KNHS-centrum geteisterd door auto inbraken

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13895
Geregistreerd: 20-04-16

KNHS-centrum geteisterd door auto inbraken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-18 12:42

Horses
Overige

Afbeelding
Foto via Wikimedia-Commons

Dit weekend stond het KNHS-centum in het teken van de indoor kampioenschappen. Naast paardenliefhebbers trokken ook dieven richting Ermelo. "We werden zaterdag met twee auto-inbraken geconfronteerd en gisteren weer met één", vertelt Jolande Hamstra, hoofd van het KNHS-centrum. "Dit is de eerste keer dat zoiets bij ons op het terrein gebeurt. Iemand liep gisteren terug naar de auto en zag dat de ruit was ingeslagen. Dat was aan de kant van het FNRS kantoor, en later bleek ook dat er bij een auto bij de grote ingang van het terrein een ruit was ingeslagen."

Lees verder op Horses.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.



pillow
Berichten: 7727
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Re: KNHS-centrum geteisterd door auto inbraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 19:46

Beetje overdreven kop. Geteisterd. Het waren er maar 3 in 2 dagen. Niet goed te praten, daar niet van.

Faja V. Modim M. Franzi V. Vento x Max

Rizette
Berichten: 4280
Geregistreerd: 11-06-09

Re: KNHS-centrum geteisterd door auto inbraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 08:42

Het is maar waar je vandaan komt en gewend bent. Ik vind 3 auto inbraken op 1 parkeerterrein in 2 dagen tijd wel erg veel.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 09:23

Nou in heel Ermelo zijn auto inbraken, dus ja,geteisterd is wel het juiste woord.
Maar ook heel veel inbraken in huizen hier.Ze lopen hier al een tijdje rond dus.

FB Groep Second Chance.

petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: KNHS-centrum geteisterd door auto inbraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 11:35

Hmm, wij gaan komende zondag naar de NRPS showdag. Je zou haast bang worden dat ze in je auto inbreken terwijl jezelf lekker paarden/hengsten gaat kijken. Ik vind dat nogal een domper voor een gezellig dagje uit.

winnywyke
Berichten: 2
Geregistreerd: 04-02-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 08:52

Mmm as zondag Nrps dag. Hopelijk is er extra bewaking ... 3 in 2 dagen is wel veel vind ik.

Geloof in je zelf en geloof niet in de leugens van andere. Stay Strong

Elisa2

Berichten: 36680
Geregistreerd: 31-08-04

Re: KNHS-centrum geteisterd door auto inbraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 09:02

Ik heb er helemaal niks van gemerkt afgelopen weekend, maar nu heb ik sowieso al geen waardevolle auto en geen waardevolle spullen er in.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: KNHS-centrum geteisterd door auto inbraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 10:02

Denk dat we maar met mijn vaders oudere Opel Antara gaan rijden ipv met mijn nieuwe model van auto. De gps gaan we ook maar mee naar binnen nemen en verder ligt er toch niets in dat ze kunnen stelen behalve misschien wat eten en frisdrank.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amethyst_, Boheme, criollo_yess, DotBot, EngeltjeS, GrapeshotBot, Ipsiedipsie, jazzejam, maessie, Roosch, Saaams, sjaslique, tiwi1969, valonka, YvonneV en 35 bezoekers