Tentenkamp 2016

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Joltsje

Berichten: 9024
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 16:50

ooh wauw die dekjes.. die wil ik ooooook!!

Be your best self


san4nie
Berichten: 3554
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 16:52

Wauwwww!
Ik ben er al super vaak geweest, in totaal super veel gekocht, maar laatste keren was er alleen oude meuk bijna. Wist niet dat ze gingen aanvullen.
Hoewel ik nu ook niet kan en niks nodig heb. Maar toch! :')

Gezocht: trust inno sense bustrens 13,5cm. Stuur gerust een pb als je iets hebt!

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 17:14

Waaauw. Die dekjes! Zooo balen dat ik geen vervoer kan regelen zaterdag om er heen te gaan |(
Zal bijna een bokker vragen voor mij wat mee te nemen hahah _O- _O-

Rideltje1992

Berichten: 2092
Geregistreerd: 19-02-11
Woonplaats: Winsum GN!

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 17:44

Wat kosten die dekjes nu nog dan?

Verder nog ook nog genoeg naast Eskadron?

Schoentje :)

PeerAppel

Berichten: 3942
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 17:57

Die Eskadron dekjes zijn wel geinig. Gaat 40% vanaf. Verder echt onwijs veel oude meuk. Hele oude bodywarmers, jassen en ribbroeken van fluweel enzo. :')
Vind de normale EJ winkel in Drachten ook niks vergeleken met die in Groningen. :=

Wel de Brilliant Aquamarine gescoord. :D

Eline_S_S

Berichten: 3520
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:32

De dekjes zijn nu nog iets van 46eu per stuk. Naast de eskadron is er nog genoeg ja, maar of het mooi is... :=

Starlight van 't Olle Stee <3
Lucky Luuk <3

Jadeleigh263
Berichten: 834
Geregistreerd: 30-08-13
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:44

Zijn er nog bokkers die gaan? Ben best benieuwd wat er nog ligt. Ik wilde heel graag de orchid mauve big square aangezien ik die ook bij Ooteman was misgelopen.. maar ben nu helaas op vakantie dus kon zelf niet gaan vandaag :+

Loke bo duna, bo ta haña ∞
Biba e momentu ♥

Eline_S_S

Berichten: 3520
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:48

Jadeleigh263 schreef:
Zijn er nog bokkers die gaan? Ben best benieuwd wat er nog ligt. Ik wilde heel graag de orchid mauve big square aangezien ik die ook bij Ooteman was misgelopen.. maar ben nu helaas op vakantie dus kon zelf niet gaan vandaag :+

Hier lagen er nog heel veel van! Denk wel zo’n 20/30

Starlight van 't Olle Stee <3
Lucky Luuk <3


Jadeleigh263
Berichten: 834
Geregistreerd: 30-08-13
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:50

Eline_S_S schreef:
Jadeleigh263 schreef:
Zijn er nog bokkers die gaan? Ben best benieuwd wat er nog ligt. Ik wilde heel graag de orchid mauve big square aangezien ik die ook bij Ooteman was misgelopen.. maar ben nu helaas op vakantie dus kon zelf niet gaan vandaag :+

Hier lagen er nog heel veel van! Denk wel zo’n 20/30



Oh wat fijn!

Mocht er een bokker gaan, zou iemand hem voor mij willen meenemen? Mocht iemand ABN of RABO hebben dan zou ik het meteen kunnen overmaken en staat her er gelijk op :o

Loke bo duna, bo ta haña ∞
Biba e momentu ♥

xLiez

Berichten: 1891
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:58

Ik werk bij Epplejeck op kantoor maar ben er vrijdag. Helaas niet zaterdag :P

EllyC

Berichten: 8118
Geregistreerd: 18-12-07

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 20:35

Wij zijn vandaag geweest, ruim 2 uur gereden maar wat een tegenvaller.
Ik snap niet dat EJ sommige goederen nog durft neer te leggen. Sommige dingen waren zeker 10 jaar oud.
De Eskadron dekjes waren naar mijn idee de mindere kleuren, ik heb vliegenmaskers gezien zo lelijke kleur, dat wil je je paard echt niet aan doen.
Ook het personeel van EJ was niet herkenbaar of misschien ook wel naast de bijzonder aardige dame aan de kassa,ook daadwerkelijk niet aanwezig.
De grootte vond ik ook tegenvallen.
Kortom het blijft bij een eenmalig bezoek van ons.

W-Mellaer's Wamailin M (6, jeugdkampioen Belgie connemara, drachtig van Bon Coeur B, 2024), Bon Mailin EC (1, te koop), Indy (20) B ruin en Vip (22) Z2 dressuur met 2 amazones)

Rideltje1992

Berichten: 2092
Geregistreerd: 19-02-11
Woonplaats: Winsum GN!

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 23:09

Is het elke week open of af en toe?

Zou zaterdag heen maar gaat helaas niet door

Schoentje :)

Doedatje
Berichten: 621
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 00:07

Rideltje1992 schreef:
Is het elke week open of af en toe?

Zou zaterdag heen maar gaat helaas niet door


Het is af en toe open, op de site van epplejeck staat soms wanneer tentenkamp open is.

Paletti-Anouk-Hugo-Bente

Iris_92
Berichten: 181
Geregistreerd: 23-02-16

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 10:24

Ik heb me er echt over verbaasd gisteren. Ik was er gisterochtend iets na tienen en meerdere kleuren waren al uitverkocht. Het was er keidruk. Mensen renden bijna naar de Eskadron dekjes toe, pakten van alles wat en gingen verderop kiezen. Kochten vervolgens gemiddeld 3 dekjes. Als je er meerdere koopt vind ik het toch nog wel veel geld hoor :oo
Ik wist dat Eskadron populair was, maar dat mensen helemaal gek worden had ik niet verwacht :')

De dames achter de kassa waren ervan overtuigd dat ze aan het einde van de dag volledig uitverkocht zouden zijn en op deze manier wilde ik dat ook wel geloven. Er zouden misschien minimale aanvullingen komen.
Helaas zelf niet meer de zwarte big square kunnen bemachtigen, maar nu een katoenen meegenomen.

Verder nog een regendeken bemachtigd voor 34 euro. *\o/*

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 12:24

O wauw Eskadron! Jammer dat ik geen tijd heb in het weekend!

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 12:33

Pfff, Iris_92, ben ik blij dat ik woensdag ben geweest. Toen viel het qua drukte heel erg mee. Bizar dat Eskadron-geshop :oo

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Marieke1495

Berichten: 5218
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 14:19

assie schreef:
Pfff, Iris_92, ben ik blij dat ik woensdag ben geweest. Toen viel het qua drukte heel erg mee. Bizar dat Eskadron-geshop :oo

Jaaa inderdaad! Al was het in het laatste gangpad wel druk :+

♡♡ Sinne Special D x Koss
♡♡ Fidál

xtessax83

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-01-17

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 16:35

Ik zou inderdaad ook heel graag mijn eerste eskadron willen kopen. Zag in een ander topic ook een foto voorbij komen van een andere bokker die een zeer mooi dekje had gekocht daar. Jammer voor mij ruim 2 uur rijden...

Myou
Berichten: 921
Geregistreerd: 30-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 18:18

xtessax83 schreef:
Ik zou inderdaad ook heel graag mijn eerste eskadron willen kopen. Zag in een ander topic ook een foto voorbij komen van een andere bokker die een zeer mooi dekje had gekocht daar. Jammer voor mij ruim 2 uur rijden...


Er worden er nu genoeg weer op marktplaats aangeboden :P
Maar de vragen natuurlijk wel wat extra...

Iris_92
Berichten: 181
Geregistreerd: 23-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 18:44

Myou schreef:
xtessax83 schreef:
Ik zou inderdaad ook heel graag mijn eerste eskadron willen kopen. Zag in een ander topic ook een foto voorbij komen van een andere bokker die een zeer mooi dekje had gekocht daar. Jammer voor mij ruim 2 uur rijden...


Er worden er nu genoeg weer op marktplaats aangeboden :P
Maar de vragen natuurlijk wel wat extra...


Jaa heb ze al gezien: Nooit gebruikt, altijd in het plastic gezeten. En dan vlakbij Drachten wonen en veel meer vragen :+

Myou
Berichten: 921
Geregistreerd: 30-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 18:46

Iris_92 schreef:
Myou schreef:

Er worden er nu genoeg weer op marktplaats aangeboden :P
Maar de vragen natuurlijk wel wat extra...


Jaa heb ze al gezien: Nooit gebruikt, altijd in het plastic gezeten. En dan vlakbij Drachten wonen en veel meer vragen :+


Totaal niet opvallend :+

SweetVanille
Berichten: 1769
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 21:57

Heb "ze" nog niet gezien, slechts eentje inderdaad, bovengenoemde. Maar zit zo niet de hele handel in elkaar? Waarom dan zo reageren op 1 meisje die haar dekje probeert door te verkopen? 8)7

Myou
Berichten: 921
Geregistreerd: 30-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 22:06

SweetVanille schreef:
Heb "ze" nog niet gezien, slechts eentje inderdaad, bovengenoemde. Maar zit zo niet de hele handel in elkaar? Waarom dan zo reageren op 1 meisje die haar dekje probeert door te verkopen? 8)7


Ik heb het niet over 1 meisje, heb ook geen idee waarover je het specifiek hebt. Maar er staan gewoon opeens veel nieuwe eskadron dekjes te koop op marktplaats en dat is vast geen toeval...

Iris_92
Berichten: 181
Geregistreerd: 23-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 22:43

Myou schreef:
SweetVanille schreef:
Heb "ze" nog niet gezien, slechts eentje inderdaad, bovengenoemde. Maar zit zo niet de hele handel in elkaar? Waarom dan zo reageren op 1 meisje die haar dekje probeert door te verkopen? 8)7


Ik heb het niet over 1 meisje, heb ook geen idee waarover je het specifiek hebt. Maar er staan gewoon opeens veel nieuwe eskadron dekjes te koop op marktplaats en dat is vast geen toeval...


Natuurlijk zit zo de hele handel in elkaar.. Dit was van mij uit een voorbeeld. Ik heb van de week veel meer advertenties gezien, die nu alweer verwijderd zijn. Er staan sowieso veel dingen op marktplaats voor mega prijzen die bij de tentenkamp vandaan komen.
Ik zou het persoonlijk niet over mijn hart kunnen verkrijgen om iets tegen een veel hogere prijs te verkopen dan ik er zelf voor betaald heb (er zit nl niet een paar euro verschil tussen, maar 40%..)

Ik heb geen idee van wie of wat deze advertentie is en volgens mij valt dat reageren nog wel wat mee. Maar als jij die gene bent of kent, excuses. Zal er niks meer over zeggen.

overzee2

Berichten: 666
Geregistreerd: 13-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 23:03

Waarom sorry en waarom mogen we dit niet bespreken?
Zo lang er respectvol wordt gesproken mag je je zulke dingen toch afvragen of bespreekbaar maken?
Vind het een mooi ethisch vraagstuk waar je verschillend over kunt denken. Dat is juist mooi om het leven en verrijkt. Laten we alsjeblieft dit soort discussies NIET uit de weg gaan.

NIL VOLENTIBUS ARDUUM


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers