Bizarre vakantieverhalen (opdracht school)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xxxJulia

Berichten: 737
Geregistreerd: 13-11-11
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Bizarre vakantieverhalen (opdracht school)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-18 18:21

Heei bokkers,
Ik heb geen idee of ik dit topic hier neer mag zetten maar ik heb geen idee in welke categorie dit anders hoort...

Voor een project op school ben ik op zoek naar iemand met een bijzonder, verschrikkelijk, heftig of bizar vakantieverhaal. Denk hierbij aan de camping moeten ontvluchten vanwege bosbranden of je hele vakantie in het ziekenhuis liggen.

Het gaat om een kort interviewtje dat ik moet verwerken in de vorm van de 'vakantieleed' artikelen op LINDAnieuws.nl. Het interview wordt nagekeken door andere studenten en door een aantal docenten en er bestaat een hele kleine kans dat het buiten school gepubliceerd wordt.

Je zou mij er heel erg mee helpen!!

Groetjes Julia

Every day, every hour, turn the pain into power ~ The Script 20-03-2015

Reisblogger: http://juliaopreis.com/


LillvalantoS
Berichten: 320
Geregistreerd: 26-08-12
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 18:42

Ik heb je een pb gestuurd ! :)
Laatst bijgewerkt door LillvalantoS op 23-01-18 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Repeating what you already know.
But if you listen ,
You mag learn something New.

8nnemiek

Berichten: 43372
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 18:53

Wij hebben tijdens onze laatste zeilvakantie een nogal bijzondere pechdag gehad op het IJsselmeer, waar we met onze zeilboot onverwacht in een storm terecht kwamen en door een aantal ongelukkig samenvallende omstandigheden de motor uit viel en we onmogelijk nog in de haven konden komen die dag. Een heel avontuur.
Ik heb er ook nog een mooie foto bij van de dag erna.
Je mag me altijd een pb sturen als dat interessant genoeg is :j

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip


Supervixen

Berichten: 12811
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Bizarre vakantieverhalen (opdracht school)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:06

Wij hebben tijdens een vakantie in Zuid Afrika pech gehad met de auto. Hele motor in de soep. We waren vanuit Mozambique met de auto van mijn zusje die daar woonde naar Zuid Afrika gereden. Kregen pech midden in the middle of nowhere in een bosgebied. Hebben toen hulp gekregen van een islamitische zuid afrikaan die het als zijn taak zag om ons te helpen. Het was de eigenaar van een bosbouw bedrijf. Ging voor ons een garage regelen, hij kende wel iemand. Heeft ons met zijn eigen auto een heel eind verder gebracht naar onze overnachtingsplek. Onze auto naar een garage gebracht. Helaas hadden ze hier geen goede onderdelen (lastig verhaal). Toen heeft hij ons meerdere dagen opgehaald en weggebracht waar we heen moesten. Terwijl hij eigenlijk zijn bedrijf moest leiden. Zo konden wij verder met onze rondreis
Uiteindelijk moesten we weer terug naar Mozambique en hebben dat gedaan met een huurauto. Kostte nog erg veel geld om daarmee over de grens te gaan. Uiteindelijk heeft mijn zusje haar auto anderhalf jaar later pas opgehaald. Was 700km van haar huis en er kwam van alles tussen, onder andere een bevalling.

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 106 bezoekers