Je bent een typische ... ruiter als je...?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

 
 
Dorine92
Berichten: 5328
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 00:15

sterreke98 schreef:
jesss_amigo schreef:
Je bent een echte ruiter als je als kind zijnde heuse springparcoursen uitzette voor je hond (of jezelf hihi)

Je bent een echte ruiter als je bij elk groot perceel denkt: hier kan je een mooie stal bouwen, bak aanleggen, paddocks, springtuin.., etc ect :Y)



Ik deed dat voor mijn kat :')

En ja hij sprong dat ook nog hahaha


Wij deden altijd Jumping Hamsterdam :')

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd


Siepi

Berichten: 516
Geregistreerd: 08-11-09

Re: Je bent een typische ... ruiter als je...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 13:26

_O-

Gillmore (Sorento / Graham) paard van mij dochter Anouk (M2)en nu Z1 startrechtig
Cantodea (Calvino Z) sinds 13 mei mama van Nielson (van Dallas VDL)en nu drachtig van Nia domo"s Bolero
Na jaren weer wedstrijden rijden weer B+10 en ja hoor L startrechtig
Kayliegh onze nieuwe ster (Ampere/Sorento)
Lilly onze eigenwijze shetlander 100% van Anouk!
Zorba, Yfke, Gio uit het oog maar niet uit het hart <3
Figo en Cain vriendjes samen in de hemel rip

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: Je bent een typische ... ruiter als je...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 19:49

Geen idee of hij al is voorbij gekomen maar de afgelopen week heb ik dit meerdere keren meegemaakt :+

Je bent een echte stalmeid/jongen wanneer je paard terwijl je net de kruiwagen uit de stal haalt/de stal gemest hebt prinsheerlijk gaat staan poepen en jij weer terugrijdt met de kruiwagen om ook deze drol weg te halen en dit niet erg vind :P.

Ook ben je een echte stalmeid/jongen als je vaker dan 1x meer dan 3 kruiwagens op 1 dag moest vullen en legen zonder zucht of kreun(oké misschien wel in je hoofd :+ )

Lady ♥ ~ Ga maar lieverd, de eeuwige groene weides in.. 21-4-2019 & 19-3-2022
It’s not always easy, but it’s always worth it.

Koper

Berichten: 30233
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 19:59

Dorine92 schreef:
Wij deden altijd Jumping Hamsterdam :')

:D

Mijn smid heeft me laatst uitgelegd wat voor nieuwe auto hij heeft aan de hand van hoeveel paarden hij kan trekken. Het is een beest van een Dodge, zo bleek.

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Tiesjuh
Berichten: 7
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 22:22

raket schreef:
Ik voel me schuldig als ik een appel eet bij mijn paard.



Mijn oma pown eet geen appels meer. Wij hebben 5 halfstam appelbomen. Vallen meer appels dan we kunnen rapen. Pony is ze moe gegeten haha

xwildhorse
Berichten: 113
Geregistreerd: 05-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 22:39

je bent een typische western/naturelhorsemanship ruiter als je je graag in een plastic zijl rond en boven op of naast je paard raar gaat fladderen. Of een of andere grote yoga bal over je paard gooit.

en.. als mede stalgenootjes aan je vragen of je eigenlijk wel op je paard rijd.

wish it, dream it, do it

BeauLu

Berichten: 27
Geregistreerd: 21-10-12
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 22:54

Je bent een typische bosklos-ruiter als je schoon vertrekt en vies thuiskomt :D :')

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay, and she'll listen to me any day."

josje4

Berichten: 1594
Geregistreerd: 20-07-11
Woonplaats: Wageningen

Re: Je bent een typische ... ruiter als je...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 22:56

Misschien al genoemd, maar;

Je bent een echt ruiter als je buitenkomt en het regent/ het is ijskoud/ super warm meteen gaat bereken of je paard niet een te warme / koude koude deken op heeft.. :P

Baie Rose (Gribaldi x Kennedy) l Lichte Tour Niveau l 14 jaar oud
Insta https://www.instagram.com/lisetdressagelife/
Voor dressuurinstructie op maat

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 22:58

Je bent een typische ruiter wanneer je zegt dat je paard nieuwe Nikes / Pantoffels krijgt. (en vervolgens heel gek aan gekeken wordt)

Je bent een typische (dressuur)ruiter wanneer je je kunt schrikken als je onverwachts een vlag of een rondvliegend zakje ziet.
Deze schrikreactie is uiteraard nog 10 keer zo erg in het bijzijn van een paard. :')

Eigenwijs is ook wijs.

JudithGigi

Berichten: 4200
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Je bent een typische ... ruiter als je...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:50

Je bent een typische dressuurruiter als je onder de 17 graden niet in de buitenbak gaat rijden, hoe druk het binnen ook is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 20:38

Je bent een typisch paardenmens als je prinsjesdag ook kijkt om de paarden te zien die voor de koetsen lopen.

CathyTBP

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-06-16
Woonplaats: Aan het water

Re: Je bent een typische ... ruiter als je...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 20:42

Je bent een typische dressuurruiter wanneer je het verschrikkelijk vind als er paarden/pony's op wedstrijd lopen die niet zijn geknot of gewassen.

Altans, dat heb ik dan :')

Hurby (Prinz K3 x Kennedy) ZZL+1 // Kronos Z1+2
Tongerenhof Pyriet M2
Roulette Fly Della Loggia M1 (verkocht) // Wobke R. M1 (verkocht) // Blinky M1 (verkocht)

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 20:51

Bubblewrap schreef:
Je bent een typisch paardenmens als je prinsjesdag ook kijkt om de paarden te zien die voor de koetsen lopen.


Schuldig :')

Emerald

Berichten: 683
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: Ierland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 20:57

Je bent een typische ruiter als je je honden leert longeren in stap draf en galop. En je fiets met de correcte stelling en buiging de bocht door stuurt...

]My beautiful, wonderful, magical friend has spread his wings and has flown into a new life. I will miss you so much, my angel horse. R.i.p. Madrileno XVII. 12-03-1994 - 11-08-2014

Svadilfari1

Berichten: 698
Geregistreerd: 28-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 21:19

Emerald schreef:
Je bent een typische ruiter als je je honden leert longeren in stap draf en galop. En je fiets met de correcte stelling en buiging de bocht door stuurt...

Nou zonder gekheid daar zeg je wat ; ik fiets met mijn honden , 1 tegelijk. En betrapte mijzelf afgelopen vrijdag met hooooo maar bij tegen liggers. En daarnaast drrraff en galop :oo . Daarnaast ben je een echte ruiter / verzorger als je na het poetsen zelf smerig naast een blinkend paard staat en je dan ook nog zo het bos in gaat.

Das Glück der Erde, liegt auf dem Rücken der Pferde!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Je bent een typische ... ruiter als je...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 23:53

Als je een soort van meegalloppeerd als je je paard longeert en hij is in galop :')

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 20:55

Svadilfari1 schreef:
Emerald schreef:
Je bent een typische ruiter als je je honden leert longeren in stap draf en galop. En je fiets met de correcte stelling en buiging de bocht door stuurt...

Nou zonder gekheid daar zeg je wat ; ik fiets met mijn honden , 1 tegelijk. En betrapte mijzelf afgelopen vrijdag met hooooo maar bij tegen liggers. En daarnaast drrraff en galop :oo . Daarnaast ben je een echte ruiter / verzorger als je na het poetsen zelf smerig naast een blinkend paard staat en je dan ook nog zo het bos in gaat.


Schuldig aan het laatste :+ :+ .

Je bent een echte ruiter als je eerst je paarden voert en dan zelf gaat ontbijten!

Lady ♥ ~ Ga maar lieverd, de eeuwige groene weides in.. 21-4-2019 & 19-3-2022
It’s not always easy, but it’s always worth it.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 21:13

Citaat:
Je bent een echte ruiter als je eerst je paarden voert en dan zelf gaat ontbijten!

ha dat doe ik iedere dag! Jammer alleen dat ik amper nog kan rijden op mijn bejaarde paard ;(

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Je bent een typische ... ruiter als je...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 22:45

In je pyama de paarden hooi geven om 7.00 en dan weer naar bed.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 22:52

Resistance schreef:
Je bent een typische ruiter als je met je fiets in de verlichte zit over verkeersdrempels heengaat. :+


Dit doe ik dus echt :') . Zo'n vreselijke drempels op weg naar school dus even een stukje van m'n zadel ( _O- ) af . Geen zorgen, het valt echt niet op en er is bijna nooit iemand op de baan :D .

Moppie en Lou - For always in my heart little friends <3

immanuela29

Berichten: 654
Geregistreerd: 16-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-18 22:55

SavannahNx schreef:
Als je een soort van meegalloppeerd als je je paard longeert en hij is in galop :')


hier ook schuldig :')

[o]

Anoniem

Re: Je bent een typische ... ruiter als je...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 23:03

Je bent een typische dressuurruiter als je tijdens het autorijden doet alsof je een proef aan het rijden bent en zo netjes mogelijk zonder fouten probeert te rijden... Op tijd richting aangeven en kijken, netjes hetzelfde tempo en een nette overgang naar stap, ehh, de tweede versnelling.

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 23:06

Amy schreef:
Je bent een typische dressuurruiter als je tijdens het autorijden doet alsof je een proef aan het rijden bent en zo netjes mogelijk zonder fouten probeert te rijden... Op tijd richting aangeven en kijken, netjes hetzelfde tempo en een nette overgang naar stap, ehh, de tweede versnelling.


Geen last van :')

immanuela29

Berichten: 654
Geregistreerd: 16-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-18 19:52

Oh ik vandaag; je bent een typische paardenmens als je in de supermarkt loopt met je paardenkleren nog aan, maar dat pas weer 'ontdekt' als je bij de kassa de paardengeur ruikt. :=

[o]


OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 22:01

Morrie schreef:
Citaat:
Je bent een echte ruiter als je eerst je paarden voert en dan zelf gaat ontbijten!

ha dat doe ik iedere dag! Jammer alleen dat ik amper nog kan rijden op mijn bejaarde paard ;(


Ik dus ook! Zit gewoon in m'n ritme :+ . Meestal niet alleen voeren, ook mesten.

Britta31: Heb ik wel is geprobeerd maar meestal lukt dat niet meer :+

Lady ♥ ~ Ga maar lieverd, de eeuwige groene weides in.. 21-4-2019 & 19-3-2022
It’s not always easy, but it’s always worth it.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers