tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 10:41

SophieTF: ik ben zelf een persoon die weinig appt, omdat ik het gewoon vaak heel druk heb en het een beetje vergeet. Ik weet hoe zwaar mijn vorige partners zich hieraan konden ergeren. De laatste jongen die ik leerde kennen ergerde zich hier zo hard aan (inclusief dat ik ook weinig tijd had) dus daar stopte het voor ons. In mijn ogen zaagde die daar enorm over. Een gsm is toch niet alles? Maar anderzijds denk ik wel dat ik het minder erg heb dan jou vriend, want ik vraag altijd nog wel hoe het gaat etc. Ik app gewoon niet snel terug en ga nooit lange blokken tekst gaan typen... Ik denk wel dat je het moet vertellen wat je dwars zit. Dat is het beste wat je nu kan doen.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 13:10

Bedankt voor jullie reacties!
Hij is wel bereid zich aan te passen, maar het gebeurt niet :’)

Ik heb zitten nadenken en het er ook even met een vriendin over gehad, en ik zal echt moeten proberen om het los te laten. Ook de omstandigheden er om heen zorgen misschien dat ik nu wel wat meer begrip voor de situatie heb. En meteen een goed punt voor mij om af te kicken van Mn telefoon haha

Love is our resistance


Renske_W

Berichten: 13840
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 20:12

Hier zit de date erop, weet het nog niet.
Vond het wel gezellig, hebben een stuk gewandeld en op een terrasje nog wat gedronken, gezellig kunnen kletsen.
Maar toen we afscheid nemen zei Hij, dat hij niet echt dacht van wauw. -O-
Ik had zelfs ook geen kriebels maar vond het verder wel heel gezellig.
Dus ben benieuwd waar het op uit gaat lopen.

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 16:00

Renske_W schreef:
Hier zit de date erop, weet het nog niet.
Vond het wel gezellig, hebben een stuk gewandeld en op een terrasje nog wat gedronken, gezellig kunnen kletsen.
Maar toen we afscheid nemen zei Hij, dat hij niet echt dacht van wauw. -O-
Ik had zelfs ook geen kriebels maar vond het verder wel heel gezellig.
Dus ben benieuwd waar het op uit gaat lopen.

Toch helemaal niet erg? Denk dat je echt een gevoel moet hebben van 'hey jij bent echt hartstikke leuk' zeker op de eerste date. :)
Gewoon lekker weer verder date, niks mis mee!

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

SophievdV
Berichten: 14715
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 07:04

Renske: als dit het niet is komt er wel weer een volgende :)

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

terrabeertje
Berichten: 1090
Geregistreerd: 22-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 22:21

terrabeertje schreef:
Na een fijn gesprek te hebben gehad vandaag is het dan helaas voorbij. Ik hoor weer bij de groep genaamd vrijgezellen. Doet pijn maar heb me er op voor kunnen bereiden.. nu nog aan het werk maar vanavond lekker uithuilen in bed :')


Hoi hoi! Ik kom weer even binnenvallen. Ongeveer een half jaar geleden kwam ik hier ook binnenvallen met het nieuws dat mijn vriend en ik uit elkaar waren.
En wilde toch even wat goed nieuws brengen!
Na een hele tijd zijn wij nu al weer 1,5 maand super happy samen :D

Echt leuk om jullie lieve berichtjes terug te lezen. Dat deed me heel goed toen! Bokt kan zo fijn zijn <3

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 08:54

Hmmm ik stap hier ook even binnen, gewoon om mijn hart een beetje te luchten en misschien wat tips te krijgen hoe ik hier het beste mee om kan gaan.
Ik ben bijna een half jaar geleden op mezelf gaan wonen, de eerste drie maanden sprak of zag ik mijn huisgenoten nooit, na die tijd ben ik door een nieuw huisgenootje uit mn schulp getrokken en nu is het met iedereen in huis dikke mik, huisfeestjes, veel zuipen, altijd samen eten, een grote familie kan je het noemen. Althans, niet helemaal, want uitgerekend de man waar ik een voordeur mee deel (er zijn verschillende delen in dit huis) en ik dat klikte heel goed. We klikten vanaf dag 1 al en binnen een week chillden we iedere dag, samen eten, muziek luisteren, veel goeie gesprekken over het leven in het algemeen of struggles waar we mee zaten, of wat we verwachten van de toekomst. Goed na twee weken was het wel duidelijk. We hebben een soort van relatie gekregen die hij nog niet naar buiten wilde brengen want door het leeftijdsverschil wist hij toch niet zeker of het zou gaan werken voor hem, leeftijd is geen ding maar voornamelijk de levensfases waar je in zit. Dus een huisrelatie, we hebben thuis allebei iemand nodig en dan zien we wel waar het heenloopt. Het ging allemaal eigenlijk toch heel erg de goede kant op, hij werd steeds meer open over onze relatie en merkte steeds meer aan m dat ie toch echt wel op zn gemak was als ik er was. Ik woonde praktisch bij hem (we delen geen badkamer of keuken maar het is een appartementje op de benedenverdieping van het huis) , dus aan zijn aanwezigheid raakte ik gewend. Rond valentijn allemaal lieve dingen, er werden cadeautjes gekocht, hij zei dat ie echt verliefd op me was geworden en bovendien dat ie van me hield, dat is al een stap opzich. Dacht ik. Want 5 dagen later , nadat ik m een weekendje wat minder gesproken had doordat hij veel van huis was, had meneer toch ineens nagedacht en vond ie dat we ermee moesten stoppen. Ik natuurlijk in paniek, kwaad geworden, gehuild, voornamelijk heel machteloos omdat je niks kan. Nog steeds vind ik dat ie geen goede redenen heeft, maar die verschillen in levensfasen en ontwikkeling die wij gaan doormaken dat zat hem toch erger in de weg dan ik dacht. Hij zegt dat ie iets stabielers nodig zou hebben dan. Hij heeft in mijn ogen een soort totaalplaatje voor zich hoe hij zn leven in wilt delen, over twee jaar een huis, vriendin, samenwonen, kinderen. Met mij is dat allemaal iets verder weg. Alleen loopt het leven niet zoals gepland dus leven met hem was ook niet precies wat ik voor ogen had, alleen was ik wel bereid om er veel voor op te geven. Goed, allemaal zeer lastig, maar het meest lastige is dat we samenwonen en we gewoon een manier moeten hebben hoe wij samen gewoon kunnen chillen , eten en op huisfeestjes zijn zonder dat er stomme dingen gebeuren. Tot nu toe zijn we nog geen 2 weken uit elkaar en is het al 2 keer geescaleerd. Het maakt het in de omgang met elkaar ook best awkward, als je elkaar de volgende dag weer ziet dan praten we niet veel, vooral als er huisgenoten bij zijn. Weet ook niet goed hoe ik met hem of hij met mij moet omgaan en waar dan de grenzen liggen. Verder probeer ik wel veel met hem te blijven praten zodat we weten wat we aan elkaar hebben, maar het wil nog niet echt lukken en die grenzen die vooral ik stel daar gaan we toch wel steeds weer overheen. Het is zo makkelijk, ik kan slecht alleen zijn dus het liefste ben ik bij hem, en dat kan niet meer dus ik zie m soms dagen niet terwijl ik weet dat hij gewoon 5 meter onder me zit. Ik hoor m sochtends weggaan, thuiskomen van zn werk, ik hoor welke muziek dat ie draait , ik hoor m nog net niet ademen zegmaar. En hoe ik ermee om moet gaan is nog een raadsel voor mij, misschien heeft het tijd nodig. Misschien afstand en dat zou betekenen dat ik of hij hier weg moet. Maargoed ben net begonnen aan mn studie en dit plekje is echt perfect, wil hier eigenlijk echt niet weg.

Sera Roth Photography • Events • (Dier)Portretten • Fine Art
Contact: serarothphotography@gmail.com
https://www.seraroth.com/

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:42

Even met 1 hand dus kortaf.

1. Dont oliebol where you eat oftewel blijf van huisgenoten af.
2. Verhuis.

Ik heb dit 2 keer meegemaakt, 1 keer als huisgenoot en 1 keer als stel.
- iedereen heeft last van jullie, de spanning en escalaties.
- je komt er niet goed overheen zo. Kies voor jezelf.
- straks neemt hij anderen mee en dan?

3. Wat een banketstaaf.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:48

Nou ja Lieveli, voor 1 is het dus te laat...
2. sja, is redelijk impactvol... (als je alles van te voren weet etc etc) ..

Voor TS, lijkt me verschrikkelijk lastig .. vooral omdat je nog zo met elkaar opgescheept zit.
Als je daar echt wil blijven wonen, is het maar net hoe volwassen jullie kunnen zijn. Of nou ja, volwassen is niet het juiste woord natuurlijk..
Je zou terug moeten naar voor die tijd, toen het gewoon een vriend was. Maar dat is nogal ingewikkeld, want je kunt dingen niet meer terug draaien..

Dan is verhuizen wel gecompliceerd maar toch een optie om het voor iedereen werkbaar te houden..

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:53

Samenwonen met je ex is misschien nog wel impactvoller. Zeker als hij op zoek is naar een serieuze relatie, wil je dat allemaal meemaken?

Ik zag er ook tegenop hoor, mijn leuke huisgenootjes missen. En stiekem ook mijn ex want ik bleef hoopvol. Ondanks de sliert meiden die hij meenam. Want we konden zo onwijs goed met elkaar opschieten. En dan een confrontatie. Weer een confrontatie. Huilen. Goede beloftes. Goed gesprek. Weer valse hoop.

Ik ben verhuisd en ik was vrij. Heerlijk.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Lieszje
Berichten: 7176
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:57

Leuk terrabeertje!
Hoop dat het goed blijft gaan :)

Lastig Yentlshots..
Als je daar wilt blijven wonen zou ik toch proberen er uit te komen..
Na een breuk is het vaak lastig om 'normaal' met iemand te communiceren.
Ik denk dat een goed gesprek en elkaar daarna even laten geen slecht idee is..

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:58

Oh hoe vreselijk inderdaad.. -O-
Dat wil je echt niet zien..

Of je moet echt echt vinden dat het je niet uitmaakt.. Ik heb in principe met mn exen nog goed contact. Van 1 ook met de nieuwe vrouw. Van de ander weet ik het nog niet, maar ik denk dat dat ook goed zou gaan (of ze moet echt heel stom zijn maar daar ga ik even niet vanuit :') . Maar dan moet het gevoel wel echt klaar zijn...

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 23:49

Bedankt voor jullie reacties, doet me goed. Ik weet zelf hoe stom ik ben geweest, zal deze fout ook nooit meer opnieuw maken nu ik deze pijn heb gekend. Snap ook heel goed wat lieveli zegt, misschien hard maar wel realiteit.
Maargoed ja, oplossingen moet ik wel hebben. Van verhuizen is echter nog lang geen sprake, het was al verschrikkelijk moeilijk om een plekje te vinden dichtbij mijn studie en terug naar huis is geen optie. Dus zal of, of zullen we, ermee moeten leven. Vanavond een goed gesprek gehad, al probeert ie dat dan tijdens het afwassen/koken eventjes op de tafel te gooien met keihard de muziek aan (gasten zijn zo lomp). Maargoed naderhand nog wel even goed over gehad, neigde een beetje naar de emotionele kant toe ook vanuit hem. " Kunnen we niet de hele nacht knuffelen" (ook fijn om te horen -O- ) of dat hij het ook heel lastig vind.
Maargoed we hebben nu wel een aantal vooral duidelijkere grenzen gesteld waar we niet overheen gaan. Voornamelijk met een drankje op wordt alles nogal gebagatelliseerd " oh maar je was dronken dus dan telt het niet" . Niet mee eens, klopt niet en dat werkt voor mij ook echt totaal niet. Is veel te verwarrend.
Goed voor voorlopig is het opgelost, maar ik heb wel eerlijk gezegd dat ik het ga aankijken hoe ik me erbij voel en als ik er niet overheen kom dan is de enige echte optie inderdaad wel verhuizen.

Sera Roth Photography • Events • (Dier)Portretten • Fine Art
Contact: serarothphotography@gmail.com
https://www.seraroth.com/

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 07:08

Nou ja als je echt niet kunt/wilt verhuizen, dán moet je man-uppen en ermee omgaan zoals het is. Alletwee..

Met mijn eerste ex heb ik nog een half jaar in hetzelfde huis gewoon (geen studententhuis, een eengezinswoning) en dat ging uiteindelijk ook. Maar je moet het wel kunnen zeg maar..

Veel wijsheid gewenst :)

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 11:23

Dankjewel Cer :)

Ben hier weer even om afgelopen week van me af te schrijven, wat zwaar zeg. We zijn in de omgang met elkaar totaal veranderd, en er hangt ook echt flinke spanning en zijn steeds discussietjes of gesprekken met een negatieve ondertoon. In het begin waren deze discussietjes voor de grap, maar ik merk dat hij me in die discussies steeds meer begint te kleineren en te bekritiseren, ik hoor het ook van andere huisgenoten. Niks wat ik doe is goed, ik heb van de week 2 keer gekookt en niet eens een dankjewel gekregen, alleen maar wat er allemaal niet goed aan was. Nu denk je dus oh maar dan zorg je toch gewoon dat je hem niet ziet, jammert dat gaat niet. Hij zoekt me namelijk steeds op. Niet op mn kamer, maar ik zit vaak bij andere huisgenoten (we hebben allemaal eigen kamers/appartementen en geen gemeenschappelijke woonkamer ofzo) . Normaal zit ie na zn werk gewoon een beetje thuis, nu komt ie elke keer als ie mij ergens ziet zitten ook binnen en gaat ie een soort controle over me houden. " Sera ben je naar school geweest" "Heb je nog dit en dat gedaan" "Je moet een baantje gaan zoeken heb je dat al gedaan" en het ergert me mateloos want hij heeft daar gewoon geen zeggen meer over, hij heeft zich daar niet meer mee te bemoeien. Vooral niet als je verder toch alleen maar kritiek op me hebt.

Sorry jongens, maar dit moest er even uit, ben er namelijk echt flink klaar mee en wil vandaag dit uit de lucht hebben want het slaat totaal nergens op.

Sera Roth Photography • Events • (Dier)Portretten • Fine Art
Contact: serarothphotography@gmail.com
https://www.seraroth.com/

Gianti

Berichten: 10940
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:38

Ik mag me hier nu ook melden...

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:42

:(:) kl ote

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110481
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:46

lieveli schreef:
Samenwonen met je ex is misschien nog wel impactvoller. Zeker als hij op zoek is naar een serieuze relatie, wil je dat allemaal meemaken?

Ik zag er ook tegenop hoor, mijn leuke huisgenootjes missen. En stiekem ook mijn ex want ik bleef hoopvol. Ondanks de sliert meiden die hij meenam. Want we konden zo onwijs goed met elkaar opschieten. En dan een confrontatie. Weer een confrontatie. Huilen. Goede beloftes. Goed gesprek. Weer valse hoop.

Ik ben verhuisd en ik was vrij. Heerlijk.


Daar ben ik het mee eens. Samenwonen met je ex loopt echt bijna altijd slecht af. Iemand gaat hoe dan ook hartzeer krijgen.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:48

Gianti schreef:
Ik mag me hier nu ook melden...



:(:) :(:) wat naar. En welke sukkel laat jou lopen??

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Gianti

Berichten: 10940
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:18

lieveli schreef:
Gianti schreef:
Ik mag me hier nu ook melden...



:(:) :(:) wat naar. En welke sukkel laat jou lopen??



Was het maar een sukkel :(

Maar pfoe wat voelt het huis stil en leeg aan. Waren 2.5 jaar samen, waarvan half jaar samenwonend.. hij is echt mijn maatje... En we hopen ook echt dat te kunnen blijven houden. Maar hebben afgesproken eerst 2 weken geen contact pm boel rustig op orde te krijgen.. maar wat voelt dat gelijk leeg aan

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 22:46

Jeetje gianti dat meen je niet.. Heftig hoor. Mijn pb box staat open mocht je wat kwijt willen.

Het is dus vanuit hem gekomen begrijp ik? Altijd naar ;( kwam het onverwacht?

Gianti

Berichten: 10940
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 23:20

Lief van Je! Zal het onthouden.

We houden van elkaar, zijn echt elkaars maatje.. maar voor de rest zijn zijn gevoelens weg en hij durft niet te zeggen of dat is omdat hij met zichzelf in knoop zit of gewoon weg is.. dus ene kant was het ook niet onverwacht, hij zit al maanden niet lekker in zijn vel..

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 07:49

Oh Gianti, wat klote zeg... Y;(
Vind je dat niet moeilijk, contact ineens helemaal weg?

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 08:04

Wat is dat toch met al die mannen die in de knoop zitten en waar het gevoel weg is!!

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:02

Het is ook al weer een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb over de situatie met mijn ex.
Hoewel ik had gezegd al het contact te verbreken, is dit nog steeds niet gelukt. Het duurt nu al zo'n 5 maanden. We lijken elkaar telkens maar terug te vinden, of we nu willen of niet. Dan gaat het weer een hele tijd goed tot er weer een ruzie of discussie is waarbij ik heel hard begin te twijfelen.
Twijfels zijn er enkel bij zo'n situaties langst mijn kant, als we gewoon goed overeen komen is de liefde groot en wil ik elke seconde van de dag bij hem zijn. Hij twijfelt minder, maar wil gewoon veel tijd samen spenderen om te kijken of een relatie gaat werken qua tijd voor elkaar, want daar ligt ons grootste probleem nog steeds. We hebben dus nog geen relatie, maar die staat wel op de hoek te loeren aangezien onze ouders beide al op de hoogte zijn en onze vrienden ook, we zijn allemaal samen uit geweest voor mijn verjaardag en toen was het ook wel duidelijk. Maar soms twijfel ik dan nog, ik zie hem zo ontzettend graag en heb nooit een klik zoals met hem gehad, maar wat als het terug dezelfde kant op gaat als vorige keer? Daar ben ik heel bang voor.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, BLEXBot, cheidie, cinniz123, ComscoreBot, daaf4ever, HighFly_, Labby1, milatje, Plonspony, Steenbok12, verootjoo, XXInKA en 57 bezoekers