Een zeer bijzondere foto...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 22:25

Prachtige foto <3 , ik had helemaal niet door dat het eigenlijk niet gewoon één foto met 2 paarden was, totdat ik de tekst las.

Beetje raar wel dat er bij een foto die veel betekent voor TS gereageerd wordt met commentaar/verbeteringen. Ik neem aan dat dit topic hiervoor niet is bedoeld..?


xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-18 22:42

Lieve reacties weer, thanks <3

Hihi, Ferdo is maar een pony van 1m45 en Hyrano een paard van 1m80 dus hij was ook gewoon mega. :o

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

Denise_Storm

Berichten: 2368
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Een zeer bijzondere foto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:07

Wat een kostbaar plaatje TS! Een mooie herinnering. Ik zou hem heel groot uitvergroten en op een muur hangen. <3

Storm in de Lente: [ITP] Storm in de lente: bloesemdroom komt uit!
http://www.swiffershoeve.nl - Dierenopvang bij ziekte van dier en mens
Haflinger Storm B+13 L1+5

Captain

Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:14

Palmera schreef:
Hmmm, naar aanleiding van de titel had ik heel wat meer verwacht.
Maar goed, als hij voor TS bijzonder is, is de titel op zijn plaats. Zelf kan ik dit geen bijzondere foto noemen. :)


Niet alles wat je denkt hoef je te zeggen, heb je dat nooit geleerd in je opvoeding?

Ik vind het een waanzinnige foto! Bijzonder! <3

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Een zeer bijzondere foto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:19

Ik geloof dat de boodschap inmiddels wel duidelijk is :j

Erg fijn TS dat je op deze toffe manier nog een mooi aandenken hebt, koesteren :)

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Veraaaaah

Berichten: 2330
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Een zeer bijzondere foto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 00:24

Wauw wat een prachtfoto! Laten uitvergroten en inlijsten <3

Nuelle nieuwe hoofdstuk in mijn leven!
Glamour Girl je hebt me zoveel gegeven, ik ga je missen 20-01-2021
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 00:29

xAnthea schreef:
Lieve reacties weer, thanks <3

Hihi, Ferdo is maar een pony van 1m45 en Hyrano een paard van 1m80 dus hij was ook gewoon mega. :o

Nou dan snap ik het volledig :)

Je gaat hem toch wel uitvergroten hé en inkaderen? Vind dat het sowieso knap werk is van Merel het is werkelijk zo realistisch gedaan.

Leef en laat leven.

The_Cat

Berichten: 7276
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Een zeer bijzondere foto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 08:19

Ik vind de bloemetjes wel super leuk gedaan, alleen die ene paarse vlek op het paard stoort me een beetje. Voor de rest vind ik het een onwijs gave foto! Veel sterkte nog


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110483
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Een zeer bijzondere foto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 08:27

De paarse vlek stoort mij ook, dacht eerst dat het aan mijn eigen scherm lag :+
Maar ik kan me voorstellen dat het voor jou een waardevolle foto is! Mooie dieren hoor! <3

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Diane_

Berichten: 1984
Geregistreerd: 28-08-07
Woonplaats: Woudenberg

Re: Een zeer bijzondere foto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 08:34

Heel gave foto! Kan me voorstellen dat de foto erg waardevol voor je is :)

paardje87

Berichten: 923
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 09:39

Uitgelicht *\o/*

Het is een vloek dat het moet maar een zegen dat het kan.

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: Een zeer bijzondere foto...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-18 10:12

Ooh wat leuk, uitgelicht :D *\o/*

Wederom bedankt voor de reacties :j De foto zal ik naar alle waarschijnlijkheid wel uitvergroten, moet alleen even kijken waar ik hem kan plaatsen. Mijn muren en bureau zijn namelijk al goed gevuld :P

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

Achaiah
Berichten: 575
Geregistreerd: 18-06-17

Re: Een zeer bijzondere foto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 10:19

Even snel op Instagram gespiekt maar ik kan nergens ontdekken welke foto's ze heeft gebruikt.. ik was wel nieuwsgierig!

Vind het wel Een hele mooie foto. Een mooie herinnering!! :)

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 10:29

Ik vind het persoonlijk een mooie foto, en leuk dat je toch nog je paarden samen op een foto hebt kunnen krijgen. Ik denk ook dat het een mooi schilderij zou kunnen worden. Van onze overleden hond hebben we een mooi schilderij laten maken met zijn as en haar er in verwerkt. Misschien een leuk idee? :)

Maar ook andere mogen hun mening geven, en als dat word bestempeld als onbeschoft en weet ik veel wat, vind ik dat een beetje flauw. Mogen er hier alleen maar mensen reageren die de foto mooi vinden? Of mogen mensen hier ook nog hun mening neer zetten?!
Laatst bijgewerkt door CharmingS op 18-01-18 11:01, in het totaal 2 keer bewerkt

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

emilyslaluna

Berichten: 3809
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 10:39

Maar hoezo is het een misleidende titel dan? "Een bijzondere foto". Goh, wat zou daar in komen?
Verwachtingen:
- 1 foto (anders stond er *foto's*)
- foto zal een bijzondere waarde hebben voor TS.

Wat zien we in het topic:
- 1 foto
- de foto is bijzonder doordat het een overleden paard betreft. Het is bijzonder omdat een wens is vervuld om ze beiden op een foto te hebben. Bovendien is het bijzonder doordat de foto knap is opgebouwd uit foto's die op verschillende momenten zijn gemaakt, waarvan 1 paard al overleden is.

Hmmmm... Erg misleidend hoor!
Kom op zeg jongens, er is nog nooit een gepastere titel geweest dan dit.

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Een zeer bijzondere foto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 10:45

Elkaars mening respecteren, daar gaat het om.

Als jij dit een bijzondere foto vind (wat ik ook vind), dan mag jij dat vinden en zeggen. Maar als het het tegenovergestelde is, dan mag je dat ook vinden en zeggen. Dat heb je nu eenmaal op een forum.

Nogmaals ik vind het absoluut een mooie foto, maar ik vind het zo jammer dat mensen hun mening alleen maar geuit mag worden als het positief is. Iemand zegt alleen maar dat het voor haar niet bijzonder is en dat ze het niet zo mooi vind, dat mag toch gezegd worden, zonder dat die persoon voor harteloos uitgemaakt word.. Want dat vind ik persoonlijk nog iets erger dan zeggen dat je de foto niet mooi vind.

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

Lynnepinny

Berichten: 2697
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 10:46

Laten we hier nou geen rel van maken :') zand erover!

Ik vijd het ook een erg mooie foto! Die paarse waas maakt het juist wat minder standaard! Erg bijzonder om zo je paarden alsnog naast elkaar te hebben :)

Palmera

Berichten: 9444
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Een zeer bijzondere foto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 10:52

Mijn laatste reactie, blijkbaar zit het sommigen erg hoog. Ik heb de insteek blijkbaar verkeerd begrepen, ik heb excuses geplaatst en ondanks opmerkingen aan mijn adres hier en over de PB dit topic gelaten voor wat het is opdat de TS alsnog het topic kan krijgen zoals zij dat wil.

Dat er dan nu nog steeds ouwe koeien uit de sloot worden getrokken is omdat men dat blijkbaar leuk vind. Maakt mij niet uit, ik heb ook een paar vreemde hobby's. ;)
Als dit topic de spuigaten uitloopt beschouw ik dat ook niet als mijn schuld.
Maar van iedereen die maar blijft zagen en mekkeren. ;)

Ann_Pam

Berichten: 2169
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 10:54

wat een gemiep om niks :o
Wat een mooi gebaar, snap dat je heel blij bent met deze foto TS :) Die gaat vast een mooi plekje krijgen!

MaTuMi

Berichten: 1475
Geregistreerd: 03-05-10
Woonplaats: Gasselternijveen

Re: Een zeer bijzondere foto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 10:57

Wat een mooie bijzondere foto! Voor jou is het heel waardevol en daar gaat het toch om? :)
Als ik het geen bijzondere foto zou vinden dan had ik niet gereageerd.

Ik vind de paarse bloemen ook heel mooi, geeft iets dromerigs en dat vind ik mooi passen bij het feit dat 1 van de paarden is overleden. Alsof dit jouw droom is om de paarden samen op de foto te hebben, en die droom is nu werkelijkheid geworden.

No freedom till we're equal, damn right I support it.

Boras
Berichten: 9933
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 11:06

Zo triest dat sommigen gewoon niet aanVOELEN dat je soms je mening beter voor je kunt houden.
Voor een ander. Even jezelf op de tweede plaats zetten.

Ts, ik hoop dat je nog heel vaak met veel voldoening naar de foto kijkt.

NikkiDeKerf

Berichten: 15276
Geregistreerd: 13-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 11:18

Wat ontzettend lief van Merel, een mooi gebaar met even mooi resultaat. Ik kan me voorstellen hoe bijzonder dit voor je is, toch nog samen op de foto. Nog veel sterkte met het verlies van Hyrano.


xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: Een zeer bijzondere foto...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-18 11:47

Bedankt voor de reacties! <3 :)

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

Ninx

Berichten: 14562
Geregistreerd: 19-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 11:53

Palmera schreef:
Volgens mij ben ik duidelijk genoeg geweest. Dus ik vind het bijzonder als men mij zegt dat ik moet zeggen wat ik gezegd heb. :+

Anyway, ik ga er verder niet op in. Ik wist niet dat er geen mening gegeven mocht worden. Excuses! :)


Ze noemen het empathie ;-) Zoek maar eens op in het woordenboek.

(een mening is als een kontgat, iedereen heeft er 1)

Prachtige foto TS, zeer bijzonder!!

M_D_H
Berichten: 17448
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Een zeer bijzondere foto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 11:59

Spreken over empathie, je mening voor je moeten houden, beter niet reageren etc etc maar onder tussen wel dit topic laten ontsporen omdat iedereen even gezegd wil hebben dat Palmera haar mening bij zich moet houden. Terwijl, als niemand op die mening gereageerd had of er nu nog steeds over door ging... Dat voor ts wellicht veel fijner was geweest?

Dat gezegd hebbende... Ik had eerst dezelfde gedachte als Palmera, maar na het verhaal gelezen te hebben snap ik het dat voor ts een bijzondere foto is.
Vind het ontzettend knap gedaan van Merel dat ze op deze manier toch de droom van ts heeft waargemaakt

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers