Zo gek op de winter!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Devil_ina

Berichten: 743
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: In een dorp

Zo gek op de winter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-18 17:46

Hallo :D

Ik hou van dit weer. Liefst nog met sneeuw erbij. Maar dat maakt schaatsen een beetje lastig :P
Ik stam uit de tijd dat je iedere winter op natuurijs kon schaatsen, nee niet op de volgelopennepijsbaan :brr: maar gewoon op de sloot achter huis.
Heerlijk dat dat gevoel weer een beetje terug komt met deze temperatuur. Ga ook gewoon op de fiets naar mijn werk. Goede jas muts op, sjaal en handschoenen en gaan met die banaan.

Nog meer fans van het koude weer?



Geen idee of dit hier goed staat. Zo niet wil iemand dan zo lief zijn dit te verplaatsen?

Dag lieve mam, love you always
De rooie schurk en het kleine meisje. Lieve Bibi rust zacht, zo plotseling uit het leven gerukt. je hebt nog geen 4 jaar mogen worden.



Anoniem

Re: Zo gek op de winter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 17:55

Doe mij maar vliegtickets naar Spanje of Australië ofzo incl tickets om paardlief mee te nemen. :D

8nnemiek

Berichten: 43380
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Zo gek op de winter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 18:00

Ik hou ook van de winter <3
En inderdaad, wat was dat gaaf vroeger, elk jaar op de natuurplas schaatsen, en sleeën in de paardenwei van de manege, die op een flinke heuvel lag.
Ik hoop ook elk jaar weer op een flink pak sneeuw.

Maar ik heb het dan ook niet snel koud. Onze verwarming staat op 16 graden, en 's ochtends sta ik zelfs met dit weer in mijn ochtendjas en op slippers, met een jas erover, zonder muts of handschoenen en met blote benen tussen de paarden om te voeren en de kippen uit te laten :')

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Zo gek op de winter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 18:01

Nou gelukkig maar, dat trekt het gezeur over de kou nog een beetje recht :Z

senna21

Berichten: 11824
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Zo gek op de winter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 18:06

Ik vind zonnig winterweer ook fijn, maar vanaf 1maart niet meer zo. Laat de lente maar komen....... {:}

Books, minds and umbrella's only work when they are open.

Ierpier

Berichten: 1831
Geregistreerd: 28-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 18:10

Ik vind t vreselijk :') Maarja, ik ben een typische Nederlander die in de zomer ook weer zeurt dat het te warm is :+

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—
Doe altijd wat je niet durft

_Tristan

Berichten: 1357
Geregistreerd: 10-10-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 18:11

Inderdaad.. Laat het voorjaar maar beginnen. Ben de kou zo zat en het is zo onpraktisch met de paarden.

~ Belle & Tristan ~
@HaflingerTristan

Fortitude

Berichten: 3085
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 18:21

Ierpier schreef:
Ik vind t vreselijk :') Maarja, ik ben een typische Nederlander die in de zomer ook weer zeurt dat het te warm is :+

Hee wat leuk ik ook :')
Gelukkig dus niet de enige :D

[o]

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: Zo gek op de winter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 18:33

Ik vind winter geweldig, een dik pak sneeuw, lekker koud buiten en warm binnen en inderdaad écht kunnen schaatsen <3 Al mag die winter van mij wel wat vroeger op het jaar vallen. Januari/februari winter en dan in maart terug wat warmer, dan beginnen hier de lentekriebels te komen :D

Maar dat neemt niet weg dat ik oprecht blij ben dat we nu nog een klein winterprikje hebben, wij hebben er in ieder geval van geprofiteerd om nog eens te gaan schaatsen! :brr:
Afbeelding
Hier nog zonder schaatsen, gisteren met :) !

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Zo gek op de winter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 19:41

Dit onderwerp past beter op [LZP] Leven zonder paarden, ik zal het topic verplaatsen.

Toos Onderschriftloos :D

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Re: Zo gek op de winter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 19:57

Ik hou er van, mijn kinderen, paarden en hond ook. Mijn man zeurt wat meer, maar wij laten ons goed humeur niet verpesten! Vandaag de kinderen op natuurijs gespeeld en inmiddels sneeuwde het dus hopelijk morgen ook nog sneeuwpret


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Zo gek op de winter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 19:59

Ik hou van winterweer ja. Maar dan écht winterweer: dus bergen sneeuw en ijs en niet dat rotbeetje wat er hier in Nederland valt waardoor alles en iedereen meteen op een hoop ligt. In het buitenland vind ik het heerlijk, hier in NL alleen maar drama.

♥ Rewrite the Stars ♥

Cinnepin

Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 20:01

Ik ben van 84 en ja ik heb in mijn jeugd ook wel op natuur ijs geschaatst. Ik heb fibromyalgie en kan echt niet tegen de kou. Ik krijg er een enorm pijnlijk en stijf lichaam van. Ik sta soms 3 per dag onder de douche om mijn lichaam op te warmen om de stijfheid en pijn te verlichten. Nee geef mij het warme weer maar.

Devil_ina

Berichten: 743
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: In een dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-18 20:56

Wat leuk te lezen dat er meer liefhebbers zijn ;)
Sneeuw vind ik ook geweldig. De kou kleed ik mij goed warm voor aan, daar heb ik geen last van.
Kan mij ook goed voorstellen dat je met lichamelijke problemen warmte beter voor je is.
Heel jammer dat het van de week weer afgelopen is met het winterweer :-(

Dag lieve mam, love you always
De rooie schurk en het kleine meisje. Lieve Bibi rust zacht, zo plotseling uit het leven gerukt. je hebt nog geen 4 jaar mogen worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 20:59

Devil_ina schreef:
Wat leuk te lezen dat er meer liefhebbers zijn ;)
Sneeuw vind ik ook geweldig. De kou kleed ik mij goed warm voor aan, daar heb ik geen last van.
Kan mij ook goed voorstellen dat je met lichamelijke problemen warmte beter voor je is.
Heel jammer dat het van de week weer afgelopen is met het winterweer :-(

Gelukkig wel!! Doe mij maar graadje of 20/25 en een zonnetje. Helemaal lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 21:03

Ik vind dit weer heerlijk!
Alleen de snijdende wind vind ik niet fijn...
Zo kreeg ik laatst de voordeur niet van slot, ik had het zo verschrikkelijk koud!

Fotootje van vorig jaar, code rood ivm gladheid. (Gelukkig viel de gladheid bij ons mee, dus kon ik lekker met de pony naar buiten!)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-03-18 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 21:04

Jaa, heerlijk lekker koud! Hoewel die snijdende wind wel weg mocht blijven van mij :=

Ik hoop ook elk jaar op een horrorwinter, zoals anderen dat noemen :+ Lekker veel sneeuw, ijs etc. Gewoon een kwestie van goede warme kleding aantrekken en je krijgt het niet koud :)

[o]

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 22:02

Superlekker weertje dit *\o/* :brr: Buiten goed koud, dik aankleden, liefst een flink pak sneeuw erbij. En dan binnen lekker warm met een dekentje en kop warme choco :9k

09/10/2023 <3

Devil_ina

Berichten: 743
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: In een dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-18 22:19

Morgen lekker een boswandeling, zo fijn met dit weer.
Mooi begin van het weekend, daarna met thee lekker opwarmen :D
#eigenlijk zou het heel misschien wel heel leuk zijn als er een pak sneeuw valt vanacht # :j

Dag lieve mam, love you always
De rooie schurk en het kleine meisje. Lieve Bibi rust zacht, zo plotseling uit het leven gerukt. je hebt nog geen 4 jaar mogen worden.

Anoniem

Re: Zo gek op de winter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 22:33

Dit jaar speel ik een beetje vals omdat ik ben gaan overwinteren aan de andere kant van de evenaar maar ik ben doorgaans wel echt gek op winter :D Maar wel de variant met droge kou, koud met regen of hele harde wind doet het niet voor mij. Sneeuw vind ik de eerste drie uur leuk als ik de deur niet uit hoef, daarna weer wat minder :+

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Zo gek op de winter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 22:35

Ik vind autorijden in de sneeuw ook heel erg leuk :') al sta ik met heel NL in de file, zo mooi hoe de wereld wit wordt!

[o]

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Zo gek op de winter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 22:48

Ik hou ook van dit weer! Lekker hoor :Y)
Vind de bijpassende kleding ook zo leuk, gewoon van die units van truien en sjaals, leuke jassen.. noem t maar op!

Wave after wave

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 23:56

Dikke kleding laag heerlijk.

Ik hou van kou. Ik haat warm weer.

Snijdende wind is weer extreem misschien maar heerlijk weer.

The end

Devil_ina

Berichten: 743
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: In een dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-18 23:00

Vandaag was het jammer genoeg wat minder koud, maar heerlijk wandelen weer. Zo fijn het DFW bijna in mijn achtertuin :j

Inderdaad sneeuw onderweg. Jammer dan van de files 8-)

Dag lieve mam, love you always
De rooie schurk en het kleine meisje. Lieve Bibi rust zacht, zo plotseling uit het leven gerukt. je hebt nog geen 4 jaar mogen worden.

Happy16

Berichten: 4611
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Zo gek op de winter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 23:03

Jaaaa winter <3
Ik ben zo blij dat we nog ijs gehad hebben! En natuurlijk al heel veel sneeuw begin december :D
Wel jammer dat het weer gaat dooien :\

Levi <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bonnelover, ComscoreBot, Facebook, fnpetter1990, furious, goesju, IASCrawler, ista, Knollboll, Lisselot, Loreke2, MeesMo, MissJeanny, Muga, Oehlala, Roosch, YandexBot en 149 bezoekers