Nieuwsberichten tippen die niet aankomen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Nieuwsberichten tippen die niet aankomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-18 15:35

Hallo medebokkers,

ik tip vaak nieuwsberichten, gewoon omdat ik het een interessant iets vind, maar ook gewoon omdat het leuk is.

nu valt mij vaker op,

dat als ik berichten getipt heb, sommigen er niet op komen te staan, of juist veel later.

ik kwam er ook achter, via de nieuwsredactie, dat sommige tips, juist totaal niet aankomen.

nu vraag ik mij af, zijn hier meerdere mensen, die daar problemen mee hebben?

wat kan ik er verder aan doen, zodat de berichten WEL binnenkomen.
ik kreeg te horen, dat ze ook via de mail van de nieuwsredactie niet allemaal binnenkomen.


Graag hoor ik wat van jullie :) :)


JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26171
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Nieuwsberichten tippen die niet aankomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 15:38

Daar heb ik nog nooit van gehoord... Ik gebruik altijd de knop "Nieuw Onderwerp" op VN voor mijn tips. En heb niet het gevoel dat die niet aan zouden komen. Raar...

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-18 15:41

JPitty schreef:
Daar heb ik nog nooit van gehoord... Ik gebruik altijd de knop "Nieuw Onderwerp" op VN voor mijn tips. En heb niet het gevoel dat die niet aan zouden komen. Raar...

ik ga altijd naar het account van de nieuwsredactie om daar te tippen.
dat linkje staat in hun account, maar blijkbaar pakt ie dus niet helemaal goed uit.

had het er met een aantal leden van de nieuwsredactie wel eens over, die vonden het ook apart dat het niet aankomt.

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Re: Nieuwsberichten tippen die niet aankomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 17:27

Komt je bericht niet aan of wordt je tip niet geplaatst? Toevallig staat er in de BBB van deze maand hierover wat geschreven (bij tips van het team): [FZ] [Dienstmededeling] BBB Februari over dat niet alle tips altijd geplaatst (kunnen) worden :)

L2 + 0 met de Bolle :) // Eindstand

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-18 17:44

Marieke_K schreef:
Komt je bericht niet aan of wordt je tip niet geplaatst? Toevallig staat er in de BBB van deze maand hierover wat geschreven (bij tips van het team): [FZ] [Dienstmededeling] BBB Februari over dat niet alle tips altijd geplaatst (kunnen) worden :)

mijn berichten ( tips) komen bij de nieuwsredactie niet aan

Daihyo

Berichten: 88034
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Nieuwsberichten tippen die niet aankomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 17:47

Er komen zeker wel berichten van jou aan. Misschien niet allemaal, dat weet ik niet. Maar via mail komen ze wel binnen. En er zijn er ook een aantal van jou geplaatst. Het klopt inderdaad dat niet alles geplaatst wordt, dat heb ik je via pb (Nieuwsredactie-account) een tijdje geleden ook uitgelegd. Soms kunnen we het niet plaatsen of is het niet geschikt voor Bokt. In de link die Marieke plaatst staat het een en ander nog eens goed uitgelegd :)

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: Nieuwsberichten tippen die niet aankomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-18 23:18

Amanda, dat is dan heel vreemd,
want ik hoor ook heel vaak,
dat mijn berichten dus totaal NIET aankomen.


aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13078
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 00:34

De tips komen wel aan, echter komen niet alle tips direct in onze eigen mailbox. Ze komen wel aan in de mailbox van de nieuwsredactie.

pien_2010

Berichten: 43068
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 19:49

Het is de keuze van de NR om wel /niet iets met nieuws tips te doen van jou. Het is jouw keuze om als er niets met een aantal of enkele tip gedaan wordt om wel /niet te tippen in de verdere toekomst.
Ik vind dat gemakkelijk zat eerlijk gezegd.
Voorbeeldje :
Een tip van mij is aangekomen en er is verder niets mee gedaan. Even goede vrienden, maar dan tip ik niet meer. Vind ik zonde van mijn tijd en ik vind dat echt prima hoor, dat verschillend gedacht wordt over nieuwswaarde. Maar om daar nu een topic over te openen begrijp ik niet zo goed. Zonde van je energie, laat gaan. ......

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26171
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 16:34

Heb hier nog eens over nagedacht. Bij allerlei websites is het zo, dat als je een bericht stuurt naar dat bedrijf, dat je een soort bevestigingsmail krijgt, dat je bericht is aangekomen. Een soort auto-reply zeg maar. Is dat niet een optie om dat voor dit soort berichten ook te doen? Want sommige NR leden sturen inderdaad een mail als ze je bericht hebben verwerkt en andere weer niet.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 25 bezoekers