toevallig?

Als je je hier aanmeld krijg je een gratis kortingskaart waarbij je overal 1 tot 5 % geld terug krijgt op je aankoopbedrag.
Meer als 80.000 winkels zijn aangesloten..
Van bol.com, Bristol, Hema, douglas, restaurants etc. maar ook als je je aanmeld bij de plus online krijg je de eerste x 6,50 terug op je boodschappen, 2% bij de coop! Een echte aanrader!

*knip*
Laatst bijgewerkt door Nadia op 11-03-18 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Referral link verwijderd

plantje01
Berichten: 784
Geregistreerd: 01-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 20:59

joyce_eddy schreef:
Iemand deelde dit in het kortings topic. Kent iemand dit toevallig?

Als je je hier aanmeld krijg je een gratis kortingskaart waarbij je overal 1 tot 5 % geld terug krijgt op je aankoopbedrag.
Meer als 80.000 winkels zijn aangesloten..
Van bol.com, Bristol, Hema, douglas, restaurants etc. maar ook als je je aanmeld bij de plus online krijg je de eerste x 6,50 terug op je boodschappen, 2% bij de coop! Een echte aanrader!

https://www.cashbackworld.com/nl/regist ... terdatagtc


Heb er vanmiddag naar gekeken, vond het niet zo denderend. Hij gaf bij mij maar 2 locaties aan waar ik nooit kom.

Hebben jullie trouwens ook weleens dat je zin hebt in iets maar er nog zoveel in de vriezer ligt wat nog gegeten kan worden? Ik heb bv. al de hele week zin in pannenkoeken (morgen wordt de 1e dag dat ik zelf mag bepalen wat ik eet ivm huisgenoot en stage), maar het is zo zonde omdat er nog zat vlees, aardappels en groente in de vriezer ligt. Zo stapelt mijn eten zich altijd op, doodzonde eigg.

F_inley

Berichten: 6401
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:06

Jep dat ken ik en soms geef ik er gewoon aan toe en eet de andere week wat meer uit de vriezer

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:08

Hier precies zo :j

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 22:16

Hier ook, daarom poog ik al 4 maanden de vriezer leeg te eten waar voor max 2 maand in zat. Wat erin zit komt voorlopig ook niet opnieuw erin omdat ik er gewoon op uitgekeken ben momenteel

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 22:23

Dat heb ik ook hoor. heb nu ook producten in de koelkast die morgen over de datum gaan dus eigenlijk moet ik ze gebruiken maar heb er helemaal geen zin in. heb het wel gedaan hoor...

alleen nu heb ik nog een zakje roerbakgroente over.. goed t/m vandaag, dus daar morgen als ze nog goed zijn (ga uit van wel :P) maar een pasta mee koken en kijken of ik het nog in mijn vriezertje krijg.

mvdende

Berichten: 5690
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 03:13

Ik heb een vriezer met 3 kleine lades, ligt dus snel vol. Ik probeer zodra ie vol is, gelijk weer wat leeg te eten.

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 09:05

Ik herken dat wel, maar ben nu toch mijn vriezer leeg aan het eten tussendoor.
Zorg momenteel dat ik niets extra’s koop wat in de vriezer moet tot hij ( zo goed als) leeg is.
Dan maak ik hem schoon en begin ik met opnieuw vullen.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78505
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 11:07

Ik ga zo weer boodschappen doen, maar weet dat het deze week een dure zal zijn. -O- Heel veel dingen zijn op, heb al een megalijst liggen van dingen die ik niet vaak hoef te halen maar nu net wel. Dit is ook de week dat we allebei met avondeten thuis zijn, volledige kookweek dus en niets uit de diepvries.
Zie er nu al tegen op, alleen al tegen het sjouw werk. :=

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:34

Hier ook een dure maand ivm verhuizing. Ik moet hier echt opnieuw uitzoeken wat de goedkoopste winkels in de buurt zijn. Kan ook niet meer dagelijks boodschappen doen -O- daarvoor is de super te verweg. Dat gaat echt wennen worden om met een weeklijst te werken.

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:35

Ik heb de hele week al op werk gegeten. Eet alleen morgen thuis. Zal wel weer ff wennen zijn volgende week dat ik 3 dagen zelf moet koken en boodschappen moet doen :')

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:42

Ik heb vandaag boodschappen gedaan bij de Lidl. Zonder boodschappenlijstje en ik was minder kwijt dan als ik naar de Aldi en plus ga. Die houden we dus erin. Alleen de verleiding van andere spullen dan boodschappen daar is groot. :=
Zo heb ik een beslagkom meegenomen. Was 5 euro. Maar normaal heb ik mn hele keuken onder hangen als ik aan het mixen ben dus hij was wel nodig. :D

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:59

Geldig excuus om het mee te nemen, zo denk ik er ook over als ik bij de action of xenos kom :))

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 13:01

Oef succes Neonlight, zulke weken zijn verschikkelijk :')

Sannert: Om die reden ga ik niet naar de Lidl, ik kan de verleiding van al die dingen echt niet weerstaan :o Wel fijn dat je goedkoper uit was!

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78505
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 13:30

Schade was 85 euro...

F_inley

Berichten: 6401
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 14:55

Neonlight hoeveel ben je normaal kwijt?
Sannert ik sla dat pad altijd over :')

Ik heb ook een aardige lijst gemaakt. Maar vorige week nog geen 15,00 uitgegeven dus dik 10,00 over. Zal deze week wel precies op gaan of een beetje over.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 15:14

Degene die mee fedaan hebben met de page actie. Hebben jullie het geld al terug ontvangen?

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 17:25

Nog niet.

F_inley

Berichten: 6401
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 17:26

Ik ben het vergeten te halen _O-

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 18:30


Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 18:51


Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 21:08

Amstel opgehaald en ook al ingediend. Gelijk 2 gratis dingen van Scoupy meegenomen (Maggi en Lassie). Ik had op internet ook nog een actie van Barilla gevonden, maar mijn AH verkoopt helaas geen Barilla pasta's.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78505
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 21:32

Normaal tussen de 40 en 60 euro, bij zo'n week als deze 60 vaak. Viel me nog mee eigenlijk.

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 21:42

F_inley schreef:
Neonlight hoeveel ben je normaal kwijt?
Sannert ik sla dat pad altijd over :')

Ik heb ook een aardige lijst gemaakt. Maar vorige week nog geen 15,00 uitgegeven dus dik 10,00 over. Zal deze week wel precies op gaan of een beetje over.

Hier is het niet een pad helaas. :')
Zag nog een aantal dingen maar ik heb mezelf op mn vingers kunnen slaan. Een lichtgevende halsband voor de hond die ik toch 1 keer zou gebruiken , snowboots voor zoon die hij nu niet meer aan hoeft en volgend jaar te klein zouden zijn. En nog wat van dat 'oh dat is geen geld, maar ik heb het eigenlijk niet nodig spul'. :7

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 00:37

Ik had vanmiddag toch zoiets bizars/leuk/lief/grappigs!

Voel me niet helemaal fit, was enorm moe en zo'n bui van "nergens zin in", dus had ik een pyama/badjas dagje :j
Dan heb ik de luxaflex meestal ook dicht; hier in 't dorp wordt er nogal graag naar binnen geloerd en daar heb ik niet altijd zin in.

Ik zat dus smiddags rond 13u aan een restje Paella van gisteravond voor de tv.
En toen ging de bel. Twijfel; zal ik open doen? Hmm, toch maar wel dan.
Heb sinds een paar weken een klein briefje "verkopers NIET welkom", dus gelukkig is het nu een héeel stuk rustiger. Maar ik verwachtte niemand.

Dus ik doe heel voorzichtig deur v/h slot en op een kiertje. Stond daar een man die in rap tempo uitlegde dat hij van Bakkerij dit en dat was (een dorp iets verderop), en dat die bakkerij zo en zo lang bestond, dus dat ze cadeautjes wilden uitdelen.
Euhm, oké :') nooit van die Bakkerij gehoord, maargoed.

Iedereen kreeg een helemaal gratis halfje vers gebakken brood. Wordt volgens mij maandag geleverd; als men niet thuis is hangen ze het netjes aan je voordeur.
"oh oké, nou dat is lief, hartstikke bedankt!". Wat voor brood ik dan wilde; wit tarwe of volkoren. "euh doe maar volkoren dan". Wat voor volkoren, fijn, midden fijn of grof. "euh, grof graag".
Ik kreeg een foldertje, waar alle prijzen op staan en dat je helemaal gratis kan bestellen en gratis laten bezorgen. Vond de prijzen reuze netjes.

:D :') :+ Nou ik stond echt ff versteld.
Toch erg leuk zo'n cadeautje. :j