even over de boktfuif

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

even over de boktfuif

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 21:33

uiteraard is het al een poos geleden dat die zou plaatsvinden en niet doorging vanwege mijn slechte toestand waar in ik me bevind. een aantal mensen hadden daar al voor betaald en ik wil dat uiteraard graag terug storten. nu is het een heel werk om al die betalingen op te zoeken dus ik wil graag dat de mensen die al hadden betaald even een pb aan me sturen het liefst met een bewijsje van betaling zodat ik het kan opzoeken en terug kan storten. omdat het allemaal nog erg slecht met me gaat en ik de ene dag opgenomen ben en dan weer niet, kan het allemaal wat langer duren maar ik wil graag dat alles terugbetaald word aan de mensen die hebben betaald. dus stuur even een pbtje dan kan ik er voor zorgen dat het uiteindelijk weer op jullie rekening komt. omdat ik alles even moet opzoeken in de afschriften is het handig er bij te vermelden wanneer de datum van overboeking is geweest met je echte naam en andere gegevens erbij, dat scheelt mij veel werk. ik hoop op jullie begrip en er word aan gewerkt om alles terug te storten, maar nogmaals omdat het niet goed gaat met me kan dit wel even duren.



Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 23:36

He, we kunnen het geld gewoon lekker laten staan en als je weer naar huis gaat gaan we als nog dat feest vieren met jou!!!! Wat dacht je daar van?
(lekker belangrijk toch, dat geld?)

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 23:44

Denk dat het idee van Prima wel leuk is misschien, al heb ik er verder niks mee te maken gehad.
En, ik wil even zeggen, heel dapper dat je toch probeert dit soort dingen goed te maken ondanks dat het niet goed met je gaat, ken je verder niet, maar heb het een beetje gevolgd, en kan me voorstellen dat je hoofd eigenlijk niet zo erg naar dit soort dingen staat, heel sterk van je!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 23:45

Lonneke, doe lekker rustig aan, en maak je geen zorgen over die eurootjes. Over een poosje komt alles weer goed, gaat de boktfuif alsnog door, dus kan ons geld lekker bij jou blijven Lachen
Vind ik een superoplossing van Prima!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 03:01

Fijn dat je even een update geeft dat is fijn om te weten.
Ik en nog een paar hebben in de efteling betaald dus geen bewijsjes enzo.
Hopelijk ben je er snel bovenop en kunnen we het alsnog vieren!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 10:53

Hoi Lonneke mijn complimenten dat je hier zelf mee komt. Het geld voor het cadeau is ook op je rekeningnr. gestort dus hier moet je ook rekening mee houden. Verder ga ik met Prima en XoNo mee, feestje moet er komen als jij weer helemaal lekker in je vel zit dus laat dat geld maar even zitten Knipoog Jouw gezondheid gaat boven alles Lonneke en als je alles weer op de railing hebt dan hebben we dus dubbel feest. Knuffel Greetje.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-02 11:31

ik vind het heel erg lief hoe jullie reageren. ik zal de mensen die hun geld wel terug willen, die me inmiddels een pb hebben gestuurd hun geld binnenkort terugstorten. en voor de rest, ik hoop over een poos een dubbel feest te kunnen vieren. ter ere van bokt, en hopenlijk omdat ik me dan weer iets beter voel. ik heb het nu nog erg moeilijk, ben nog erg vaak opgenomen, maar ik hoop ooit weer gewoon te kunnen lachen en jullie allemaal te kunnen ontmoeten. heel veel liefs!!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 11:37

Neem de tijd Lon, er zijn nog heel veel dingen de moeite waard in het leven Knipoog Zorg maar dat je er bovenop gaat komen.......

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 11:49

Die boktfuif komt er vast wel, en daar wacht ik op.
Beterschap Lon.

Goedgekeurd onderschrift :)

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 22:58

ja loneke
geld is ook niet alles!!
doe lekker rustig aan
en dan viren we gewoon dubbel feest!!!!!
beterschap!!

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FrNo en 29 bezoekers