Ervaringen hs hoefsmid M en C?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Blackdave
Berichten: 20
Geregistreerd: 26-03-07

Ervaringen hs hoefsmid M en C?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-17 10:36

Graag jullie ervaringen met handelsstal van hoefsmederij M* en C

De paarden worden onder verschillende namen op Facebook, marktplaats enz. aangeboden en kunnen worden bezichtigd in Etten-Leur.

Wie heeft er ervaringen met deze handelsstal.
Laatst bijgewerkt door Coby op 04-06-18 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd ivm privacy


Janneke38
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:44

Hoi Blackdave,
ik heb ook op een paard van Claudia gereageerd. en ik krijg er ook een vreemd gevoel bij.ik zag ook idd verschillende namen,verschillende adressen.we vragen ons af of Claudia wel haar echt naam is.

we hadden haar gemaild maar ze reageerde niet terug want zogenaamd had ze niks gehad.
later toch een afspraak gemaakt.toen kwam er bij ons wat tussen dus we konden niet.begint ze toch te schreeuwen via de mail. en opeens had ze dus wel een mailtje gehad??????
ik weet niet wat hier mis is maar volgens ons klopt het niet!
paar jaar geleden had ze ook paarden te koop staan.werd verkocht wegens geen tijd meer voor het paard.
maar ze blijft wel paarden aanbieden.
ze vraagt meteen 200 euro als je het paard wil reserveren.mijn mening is 200 euro weg ,paard weg,claudia weg.

Jen4
Berichten: 31
Geregistreerd: 07-10-16

Re: Ervaringen hs hoefsmid Michielsen en Claudia van Hooijdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 09:32

Tsja, zo zie je maar dat verhalen 2 kanten op kunnen gaan. Ik heb er mijn pony vandaan en dat is het liefste, braafste beestje dat er is! Ik ben er ontzettend goed geholpen en vind het hele lieve mensen. Claudia is ook heel eerlijk geweest dat mijn pony nog niet alles kon maar wel braaf was op straat en super met kinderen. Nou, dat klopt helemaal en dat was hetgeen ik belangrijk vond! Niks dan lof!

Grit

Berichten: 6143
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:49

Even een upje voor dit topic.
Ik ben ook benieuwd of er nog meerdere ervaringen zijn met deze stal?

Bij mij ook de verwarring van meerdere namen, plaatsnamen en advertenties die niet echt professioneel overkomen.

Naamloos1994
Berichten: 402
Geregistreerd: 01-09-07

Re: Ervaringen hs hoefsmid Michielsen en Claudia van Hooijdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 10:06

Hoi allemaal! Ik heb zo'n twee maanden geleden een pony gekocht bij van Hooijdonk en Michielsen. Zij adverteert, voor zover ik weet, onder 4 namen op marktplaats (pony, paard, datsun en fries). Mijn pony bleek maanblindheid te hebben en ernstige bevangenheid aan alle hoeven. Daarom denken wij nu ook aan cushing en zijn hierop aan het testen.

Grit

Berichten: 6143
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 11:29

En dit hebben ze dus niet gemeld bij de koop?
Wat vervelend zeg :(:)

nienkestern
Berichten: 1
Geregistreerd: 17-04-16

Re: Ervaringen hs hoefsmid Michielsen en Claudia van Hooijdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 00:27

Ik heb ook een pony gekocht bij dit handelspaar en tot nog toe heb ik er een super leuk dier aan. Heb m nu 6 mnd. Wel vind ik dat je zelf ook allert moet zijn bij wat voor handelaar ook!

Rizette
Berichten: 4280
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 08:30

Zijn dit dezelfde personen als die onder W-j Michielsen op facebook paarden aanbieden?


Senzo

Berichten: 10
Geregistreerd: 29-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 16:04

Net bij een paardje wezen kijken..... Ik kan maar één advies geven.... Wegblijven daar! |(

Rizette
Berichten: 4280
Geregistreerd: 11-06-09

Re: Ervaringen hs hoefsmid Michielsen en Claudia van Hooijdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 17:14

Viel het paard tegen?

Charaz

Berichten: 24261
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Ervaringen hs hoefsmid Michielsen en Claudia van Hooijdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 17:46

Waarom dan?

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Rizette
Berichten: 4280
Geregistreerd: 11-06-09

Re: Ervaringen hs hoefsmid Michielsen en Claudia van Hooijdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 06:58

Viel het tegen?

Jen4
Berichten: 31
Geregistreerd: 07-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:39

Als iemand een ervaring heeft is het wel zo prettig als hij/zij erbij schrijft waarom. Ik heb mijn pony al meer dan een half jaar en ben nog steeds erg tevreden..... Meningen mogen verschillen maar als je iets negatiefs vindt onderbouw het dan wel.Dan kan je als objectieve lezer pas een oordeel vormen.

Gelukkig is mijn pony de liefste, leukste en de trouwste en kan hij met mijn sensibele karakter omgaan. Ik ben blij dat ik deze mensen met deze onwijs leuke pony ben tegengekomen! En ik sluit me aan bij wat hierboven geschreven is, het is mede aan de koper om op te letten wat hij koopt en of er een match is met het beestje!


BigOne
Berichten: 38038
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Ervaringen hs hoefsmid Michielsen en Claudia van Hooijdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:45

Hoe goed of slecht een handelaar ook is, het is toch wel je eigen verantwoording om een pony/paard goed na te laten kijken en keuren. Ook een pony van 1500 euro kan kapitalen aan da kosten hebben dus gooi er in ieder geval een klinische keuring tegen aan.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Senzo

Berichten: 10
Geregistreerd: 29-06-16

Re: Ervaringen hs hoefsmid Michielsen en Claudia van Hooijdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 14:20

Ik zie nu pas dat er mensen gereageerd hebben op mijn reactie. :)*


Als eerst voor de mensen die wel een super paard daar vandaan hebben TOP!

Vandaag heeft Claudia mij gebeld (waarschijnlijk omdat Jen4 haar op dit topic heeft geattendeerd ;-) ) Een goed gesprek gehad. Ze gaf aan dat de bezichtiging, door omstandigheden, niet als normaal verlopen was en dat ze dat ook heel spijtig vond. (wij reden na 10 min zeer teleurgesteld naar huis)

Ik heb bij Sandra aangeven wat mijn bevindingen waren en gedeeltelijk kon zij zich hier ook in vinden.

Ik vind dat Sandra karakter heeft getoond om mij alsnog te bellen. Alleen een beetje jammer dat dit is naar aanleiding van mijn reactie op dit topic en niet op de "mislukte" bezichtiging.

Charaz

Berichten: 24261
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Ervaringen hs hoefsmid Michielsen en Claudia van Hooijdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 15:18

Wat kan er mislukken aan een bezichtiging dan?

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Senzo

Berichten: 10
Geregistreerd: 29-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 16:42

Claudia had zelf geen tijd en was dus niet aanwezig. Dit kan uiteraard gebeuren. Echter een jong meisje "hielp" ons en Claudia haar zakenpartner was nou niet echt spraak- en behulpzaam. Als je kom kijken naar een recreatie paard met een vraagprijs van €3650,- mag je, naar mijn inziens, toch wel verwachten dat er iemand tijd voor je maakt.

Daarnaast klopte de omschrijving in de advertentie naar ons idee niet en voldeed het paard niet aan onze "maatstaven"...... Misschien waren onze verwachtingen wel te hoog dat kan natuurlijk ook altijd...

Maar nogmaals iedereen moet zelf zijn oordeel vellen.....

Jen4
Berichten: 31
Geregistreerd: 07-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 16:44

Ehhh...ik heb het gehad over dit topic maar ik heb niemand geattendeerd om jou te bellen hoor! Ik reageer op eigen initiatief! Ik vind gewoon dat je een mening moet onderbouwen. Ook als die negatief is. Je kan een bedrijf maken of breken door commentaar maar doe dit dan niet ongenuanceerd. Als je zelf in een business zit zou je dat ook niet als prettig ervaren. Daar kwam mijn reactie vandaan. :D En inderdaad ben ikzelf erg tevreden over hoe ik geholpen ben en met het verloop daarop, vandaar ook mijn reacties, maar in mijn ogen is met opbouwende kritiek zeker niks mis!

Maar fijn dat Claudia alsnog contact met je heeft opgenomen. Dat mag inderdaad ook genoemd worden! :j

Serena2211
Berichten: 6
Geregistreerd: 05-03-18

Re: Ervaringen hs hoefsmid Michielsen en Claudia van Hooijdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 15:15

Ik heb mijn merrie ervandaan. Ik ben zeeeeer tevreden. Ben na de verkoop ook nog altijd geholpen

DustyJoy
Berichten: 1
Geregistreerd: 15-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:51

Vervelende ervaring. Ik had er een heel leuk paardje op het oog, 3 keer gaan kijken en rijden. Ze waren daar toen ook erg aardig dus ik had er in eerste instantie een goed gevoel bij. Toen ik haar opbelde om te zeggen dat we het paard wilden kopen begon de ellende. Wij wilden hem graag laten keuren door onze eigen dierenarts (vanzelfsprekend lijkt me) maar dat was volgens haar allemaal moeilijk en mocht niet, ze wilde het paard liever niet laten keuren en anders maar door haar eigen dierenarts want ze was bang dat mocht die niet goedgekeurd worden zij met een afgekeurd paard zat. Wekte veel wantrouwen!!

Claudia zou ons nog laten weten of ze het er mee eens was om het paard door ons te laten keuren maar dat heeft ze nooit meer gedaan. Later dus nog een keer proberen te bellen en een appje gestuurd maar daar heeft ze niet meer op geantwoord, moeilijke mensen om mee te onderhandelen dus!

Juul_lover
Berichten: 1
Geregistreerd: 13-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 03:37

@DustyJoy, wat een vervelende ervaring!!
Vanzelfsprekend dat je het paardje door je eigen dierenarts wilt laten keuren.
En erg balen dat je nadien niks meer gehoord hebt, dat wekt idd ook wantrouwen
Hopelijk heb je nu wel een leuk paardje gevonden ondertussen?

Ik merk wel dat alle advertenties er bijna hetzelfde uitzien qua opzet!
Paarden zijn daar altijd braaf gereden, verkeersmak en kunnen altijd ook zowel alleen als in de groep naar buiten toe.

Sammymar
Berichten: 1
Geregistreerd: 20-10-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 20:07

:( :(
hoi, wil mij ook graag aansluiten over hele nare ervaringen met handelsstal en hoefsmid M en C... te Wernhout en adverteren met woonplaats Breda... Ook ik heb een dure pony gekocht met allerlei verborgen gebreken van hun... De kinderen zijn er nog verdrietig van... AUB niet mee in zee gaan... lijken fijne mensen, maar zo is het niet.

Charaz

Berichten: 24261
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Ervaringen hs hoefsmid M en C?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 20:10

Ik vind het opvallend hoeveel mensen speciaal hiervoor een account op bokt aanmaken...

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 20:18

Charaz schreef:
Ik vind het opvallend hoeveel mensen speciaal hiervoor een account op bokt aanmaken...


Via Google komen ze hier terecht waarschijnlijk.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 16 bezoekers