Trailer renovatie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Iborg
Berichten: 12
Geregistreerd: 17-01-18

Trailer renovatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-18 17:10

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op Bokt. En ik kan jullie hulp goed gebruiken!
Ik heb een tweedehands trailer gekocht, 1,5 paards, Henra Couronne uit 1998, waar ik de wanden van zal gaan vervangen te zijner tijd. De bodem is net nieuw.
De maten van de grote zijwanden zijn ongeveer 206 lang bij 155 hoog, 1,8 dik.
Nu kan ik genoeg betonplex platen vinden met de juiste dikte en lengte, alleen de gemiddelde hoogte van deze platen is 125 (bij 250).
Ik heb niet de indruk dat ik een afwijkende maat trailer heb, er zijn ook veel meer mensen die zelf hun trailer renoveren.
Weet iemand waar je die grotere maten betonplex kan bestellen/ halen, bij voorkeur in wit/ lichtgrijs en als het kan in Brabant? *\o/*


pjotrg

Berichten: 1158
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Re: Trailer renovatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 17:42

Kijk eens op de site van http://www.contreplaquemarin.com/ Dit is een Franse bedrijf, dat in Calais zit. Effe Belgie door en je bent er. Ze leveren ook, maar ik weet niet of ze ook buiten Frankrijk leveren....

Ze kunnen je platen leveren in ongeveer elke maat en ook meteen gezaagd op de exacte maten die jij opgeeft (wel goed meten!)

De platen zijn aan beide zijden afgewerkt met wit melamine, dus je hoeft niks te schilderen of zo.

Groetjes,
Pjotr en Junkie: Spikkels rule :P

Iborg
Berichten: 12
Geregistreerd: 17-01-18

Re: Trailer renovatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-18 17:55

Dank je, ga zo een kijkje nemen!
Maar er zullen toch ook wel Nederlandse bedrijven zijn?

Padoertje
Berichten: 1511
Geregistreerd: 12-06-15

Re: Trailer renovatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 18:02

Wij hebben de betonplexplaten besteld bij Jongeneel in Woerden. Was voor ons 15 km rijden, dus heb me er niet in verdiept of ze ook bezorgen.

Training, verkoop, fok-en opfok van talentvolle dressuurpaarden.
Binnenkort weer twee fijne 3 jarigen klaar om iemand heel gelukkig mee te maken!

Iborg
Berichten: 12
Geregistreerd: 17-01-18

Re: Trailer renovatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-18 18:18

Oh, dat is een goede, die heeft ook een vestiging bij ons in de buurt in Oss, dank je voor de tip!

dingogirl
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-10-13
Woonplaats: midden limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 18:27

bij de meeste trailer en aanhangwagen dealers kun je platen op maat kopen / bestellen voor jouw merk trailer.
hebben we jaren geleden ook gedaan voor 2 trailers.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Heresy en 52 bezoekers