Eper paardenvierdaagse 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Otti1977

Berichten: 3039
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 21:55

Dat is balen zeg. Ik heb helaas geen plek meer. Probeer eens b&b de rietstulp in Oene.


Sure_lee

Berichten: 10367
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-18 22:14

Is een tent, caravan of slapen in je trailer een optie? Wellicht is er nog plek waar mijn paard staat.

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 23:25

De verloren beek..

Natascha1970 schreef:
Ben weer ingeloot.... alleen het adres waar ik zelf op een kamer en mijn pony in een kleine afgezet stukje wei kon afgelopen Jaren .... daar kan ik helaas niet meer terecht |(

en dat vernam ik natuurlijk na de betaling van de inschrijving toen ik mijn reservering ging herbevestigen ;(

Ben nog aan het kijken wat te doen.....
Ik ga alleen.... als iemand nog iets weet van een B&B of iets] van een mini appartement of kamer.....
Pony kan makkelijk in een eigengemaakte paddock van 10 x 10 meter.

"Kies je paard uit, zoals je een vriend kiest, want je moet hem liefhebben."

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 00:23

Iemand ervaring met overnachten bij de Koekamp? :)

Sees

Berichten: 6189
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 09:39

Jets, ja ik. Wij hadden een 'pipowagen' en tentjes bij de paarden. Ik weet niet hoe het nu geregeld is maar destijds kregen we per twee paarden één campingplek als paddockje. We moesten deze zelf afzetten met stroom en na 3u was het gras echt op ;). Wij hebben toen de hele week zelf hooi bijgevoerd. Het is wel goedkoop, goed te doen naar het startterrein. Maar wij vonden de plek voor de paarden echt te klein :o. Daarom staan wij sindsdien bij Livonia.

The urge to save humanity is almost always a false front for the urge to rule it - H.L. Menken

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:32

Oké Thanks! Ik heb m'n paard bij Yvonne staan, dus gaat meer om onze eigen overnachting :D

Sure_lee

Berichten: 10367
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-18 12:52

Mijn paard staat bij Estelle en ik overnacht ook in een huisje op Koekamp. Ben ook benieuwd of mensen daar ervaring mee hebben.

Sees

Berichten: 6189
Geregistreerd: 12-08-04

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:00

Jets, oh maar dat is super hoor. Mooie camping, goeie faciliteiten, tegenover de steakhouse :D.

The urge to save humanity is almost always a false front for the urge to rule it - H.L. Menken

Josien_

Berichten: 8976
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:14

Oh, dat steakhouse vorig jaar ook gegeten. Nu alweer zin in haha!

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)

blizzart

Berichten: 1398
Geregistreerd: 08-03-07
Woonplaats: beesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 14:15

Ik heb een jaar bij Yvonne gestaan
En sliep toen op koekamp
Was prima daar
We stonden daar met camper
Ze hadden toe ook van die blokhutten daar
Ze zij toen ook tegen mijn dat het paard ook bij hun mocht staan


Jets schreef:
Oké Thanks! Ik heb m'n paard bij Yvonne staan, dus gaat meer om onze eigen overnachting :D

ilover Aphrodite ilover hou van jou ik wil jou nooit meer kwijt hvj
Dressuur B+10 L1+14 L2+2
Silke Deauke me nieuwe super fries B+19 L1+10 L2+2

kasha
Berichten: 41
Geregistreerd: 04-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:51

Kijk eens op de facebook pagina van heleen hage uit heerde, hun zitten dicht bij het bos en verhuren een grote caravan en een blok
Prima gastvrije plek voor mens en paard
Ook het w ater geve n aan de paarden wordt goed geregeld, vanuit je tent of blokhut ben je zo bij je paard, vragen geen overdreven prijzen, prijs grote huurcaravan dacht ik 20 euro en blokhut 25 euro, dus als je met meer bent , bedrag delen
Goed en schoon sanitair ,paarden 10 euro pdag

Musselkampseweg is vlak bij de grote hei
Heerde is een leuk dorp waar je prima je boodschappen kunt doen of een hapje eten



Stal de sprengen heeft een nette stacaravan, zit meteen aan het bos, alles is zeer netjes daar

Geen honden

Dayanara

Berichten: 2375
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:36

Is het al 1 februari? Ik heb er zoooo’ n zin in! En bovenstaande Heleen een berichtje gestuurd

kasha
Berichten: 41
Geregistreerd: 04-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:26

Het is daar gezellig, vaak in de avond een kampvuur, mocht je dat leuk vinden om er bij te zitten

Dayanara

Berichten: 2375
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:05

kasha schreef:
Het is daar gezellig, vaak in de avond een kampvuur, mocht je dat leuk vinden om er bij te zitten


Onwijs! Overnacht jij daar ook?

Natascha1970

Berichten: 87
Geregistreerd: 30-01-08
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:11

thanks voor de tips. Heleen had de blokhut net verhuurd. Helaas pindakaas voor mij dus.

Tent heb ik niet. aangezien dat nooit nodig was.

Maar de camping was vlak bij de start, het sanitair netjes, en je kende de mensen dus dat is gewoon jammer.

's ochtends ging ik dauwtrappen om 6 uur en in de middag ging ik met iemand mee op de kar.

En als je alleen gaat is dat allemaal wel handig en leuk. zeker als je paard ook vlak bij in een stukje staat. Een huisje huren is prijstechnisch voor 1 person een no go.

in de trailer zou een optie kunnen zijn... maar ik vind het wel fijn om te kunnen douchen en zo.

Rens: 2016 Nationaal Kampioen Trec T2 solo , aangespannen, dressuur L/M nivo, bitloos en soms hopeloos

blizzart

Berichten: 1398
Geregistreerd: 08-03-07
Woonplaats: beesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:46

[camping livonia heb je alles
Is super daar



quote="Natascha1970"]thanks voor de tips. Heleen had de blokhut net verhuurd. Helaas pindakaas voor mij dus.

Tent heb ik niet. aangezien dat nooit nodig was.

Maar de camping was vlak bij de start, het sanitair netjes, en je kende de mensen dus dat is gewoon jammer.

's ochtends ging ik dauwtrappen om 6 uur en in de middag ging ik met iemand mee op de kar.

En als je alleen gaat is dat allemaal wel handig en leuk. zeker als je paard ook vlak bij in een stukje staat. Een huisje huren is prijstechnisch voor 1 person een no go.

in de trailer zou een optie kunnen zijn... maar ik vind het wel fijn om te kunnen douchen en zo.[/quote]

ilover Aphrodite ilover hou van jou ik wil jou nooit meer kwijt hvj
Dressuur B+10 L1+14 L2+2
Silke Deauke me nieuwe super fries B+19 L1+10 L2+2

Natascha1970

Berichten: 87
Geregistreerd: 30-01-08
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:01

Bij die campin zat ik in beginsel met de camper en daarna zat ik al Jaren op de kamer boven de garage.. vorig jaar, zoals ieder jaar, weer gereserveerd en vorige week de reservering herbevestigd...

Krijg ik een mail terug dat ze de kamer niet meer verhuren en dat ze een samenwerking met het bungalowpark zijn aangegaan en dat ik daar terecht kan voor een bungalow.

Aangezien ik alleen ga is dat prijstechnisch voor mij belachelijk en zeker niet leuk of gezellig.

Daarbij was het netjes en zeer welkom geweest om mij eerder te informeren dat de kamer niet meer te huur zou zijn. Zeker nadat ik vorig jaar al had aangegeven graag weer hiervan gebruik te willen maken. Dan had ik voor de eerste loting mischien al iets anders kunnen regelen.

Ik heb vorig jaar het aanbod voor weidegang en een aanbod van een studio appartementje met wei afgewezen omdat ik dacht al voorzien te zijn. Dus ja ik baal.

Rens: 2016 Nationaal Kampioen Trec T2 solo , aangespannen, dressuur L/M nivo, bitloos en soms hopeloos

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:16

Ik heb ook een vraagje!
Zijn er mensen die zonder ijzers en hoefschoenen hebben gereden afgelopen jaren?
Slijten de hoeven echt zo hard? Is het echt heel erg nodig om te beslaan of hoefschoenen te gebruiken?

Enzo Alano

Volg ons op Instagram! @andalusianenzo

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:19

Bedankt voor de reacties. Wij hebben voor het eerst een chalet gehuurd bij de Koekamp, vandaar mijn vraag :)

Ik heb Winnie de afgelopen twee jaar op ijzers gehad en daar was ik erg blij mee. Ga ik dit jaar ook weer doen :)

Dayanara

Berichten: 2375
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:19

EdkingEnzo schreef:
Ik heb ook een vraagje!
Zijn er mensen die zonder ijzers en hoefschoenen hebben gereden afgelopen jaren?
Slijten de hoeven echt zo hard? Is het echt heel erg nodig om te beslaan of hoefschoenen te gebruiken?


Oef goede vraag, wij rijden ook met blote voeten

marije1109

Berichten: 1131
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: Kraggenburg

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:21

Zonder ijzers zijn er maar weinig.
Ik heb rondom ijzers en afgelopen jaar zelfs met zooltjes voor extra demping.

Life is good, Marie mijn topper!

marije1109

Berichten: 1131
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: Kraggenburg

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:22

Natascha dat is balen joh. Ik heb wel een tent ;)
Zonder gekheid, hoop dat je iets kunt vinden.

Life is good, Marie mijn topper!

Josien_

Berichten: 8976
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:24

Natascha1970 schreef:
Bij die campin zat ik in beginsel met de camper en daarna zat ik al Jaren op de kamer boven de garage.. vorig jaar, zoals ieder jaar, weer gereserveerd en vorige week de reservering herbevestigd...

Krijg ik een mail terug dat ze de kamer niet meer verhuren en dat ze een samenwerking met het bungalowpark zijn aangegaan en dat ik daar terecht kan voor een bungalow.

Aangezien ik alleen ga is dat prijstechnisch voor mij belachelijk en zeker niet leuk of gezellig.

Daarbij was het netjes en zeer welkom geweest om mij eerder te informeren dat de kamer niet meer te huur zou zijn. Zeker nadat ik vorig jaar al had aangegeven graag weer hiervan gebruik te willen maken. Dan had ik voor de eerste loting mischien al iets anders kunnen regelen.

Ik heb vorig jaar het aanbod voor weidegang en een aanbod van een studio appartementje met wei afgewezen omdat ik dacht al voorzien te zijn. Dus ja ik baal.


Ohh ben jij dat!! Balen dat ze de kamer niet meer verhuren. In je eentje is een bungalow vrij prijzig inderdaad.
Ik ben wel benieuwd wat de samenwerking inhoudt. Hoop op eenzelfde gezellige situatie zoals afgelopen jaren :D .

Ben ook heel benieuwd naar de invulling van de 25e editie van de 4daagse :D .

Wij gaan komend jaar voor de 4e keer zonder ijzers of hoefschoenen. Tot nu toe nog nooit problemen gehad met de blote voetjes.

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)

Dayanara

Berichten: 2375
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:33

Ik heb Natascha een berichtje gestuurd. Het hangt even van de aanhang af. Maart ik heb wel een (grote) tent die je wel kunt lenen. (Het is officieel een 6 persoons :j)


Sure_lee

Berichten: 10367
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-18 22:34

EdkingEnzo schreef:
Ik heb ook een vraagje!
Zijn er mensen die zonder ijzers en hoefschoenen hebben gereden afgelopen jaren?
Slijten de hoeven echt zo hard? Is het echt heel erg nodig om te beslaan of hoefschoenen te gebruiken?


Ik rijd alle jaren zonder ijzers of schoenen. Neem altijd mijn vijl mee om iedere dag alles weer netjes rond te maken. Nog nooit problemen gehad en ik let ook niet extra op of ik veel of weinig in de berm ga. Paard kiest dat zelf.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AstridJ en 16 bezoekers