Samsung Galaxy S9 / S9+

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bagheera_206

Berichten: 25890
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Samsung Galaxy S9 / S9+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 08:57

Afgelopen zondag is hij gepresenteerd de nieuwe S9. Dan kan mijn S7 door naar mijn ouders . Mijn ouders hebben nu mijn S5+ en S4. Kan ik mooi de 5 jaar oude S4 deel laten nemen aan de inruil actie voor mijn S9. :+



Wie van jullie heeft hem ook al besteld? Welke kleur en welk hoesje heb je erbij? Ik ben erg happy met mijn hoesje van Urban Armor Gear dus heb er weer zo eentje voor mijn S9 besteld.

Wel een "nadeel" is dat ik overal laders/micro USB kabels heb liggen en ik de kabels nu moet upgraden naar USB-C. Dus heb maar alvast wat koppelstukjes besteld voor thuis, kantoor, stal, auto, powerbank, etc.

Ik heb ook alvast een nieuw geheugenkaartje besteld. Eentje van 64GB. Dan heb ik mooi 64GB + 64GB geheugen. :)

URL: http://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s9/

Specs: http://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-s9/specs/

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Samsung Galaxy S9 / S9+

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 09:01

Slik heb even naar de prijs gekeken. Pfff wat maakt deze telefoon dat je hem zo graag wil hebben?

Pure nieuwsgierigheid ook gezien het enorme aanschaf bedrag?

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 09:03

Ik vind hem ontzettend gaaf.
Alleen weet ik niet of ik hem mijzelf waard ben :o

Mijn vriend zn S4 is kapot gegaan pas. Nu heeft hij mijn oude S3 en heb zelf een S5 mini.
Zit zelf nu aan een S7 /8 te denken.

Bagheera_206

Berichten: 25890
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 09:16

karuna schreef:
Slik heb even naar de prijs gekeken. Pfff wat maakt deze telefoon dat je hem zo graag wil hebben?

Pure nieuwsgierigheid ook gezien het enorme aanschaf bedrag?


De camera, de inruil actie en dan ben ik er tenminste van overtuigd dat ik 2 jaar lang Android updates krijg. Dus naar Android P & Q. En vier jaar security updates. En hij is natuurlijk in het paars. :D

Bagheera_206

Berichten: 25890
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 09:18

x_Jeanine_x schreef:
Ik vind hem ontzettend gaaf.
Alleen weet ik niet of ik hem mijzelf waard ben :o

Mijn vriend zn S4 is kapot gegaan pas. Nu heeft hij mijn oude S3 en heb zelf een S5 mini.
Zit zelf nu aan een S7 /8 te denken.


Even kijken of de S5 mini ook nog in aanmerking komt voor inruil actie met upgrade naar S7 of S8? De S7 zou ik niet meer nemen. Die krijgt wss nog wel de update naar Oreokoekje en nog maximaal 2 jaar security updates. :=

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 09:23

Mmm als ik dan kijk mijn oude cat telefoon die na 7 jaar bijna geheugen problemen kreeg. Nu weer cat gaat tenminste niet stuk. En betaalbaarder. Ik neem aan dt een dergelijke dure telefoon niet veel langer meegaat dan een normale goedkopere? Ik verzuip normaal telefoons altijd met honden uitlaten in de regen, laat ze vallen enz. Cat gaat niet stuk is er voorgemaakt. Zou een zo dure telefoon niet eens durven gebruiken denk ik.

Bagheera_206

Berichten: 25890
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 09:29

karuna schreef:
Mmm als ik dan kijk mijn oude cat telefoon die na 7 jaar bijna geheugen problemen kreeg. Nu weer cat gaat tenminste niet stuk. En betaalbaarder. Ik neem aan dt een dergelijke dure telefoon niet veel langer meegaat dan een normale goedkopere? Ik verzuip normaal telefoons altijd met honden uitlaten in de regen, laat ze vallen enz. Cat gaat niet stuk is er voorgemaakt. Zou een zo dure telefoon niet eens durven gebruiken denk ik.


Ik moet ook nog ergens een Sonim hebben liggen. Dat ding is inderdaad echt een tank! :D

Gelukkig zijn de meeste telefoons als Samsing S-serie en iPhone stof- en waterdicht, maar zo een Sonim of CAT is idd 10x degelijker en kun je gewoon uit je handen laten vallen. Gelukkig helpt een fatsoenlijk hoesje een hoop, maar Sonim en CAT is wat dag betreft meer hufterproof.

Mijn S4 is door gegaan naar mijn ouders en doet het inmiddels al 5 jaar. Mijn S5+ hetzelfde en doet het al 4 jaar. Mijn S7 kan dan hopelijk ook nog een jaar of 2 mee bij mijn ouders. :=

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Samsung Galaxy S9 / S9+

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 09:38

Ik had een hoesje om mijn s8, maar dat was drama. Overal scheuren in het scherm. Zelfs als hij minimaal viel was het raak. :(
En denk dat dat voornamelijk door het edge scherm komt.
Ik vind het jammer dat samsung daar geen keuze in laat. De s9 is ook alleen maar als edge verkrijgbaar.

Bagheera_206

Berichten: 25890
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 09:52

Dat zou zo maar kunnnen. Ik heb idd een UAG hoesje om mijn S7 en laat hem regelmatig vallen.

Wat voor hoesje had je om je S8 dat het scherm te barsten ging? :=

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 09:55

Bagheera_206 schreef:
Dat zou zo maar kunnnen. Ik heb idd een UAG hoesje om mijn S7 en laat hem regelmatig vallen.

Wat voor hoesje had je om je S8 dat het scherm te barsten ging? :=


Siliconen. En dan praat ik over meerdere hoesjes van verschillende diktes en niet eentje hielp. :') nu maar vol risico zonder hoesje. Dan baal ik wat minder als er een kras of scheurtje op komt

Bagheera_206

Berichten: 25890
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Samsung Galaxy S9 / S9+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 10:01


KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Samsung Galaxy S9 / S9+

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:19

Oef ik heb de s8 maar deze kamera ziet er wel veel beter uit :+

jasmijn16

Berichten: 961
Geregistreerd: 19-11-14

Re: Samsung Galaxy S9 / S9+

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:25

Ik heb sinds kort de ZTE axon 7, zo Chinees als het maar kan maar ben er echt super blij mee!

Hij wordt vergeleken met de nieuwe van Apple en Samsung maar deze is maar 320 in plaats van die monster prijzen die je voor Apple of Samsung betaald.

Ghostattack

Berichten: 11238
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:27

Ik heb ook nog een oude S4 liggen en heb nu een S7, wat houdt die inruilactie precies in? Misschien overweeg ik het dan wel :') Mijn abonnement is toch afgelopen en heb vorige maand een goedkope sim only afgesloten.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8294
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:34

Pff, wat een geld en net nu ik aan het sparen ben :+

Als mijn s7 edge op is wil ik wel weer mooi in de lijn mee en een s9 (eerst s1, s3, s5 en nu s7) maar hopelijk duurt dat nog even.

Lienek, ik heb ook een edge maar nog maar 1x een barst in gehad. Heb ook niet het idee dat ze breekbaarder zijn dan de telefoons die ik voor mijn samsung reeks had. Ik gooi er regelmatig mee en ook vanaf het paard liggen ze vaak face-first op straat maar dit was mijn eerste barst bij de Samsung familie :)

Goshtattack, even op de samsungsite kijken. Komt er op neer dat je op een onbeschadigd werkend toestel een bedrag +100€ inruilkorting krijgt op de nieuwe s9 en je je oude toestel mag gebruiken tot je de s9 in handen hebt.

Bagheera_206

Berichten: 25890
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Samsung Galaxy S9 / S9+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 22:10

Ik heb S2, S4, S5+ en nu S7 en straks S9. :D

Voor je S4 krijg je nog 130 euro als hij nog werkt. Voor je S7 krijg je helaas maar 265 euro als je die inruilt. Lees wel even de voorwaarden. Het moet inderdaad om een werkend toestel gaan. :j

Bagheera_206

Berichten: 25890
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Samsung Galaxy S9 / S9+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-18 10:31

Gisteren is al mijn nieuwe geheugenkaartje binnen gekomen. :D

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Samsung Galaxy S9 / S9+

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 10:56

Ik moet nog even wachten totdat ik kan verlengen (september/oktober) maar dan ga ik ook voor de S9. Die camera is echt geweldig, wat een mooie foto's maakt dat ding.

Ik heb nu de S7 Edge, die ik echt al wel vaak heb laten vallen, maar scherm is nog steeds heel. Heb wel een kras erop zitten, omdat ik zo slim was om mijn telefoon te schuiven op de grond (hij was gevallen en toen schoof ik hem op de kop naar me toe, oeps, kras op het scherm, geen barst gelukkig).

In september zal de inruilactie niet meer geldig zijn, dus dat wordt even flink sparen :P

Bagheera_206

Berichten: 25890
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Samsung Galaxy S9 / S9+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-18 11:00

Inruil actie is idd alleen geldig bij pre-orderen. Je moet het maar zo zien. In september is de S9 al weer in prijs gedaald. +:)+

En er komen vaat meer acties. Wellicht met zo een draadloze lader of dex. :D

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Samsung Galaxy S9 / S9+

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:02

Ja daarom, en ik heb best even geduld. Eigenlijk zit ik altijd net goed met mijn verlenging, wel snel genoeg na release van nieuw toestel, maar wel weer zo laat dat het niet ietsje goedkoper is vaak. Ik moet zeggen dat mijn S7 ook echt nog perfect werkt! Soms denk ik, ik doe nog een jaartje langer met het toestel, maar eigenlijk wil ik gewoon het nieuwste van het nieuwste :P

Bagheera_206

Berichten: 25890
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Samsung Galaxy S9 / S9+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-18 11:11

En als ik ze niet helemaal uitwoon hebben ze nog een prima 2e leven en pensioen bij mijn ouders. :)

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Samsung Galaxy S9 / S9+

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:12

Zo gaat dat ook bij mij haha.

Bagheera_206

Berichten: 25890
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-18 14:39


Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 14:29

kirri schreef:
Oef ik heb de s8 maar deze kamera ziet er wel veel beter uit :+


Tussen de 8, 8+, als de 9 zit niet veel verschil in

Bagheera_206

Berichten: 25890
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-18 23:43

Vandaag ook koppelstukjes en kabels binnen gekomen. :D Het UAG boesje wat ik heb besteld is helaas van 3 - 6 dagen op levertijd onbekend gegaan. -O- Ik heb toch maar even een goedkoop hoesje besteld, want durf hem eigenlijk niet zonder te gebruiken. :=