Nieuw zadel Rossner Kompakt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Odetje92

Berichten: 2680
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Nieuw zadel Rossner Kompakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-18 21:47

Divoza heeft een nieuw zadel van hun Rossner lijn, heeft iemand deze al in handen gehad?
Of nog beter, in bezit?
De maat keuze bestaat uit de 17,5" en 18", maar er staat niet bij welke boommaat, zoals bij de Montreal M of MW

Brand los!


Afbeelding

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Nieuw zadel Rossner Kompakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 00:42

Ik heb ooit een nieuw Rossner zadel gekocht bij Divoza, die bleek uiteindelijk scheef te zijn in de boom, heb ik veel problemen met mijn pony door gehad destijds, uiteindelijk heeft Divoza het zadel wel terug genomen en netjes mijn geld terug gedaan. Maar ondertussen had ik al wel problemen met mijn pony door dat zadel die daarmee niet gelijk waren opgelost.. ik kan dus iedereen de Rossner zadels afraden ;)

Anomien

Berichten: 7385
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: Nieuw zadel Rossner Kompakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 00:54

Hier een veelzijdigheid gehad. Beviel prima.
Toch de keus gemaakt een dressuur aan te schaffen en dat had ik beter niet kunnen doen.

Daarna kn en Daaleman. Beviel 10x beter

xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 01:02

Jaime_ schreef:
Ik heb ooit een nieuw Rossner zadel gekocht bij Divoza, die bleek uiteindelijk scheef te zijn in de boom, heb ik veel problemen met mijn pony door gehad destijds, uiteindelijk heeft Divoza het zadel wel terug genomen en netjes mijn geld terug gedaan. Maar ondertussen had ik al wel problemen met mijn pony door dat zadel die daarmee niet gelijk waren opgelost.. ik kan dus iedereen de Rossner zadels afraden ;)


Hier ook idd scheve bomen gehad bij Rossner!

Odetje92

Berichten: 2680
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Nieuw zadel Rossner Kompakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-18 09:37

Ik zoek echt specifiek ervaringen met dit nieuwe model, over de Amerika is genoeg te vinden, heb er zelf ook een van gehad :o