[P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 19:55

13 mei :)

Wat zou een leuk thema zijn met shet? Ik heb een western hoofdstelletje voor haar en een net hoofdstel. Zou haar kunnen knotten en dan met het nette hoofdstel, of juist stoer en dan met het western hoofdstel. Of echt een leuk thema, met bloemtjes of zo? Een bloemenkrans maken lukt me nog wel denk ik :P Echt geforceerd verkleden vind ik niks.


kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-18 00:34

marleen_a_a schreef:
Ik heb de datumprikker ook ingevuld !
Ik kan alleen op moederdag niet.


Heb gezien dat inmiddels alle fotografen hebben ingevult.

Alle fotografen kunnen op 27-05 en daarbij kunnen ook de meeste modellen op die dag...ondanks dat nog niet ieder model (annette en ik weet niet of caily zich nu wel of niet opgegeven heeft, maar deze 2 zouden hem nog moeten invullen als ze nog belangstelling hebben om mee te gaan) heeft ingevult denk ik dat 27-05 favoriet is bij (bijna) iedereen dus kan er rekening mee gehouden worden dat dit dan ook waarschijnlijk de uiteindelijke datum wordt.

♥Zayira♥Garola Fuga❤️Apache❤️Tender Love Fuga RB❤️Royal Highness KB❤️Shetans Zubaidah❤️Pony❤️Olivio RB❤️

Caily

Berichten: 12516
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Re: [P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 02:19

Ik heb nog belangstelling maar nog geen keuze gemaakt welk paard, dus niet opgegeven, datum maakt me niet uit dus lekker zonder mij beslissen!

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: [P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 08:52

Dan mag je mij van de lijst halen helaas.

Veel plezier iedereen

Enya&Betsy
Enya Klasse I-4 (107 goedgekeurde km's)
Youtubekanaal: http://www.youtube.com/user/SvennForEver

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-18 11:21

Caily schreef:
Ik heb nog belangstelling maar nog geen keuze gemaakt welk paard, dus niet opgegeven, datum maakt me niet uit dus lekker zonder mij beslissen!


Je kunt ook de paarden opgeven waar je tussen twijfeld en dan de fotografen laten kiezen...of is dat geen optie?

Jammer joyce, kan er niks anders van maken helaas

♥Zayira♥Garola Fuga❤️Apache❤️Tender Love Fuga RB❤️Royal Highness KB❤️Shetans Zubaidah❤️Pony❤️Olivio RB❤️

Anoniem

Re: [P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 13:38

Ik heb de datumprikker ook ingevuld, kan zoals het nu lijkt elke datum maar daarin meer afhankelijk van Yacintha :P

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-18 13:40

Annet_Dottie schreef:
Ik heb de datumprikker ook ingevuld, kan zoals het nu lijkt elke datum maar daarin meer afhankelijk van Yacintha :P


Yacintha kon volgens mij zowiezo op de favoriete datum. :j

♥Zayira♥Garola Fuga❤️Apache❤️Tender Love Fuga RB❤️Royal Highness KB❤️Shetans Zubaidah❤️Pony❤️Olivio RB❤️

MarloesVtK

Berichten: 189
Geregistreerd: 25-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 14:35

kim_1990 schreef:
Dit kan marloes. In principe hebben we 6 fotografen, 2 hiervan moeten de datumprikker nog invullen. In principe kom je dan als reserve fotograaf te staan als je dat niet erg vind, mocht toevallig 1 van de andere 2 niet op de geprikte datum kunnen. Je kunt wel alvast de datumprikker invullen, als je dan achter je naam even tussen haakjes reserve wil zetten dan weet ik dat alvast.


Is goed!

Yacintha

Berichten: 1068
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Nieuw-Schoonebeek

Re: [P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 17:49

Ja, ik kan de 27e! :D

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Re: [P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-18 17:40

Ik heb even rondgekeken maar het lijkt mij het beste de meeting bij de spartelvijver (tegenover canadameer) te doen. Hier mogen paarden legaal komen en het water in. Ook is de ondergrond daar enigszinds vlak voor losgooifoto's
Zijn er modellen/fotografen die eventueel benodigdheden hebben (prikpaaltjes/lint) voor een paddock?
Het adres is canada 1, elsloo. Dit betreft een boerderij zag ik op google earth, als je dan +-100/200 meter verder rijd heb je aan 2 kanten parkeerplaatsen waar we met trailer kunnen parkeren. Dus niet bij de boerderij zelf.
Vanaf de parkeerplaats is het +-5 minuutjes lopen naar de spartelvijver...ik zat eraan te denken om de paarden bij de trailer meteen op te zadelen, richting.de spartelvijver te gaan en daar de spullen gezamelijk neer te leggen, we zijn met alle fotografen en modellen ten alle tijden in de omgeving van de spullen dan.
Een tijdsschema heb ik nog niet, maar zat eraan te denken eerst portret, daarna losgooi/longefoto's (voor degene die hun paard niet los vertrouwen in de paddock kan je aan de longeerlijn doen, deze dien je zelf mee te nemen om te voorkomen dat spullen van anderen kapot gaan. Uitlenen op eigen risico) en na het losgooien opzadelen en rijden voor degene die dat willen.

Het is geen probleem om bijrijders/andere menselijke modellen mee te nemen, laat dit even weten van te voren
Ik neem mijn bijrijder mee omdat ikzelf niet rij en zij dus meedoet met de rijfoto's.

♥Zayira♥Garola Fuga❤️Apache❤️Tender Love Fuga RB❤️Royal Highness KB❤️Shetans Zubaidah❤️Pony❤️Olivio RB❤️

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Re: [P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 19:09

Wel even een side-note hierbij: als je bij die parkeerplaats parkeert, moet je wel door het (niet voor paarden bedoelde) voetgangershekje.. Dat is zo'n houten klaphekje waar je een beetje met een bocht doorheen moet, gezien het niet helemaal open kan. Wel iets om rekening mee te houden! (we hebben eerder paarden gehad die het werkelijk vertikten erdoor te gaan) Tenzij je natuurlijk iemand kent die de sleutel van het grote hek ernaast heeft.. ;)
Daarbij is de vijver ook voor honden, dus het is er meestal wel goed bezocht met mooi weer.. :)
Verder is het een hele leuke plek hoor :D Maar wou het even gemeld hebben.

zorro

Berichten: 8760
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 20:01

Dat is een goede Amanda! Marloes past niet door alle hekjes... :=

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-18 20:17

_l_amanda_l_ schreef:
Wel even een side-note hierbij: als je bij die parkeerplaats parkeert, moet je wel door het (niet voor paarden bedoelde) voetgangershekje.. Dat is zo'n houten klaphekje waar je een beetje met een bocht doorheen moet, gezien het niet helemaal open kan. Wel iets om rekening mee te houden! (we hebben eerder paarden gehad die het werkelijk vertikten erdoor te gaan) Tenzij je natuurlijk iemand kent die de sleutel van het grote hek ernaast heeft.. ;)
Daarbij is de vijver ook voor honden, dus het is er meestal wel goed bezocht met mooi weer.. :)
Verder is het een hele leuke plek hoor :D Maar wou het even gemeld hebben.


Aah ja...vergeten te vermelden inderdaad!
Bruno paste ook door het hekje (zonder ruiter met tuig) en die was aardig aan de brede kant...bredere paarden wordt denk ik wel wat moeilijker inderdaad...of bijv. Het trekpaard hier doorheen past durf ik dan ook niet zeker te zeggen.
Afbeelding
Even voor het idee: deze tank (grote tinker) paste wel door het hekje, hij werd door een andere fotograaf "uitgescholden" voor trekpaard dus er past wel enigszinds een paard door heen haha. Echte trekpaarden wordt wel wat krapjes denk ik.

♥Zayira♥Garola Fuga❤️Apache❤️Tender Love Fuga RB❤️Royal Highness KB❤️Shetans Zubaidah❤️Pony❤️Olivio RB❤️

xdaniqueee

Berichten: 171
Geregistreerd: 05-04-11
Woonplaats: Friesland

Re: [P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 15:20

Kan ik mij nog opgeven als fotograaf?

<3

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Re: [P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 16:31

Even 'n plaatje bij gezocht :D
Afbeelding

Joltsje

Berichten: 9024
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: [P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 16:50

maar je kan er ook vanaf een andere kant komen toch? ik ben er ooit geweest en toen was door het hekje niet nodig dacht ik

Be your best self

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Re: [P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 17:38

Dat kan inderdaad, maar dan ga je via het ruiterpad en dan zou ik zo geen plek weten waar meerder trailers kunnen parkeren waar het te lopen is onder een halfuur..

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:23

Volgens mij kan daarnaast een hek open toch :o
Afbeelding

Enya&Betsy
Enya Klasse I-4 (107 goedgekeurde km's)
Youtubekanaal: http://www.youtube.com/user/SvennForEver

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-18 19:29

JoycexEnya schreef:
Volgens mij kan daarnaast een hek open toch :o
[ [url=m/mckXSK.jpg]Afbeelding[/url] ]


Daar moet je een sleutel voor hebben...zou niet weten bij wie ik die sleutel moet vragen? Iemand enig idee?

♥Zayira♥Garola Fuga❤️Apache❤️Tender Love Fuga RB❤️Royal Highness KB❤️Shetans Zubaidah❤️Pony❤️Olivio RB❤️

marleen_a_a

Berichten: 1200
Geregistreerd: 18-05-14
Woonplaats: Zuidbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 21:08

kim_1990 schreef:
JoycexEnya schreef:
Volgens mij kan daarnaast een hek open toch :o
[ [url=m/mckXSK.jpg]Afbeelding[/url] ]


Daar moet je een sleutel voor hebben...zou niet weten bij wie ik die sleutel moet vragen? Iemand enig idee?

is dat niet van bijvoorbeeld Staatsbosbeheer oid ? misschien een of ander bordje daar?

Something tells me i am going to love him forever

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: [P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 21:21

neem wel ijzerzaagje meee :+

www.truenorthbordercollies.com
Werklijn Border Collies

marleen_a_a

Berichten: 1200
Geregistreerd: 18-05-14
Woonplaats: Zuidbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 21:22

Nynkster schreef:
neem wel ijzerzaagje meee :+

dat kan natuurlijk ook _O- _O-

Something tells me i am going to love him forever


kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-18 21:32

Nynkster schreef:
neem wel ijzerzaagje meee :+


Nynke, ons reddende zaagengeltje :Y)

♥Zayira♥Garola Fuga❤️Apache❤️Tender Love Fuga RB❤️Royal Highness KB❤️Shetans Zubaidah❤️Pony❤️Olivio RB❤️

zorro

Berichten: 8760
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 21:42

Marloes: 'Loesel.. vast!'
Nynke: *zaagt
Marloes: 'phoe! Loesel.. vrij'

:')

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: [P] fotomeeting Appelscha Mei 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 21:44

:+ :+ :+ :+ :+

www.truenorthbordercollies.com
Werklijn Border Collies


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 39 bezoekers