bij wie een foto reading doen?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
GreenRider

Berichten: 1239
Geregistreerd: 05-12-08
Woonplaats: Frankrijk

bij wie een foto reading doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-18 19:06

Hoi hoi bokkers!

Ik weet dat niet iedereen hier in geloofd, hoeft ook zeker niet! Maar ik vraag of alleen diegene die
antwoord hebben op mijn vraag hier wat te posten.

Ik zoek een betrouwbare goede reader die foto readings maakt van dieren.
Ik hoor het graag!


siskeh
Berichten: 8663
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: bij wie een foto reading doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 19:14

Ik heb er met 2 goede ervaringen Desiree Docter en Cecilia van der Drift

Niet alle dwalers bennen verdwaald

eponine
Berichten: 1598
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Brabantse!

Re: bij wie een foto reading doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 17:23

Gina Biemans

marionblo
Berichten: 884
Geregistreerd: 21-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 17:51

roos van kappel

Linnie050

Berichten: 11779
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: bij wie een foto reading doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 18:11

http://www.elsbasten.nl/nl/


Els zag ik bij de wandeling een aantal jaren terug.
Onze kat plaste altijd in huis en dacht ga het proberen.

Foto reading heeft geholpen!

_Rianne_
Berichten: 5238
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 15:28


          Waarom mag zomaar verdwijnen... wie zo onmisbaar is?

deb_tink

Berichten: 329
Geregistreerd: 31-03-13
Woonplaats: heiloo

Re: bij wie een foto reading doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 16:16

Symone ottenvanger

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 16:31

deb_tink schreef:
Symone ottenvanger


Zeker een aanrader! :j

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Re: bij wie een foto reading doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 16:38

Ik wil dit echt wel eens een kans geven maar wat een prijzen vragen ze allemaal :o
Ik ben denk ik nog even net wat te sceptisch om er zulke bedragen aan te geven.. jammer want de nieuwsgierigheid zit er toch wel in :P

veneri
Berichten: 855
Geregistreerd: 08-01-11

Re: bij wie een foto reading doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 16:44

Wat kost zoiets nou en wat houd het precies in?kunnen ze dan aan de foto zien hoe je dier zich voelt of kunnen ze dan ook met je dier communiceren? Hoor hier verschillende dingen over.vind het zelf wel interessant maar ben ook wel erg sceptisch.

prugelpiet

Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 16:46

Tarico schreef:
deb_tink schreef:
Symone ottenvanger


Zeker een aanrader! :j


Jup! Zo sceptisch als de pest, want dat vond ik dikke onzin. Maar haar toch langs laten komen. Ik viel bijna om van verbazing.
Vind haar ook helemaal niet duur :)

I am because you were

Saaams

Berichten: 13244
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 16:46

Ik heb een consult aangevraagd bij Symone Ottevangers. Krijg binnen 5 weken resultaat. Stalgenoten hebben het ook gedaan. Stomverbaasd wat de resultaten waren. Ze kon sommige dingen never nooit weten.

Laerkens Beauty

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 17:04

Saaams schreef:
Ik heb een consult aangevraagd bij Symone Ottevangers. Krijg binnen 5 weken resultaat. Stalgenoten hebben het ook gedaan. Stomverbaasd wat de resultaten waren. Ze kon sommige dingen never nooit weten.



Ik vond het een beetje matig toen ze bij mij langs kwam! ze vertelde niets wat ze niet kon weten of verzinnen.

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 17:12

veneri schreef:
Wat kost zoiets nou en wat houd het precies in?kunnen ze dan aan de foto zien hoe je dier zich voelt of kunnen ze dan ook met je dier communiceren? Hoor hier verschillende dingen over.vind het zelf wel interessant maar ben ook wel erg sceptisch.

Het kost te veel want het houdt niets in. Nee, je kunt niet "communiceren" via een foto. Blijf sceptisch; dit is simpelweg tovenarij. Best grappig in een Harry Potter boek, in het echte leven bestaat dat niet.

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Re: bij wie een foto reading doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 17:19

Ik wil het ook wel voor de helft van de prijs doen hoor. Stuur maar een PB :+

Yacintha

Berichten: 1068
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Nieuw-Schoonebeek

Re: bij wie een foto reading doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 17:27

Ik heb het twee jaar geleden bij iemand uit Haarlem laten doen via www.praten-met-dieren.nl.

Betaal je maar 30 euro geloof ik en je mag zo veel vragen stellen als je wilt. Ik was eerst heel sceptisch maar wat zij mij allemaal kon vertellen... Mijn paard zat mentaal heel erg in de knoop en kreeg na 2 weken nog steeds geen verbetering. Bij haar een reading laten doen en haar advies gevolgd, binnen een week was hij weer de oude

Saaams

Berichten: 13244
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 17:28

NYC2B schreef:
Saaams schreef:
Ik heb een consult aangevraagd bij Symone Ottevangers. Krijg binnen 5 weken resultaat. Stalgenoten hebben het ook gedaan. Stomverbaasd wat de resultaten waren. Ze kon sommige dingen never nooit weten.



Ik vond het een beetje matig toen ze bij mij langs kwam! ze vertelde niets wat ze niet kon weten of verzinnen.


Ze heeft dingen aangegeven vanaf een foto die ze nooit kon weten. Ook niet iets waar je vanuit kan gaan en iets lichamelijks wat bevestigd is door een masseur.

Laerkens Beauty

Birdie60

Berichten: 8392
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 17:50

Ik zou dat ook best wel een willen.
Waar kan ik adressen vinden?

BarbaLala

Berichten: 9605
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 18:00

Kijk alsjeblieft uit, er loopt een hoop troep rond want het is een lucratieve business!

In het verleden heb ik 2x een reading laten doen door Janneke, Jenna op bokt. Ze is destijds gestopt maar dat is al jaren geleden dus wellicht heeft ze het weer opgepakt.
Ik was toen een klein bedrag kwijt en dat kwam ten goede aan een goed doel, zoals het hoort dus.
De readings waren beide keren erg treffend en kloppend tot in detail terwijl ze kon niets daarvan hebben geweten want er was nog geen facebook en op bokt stond niets vermeld.
Stal Danae heeft ook nog een tijd lang vrij goede readings gedaan, die waren wat prijziger meen ik maar of zij dat nog doet, geen idee.

Angst voorkomt niet dat je sterft, het voorkomt dat je leeft.
Klets mee in het zelfstandige-stalling topic!
STOP AGENDA 2030!


Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Re: bij wie een foto reading doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 18:01

Kijk dat zou ik dan ook nog wel overwegen, als het dan naar bv een opvang ofzo gaat.

_Rianne_
Berichten: 5238
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 18:33

Kuggur schreef:
veneri schreef:
Wat kost zoiets nou en wat houd het precies in?kunnen ze dan aan de foto zien hoe je dier zich voelt of kunnen ze dan ook met je dier communiceren? Hoor hier verschillende dingen over.vind het zelf wel interessant maar ben ook wel erg sceptisch.

Het kost te veel want het houdt niets in. Nee, je kunt niet "communiceren" via een foto. Blijf sceptisch; dit is simpelweg tovenarij. Best grappig in een Harry Potter boek, in het echte leven bestaat dat niet.



Zo sceptisch was ik ook, maar hoe verklaar je dan dat ik, op aanwijzingen van mijn gevonden kitten feilloos naar de plek geleid werd ( met behulp van een tolk ) waar haar 2 broertjes lagen? Kleur, aftekening etc, het klopte allemaal.
Mijn kitten zelf heb ik op een geheel andere plek gevonden...

          Waarom mag zomaar verdwijnen... wie zo onmisbaar is?

GreenRider

Berichten: 1239
Geregistreerd: 05-12-08
Woonplaats: Frankrijk

Re: bij wie een foto reading doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-18 18:42

Iedereen bedankt voor de namen + websites!!

De rest, lees alsjeblieeeft even alles goed door. Ik vroeg alleen om namen, geen meningen.

prugelpiet

Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 21:42

NYC2B schreef:
Saaams schreef:
Ik heb een consult aangevraagd bij Symone Ottevangers. Krijg binnen 5 weken resultaat. Stalgenoten hebben het ook gedaan. Stomverbaasd wat de resultaten waren. Ze kon sommige dingen never nooit weten.



Ik vond het een beetje matig toen ze bij mij langs kwam! ze vertelde niets wat ze niet kon weten of verzinnen.


Hier vertelde ze toch echt dingen die ze absoluut niet had kunnen weten. Zelfs niet als ze onze hele facebook, instagram of weet ik veel wat had doorgespit. Ook niet op internet, want ze wou de naam van de pony niet van te voren weten. En dan nog gaat die hier met een andere naam door het leven. Ze had het echt niet kunnen weten, en toch wist ze het.
Sowieso heeft ze een hele fijne houding t.o.v paarden, die van ons stond bijna te slapen naast haar terwijl die normaal echt wel hieperdepiep is.

I am because you were

Jolene85

Berichten: 565
Geregistreerd: 09-06-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: bij wie een foto reading doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 09:38

Ik heb het ook weleens gedaan bij 1 van mn ponies, en ook ik hoorde dingen die ze niet kon weten. Het was best interessant!

Bento, Jader,, Babbie, Boum'io & Tiamo; mijn geweldig gave kudde!!

[ITP] Boum'io; Droompaard op Droomvakantie!
[ITP] Mooie NMPRS Bento te water!

eponine
Berichten: 1598
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Brabantse!

Re: bij wie een foto reading doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 16:13

Www.dierenkunnenpraten.nl is ook een goede naar mijn mening. Diverse consulten van gehad met verhelderende antwoorden, en de mogelijkheid om door te vragen. Ik weet niet uit welke regio je komt, maar bv Gina Biemans heeft ook geregeld georganiseerde avonden, die zijn iets goedkoper en meer gericht op een boodschap die je van je dier krijgt. Je hebt dan niet de mogelijkheid om echt door te vragen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Room_Soesje en 48 bezoekers