Indoor Brabant 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 22:36

Drico schreef:
Ik heb heel misschien een kaartje voor morgen de hele dag over, dus mocht iemand interesse hebben stuur me een pb :)


Zeker weten te koop nu! Is voor de genummerde tribune F

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3


Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Re: Indoor Brabant 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 22:47

Vind ik dit topic nu pas! Hier een echte Indoor brabant fan :D Opnieuw persaccreditatie voor alle dagen en voor t eerst ook maar een hotel geboekt in de buurt vanwege de reistijd haha

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 23:06

Tezzy schreef:
Vind ik dit topic nu pas! Hier een echte Indoor brabant fan :D Opnieuw persaccreditatie voor alle dagen en voor t eerst ook maar een hotel geboekt in de buurt vanwege de reistijd haha

Kom ik jou vast en zeker tegen in het perscentrum.

Vraagje: iemand toevallig 2 kaartjes over voor zaterdagavond?

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina

Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 23:12

Colien schreef:
Tezzy schreef:
Vind ik dit topic nu pas! Hier een echte Indoor brabant fan :D Opnieuw persaccreditatie voor alle dagen en voor t eerst ook maar een hotel geboekt in de buurt vanwege de reistijd haha

Kom ik jou vast en zeker tegen in het perscentrum.

Vraagje: iemand toevallig 2 kaartjes over voor zaterdagavond?


Ik denk bijna niet :') M’n laptop heeft het zojuist begeven dus geen reden meer om in het MC te zitten :’)
Uitdaging van de eeuw, 900 foto’s van 4 dagen :D :+

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Indoor Brabant 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 23:15

tezzy had je de pers nog gevonden? kwam he daar helemaal boven aan tegen :')

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 23:18

Ooh jeetje dat is balen!
Is het perscentrum makkelijk te vinden? Vorige keer heb ik echt lopen zoeken -O-

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina

Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 23:23

Ashleytjuhh schreef:
tezzy had je de pers nog gevonden? kwam he daar helemaal boven aan tegen :')


Oohhh was jij dat?! Hoooiiiii
Jaa het duurde even maar uiteindelijk wel. Wel 3x de verkeerde kant op gewezen.


Colien schreef:
Ooh jeetje dat is balen!
Is het perscentrum makkelijk te vinden? Vorige keer heb ik echt lopen zoeken -O-

Ja t is echt poedersuiker. Morgen even rondvragen of ik bij iemand even mag legen naar m’n externe schijf...

Ik vond het wel even zoeken, maar als je de plattegrond weer in je hoofd hebt is het wel logisch. Voorgaande jaren vond ik het wel makkelijker O:)


cent

Berichten: 259
Geregistreerd: 21-05-08
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 23:31

Ik ga ook op zondagmiddag, ben groom bij een ruiter die mee doet aan het regionaal springen klasse Z.

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Indoor Brabant 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 23:34

Houden jullie er rekening mee dat kaartjes aanbieden niet de bedoeling is op het forum. Dit hoort op de markt thuis O:)

Ik ben er morgen weer met moeders. Maanden geleden kaartjes gewonnen via ticketveiling. Krijgen ook een rondleiding rond 15;00 zag ik :o?

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 23:48

Tezzy schreef:
Colien schreef:
Ooh jeetje dat is balen!
Is het perscentrum makkelijk te vinden? Vorige keer heb ik echt lopen zoeken -O-

Ja t is echt poedersuiker. Morgen even rondvragen of ik bij iemand even mag legen naar m’n externe schijf...

Ik vond het wel even zoeken, maar als je de plattegrond weer in je hoofd hebt is het wel logisch. Voorgaande jaren vond ik het wel makkelijker O:)


De plattegrond heb ik nog nooit goed in mijn hoofd gehad dus zal wel zoeken worden.
Morgen ben ik er in de avond. Mag me altijd aanspreken om foto’s over te zetten mocht het nodig zijn.

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina

Lous

Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 23:53

A_nouk schreef:
Houden jullie er rekening mee dat kaartjes aanbieden niet de bedoeling is op het forum. Dit hoort op de markt thuis O:)

Ik ben er morgen weer met moeders. Maanden geleden kaartjes gewonnen via ticketveiling. Krijgen ook een rondleiding rond 15;00 zag ik :o?


Moderatoropmerking:
Om die reden heb ik bij deze enkele berichten verwijderd. Zouden jullie hierop willen blijven letten :)? Uiteraard mag een link naar de advertentie wel in het onderschrift

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!

Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 00:15

Colien schreef:
Ik vond het wel even zoeken, maar als je de plattegrond weer in je hoofd hebt is het wel logisch. Voorgaande jaren vond ik het wel makkelijker O:)


De plattegrond heb ik nog nooit goed in mijn hoofd gehad dus zal wel zoeken worden.
Morgen ben ik er in de avond. Mag me altijd aanspreken om foto’s over te zetten mocht het nodig zijn.[/quote]

Ooh thanks! Lief!
Zal ik zo even een foto plaatsen van de plattegrond? Kan er zelfs een looproute op tekenen als je wil :P

Eerste avond was tof! Voor het eerst dat ik er op de donderdag avond was, gezellige sfeer. Toch wat minder spannende sport maar toch echt Indoor Brabants- gezellig

Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Re: Indoor Brabant 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 00:25

Afbeelding
Tadaaa. Eigenlijk veel op dezelfde plaats alleen de ingang zit nu op een andere plek. :)

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Indoor Brabant 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 00:49

opzich is het perscentrum makkelijk te vinden. alleen voor jullie is het wel een stukje veder lopen als eerst.

tezzy moet je ook zeggen dat de pers niet echt lekker duidelijk stond aangegeven niemand die het ook echt wist. normaal zat het langst de ruiter en nu niet meer

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 01:40

O god, als je een route kunt tekenen dan heel graag, ik ben echt alles helemaal kwijt, ook waar je de perstribune op kon enzo, manmanman ik zie mezelf morgen echt verdwalen.

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 07:28

Colien schreef:
O god, als je een route kunt tekenen dan heel graag, ik ben echt alles helemaal kwijt, ook waar je de perstribune op kon enzo, manmanman ik zie mezelf morgen echt verdwalen.


Of je vraagt het morgen gewoon als dat zo is. :Y) Ik vraag me überhaupt altijd af hoe men aan een persaccreditatie komt als je niet weet hoe ‘t spelletje in elkaar steekt. :=

Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 08:58

Bunn schreef:
Colien schreef:
O god, als je een route kunt tekenen dan heel graag, ik ben echt alles helemaal kwijt, ook waar je de perstribune op kon enzo, manmanman ik zie mezelf morgen echt verdwalen.


Of je vraagt het morgen gewoon als dat zo is. :Y) Ik vraag me überhaupt altijd af hoe men aan een persaccreditatie komt als je niet weet hoe ‘t spelletje in elkaar steekt. :=


Om een accreditatie te krijgen moet je goed zijn in je vak, dat heeft in mijn ogen weinig te maken met de weg kunnen vinden op een evenement.

@Colien ik stuur je zo wel ‘n pb’tje :)

Daiss87

Berichten: 1031
Geregistreerd: 11-02-09

Re: Indoor Brabant 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 09:20

Wij gaan morgen! :)

Vanitas

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 09:37

Om een accreditatie te krijgen heb je ‘n opdrachtgever en een publicatiedatum nodig. Als ik me íeder weekend de dag voordat ik ergens heen ga druk moet maken over waar ik me moet accrediteren of het perscentrum kan vinden, dan wordt m’n leven heel zwaar. :') Ik vind het gewoon heel typerend als mensen op forums of social media zo rondbazuinen dat ze er zitten met ‘n accreditatie. Uit mijn persoonlijke bevindingen blijkt dat in een aanzienlijk gedeelte van deze mensen eigenlijk niks in die persruimte te zoeken hebben. En dat is soms best naar, omdat dit naar mijn idee mee dan eens een steek is richting de mensen die er daadwerkelijk hun boterham aan moeten verdienen. :j

Overigens valt dat de organisatie aan te rekenen en niet de persoon zelf, maar het feit dát ik het steeds vaker zie doet me altijd zuchten. := Geen persoonlijke aanval dus, maar gewoon... een zucht van mijn kant. Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik dit tik, koffie te laat gehad gok ik. :D

Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Re: Indoor Brabant 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 09:43

Op die manier kan ik je wel volgen. En ben ik het wel met je eens dat IB nou niet echt een strenge selectie wbt accreditatie heeft, in vergelijking met andere evenementen.

Zelf kom ik maar net kijken in de pers wereld en heb niet altijd een vaste uitdrachtgever, maar wordt wel toegelaten. Aan mij dan de kunst om het zo goed mogelijk te kunnen verkopen aan de organisatie/alsnog opdrachtgevers te vinden.

Maar ik kan me goed voorstellen dat het wennen is dat IB zo’n veranding in opstelling heeft doorgevoerd. Toen ik 4 keer van ‘t kastje naar de muur ben gestuurd had ik het ook wel even gehad. Maar dat is uiteindelijk netjes opgelost en daar gaat het om :)

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 09:54

Klopt! Met schrijvende pers heb ik nooit zo’n probleem, maar het gaat me vooral over de fotografie. Ik snap niet dat een organisatie in zee gaat met een partij voor het leveren (en commercieel verkopen) van foto’s op hun evenement en vervolgens ook een kratje parttime/hobby/ikdoemaarwat-fotografen toelaat. Negen van de tien keer weten zij hun foto’s toch niet aan de media te slijten, met als gevolg dat ze gratis op Facebook worden gegooid. Het verziekt niet alleen de markt, maar verslechterd ook je handelspositie als bewezen (pers)fotograaf.

Dan heb ik het inderdaad ook niet over IB in ‘t speciaal, het gebeurd op vrijwel ieder evenement. :j

Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Re: Indoor Brabant 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 10:11

Ik snap het, maar het werkt ook twee kanten op. De media willen alleen maar werken met vaste namen en ik krijg altijd de indruk dat ze van mij niks willen kopen omdat ik niet goedkoop genoeg ben. Omdat ik geen gevestigde naam ben moet ik maar goedkoop zijn en zo werkt dat voor mij niet.

En opboksen tegen gevestigde bedrijven/namen is best een uitdaging! Gelukkig zien die namen zichzelf vooral als rolvoorbeeld en willen dolgraag helpen :D
Maar da’s mijn ervaring.

En volgens mij wijken we best af :P maar ik vind het een boeiend gesprek binnen de fotografie :j

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Indoor Brabant 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 11:27

klopt ben het er wel mee eens. maar er zitten ook mensen van de organisatie of familie daarvan soms in het pers vak foto's te maken. waarschijnlijk zijn dat de mensen die jullie als die andere mensen zien :j

moet zeggen dat ik het pers vak dit haar ook niet makkelijk is aangegeven of überhaupt echt duidelijk is :n

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Indoor Brabant 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 13:57

voor mensen die nog moeten komen. ik zou iets van labello meenemen ik vind er in de hal een droge luchthangen waardoor je lippen ook erg droog worden.

Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 14:02

Ashleytjuhh schreef:
voor mensen die nog moeten komen. ik zou iets van labello meenemen ik vind er in de hal een droge luchthangen waardoor je lippen ook erg droog worden.

Oohh, ik maar denken dat t aan mij lag...

Mooie sport weer deze ochtend!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers