Bokt vriendschappen: De KattenKnuffelKlup

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48352
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Bokt vriendschappen: De KattenKnuffelKlup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-18 19:08

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
De enige foto van de hele groep samen.

Deze maand staat in de Bokt vriendschappen een gezellige groep centraal: De KattenKnuffelKlup. We hebben Bokker Fem bereid gevonden om over de vriendschappen te vertellen.

Op 9 januari 2016 plaatste Marjolijn (Marjoow) een berichtje op facebook waar ze vroeg welke fotografen het leuk zouden vinden om een Whatsapp-groepje aan te maken voor meetings en het bespreken van fotografie.
In de loop der tijd kwamen er wat nieuwe ‘leden’ bij en zo’n 1,5 jaar geleden was ons groepje compleet. 10 vrouwen en 1 man, je zou bijna zeggen dat Richard (Bagheera_206) zijn privé harem heeft.
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe de groep in eerste instantie heette, maar in de loop der tijd kwamen we tot de ontdekking dat we bijna allemaal 1 ding gemeen hadden, katten.
Iedereen deelde foto’s van zijn of haar katten en opeens ontstond de naam “KattenKnuffelKlup”.

Afbeelding
In het begin werd er voornamelijk gesproken over fotografie, er werden foto’s gedeeld en we gaven elkaar complimentjes en feedback. Maar na een tijdje begon er een hechte vriendschap te ontstaan.
Sommige leden van het groepje kende elkaar al voordat de app ontstond, wonen bij elkaar in de buurt, anderen hadden elkaar nog nooit ontmoet. Eind Februari 2017, dus bijna een jaar geleden, was de eerste keer dat we met z’n allen samenkwamen, daarvoor waren er al wel kleinere groepjes samengekomen, maar dit was de eerste keer met z’n allen.
Met z’n 11-en gingen we uit eten, wat een feest!
Ondanks de grote leeftijdsverschillen, de jongste (Jikkeee) is 21 en de oudste (Richard) is 37, zijn we een zeer hecht groepje en delen we lief en leed.
Voor het etentje hadden we al voor de eerste keer Secret Santa gedaan, een soort lootjes trekken. We maakten pakketjes voor elkaar en stuurden deze naar elkaars huis.

Vervolgens ontstonden de verjaardagsfeestjes. Het begon met de verjaardag van Femke (Fem).
Daarna ontstond er een gewoonte om degene die jarig is te overladen met cadeautjes en een fijn samenzijn. Maar ook bij verdriet en tegenslagen steunen we elkaar en laten dit merken op wat voor manier dan ook.

Uiteraard delen we de interesse van fotografie, paarden en zoals eerder genoemd katten. Maar daarnaast hebben we nog wat kleine dingetjes die ons verbinden. Een aantal steekwoorden zijn: Unicorns, Snacks & drank, een voorliefde voor GIF-jes.
Een aantal van de meiden en heer zijn single en het wil nog wel eens voorkomen dat er zoetsappige verhalen gedeeld worden, denk aan Tinder-dates.

Afbeelding
We kunnen het ook niet maken om ons ere-lid niet te vernoemen, dat is namelijk Fred. Fred is de wilde en uiterst gevaarlijke hengst van Lara. Fred was zielig alleen, maar gelukkig heeft hij nu Wilma om zich gezelschap te houden.

Afgelopen december hebben we een geweldig weerzien gehad met elkaar, helaas was Justine (Dualty) afwezig door griep. Zelfs sinterklaas kwam langs, we hadden Secret Santa, een geweldig dobbelspel, heerlijk in de Jacuzzi en voor sommige van ons een hele hoop drank, karaoke en dans!

We hopen dat dit groepje elkaar nog heel wat jaren mag steunen en ik mag geloof ik wel zeggen liefhebben in mooie en in moeilijke tijden.

Richard (Bagheera_206), Marjolijn (Marjoow), Jikke (Jikkeee), Dyanne (JorisDy), Lonneke (Niobe), Jessica (Jespri), Leora (Showteam), Justine (Duality), Femke (Fem), Aurelia & Lara

Afbeelding


Lara:
Ik kan wel zeggen dat ik eerst echt iedereen super intimiderend vond. Allemaal van die professionals. Op Richard en Justine na (niet dat ze niet profi zijn, maar zijn natuurlijk locals). Wist niet zo goed of ik wel leuk genoeg was om bij deze appgroep te zitten.
Dat heeft zich langzaam ontwikkeld tot mijn leven niet meer zonder jullie kunnen voorstellen.

Lonneke: (Reactie op Lara)
Dat had ik ook in het begin hoor! Van iedereen. Maar zeker ook van jou, jij maakte altijd van die mooie foto’s en je had toffe foto’s van jezelf en je paardje en je was zo megapopulair. Nu nog natuurlijk, maar ik bedoel daarom was ik ook een beetje geïntimideerd door jou.
En toen kwam later Leora er ook nog bij
Dus ik voelde mezelf er ook niet echt tussen passen, maar uiteraard duurde het niet heel lang voor dat wel anders ging voelen gelukkig.

AfbeeldingAfbeelding

Marjoow:
Voor mij is de kattenknuffelklup gewoon een heel fijne plek waar je zonder oordeel lief en leed kan delen. En er wordt eerlijk op gereageerd. Het is een plek waar je een pittige discussie kan voeren zonder dat mensen je gelijk niet meer moeten. Je wordt gesteund bij moeilijke momenten en er is respect voor ieders besluit.

Afbeelding


Selina

Berichten: 14258
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Bokt vriendschappen: De KattenKnuffelKlup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:45

Wat knap dat het met zo’n grote groep lukt om elkaar nog zo vaak te zien.

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

Bagheera_206

Berichten: 25881
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Bokt vriendschappen: De KattenKnuffelKlup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:46

Jeeeeeej! Ik ben heel trots op iedereen! *\o/* <3

It's not how good you are, but how good you want to be!

Anoniem

Re: Bokt vriendschappen: De KattenKnuffelKlup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:56

Ik dacht even dat dit over een bepaald topic ging toen ik de titel las... :')

Leuk stuk! Gezellig zeg!

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Bokt vriendschappen: De KattenKnuffelKlup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 22:37

Woooo! Alleen maar lieve mensen <3

Reeltje_5

Berichten: 2647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Huijbergen

Re: Bokt vriendschappen: De KattenKnuffelKlup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 23:41

Super blij met jullie allemaal <3

Lara

Berichten: 7459
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: Bokt vriendschappen: De KattenKnuffelKlup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 23:43

Wow wat een leuke coole mensen zijn dit zeg!



"The more you use the reins, the less they use their brains."

Roosch

Berichten: 36635
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 23:44

Dat klinkt echt superleuk!!

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Bokt vriendschappen: De KattenKnuffelKlup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 10:36

Ontzettend leuk!

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Bokt vriendschappen: De KattenKnuffelKlup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 10:51

Leuk dat op een forum zoiets kan ontstaan!

Jespri

Berichten: 9634
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 00:40

Alleen maar liefde voor deze mensen. <3

Alles wat je aandacht geeft groeit - Aristoteles

Lynnepinny

Berichten: 2700
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Bokt vriendschappen: De KattenKnuffelKlup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 00:55

Wat leuk dat dit op Bokt is ontstaan! :D Ziet er gezellig uit :)

showteam
Berichten: 3637
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Bokt vriendschappen: De KattenKnuffelKlup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 08:57

Yeaaah ons topic! Super leuk :)


JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Bokt vriendschappen: De KattenKnuffelKlup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 13:16

<3

Enjoy the little things in life.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ievie en 44 bezoekers