VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-18 17:31

eclair98 schreef:
Die bedelblik is herkenbaar :')

Ik zelf merkte bij eclair geen verschil met bit of zonder bit, als hij ging, dan was hij toch niet meer te houden :')

Ja dat is waar. Als ze eenmaal willen gaan dan kan je net zo goed mee gaan. Het is ook niet zo dat ze op hol slaat, maar ze wilde gewoon hard galloperen. Helaas heb je waar ik rijd maar een dun strookje met soms een kuil erin. Dan wil ik niet te snel zodat ik goed vooruit kan kijken.

safina schreef:
Eindelijk de penny gevonden. Wauw! Zoveel pagina's over Lotje! Wat is het leuk geworden!

*\o/* dankjewel! Het waren er inderdaad veel! Meer dan normaal hoorde ik.

------------
Er loopt toevallig een topic over volgtopics, met de vraag wat volgers wel of niet graag zien. Er kwam best vaak als reactie dat een volgtopic met enkel 'updates' over buitenritten saai zijn.

Wat vinden jullie van mijn updates? Ik heb in dat andere topic mijn mening gezet. Ik zal het hier even ook neerzetten:

emilyslaluna schreef:
Ik heb een volgtopic lopen over mijn pony Lotje. De reden van het volgtopic is vanwege dat er zo veel meeleefden bij het originele topic. Bovendien speelde bokt de hoofdrol bij het terugkrijgen van mijn pony. Veel bokkers wilden graag het proces van Lotje verder volgen.

Ik post voornamelijk in het weekend als we iets leuks hebben gedaan. En met iets leuks is het meestal gewoon een buitenrit of een mooie wandeling. Velen zullen het misschien saai vinden. Maar de mensen die ons al vanaf het begin volgden, voordat het lot van Lotje bepaald werd, zien denk ik wel in waarom het zo speciaal is als Lotje en ik weer een mooie rit beleefd hebben. Het is namelijk niet meer zo vanzelfsprekend als bij combinaties waarvan het paard 12 jaar oud is.

Soms post ik iets waarvan ik denk dat het erg speciaal is en reageert er vervolgens niemand. Maar meestal zijn het wel dezelfde bokkers die toch wel een leuke reactie geven. Soms wanneer er iets 'echt speciaals' aan de hand is, zoals de afgelopen twee weken toen Lotje in de Penny verscheen, was mijn topic wat levendiger.

Het zal echt verschillen per topic. Als ik hier zo de reacties lees, dan zou mijn topic oninteressant moeten zijn. Maar aangezien Lotje toch het hart van velen heeft bereikt, is het toch nog een goed verlopend topic. Hoe lang het zal blijven weet ik niet. Want vanaf nu zal 'het verhaal' gaan afzakken aangezien de Penny al in de winkel ligt en er voorlopig niks op de agenda staat. Er zullen wel altijd de vaste volgers zijn die geïnteresseerd blijven. Maar er zullen ook vast wel veel afhaken vanwege de eentonigheid. Het is dan misschien jammer. Maar voor mij zijn alle momenten nog erg speciaal, vooral omdat ik mijn pony echt kwijt ben geweest en nu een tweede kans heb.

Ik zou zeggen, open je topic. Pas dan zul je zien wat volgers graag willen zien!


Ik heb het idee dat jullie het wel interessant vinden om te lezen dat Lotje een goede buitenrit heeft gehad. Dan misschien niet puur om de buitenrit, maar wel over hoe Lotje zich gedraagt voor haar leeftijd, dat haar artrose nu niet opspeelt, ect.

Niet dat ik er veel aan kan veranderen, mijn updates zijn naar mijn mening toch wel speciaal vanwege het achterliggend verhaal. En soms post ik gewoon leuke foto's, niet zozeer een grote update over iets. Zoals nu, een leuke foto van mijn twee vosjes tijdens een pauze van het wandelen :D :

Afbeelding

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden. Post ik te veel? Misschien te weinig (wie weet haha).

petra8
Berichten: 1134
Geregistreerd: 08-06-09

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 17:37

Ik reageer nooit omdat ik meestal niet ingelogd ben maar lees en leef wel vanaf het begin van je verhaal mee. Dus ik vind het leuk om te blijven lezen hoe het jullie verder gaat!

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:00

Nou, ga vooral door zoals je nu bezig bent :D Als het niet interessant is, lees ik het niet :')

Macs

Berichten: 7637
Geregistreerd: 19-06-09

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:06

Ik reageer niet altijd maar vind je berichten altijd leuk en interessant om te lezen. Vooral na het hele avontuur! Ben nog steeds blij voor je dat je Lotje weer hebt!

Wat een leuke hond trouwens ook. Een toller? Vergeet de volledige naam telkens haha

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:22

Ik reageer ook niet altijd maar volg wel trouw, vind het hartstikke leuk!

darkangel23
Berichten: 115
Geregistreerd: 27-02-15

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:31

Ik ben ook meer een stille meelezer dan iemand die reageert, maar vind het wel degelijk leuk om al je updates te lezen. En van mij hoeft het ook niet speciaal te zijn, ik vind het gewoon leuk om te lezen over je band met Lotje. Dus ga vooral zo door.

Anoniem

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:36

Ik vind het leuk om je updates te lezen. Lotje blijft toch speciaal.

De Penny was echt super. Ik had een sch**thumeur want alles zat tegen. Dus heb hem gekocht met een reep chocolade en na het lezen van het verhaal was ik weer helemaal blij. :D

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 20:21

Blijf gewoon rustig doen wat je doet! Elk topic is anders en ik vind jou topic bijzonder, zeker gezien de voorgeschiedenis. Leuk om te lezen dat je nog heel fijn op buitenrit kan gaan met haar en dat ze het zo goed doet bij je!

Om dan toch maar feedback te geven over je updatestijl: er zit toch heel wat variatie in vind ik en de foto's zijn bijzonder leuk! :-)

Die hond maakt het plaatje wel af op de laatste foto! Knap dier! En past goed bij Lotje m.b.t de kleur <3. Je hebt het getroffen met je diertjes!

Pauley

Berichten: 688
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 20:26

Riel schreef:
Blijf gewoon rustig doen wat je doet! Elk topic is anders en ik vind jou topic bijzonder, zeker gezien de voorgeschiedenis. Leuk om te lezen dat je nog heel fijn op buitenrit kan gaan met haar en dat ze het zo goed doet bij je!

Om dan toch maar feedback te geven over je updatestijl: er zit toch heel wat variatie in vind ik en de foto's zijn bijzonder leuk! :-)


Helemaal mee eens +:)+

ik reageer nooit maar geniet wel elke keer van Lotje. Dus vooral zo door blijven gaan :D

maikeltje

Berichten: 7260
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:04

safina schreef:
Ik vind het leuk om je updates te lezen. Lotje blijft toch speciaal.

De Penny was echt super. Ik had een sch**thumeur want alles zat tegen. Dus heb hem gekocht met een reep chocolade en na het lezen van het verhaal was ik weer helemaal blij. :D

Lotje als therapiepony :D

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:07

Ik stond op het punt de penny te kopen, maar vond het toch zonde van Mn geld om het blad alleen voor dat verhaal te kopen haha, ik volg hier wel al vanaf het begin trouw mee van onder mijn steen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:13

Mossel schreef:
Ik stond op het punt de penny te kopen, maar vond het toch zonde van Mn geld om het blad alleen voor dat verhaal te kopen haha, ik volg hier wel al vanaf het begin trouw mee van onder mijn steen


Ik heb hem daarna aan mn buurmeisje gegeven. Zij ook weer blij....

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:24

Ik heb geen jonge meisjes in mijn kringen helaas dus kan er daarna niemand blij mee maken

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:26

Lekker mee door gaan met de leuke updates! :D Ik reageer ook niet altijd, maar heb het topic vanaf het begin af aan al gelezen en blijf genieten van je leuke foto's en verhalen :)

senna21

Berichten: 11839
Geregistreerd: 17-03-09

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 22:38

Je enthousiasme is fijn om te lezen en aanstekelijk.
Nieuws hoeft niet spectaculair oid te zijn hoor. Een mooi moment is evengoed waardevol om te delen.
Yolo :D

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 16:36

Had het vorige topic meegelezen en ook gereageerd. Vandaag voor het eerst dit topic gelezen. Vond het geen moment saai, het plezier spat er van af.

Leuk om te lezen, blijf wel volgen. Wie weet koop ik toch ook de Penny maar een keertje :D

mina_dero

Berichten: 354
Geregistreerd: 20-11-16
Woonplaats: Hilversum

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 20:36

Ik ben een stille meelezer in dit topic maar ik vindt het superleuk om over je buitenritten te lezen

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 21:37

Ik lees ook nog steeds mee hoor! Lotje ziet er goed uit en heb echt respect voor je hoe je op deze manier zo voor haar zorgt! Gewoon lekker door posten hoor!

SanneJas
Berichten: 345
Geregistreerd: 03-05-12

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 14:46

ik ben ook een stille meelezer!
Ik vind het erg leuk om je up dates te lezen.
Blijf vooral posten en foto`s plaatsen :D

Kymalin

Berichten: 3055
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 19:50

Jeetje best veel stille meelezers! Ik ben er ook eentje en lees ook al vanaf het begin mee. Gewoon doorgaan zoals je doet!

Oh en ik heb de penny ook gekocht met m'n 48 jaar :+

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 22:57

Helaas de penny niet meer te kunben verkrijgen. Vandaag lag de nieuwe er al. Jammer! :(

darkangel23
Berichten: 115
Geregistreerd: 27-02-15

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 22:59

Je kunt de Penny nabestellen in de Penny shop. Dan is hij wel 4,95 ipv 3,95. Ik weet niet of er nog verzendkosten bijkomen.

jolmer20

Berichten: 3976
Geregistreerd: 13-01-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 00:07

darkangel23 schreef:
Je kunt de Penny nabestellen in de Penny shop. Dan is hij wel 4,95 ipv 3,95. Ik weet niet of er nog verzendkosten bijkomen.


Danku! Heb ik even gedaan.
Met betaling via Ideal word het dan 7,95.
Verzenden is nog 2 euro erbij
En betalen via Ideal 1 euro

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-18 16:53

Bedankt allemaal voor het laten weten dat jullie het nog steeds leuk vinden! Ik ben erg verrast over de hoeveelheid volgers die er stiekem toch wel zijn! *\o/* Super gaaf dat het topic nog steeds zo veel gevoel heeft. :D

Macs schreef:
Ik reageer niet altijd maar vind je berichten altijd leuk en interessant om te lezen. Vooral na het hele avontuur! Ben nog steeds blij voor je dat je Lotje weer hebt!

Wat een leuke hond trouwens ook. Een toller? Vergeet de volledige naam telkens haha

Dankjewel! Het is inderdaad een Toller, ofwel een Nova Scotia Duck Tolling Retriever. :j een mondje vol!

Riel schreef:
Blijf gewoon rustig doen wat je doet! Elk topic is anders en ik vind jou topic bijzonder, zeker gezien de voorgeschiedenis. Leuk om te lezen dat je nog heel fijn op buitenrit kan gaan met haar en dat ze het zo goed doet bij je!

Om dan toch maar feedback te geven over je updatestijl: er zit toch heel wat variatie in vind ik en de foto's zijn bijzonder leuk! :-)

Die hond maakt het plaatje wel af op de laatste foto! Knap dier! En past goed bij Lotje m.b.t de kleur <3. Je hebt het getroffen met je diertjes!

Dankjewel voor de feedback! Er tof om te horen dat het nog interessant is :D

Percy schreef:
Had het vorige topic meegelezen en ook gereageerd. Vandaag voor het eerst dit topic gelezen. Vond het geen moment saai, het plezier spat er van af.

Leuk om te lezen, blijf wel volgen. Wie weet koop ik toch ook de Penny maar een keertje :D

Leuk dat je nu ook dit topic volgt! Ik geef het toe, de Penny een keertje lezen is stiekem toch wel heel leuk!

Kymalin schreef:
Jeetje best veel stille meelezers! Ik ben er ook eentje en lees ook al vanaf het begin mee. Gewoon doorgaan zoals je doet!

Oh en ik heb de penny ook gekocht met m'n 48 jaar :+

Er is geen leeftijdsgrens voor de Penny! Ik denk dat we het allemaal stiekem wel leuk vonden om de andere strips ook te lezen :j .

Ik heb niet iedereen persoonlijk een reactie kunnen geven, maar echt heel erg bedankt voor de complimentjes! Ik word er helemaal blij van!

Om jullie dan toch verder updates te geven, hierbij wat foto's van vanmiddag! Na wat autopech te hebben gehad van het weekend in Antwerpen, compleet in de sneeuw :brr: , was vandaag toch wel lekker om eventjes buiten te zijn. Lekker gepoetst en toen samen met vriendlief naar een plekje gegaan waar Lotje even kon grazen zonder dekens. Ondertussen konden we lekker zonnen!
Vanavond moet ik helaas weer terug naar Antwerpen, dus ons volgend ritje zal pas volgend weekend kunnen plaatsvinden denk ik. :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nogmaals bedankt allemaal! *\o/*

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 17:05

Lotje ziet er goed uit! Was hier heerlijk weer vandaag, in het zonnetje :)