Beginnen met een touwproductenshop

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
isa06x

Berichten: 243
Geregistreerd: 25-10-17
Woonplaats: Overijssel

Beginnen met een touwproductenshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-18 15:42

Hoi, ik ben 11 jaar en ik hou van penny's, maar wel op de goede manier dus ben geen typisch pennymeisje dus noem me aub geen penny ofzo iets. Waar ik het dus over wil hebben: ik wil dus beginnen met een touwshop voor paarden. Heeft iemand nog tips & ideeen?
I know dat er al een topic is over touwproducten, maar ik vond het fijner om een topic over beginnen met een touwhshop te maken, omdat er op dat andere topic al meer als 170 berichten zijn en ik dat dus niet allemaal ga lezen :D
Ook zou ik graag jullie mening willen horen over touwproducten (zoals touwhalsters, neckropes, frontriemen, teugels, etc)

Huidverzorging is mijn passie
Sterre & Flash, mijn shetlanddames


Anoniem

Re: Beginnen met een touwproductenshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 15:47

Heb je foto's van wat je al hebt gemaakt? En 170 berichten zijn nog geen 10 pagina's, is zo doorgelezen ;)

Maris
Berichten: 15901
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 15:49

Ik weet niet of daar nog veel vraag naar is. Er zijn al zoveel mensen die producten maken van touw. En als je het doet om er geld mee te verdienen, het schijnt echt niet veel op te leveren. Je hebt ook best een investering nodig omdat je allerlei soorten touw en kleurtjes moet hebben en daarbij allerlei soorten sluitingen etc.
Een vriendin van mij heeft een shop, eens kijken of ik die voor je kan vinden....

edit : voila : https://www.diereninpastel.nl/

There is no way to happiness. Happiness IS the way !
Bygg bruer, ikke murer !

isa06x

Berichten: 243
Geregistreerd: 25-10-17
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-18 15:50

Afbeelding

Huidverzorging is mijn passie
Sterre & Flash, mijn shetlanddames

Anoniem

Re: Beginnen met een touwproductenshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 15:51

Tja, van 1 foto waarin het halster verdwijnt in de vacht kunnen we natuurlijk niet veel zeggen ;)

isa06x

Berichten: 243
Geregistreerd: 25-10-17
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-18 15:54

DeMolenhoek schreef:
Tja, van 1 foto waarin het halster verdwijnt in de vacht kunnen we natuurlijk niet veel zeggen ;)


De dierenarts komt zo dus ik ga even naar mijn pony, want het veulen van de pony op de foto krijgt een prik en daarna kijk ik even naar foto's

Huidverzorging is mijn passie
Sterre & Flash, mijn shetlanddames

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 15:58

Het halster ziet er zover we kunnen zien heel leuk uit. Maar om je te kunnen helpen of adviseren is het misschien handig als je een foto plaatst waar alles zichtbaar is :) .

Zoals hierboven kan het ook @ deMolenhoek ;) TS is 11 jaar en wil gewoon graag wat advies, misschien een beetje rekening daar mee houden :)

@TS heb je niet een oudere broer, zus, vriend of vriendin die handig is met de PC die jou misschien kan helpen om een website te maken? En probeer iets speciaals te maken waar nog niet super veel van is! Succes

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

Anoniem

Re: Beginnen met een touwproductenshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 16:05

CharmingS: Ik zie oprecht niet wat er verkeerd is aan mijn reactie. Ik wil gerust helpen maar ik ben gewoon eerlijk. Van 1 foto kun je nu eenmaal niets zeggen.

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Beginnen met een touwproductenshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 16:41

Ik denk dat je het best kan beginnen door dingetjes op marktplaats/boktmarkt/facebook te verkopen, en kijken hoe dat loopt :)

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: Beginnen met een touwproductenshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 16:54

Ik ben 14 en heb ook een eigen touwshop. Als je het voor het geld wil doen zou ik het niet doen. Je verdient er bijna niks aan. Je moet het echt leuk vinden.

Als je toch graag een eigen touwshop wilt, kan je het best aan iemand die handig met computers is vragen of die je wil helpen met een Instagram pagina en een website maken. Je mag best even een kijkje op miin website nemen voor inspiratie. Het linkje staat in mijn onderschrift.

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^

isa06x

Berichten: 243
Geregistreerd: 25-10-17
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-18 17:08

CharmingS schreef:
Het halster ziet er zover we kunnen zien heel leuk uit. Maar om je te kunnen helpen of adviseren is het misschien handig als je een foto plaatst waar alles zichtbaar is :) .

Zoals hierboven kan het ook @ deMolenhoek ;) TS is 11 jaar en wil gewoon graag wat advies, misschien een beetje rekening daar mee houden :)

@TS heb je niet een oudere broer, zus, vriend of vriendin die handig is met de PC die jou misschien kan helpen om een website te maken? En probeer iets speciaals te maken waar nog niet super veel van is! Succes


Mijn vader helpt me met mijn site :D ik heb ook al veel geoefend met producten maken

Huidverzorging is mijn passie
Sterre & Flash, mijn shetlanddames

isa06x

Berichten: 243
Geregistreerd: 25-10-17
Woonplaats: Overijssel

Re: Beginnen met een touwproductenshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-18 17:09

Weet er iemand wat sites waar je kwalitatief touw kan kopen en veertjes\bedeltjes dat miss leuk zou zijn om er aan te maken

Huidverzorging is mijn passie
Sterre & Flash, mijn shetlanddames


Anoniem

Re: Beginnen met een touwproductenshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:16

Als ik het goed begrijp heb je dus nog geen leverancier? Dan denk ik dat je inderdaad beter eerst begint met verkopen via marktplaats, bokt, Facebook etc :) Een webshop kost namelijk ook weer geld. Als je een facebookpagina maakt is dit gratis. Draait dit echt goed kun je nog altijd een echte webshop opstarten :)

isa06x

Berichten: 243
Geregistreerd: 25-10-17
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-18 17:31

DeMolenhoek schreef:
Als ik het goed begrijp heb je dus nog geen leverancier? Dan denk ik dat je inderdaad beter eerst begint met verkopen via marktplaats, bokt, Facebook etc :) Een webshop kost namelijk ook weer geld. Als je een facebookpagina maakt is dit gratis. Draait dit echt goed kun je nog altijd een echte webshop opstarten :)

Ik verkoop het via insta, en de site is voor de kleurenoverzichten, prijzenlijsten, matentabels, etc

Huidverzorging is mijn passie
Sterre & Flash, mijn shetlanddames

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: Beginnen met een touwproductenshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 19:21

Weet je wel heel zeker dat je dit wilt? In het begin heeft het mij geld gekost en als je het uiteindelijk toch niet meer leuk vind is dat best wel zonde.

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^

Riverdale
Berichten: 406
Geregistreerd: 07-03-16

Re: Beginnen met een touwproductenshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 15:00

Ik heb uiteindelijk meer verlies dan winst gemaakt. En ik ben meer dan 2 jaar bezig geweest :)

De grootste tip die ik je mee kan geven is: Geef nooit op. De meeste mensen stoppen na 2 maanden omdat t toch niet zo lekker liep als ze gehoopt hadden. Ik heb nu redelijke ervaring en ik wil je best helpen als je iets wil weten :)

Ik ga stoppen ivm tijdsgebrek maar het was super leuk om te doen. Ik heb nog een hele voorraad aan touw, mag weg voor n spotprijsje! Stuur maar een pb!

isa06x

Berichten: 243
Geregistreerd: 25-10-17
Woonplaats: Overijssel

Re: Beginnen met een touwproductenshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-18 17:43

Ik doe dit grotendeels voor de lol, dus als ik niet veel winst maak vind ik dat niet erg. Ik bestel mijn touw pas wanneer er een bestelling word gemaakt.

Huidverzorging is mijn passie
Sterre & Flash, mijn shetlanddames

Anoniem

Re: Beginnen met een touwproductenshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 18:53

Dan ben je immo al verkeerd bezig :) Zo verleng je jou levertijd aanzienelijk en bestellen per halster dat je nodig hebt komt ook duurder uit. Je moet als beginner interessanter zijn dan een ervaren webshop.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers