Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 10:10


Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie


Fair
Berichten: 3553
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 11:14

Huh.

Ik kreeg via een bericht een bod van 20,- op een tafel. Ik geef aan dat ik via een bericht al een bod van 30,- heb.

Krijg ik een bericht: ''Jaaa jij bent in de hemel daar kan alles'

:?


Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 11:15

Fair schreef:
Huh.

Ik kreeg via een bericht een bod van 20,- op een tafel. Ik geef aan dat ik via een bericht al een bod van 30,- heb.

Krijg ik een bericht: ''Jaaa jij bent in de hemel daar kan alles'

:?


Hij gelooft je niet :+

Fair
Berichten: 3553
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 11:40

Sinds wanneer staat dat in verband met de hemel :=

Nouja ik reageer er niet meer op. :+

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 11:40

Geen idee, maar ik zou idd ook niet reageren :')

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:09


JM :#

Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:03

Fair schreef:
Huh.

Ik kreeg via een bericht een bod van 20,- op een tafel. Ik geef aan dat ik via een bericht al een bod van 30,- heb.

Krijg ik een bericht: ''Jaaa jij bent in de hemel daar kan alles'

:?


RIP :+

Sommige reactie's...

Heavenly (Armani x Aktion) ~ Together since 2016 <3

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:55

Ik heb ook zoiets raars gehad, op uw aangegeven wat mn minimale prijs €20 is, had biedingen van €17, stuurt iemand mij dat ze 10 euro geeft en anders niet. Dus ik stuur: oké succes met verder zoeken! Gelijk zo’n trieste reactie terug, ik denk alleen maar ben gekke henkie niet >;)

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 08:46

Ik was gisteren de gekke verkoper := Kwam iemand wat ophalen, maar ik was ten eerste de tijd totaal vergeten en ten tweede in slaap gevallen :')

Biebz

Berichten: 5471
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 16:35

Ik ga vanavond een bed ophalen bij iemand. Ben erg benieuwd. Vind het toch wel spannend :+

nouky12
Berichten: 389
Geregistreerd: 28-08-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 18:44

Een aantal jaar terug hebben wij een luxe koffiemachine verkocht via marktplaats voor 50€. De mensen hebben er nog koffie uit gedronken. En bij hun thuis deed hij het opeens niet meer zeiden ze. Op een zondag hadden ze al een maker ingeschakeld (wat heel ongeloofwaardig overkwam) . En als ze hun geld niet zouden terug krijgen zouden ze bij ons de ramen inslaan en hun geld terughalen.
Gelukkig zijn ze nooit terug gekomen. Maar ook op de reactie dat ze hem konden terugbrengen en dan hun geld krijgen reageerde ze niet. Ze wilde wel de koffiemachine houden, maar ook hun geld terug.


Wat ook vervelend is, is dat 9 van de 10 mensen en bod uitbrengt, en als je accepteert, ze nooit meer wat van zich laten horen. Of niet op komen dagen bij een afspraak.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:48

Ik had pas mijn bed te koop gezet. Bod gekregen dat eigenlijk lager was dan ik er voor wilde maar nieuwe bed stond al en zijn aan het verbouwen dus naast dat het in de weg stond was er ook de kans dat het hier beschadigd raakt en ik er niets meer voor krijg.

Krijg ik vervolgens terug dat het niet in de auto past.. lekker snugger. Had ze vooraf ook kunnen bedenken.

Vanwege de verbouwing hadden wij een aanhanger geleend en moesten die week toch in de buurt zijn dus aangeboden tegen vergoeding het bed af te leveren. Godzijdank was het auto verhaal geen smoes. Mensen zijn eerst hier komen kijken of het beviel en de volgende dag zijn we het gaan brengen. Allebei blij :)

upendo

Berichten: 22259
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 17:50

Ik word zo gek van biedingen van 30 tot 40 % van de vraagprijs... Dat ik nu maar gewoon terugstuur 'heeft u de vraagprijs gezien? Dat is .... euro.' :=

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 22:35

Ik wordt helemaal kriegel van die mensen die gewoon NIKS antwoorden.. wil je verkopen of niet? :roll:

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 22:56

PrinceAmos schreef:
Ik wordt helemaal kriegel van die mensen die gewoon NIKS antwoorden.. wil je verkopen of niet? :roll:

Dit inderdaad. En ik bied ook weer niet heel belachelijk. Nooit minder dan 75% van de vraagprijs.

Of nog erger.. na een week toch ineens reageren op je bod. Als ik dan aangeef al voorzien te zijn en mijn bod verwijder, worden ze boos. Paar keer gehad.

When was the last time you did something for the first time?

beert
Berichten: 2398
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 14:30

Even een leuke ervaring posten :-)

Ik heb vanmorgen een kleine slaapbank opgehaald via Marktplaats, maar ik kon het adres niet vinden. Die man woonde in zo'n appartementencomplex en de lage huisnummers lagen niet aan de straat. Dus ik heb eerst wat rondjes gereden en toen uiteindelijk mijn auto maar ergens neergezet om lopend via een smal gangetje uiteindelijk daar te komen.

Detail erbij. Ik ben 7 maanden zwanger, dus ik had mijn auto even snel op een lege parkeerplaats gezet, omdat ik eerst wilde weten of ik goed zat. Wel gezien dat het betaald parkeren was, maar ik ook "Even snel inladen dat bed en weer gaan". Stom natuurlijk..

Enfin. Hele aardige man, maar het bed zat nog in elkaar en hij had geen IKEA-inbussleutel om hem uit elkaar te draaien. Uiteindelijk heeft hij die bij de buren geleend, maar het duurde daardoor allemaal wat langer dan gedacht. Gelukkig wilde hij ook helpen sjouwen en stond mijn auto dichtbij. Maar je raadt het al.. we liepen naar buiten en daar liepen net twee stadswachten weg. Ik vond dus een parkeerboete van 64 euro op mijn raam.

Balen natuurlijk, maar ik had ook zoiets van "Eigen schuld". Die verkoper voelde zich blijkbaar heel banketstaaf en hij gaf toen spontaan de 50 euro voor het bed terug :o . Ik vond dat zo lief van hem, maar was ook wat overrompeld. Ik heb het wel aangenomen, maar nu wil ik hem eigenlijk nog wel iets sturen ofzo als bedankje. Dus als iemand ideeën heeft?

(aan het huis te zien was het een hardwerkende, nette vrijgezel)

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 14:45

Is het ver rijden? Anders terugrijden met een voedselmand. Of als hij niet thuis is enkele doosjes merci door de brievenbus duwen :D

Hier gisterenavond gereageerd op een doppler voor €2. Om te vragen of ze hem nog had en of de prijs juist was. Want €2 is nog geen 10% van de aanschafwaarde. Maar dat klopte en hij was er nog. Of ik er vanavond om 18.00 achter wou? Nou dat ging niet lukken, moet tot 20.00 werken. Maar ik mocht gerust erna komen, was geen probleem! Fijn als het zo vlot gaat :)

Verder ook gereageerd op een aanhanger. Pas na een week kregen we antwoord waarin de man aangaf dat die ‘uiteraard nog beschikbaar is want er komt nooit iemand opdagen’ Dus vlot geantwoord dat wij er wel achter willen. Ben nu al 5 dagen aan het wachten op antwoord. Net nog een mail gestuurd met mijn vriend zijn nummer erin met de vraag om te bellen zodat wij verder kunnen afspreken.
Als je telkens een week moet wachten op antwoord snap ik wel dat kopers afhaken.

Marjo

Berichten: 37154
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 16:40

PrinceAmos schreef:
Ik wordt helemaal kriegel van die mensen die gewoon NIKS antwoorden.. wil je verkopen of niet? :roll:

Ik heb dus nu juist het tegenovergestelde. Genoeg geïnteresseerden naar niemand die reageert na het bieden.

Yellomofoon

Berichten: 2020
Geregistreerd: 09-09-07
Woonplaats: Antwerpen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 16:45

Telkens in het Frans reageren op een Nederlandstalige advertentie. Doe een beetje moeite of vraagt of het niet stoort in het Frans. Irriteer me er mateloos aan :+

Yellow Yakary ♥❤♥ Casual at Full Moon ♥❤♥ Shira-Yumi ♥❤♥ Charlie Knoxx ♥❤♥ Oh Notorious Infinity

beert
Berichten: 2398
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 18:51

DeMolenhoek schreef:
Is het ver rijden? Anders terugrijden met een voedselmand. Of als hij niet thuis is enkele doosjes merci door de brievenbus duwen :D

Het is 45 minuten rijden en bovendien moet ik daar dan nog parkeren :D (en terug rijden). Dus niet echt om de hoek, anders was het wel leuk. Maar ik dacht meer iets opsturen wat door de brievenbus past.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 19:16

Bij eenmooicadeau.nl kan je wel een leuk (brievenbus)kadootje samen stellen, gewoon een kleinigheidje :) heel lief van zowel de verkoper, maar ook van jou dat je toch nog iets terug wil doen!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 14:26

Ik had gisteren iets leuks. Zag een mooi kledingpakket voor onze dochter. Mooie merkkleding voor maar 7.50. Gemaild of de prijs echt voor alles bij elkaar was. Dat was het geval dus akkoord. Kreeg ik een berichtje dat ze ook nog een pakket voor dezelfde prijs erbij had in een maat groter. Zaten ook leuke dingen bij, zeker voor die prijs dus was het 15 plus verzendkosten voor 2 flinke pakketten. Heb maar 25 euro overgemaakt, vond het zo goedkoop. Toen kreeg ik nog een stuk of wat berichtjes met allerlei extra dingen die ze er bij zou doen. Hopelijk komt het morgen binnen. Ben benieuwd :)

F_inley

Berichten: 6396
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 23:19

Ik kwam net op fb een advertentie tegen van twee matrassen helemaal vies en onder de vlekken :r vroegen ze nog 75,00 per stuk voor. Vraag me echt af hoe mensen zo iets te koop durven zetten.

Reserve Kampioen M district West 2019
Reserve kampioen L district west 2018
Dressuur B+10 L+13 M+12
Z+3
vaardigheid L+10 M+11 Z+3
Saluut mijn ster in de hemel 17-5-1999 ~ 19-12-2013.

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 23:37

En wie dat ook koopt.. :r

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 09:52

Voor de hond misschien. Maar niet voor dat geld

Heb nog 2 oude daaleman zadels liggen en nog een knap maar merkloos zadel.
Zou iemand dat nog kopen of kan ik ze beter weg gooien?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, 3lsk3, Besje, Bloemetje75, cariena1, fro, heidy_wilco, Hootje, Jade91, jen, Mrskiwi, N_B_N, Piekosjj, PotjeMayo, Saaams, Sanniejtjuh, Seventeen, sollair310, Westerntrail en 77 bezoekers