[HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 14:17

Ja..weet dus niet zeker..want weet niet of ze hier al weer voorkomen.. maar het is een groot bos..staan geen boerderijen vlakbij...dus als iemand zo'n grote kat heeft...was't geen echte wilde kat.. maar het zou me niet verbazen..er wonen wel meer dieren hier die je niet hier verwacht.. honden reageerden heftig op de kat.... maar dat doen ze bij elk klein dier..

Belker

Berichten: 15303
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 14:20

Bijzonder Biancacoo, ook heel mooi.

Vandaag wordt de oude stoppenkast vervangen door een nieuwe met schakelaars. Weer een stapje verder.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 15:08

Nieuwe stoppenkast, vond ik een erg prettig nieuw ding in ons huis :)
Super Belker.

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 15:08


VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 19:17

Ik was destijds ook zeer blij met de nieuwe stoppenkast :D fijn Belker.
Hoe is het met het uit laten springen van je diva'tje, is ze weer wat gekalmeerd?

Nou Fred had vandaag echt het voorjaar in zijn hoofd. Op de paddock bokken en rondjes rennen, doet hij anders nooit zo maar hij was vandaag echt heel vrolijk. Misschien omdat in de andere paddock een hengst stond, geen idee, beetje stoer doen =:)

marga1
Berichten: 898
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 23:12

Nou Biancacoo dit wordt goed opletten of je die kat nog een keer ziet het zou best kunnen dat het een wilde is.

VHU de vogels hebben het voorjaar ook in het hoofd er wordt al aardig wat afgefloten en door de spechten geroffeld.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 07:52

Goedemorgen

Bianca, de kat al weer gezien?
Hoe gaat het verder met iedereen? Druk met de paarden/pony's of juist niet door het vieze regenweer. Manman, wat een water is er toch weer gevallen. De wei is een grote, vieze blubberbende -O-

Fijne dag allemaal.

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 09:35

Wij waren even een paar dagen naar de zon. Nu weer thuis, snip snip snip verkouden zo irritant!
Het is hier ook wel nat, wei is geen optie in het natte seizoen, dan zakken ze weg tot hun knieën.

VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 10:19

Ben hier op zich met van alles wel lekker bezig maar best in behoorlijk dip paardtechnisch gezien. Ligt niet aan Fred, ligt aan mezelf :o Denk misschien ook wel een beetje een kater-gevoel van het hele Cathey gebeuren. Heeft me erg veel tijd, energie, geld en emotie gekost alles bij elkaar. Ben erg blij dat ik 'van haar af ben' maar het is niet in mijn koude kleren gaan zitten zeg maar. Ben er gewoon nog wat verdrietig over... Ook dat jaar ervoor dat gedoe met Ber... Heb het idee dat ik er allemaal even van moet bijkomen }:0

Maar goed denk dat we allemaal wel van die periodes hebben. Hoop dat het weer overgaat. En anders zie ik van het voorjaar wel weer, weer zit nu ook niet mee.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 11:37

Vhu heel herkenbaar.. komt vast wel weer goed.. als de zon weer gaat schijnen..lekker buiten rijden met Fred.. alles een plekje geven..
Herken het.. heb altijd gezegd; ik zal 1 team husky's hebben, nu Ziva er niet meer is... is m'n droom ook voorbij.. m'n team is niet meer compleet.. en kan dat helaas ook niet meer worden... dus ook dip hier.
Nu stapje terug doen..gelukkig zijn met wat ik heb.. en..hop weer verder..

Ips..van de zon genoten, lekker.
Kat nog niet weer gezien hoor.. het bosgebied is zooo groot..kans is ook erg klein denk ik..

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 15:58

VHU: volgens mij heeft iedereen een winterdip....alles nat,modder enz tijd voor nachtvorst en overdag dikke+ met heel veel zon....en dan langzaam aan naar langere dagen .... :j

Belker

Berichten: 15303
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 16:35

Hier ook dip.....

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 16:54

Hier ook dip hoor door al het gedoe met det is daar een droom aan duigen. Andere paarden worden ook zwaar arbeidsverwaarloosd.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 18:07

Hier ook flinke dip. Alles lijkt tegen te zitten. Kan overal om janken. Het wordt tijd dat de zon weer eens komt. Letterlijk en figuurlijk

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 18:22

Dus deel 8 rijtuigje met zn allen in een winterdip...
Dikke knuffels voor jullie allemaal..
Het valt niet altijd mee !! De zon zal wel weer gaan schijnen..nieuwe uitdagingen en doelen zullen we vinden en aangaan !!
We zijn sterker dan die dip :(:) :*

VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 20:16

Hit the dip! :+ {:)-:( :') :(:)

Gedeelde smart is halve smart vond het wel een opluchting om het even te zeggen. Vind het erg vervelend voor iedereen die om wat voor reden dan ook in een dip zit... :(:)

Vanmiddag was het hier heerlijk weer. Lekker fris en met een zonnetje. Eigenlijk gaat alles hier prima hoor, alleen paardtechnisch gezien ben ik niet tevreden over hoe ik bezig ben :o

Gelukkig is Fred geen veeleisend paard, hij is altijd vrolijk, ook al doe ik dus vrijwel 0,0 met hem. Is altijd blij me te zien, loopt vrolijk mee, komt altijd naar me toe in de paddock, doet vrolijk z'n ding met grondwerk.
Maar daar voel ik me dan wel weer schuldig om denk heb ik zo'n vriendelijk braaf paard, doe ik er vrijwel niets mee maar goed.. ^)
Ga wel trouw 5x per week op en neer, mest de stal, geef hem een poetsbeurt, meestal doe ik wat grondwerk, wandel stukje dat soort gedoe maar ik heb er sinds de 27e december dat hij verhuisd is 2x op gezeten... en daarvoor had ik er ruim 2 maanden niet opgezeten... :o

Zijn wel allerlei redenen, het baggerweer, mijn nieuwe werk daar moest ik ook wel even inkomen qua ritme van hoe verdeel je je tijd over de week, mijn zadel zit niet echt fijn.... en zus en zo enzovoort }:0 :7 maar goed conclusie is hoe dan ook dat ik er de laatste tijd niet echt trots op ben zeg maar qua training :P

Maisie

Berichten: 2936
Geregistreerd: 27-09-05
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 22:48

Hallo allemaal Y;(

Een dikke knuffel voor iedereen in de dip :(:)

Het is ook niet echt leuk nu met al het vieze weer. Ik train wel door maar soms heb ik er ook gewoon even geen zin in.

Zaterdag onze laatste indoor marathon. Wel bij de strijd der districten omdat we in Houten indoor kampioen zijn geworden.

Daarna maar eens goed studeren op de nieuwe proeven voor het samengestelde seizoen. Word geen makkie voor mijn pony's.

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 23:48

maisie:zet hem op zaterdag,laat ze een poepie ruiken met je turbo ! *\o/* *\o/* hup west hup west **\O/**

Nilda

Berichten: 132
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Jistrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 00:35

Pff begrijpelijk dat iedereen hier wat in een dip zit. Is met dit weer ook echt niet aantrekkelijk om met de paarden bezig te zijn. Maar we hoeven vast niet meer lang te wachten op prachtig weer {:} om goed te trainen!

Ik ben gelukkig na mijn ongeluk vanavond weer op les geweest. Pff weer een pittige les. Gecontroleerd in galop volte rijden. Mijn pony's dachten, oohwat leuk zullen we even laten zien hoe snel we kunnen 8)7

Oja Strijd der districten dit weekend ook alweer. Lukt mij helaas niet om heen. Hier nog wel mensen die gaan supporteren of meedoen?

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 13:25

Nilda goed bezig, dat je weer gelest hebt !!
Maisie alvast succes !! En ook voor de nieuwe proeven.
Iedereen succes bij districtskampioenschappen.

Weer een wandeling gemaakt vanmorgen camera mee..en Dakota mee, en bijna 7 km gedaan. Gaat steeds beter. **\O/**

VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 10:41

Zo 7 km da's een eind Biancacoo. Doe ik dan ook wel met de honden maar dan loop ik vast langzamer dan jij, en praatje hier, praatje daar met de verschillende buurtjes die ik altijd wel tegenkom etc.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:08

oh nee...schiet geen zak op hoor vhu....deed er wel 1 uur en 20 minuten over.. haha.... helaas...zou willen dat ik het nog kan hardlopen...maar dat moet ik volgens iedereen...maar vergeten... want dat wordt niks meer..
bezig met mountainbike van zoon....lagers van balhoofd zijn versleten..missen zelfs kogeltjes..zo zat van die rotzooi.... fiets onbruikbaar, heb alles uit elkaar gesloopt..nu moet het ook weer in elkaar kunnen met nieuw lagers straks hoop ik {:)-:( {:)-:( ...blegh..komt m'n neus uit..maar ja, als ik het niet kan repareren..kan die fiets weggegooid dus..geen keus. zo genoeg gal gespuwd....ik ga even cake bakken...

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:15

Wat een vies weer. Als alles nu gaat opvriezen, heb ik overal gaten van 30 cm of meer. -O-
Afbeelding

VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:36

Het ziet er wel prachtig uit Tine... hier komt er vooral gewoon regen regen regen naar beneden }:0

Ohhhh dat is ook ongeveer mijn tempo Biancacoo :)) ik gooi ondertussen wel met heel veel stokken haha weet niet of dat nog iets toevoegt aan de workout voor mezelf maar in ieder geval wel voor de honden :D
Wat heerlijk cake :9 en ik vind het knap dat je het überhaupt probeert de fiets te repareren ik kan dat echt niet :o

Hier aan het wachten op gasten en daarna naar Fred. Alle booschappen al in huis vanavond gaan we lekker eten en wat muziek luisteren (speelt bandje) in buurthuis/restaurantje hier eindje verderop. Is altijd heerlijk en erg gezellig, dus zin in.

Oja Maisie zo super zoals je gaat! Heel veel succes vandaag!
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 03-02-18 13:39, in het totaal 2 keer bewerkt

marga1
Berichten: 898
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:37

Ja de dip kan van het weer komen. Heb er gelukkig niet zo'n last van, maar woon dan ook tegen het bos op, dus als het waait en koud is blijven we gewoon in het bos, en als het rustig weer is gaan we een rondje buiten om. Maar regen is ook mijn hobby niet, en voel me dan ook totaal niet schuldig als ze een paar dagen stil staan, ze lopen gelukkig 24/7 buiten en houden elkaar ook bezig. Heb vandaag al mijn eerste natte pak in het droog hok hangen, want het ging harder regenen tijdens het mest ruimen en daarna moest het water nog afgetapt worden. Hoop dat het vanmiddag droog blijft want ik heb menles, een bui op de terugweg vind ik niet zo erg maar heen :r

Biancacoo 7 km zo lang loop ik niet zo vaak meer, moet ik eigenlijk wel gaan doen maar ja denk geen tijd genoeg te hebben.

Nilda pony's lieten zien dat ze er zin in hadden, beter dat ze willen dan dat ze denken alweeeer.

Maisie veel plezier vandaag.

Ik heb morgen bij de vereniging indoor en ben meer een soort van lijst vulling, ga zelf voor het nette sturen Eef moet het dit jaar in zijn uppie doen, en ben verplicht met groom dus zo hard zal het niet gaan, maar pret met je shet.