[VOLG] Zara, beginnen vanaf 0..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-18 21:32

Lijkt me heel sterk, deze pony komt uit Duitsland en is pas sinds oktober 2015 in Nederland. Vorige eigenaar was Elegantia Horses en daarvoor kwam ze uit de handel :) Ik kan je ook helaas weinig vertellen over haar verleden, behalve dat ze op de paardenmarkt in Hedel heeft gestaan in 2015 en Elegantia Horses haar daar heeft gekocht. Daarnaast weet ik één oude eigenaar in Oost-Duitsland die haar toen heeft verkocht en uit het oog is verloren. Elegantia Horses heeft haar de naam Zara gegeven, pony is in Duitsland bekend onder de naam Typesse :j


Clasical

Berichten: 1584
Geregistreerd: 25-09-14
Woonplaats: Arnemuiden

Re: [VOLG] Zara, beginnen vanaf 0..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:36

Dan is het toeval!
Ik herkende de naam en het is een patroon dat je niet vaak ziet vandaar mijn twijfel.
Leuk dier veel geluk samen!

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-18 21:38

Had zomaar gekund hoor! Het is ook niet een kleurtje wat veel voorkomt natuurlijk :))

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:47

Nou, die kan je wel leren apporteren :D

Het herhaaldelijk terug moeten naar CM herken ik wel. Dressuurzadel gekocht, half jaar mee gereden, toen terug voor controle. Singelstoten iets aangepast en andere singel, kussens iets aangepast. Daarna weer lekker gaan rijden, maar door blessure van hem en plotselinge verhuis naar locatie met een slechte bak een tijd niet gereden.
Na verhuis naar nieuwe stal weer gaan rijden en al snel op controle. Conclusie: twee maten uit z'n boom gegroeid. Helaas is mijn paard niet zo duidelijk als Zara en loopt hij gewoon door met z'n te krappe zadel _-:( gelukkig viel het aantal ritjes / kilometers mee en de schade dus ook.
Het volgende zadel was een nieuwe, dus na drie maanden mochten we terug op controle en inderdaad weer wat aangepast. Toen wel een tijd weer fijn kunnen rijden, maar tussendoor ook zomerstop gehad (dazen -:(- ), dus alle erbij getrainde spieren waren weer foetsie. In de herfst / winter weer wat gaan rijden, halverwege het voorjaar weer terug voor controle. Kussens iets bijgevuld, daarna doorgereden en relatief veel km's gemaakt in korte tijd. Toen was de boel weer wat te krap, dus (gratis) terug en weer wat van de vulling eruit. Onze conclusie was toen dat mijn paard vrij snel in zijn bespiering wisselt en dat ik met wat meer of minder trainen ongeveer om de week wel langs kon komen om wat vulling erbij te stoppen of eruit te laten halen. Dat vond Herman ook geen oplossing, dus heb ik een correctiepad aangeschaft en heeft Herman meegekeken om die goed te leren gebruiken. Na wat minder trainen gaat de pad er dus tussen (ik kijk altijd eerst hoe het zadel kaal ligt), na wat meer trainen kan de pad er onderuit.

Oy with the poodles, already

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-18 21:58

Dat klinkt wel interessant zo'n correctiepad! Ik zit ook precies met zo'n paard wat qua spier ineens een soort bodybuilder kan worden :+ Gelukkig geeft ze dan ook direct aan als het zadel niet meer goed ligt, dat merk ik eigenlijk vrijwel direct met het rijden.

Apporteren, ja dat zei iemand anders laatst ook tegen mij :') Misschien moet ik het eens gaan proberen

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: [VOLG] Zara, beginnen vanaf 0..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:01

Ik heb er eentje van Mattes; de voor- en achterkant kun je apart van elkaar vullen met inlages van ca 1-2 mm dik. Links en rechts uiteraard ook apart. Bij mijn ruin is het zadel dus aangemeten op "met bespiering" en als hij wat minder bespiering heeft, gaat de pad eronder met één of twee inlages, maar alleen aan de voorkant. De bespiering achter zijn schoft mist dan en dan kiept het zadel iets naar voren.

Oy with the poodles, already

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-18 20:41

Afbeelding

Zara is naar de kapper geweest.. :') Shoutout naar het plukje dat precies door de wind omhoog waait waardoor het net een Donald Trump kapsel lijkt. Oh wacht, die had ze al, want haar voorpluk is bijna exact gelijk aan Donald Trump zijn haar :+

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-18 14:24

Weer even een update!

We zijn nog steeds in een stijgende lijn bezig, tuurlijk doen we her en der wat stappen terug en weer vooruit, maar dat hoort er natuurlijk bij. Daarbij heb ik waarschijnlijk een leuke bijrijder gevonden die wat dagen van mij gaat overnemen! Ik ben namelijk afgestudeerd van mijn studie Medische Informatiekunde *\o/* Morgen heb ik een tweede gesprek voor een fulltime baan als Software Consultant, heel afwisselend dus. Vandaar ook de keuze voor een bijrijder voor de zekerheid, ik heb geen idee hoeveel tijd ik straks over ga houden.

Gisteren had ik ook weer les, de laatste les met barebackpad hopelijk! Want zaterdag gaan we naar Country Mill om het zadel weer passend te krijgen. Aan de ene kant ben ik enorm blij daarmee, aan de andere kant ben ik een beetje bang. Zadels blijft een ding voor haar, dus we zullen ontzettend veel stappen terug in onze training moeten doen. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, maar bij deze pony kun je geen zadel erop leggen en verder gaan waar je gebleven was helaas. Ze zal het zadel altijd associëren met iets negatiefs ben ik bang, zeker de eerste keren rijden weer. Daarentegen zit ze wel enorm goed in haar vel en helpt dat hopelijk mee om die negatieve associatie om te zetten in iets positiefs. Misschien valt het allemaal mee en accepteert ze het allemaal direct, dat weet je van tevoren gewoon niet.

De hooizak die ik een tijd terug had gekocht? Ja.. Wat zullen we daarvan zeggen? Die heeft ze vakkundig gesloopt :j De zak zelf is nog heel, maar de plekken waarmee je hem ophangt in de stal begeven het door haar enthousiaste getrek. Het is wel te maken, maar daar moet ik nog even over brainstormen. Om die reden heb ik dan ook een 'easyfill' hooinet gekocht en vandaag binnen gekregen:
Afbeelding
Voordeel: Ze kan hem rondslingeren en eraan trekken wat ze wil, want ze kan aan alle kanten eten.
Nadeel: Toch nog vrij moeilijk te vullen ben ik bang.

Ik ga deze dus uitproberen de komende tijd en anders moet ik verder gaan brainstormen. Ze krijgt het hooi nu weer tijdelijk los in de stal, dat gaat enkele dagen goed en daarna ontploft de hooibom weer en is de stal een grote zooi. Dat vind ik gewoon zo ontzettend zonde van het hooi en de stal wordt er zo vies van, je bent langer bezig met uitmesten en er moet vaker een nieuw pak vlas in. Dat vind ik gewoon enorm banketstaaf tegenover de staleigenaar :o Vandaar dus de zoektocht naar iets waarmee ze minder hooi knoeit én wat makkelijk te vullen is voor de staleigenaar.

De les van gisteren ging trouwens wel fijn, er zit zoveel meer rust in het koppie en het rijden is veel minder chaotisch. Af en toe nog wat spastische schrikmomenten bij haar, maar ze is steeds meer gefocust op mij en het rijden. Al hebben we soms ook dagen dat niks lukt :+ Nog even een crappy foto van gisteren aan het eind van de les, we hebben weer geoefend op de draf verruimen. Mijn houding is weer eens zoutzak much haha.

Afbeelding

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-18 20:35

Mijn dressuurzadel past weer! Mijn instructrice en ik hadden helemaal gelijk, hij paste echt helemaal niet meer. Beter gezegd, hij lag gewoon gigantisch ruk. Gelukkig kon hij perfect aangepast worden, hij is verbreedt naar een wijde boommaat (mediumwijd > wijd) en de kussens en vulling zijn naar haar rug aangepast. Helemaal blij met de top service van Country Mill weer!

Het rijden was in het begin even een grote brok spanning, want na 1.5 maand ineens weer een zadel op je rug is natuurlijk best spannend. Ze bolde zichzelf helemaal op en stond vrij strak en opgeblazen. Die reactie kennen we, dus gewoon rustig blijven, gerust stellen en relaxed doorstappen. Het duurde even een paar minuten, maar toen kwam er toch een diepe zucht en ontspanning. Daarna begon ze heel fijn te lopen. Aandraven was ook even opbollen, dan blijft ze toch nog even die spanning houden van 'oei gaat pijn doen', maar dat was één volte eigenlijk en daarna zakte de spanning weer af. Uiteindelijk liep ze enorm fijn, stille aanleuning en lekker over de rug. Zelfs een galopje meegepakt en die sprong ze zo ineens aan, zelfs zonder boos te kijken! :D

We zijn niet voor een springzadel gegaan omdat ze ten eerste voor een lager budget niks hadden liggen wat zou passen en ten tweede willen we haar weer goed laten wennen aan het zadel en fijn door het lijf krijgen voordat we er een springzadel op knallen. Ik ga doorsparen voor een groter budget zodat we wat meer keuze hebben, ik vind het toch wel enorm belangrijk dat het allemaal perfect past en niet dat het 'goedkoop' is omdat ik het niet meer dan 1-2x per week ga gebruiken.

Daarentegen heb ik alsnog veel geld uitgegeven.. Want ik heb een nieuwe cap gekocht _O- Ik was niet meer zo tevreden over mijn Charles Owen, veel te warm in de zomer en de vulling is enorm geplet waardoor hij nu niet meer lekker past. Veiligheid gaat boven alles, dus maar een nieuwe uitgezocht. Die uiteraard niet in de aanbieding was, want met mijn bizarre hoofd kun je nooit kiezen uit caps uit de sale 8)7 Ik heb aardig wat caps op gehad in de prijsklasse 100 euro tot 800 euro.. Maar enkel deze was direct comfortabel en goed passend. Oja en de gaten vielen in mijn oude handschoenen, dus nu ik toch bezig was met geld uitgeven ook gelijk een paar Roeckl handschoenen uitgekozen :+
Afbeelding

Stiekem baal ik nu enorm dat het gaat vriezen komende week en we daardoor vrijwel niet kunnen rijden :o

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: [VOLG] Zara, beginnen vanaf 0..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 20:38

Uvex zijn fijne caps, ben ik zelf ook heel erg te vrede over :D Kan ik echt aan alle kanten verstellen, wat ik erg fijn vind :D

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-18 20:50

Ja ben benieuwd, ik vond deze ook niet bepaald goedkoop met 250 euro, maar prima zo. Jammer dat ik hem niet kan testen nu :P

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: [VOLG] Zara, beginnen vanaf 0..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 14:33

Ik had gelukkig een goedkoop hoofd :')

petra8
Berichten: 1134
Geregistreerd: 08-06-09

Re: [VOLG] Zara, beginnen vanaf 0..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 15:13

Ik blijf het leuk vinden hoe je ons hier en op youtube op de hoogte houd van jullie ontwikkelingen! Ik had haar ook te koop zien staan bij Lynn maar voor ons was ze helaas te klein, het is daarom zo leuk om te zien hoe het met haar is verder gegaan. Ik vind je echt een superbaasje!

Blogs, boeken en cursussen over Communiceren met dieren, Chakra's bij dieren, Astrologie bij dieren, Paardenkarakters lezen en Bomen, planten en kruiden voor paarden https://www.paardennatuurlijk.com

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-18 17:21

petra8 schreef:
Ik blijf het leuk vinden hoe je ons hier en op youtube op de hoogte houd van jullie ontwikkelingen! Ik had haar ook te koop zien staan bij Lynn maar voor ons was ze helaas te klein, het is daarom zo leuk om te zien hoe het met haar is verder gegaan. Ik vind je echt een superbaasje!


Wat leuk dat jullie haar ook te koop hebben zien staan :) Lief compliment ook, dankjewel. Ik doe enorm mijn best om haar een goede plek te bieden waar ze zich kan ontwikkelen.

petra8
Berichten: 1134
Geregistreerd: 08-06-09

Re: [VOLG] Zara, beginnen vanaf 0..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 17:32

Wij zijn altijd vol bewondering hoe begripvol, lief, zachtaardig en respectvol je naar haar blijft terwijl het je niet gemakkelijk gemaakt word, je hebt niet de gemakkelijkste pony en weg gekozen. Maar je blijft er voor gaan en dat verdient respect!

Blogs, boeken en cursussen over Communiceren met dieren, Chakra's bij dieren, Astrologie bij dieren, Paardenkarakters lezen en Bomen, planten en kruiden voor paarden https://www.paardennatuurlijk.com


Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:18

Leuk die nieuwe aankopen en fijn dat het zadel weer goed ligt!

S <3

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-18 20:23

petra8 schreef:
Wij zijn altijd vol bewondering hoe begripvol, lief, zachtaardig en respectvol je naar haar blijft terwijl het je niet gemakkelijk gemaakt word, je hebt niet de gemakkelijkste pony en weg gekozen. Maar je blijft er voor gaan en dat verdient respect!


:o Dankjewel! Ik hoop hier ergens in de aankomende maanden te kunnen melden dat we onze eerste winstpunten gereden hebben, maar het heeft allemaal geen haast. Het gaat mij niet om die winstpunten, maar om het traject dat we hebben afgelegd en dat Zara dressuurmatig fijn door het lijf loopt.

Om maar gelijk even te laten zien dat we nog aardig wat te doen hebben:
Afbeelding

Vandaag de eerste keer met zadel gereden thuis, voordeel is dat dat minder spanning oplevert dan op een andere locatie. Toch vond ze het duidelijk heel spannend en moeilijk om te verwerken, ik heb het dus maar even bij stap en draf gelaten en dat heeft ze prima gedaan. Een aantal keer werd de spanning haar te veel en dan bolt ze de rug weer enorm op, enige oplossing is rustig doorstappen of draven en geen aandacht aan besteden. Ze laat de spanning dan weer enorm snel afvloeien! Uiteindelijk toch fijn kunnen rijden voor een eerste keer. Ze moet het duidelijk allemaal nog even verwerken in het koppie dat we nu weer met zadel rijden, door die spanning komt ze dus snel te diep en kruipt ze achter de teugel. Maar liever dat ze dat doet, dan dat ze de rug wegdrukt uiteraard.

Mijn lichaam moet ook weer even wennen, ik had gewoon serieus spierpijn na gisteren! _O- Ik ben totaal niet meer gewend om in een zadel te zitten, dus ik werd even hard op de feiten gedrukt. Daarnaast helpt het ook niet echt mee als het zo koud is dat je helemaal ingepakt bent met dikke kleding haha. Overigens ben ik wel super blij met mijn nieuwe cap, hij zit zo licht en fijn. Ook de handschoentjes zijn het geld absoluut waard.

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [VOLG] Zara, beginnen vanaf 0..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 01:28

Ja, ik vind het ook superknap van je dat je zo veel geduld met haar hebt. Echt mooi om te zien! :j En hoezo geen zadel gewend, je hebt toch vorige week bij mij gereden :))
Wat heerlijk dat je weer een passend zadel hebt, ik gun jullie dat het dit keer langer meegaat!

Handgemaakte knuffeltjes van jouw eigen paard/pony <3
https://www.bokt.nl/markt/ad/512148/aan ... -paardpony

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-18 15:41

Haha ja dat was de eerste keer weer dat ik in een zadel zat! _O- Ik denk dat we altijd bezig zullen blijven met het zadel, maar dat neem ik dan maar voor lief :)

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: [VOLG] Zara, beginnen vanaf 0..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 17:02

Het lijkt wel wat op mijn merrie, die laat ook direct merken als het zadel niet lekker ligt. De galop blijft bij mij ook een dingetje, alhoewel dat de laatste tijd echt weer beter gaat.

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-18 15:30

Inmiddels ruim een week verder met het passende zadel en ik ben enorm blij! *\o/*

Ondanks de vorst toch een aantal keer fijn kunnen rijden, de bak was niet bevroren dus dat scheelt al. Alleen met de extreem koude dagen heb ik weinig gedaan, dat kon ik zelf niet aan :+ Gisteren dus voor het eerst weer opgezadeld om lekker te gaan rijden en dat ging prima. Aandraven was weer even een paar voltes rug bollen en lopen poedersuiker, maar daarna ging het fijn. Linkergalop gaat ze me echt uittesten door de kont stijf te houden, met twee benen tegelijk af te zetten en dan met haar staart heel hard naar beneden te slaan. Echt alsof ze enorm boos wordt. Voorheen werd ik dan onzeker en stopte ik met rijden, dan dacht ik direct 'er is iets mis'. Inmiddels heb ik wel door dat dat niet het geval is en dat ze hier gewoon misbruik van maakte. Het enige wat helpt is voorwaarts rijden en genoeg ruimte aan de voorkant geven om naar voren te gaan, dat kost soms een paar keer opnieuw aanspringen (ze valt door dat vreemde bunnyhoppen zelf terug in draf). Uiteindelijk geeft ze het op en galoppeert ze ontzettend fijn.. :roll:

Vandaag was het dan helemaal mooi weer dus vol goede moed richting stal. Ik had niet verwacht dat het zo warm zo zijn, dus mistakes were made. Ik had mijn winterjas nog aan :') In ieder geval hadden we prachtig weer om te gaan rijden. Ze had er zelf ook ontzettend zin in en was heel fijn te rijden, paar flauwe schrikreacties om niks. Gewoon negeren en doorrijden dan maar. Linkergalop zelfde verhaal als hierboven, strakke kont en hopen dat ze eronder uit komt. Helaas voor haar trap ik er niet meer in en na een paar keer proberen zette ze een hele fijne galop in! Ze was heel fijn te sturen, tempocontrole was perfect en ze ging zelfs opzij voor mijn been. Aankomende woensdag hebben we weer les, de eerste les met zadel! Ben zo benieuwd hoe het dan gaat. Ga dan gelijk even bespreken wanneer we ons kunnen inschrijven voor een wedstrijdje, heb echt zin om weer een keer te gaan starten :D

Onze stalling is trouwens naast twee campings en er waren aardig wat kinderen aan het spelen daar. De bomen hebben natuurlijk nog geen bladeren, dus je kan de camping dan best goed zien. Dat vond ze toch wel heel interessant om te zien :P Daarna kregen ze in de paddock een hele berg wilgentakken omdat er een paar bomen weg moesten bij het huis. Paarden helemaal blij want die takken zijn niet alleen lekker om te eten, maar ook ideaal om mee te spelen.
Afbeelding

Gisteren tijdens het rijden had ik ook drie toeschouwers: Een fazant in de wei en twee duiven op de bakrand. Die duiven bleven daar ook echt ruim een half uur zitten kijken hoe ik aan het rijden was. Af en toe vlogen ze weg en gingen ze ergens anders zitten. Zara vond het helemaal geweldig, wilde ze het liefst aanraken :)) Een van de duiven vloog ook onder haar neus ineens weg en dat boeide haar helemaal niks. Wat dat betreft heb ik best een raar paard, draait 180 graden om voor niks en een fladderende duif die vlak langs haar neus en benen gaat is prachtig?

Binkie_Eline
Berichten: 1286
Geregistreerd: 17-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: [VOLG] Zara, beginnen vanaf 0..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 12:06

Jullie zijn echt goed bezig, Zara is zo leuk <3

instagram: @horsestory.eline
IF YOU'RE SEXY AND YOU KNOW IT CLAP YOUR HANDS *CLAP CLAP*

Madje1992

Berichten: 2002
Geregistreerd: 10-04-10
Woonplaats: Vlissingen

Re: [VOLG] Zara, beginnen vanaf 0..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 18:35

Fijn dat het zo goed gaat!! Ze ziet er goed uit!!

Hansje† 3-04-2018 & Victorie †2-01-2010. Gone but never forgotten.

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-18 19:01

Oh wat ben ik toch goed in updates plaatsen.. Not :+

We zijn ongeveer een maand verder en er is genoeg gebeurd. Onder andere een auto-ongeluk waardoor onze trekauto total loss is verklaard helaas. Het verzekeringswerk duurde wat langer dan gepland dus ik heb een goede 2 weken met een Karl koekblik rondgereden, maar we hebben sinds 2 weken een nieuwe trekauto godzijdank! Daardoor dus ook geen wedstrijden kunnen plannen natuurlijk.

Daarnaast heb ik het enorm druk gehad met solliciteren aangezien ik natuurlijk afgestudeerd ben. Maar goed nieuws! Per 1 mei ga ik aan de slag als Business Intelligence Engineer (een Young Professional traject) bij een groot bedrijf. Daarvoor moet ik ook een interne opleiding volgen, die plaatsvind in Ohio USA. Dat betekent dat ik de gehele maand mei niet naar Zara kan :') Gelukkig heb ik mijn bijrijder en instructrice die alles voor mij overnemen in die periode. Deze maand ga ik geen wedstrijd meer gepland krijgen ben ik bang, dus dat wordt weer een soort van meerjarenplan. Juni zal het op zijn vroegst worden denk ik. Ach, ik denk maar zo.. Hoe langer het duurt tot onze volgende wedstrijd, hoe meer ik de puntjes op de I kan zetten toch?

Nog even wat foto's van afgelopen periode:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oh, voor de oplettende volger! Ik heb een nieuwe cap gekocht. De Charles Owen was me toch iets te warm en de voering was geplet waardoor hij niet meer lekker paste. Nu dus een ventilerende Uvex Perfexxion II! *\o/*

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 23:22

Hoe is het met Zara?

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Char_elle, Cheytjuh, Dartel, DeGelukkige4, Dido2316, Goldwynn, Kirsha, Kopmeeuw, Mnoonn, sasja0705, sterregoud, Wopkebrok en 167 bezoekers