Vloekende setjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Vloekende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-18 21:21

dit topic is niet alleen voor mijn 'propbleem' maar ook om het te hebben over hoe vloekend een setje kan zijn en wat jouw meest vloekende setje is :+

Omdat ik er soms nogal wat van kan :+
Magenta dekje, oranje polo, roze adidas jackie :j

Nu zit ik dus met een probleempje. Wij hebben op stal helaas niet allemaal dezelfde dekjes, het gaat van fel groen naar bruin. Nu weet je dus eigenlijk niet op welk dekje je 'rijd'.
Nu wil ik een oranje softshell jas kopen, en eventueel ook de oranje knhs polo. Maar wat als ik dan op een pony met het fel groene dekje zit? Ik kan niet altijd dekje wisselen omdat ponys nogal vaak voor/na ons lopen :+

En ik ben bang dat het zonde is om nog een 'nederland' polo te halen, al is deze de 'echte' en de ander is meer 'we proberen een echte nederlandse polo te maken' van equestrian society.

Zal ik nu er korting is toch de jas en de polo halen?
Ik wil namelijk wel gewoon lekker in mn jas kunnen lopen/rijden wanneer ik dat wil. Maar zou dat dan betkenen dat ik altijd een simpele bruine trui bij moet hebben moccht hetndekje vloeken? :D{

En vinden jullie dat manege ruiters zich hier druk om moeten/mogen maken? Want aan de ene kant denk ik; kan echt niet (en mijn instructrice grapt ook altijd als ik weer eens vloek met mn oranje polo).
Maar aan de andere kant; mag een manegeruiter dan alleen in basiskleuren rijden? Want ze weten nooit op wie ze zitten?

Wat vinden jullie ervan?

(En moet ik die jas en polo kopen? :+ )
Laatst bijgewerkt door Trui op 03-01-18 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Een koude trui, is geen goede trui.


Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:23

https://boktimg.nl/img/m/yZyFni.jpg
Vloekt dit genoeg? :+

Als jij die jas/polo leuk vind, gewoon kopen! Wat maakt het nou uit dat het niet matcht met het dekje? Paard gaat er niet slechter van lopen hoor :D

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:23

Ehhhh, gewoon rijden, het is paardrijden, geen modewedstrijd of koop neutrale kleur dan is het altijd goed. (Zwart of zo)

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-18 21:24

Sjolvir schreef:
Ehhhh, gewoon rijden, het is paardrijden, geen modewedstrijd of koop neutrale kleur dan is het altijd goed. (Zwart of zo)


Ik dacht dus anders aan de kwpn jas, maar die is nu dus het dubbele dus dat gaat niet door :+

Een koude trui, is geen goede trui.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:25

Trui schreef:
Sjolvir schreef:
Ehhhh, gewoon rijden, het is paardrijden, geen modewedstrijd of koop neutrale kleur dan is het altijd goed. (Zwart of zo)


Ik dacht dus anders aan de kwpn jas, maar die is nu dus het dubbele dus dat gaat niet door :+


En dan moet je rijden op een BWP of AV of Holsteiner, dan vloek je ook :+ }> :Y) *\o/*

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

xTinkertje

Berichten: 167
Geregistreerd: 07-08-14
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:26

gewoon doen wat jij wilt :) wil jij kleren kopen? koop ze! wat maakt het uit?! koop waar jij je prettig bij voeld! **\O/**

be fearless in the pursuit of what sets your soul on fire

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:27

Ik snap nauwelijks iets van je verhaal...Je vind dat je in een oranje polo niet op een groen dekje kan rijden?
Dat is serieus je probleem dat je aan bokt voorlegt?

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-18 21:28

Kuggur schreef:
Ik snap nauwelijks iets van je verhaal...Je vind dat je in een oranje polo niet op een groen dekje kan rijden?
Dat is serieus je probleem dat je aan bokt voorlegt?


Ook gewoon om het te hebben over 'vloekende setjes' :D

Een koude trui, is geen goede trui.

xTinkertje

Berichten: 167
Geregistreerd: 07-08-14
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:28

het kan zijn dat ze zich er onzeker bij voeld? dan is het toch fijn om de mening van andere mensen te horen?

be fearless in the pursuit of what sets your soul on fire

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-18 21:28

shetsbymy schreef:
het kan zijn dat ze zich er onzeker bij voeld? dan is het toch fijn om de mening van andere mensen te horen?


Dankjewel voor het goede verwoorden :)

Een koude trui, is geen goede trui.

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:32

Ik denk er niet eens over na welke kleren ik aantrek en welk dekje ik dan ga gebruiken eigenlijk. Tenzij ik weet dat er iemand foto's gaat maken, dan probeer ik zo matchend mogelijk te rijden :P

Toen ik vroeger nog op de manege reed, dacht ik daar al helemaal niet bij na. Als het maar oud was en comfortabel zat :))

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Vloekende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-18 21:34

Jaa ik had het met leasepaard ook niet echt, maar rij nog niet zolang op deze manege en kan het met mijn les heel goed vinden maar met derest ben ik erg voorzichtig.

Een koude trui, is geen goede trui.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:35

Je weet dat paarden weinig kleuren zien?

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Vloekende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-18 21:36

Ja haha daar gaat het ook niet om natuurlijk, wel leuke reactie, had ik niet zien aankomen haha.

Maar goed zoals ik al zei. Dit is ook een beetje om te praten over vloekende setjes en je vloekende setjes te tonen :)

Een koude trui, is geen goede trui.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:36

Ach joh, het paard ziet het toch niet :=
Ik trok altijd maar wat aan, of het nou bij elkaar paste of niet.

linda_arnold
Berichten: 3326
Geregistreerd: 29-05-05
Woonplaats: Ootmarsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:49

Lekker aantrekken waar jij je fijn bij voelt, als jij de KNHS jas en polo mooi vindt dan moet je ze zeker niet laten liggen omdat het niet zou matchen.

Ik heb eigenlijk altijd een donker jas en/of bodywarmer. Op dit moment een donker paarse PK, rijbroeken zijn jeans, taupe en donkerblauw. Oersaai bij elkaar, maar lichte kleuren ben ik niet waard,meestal gaat alles zo door de was in.

Nachocheese
Berichten: 782
Geregistreerd: 01-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:55

Kuggur schreef:
Ik snap nauwelijks iets van je verhaal...Je vind dat je in een oranje polo niet op een groen dekje kan rijden?
Dat is serieus je probleem dat je aan bokt voorlegt?


Ja, want bokt bestaat alleen maar uit wereldproblemen.

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:55

Zit ook wat in :D

The_Cat

Berichten: 7284
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Vloekende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:58

Mijn paard zijn getten en onderleggers matchen altijd, mijn kleding is eerder het samenraapsel van de overschot van de kast :+


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 22:00

Ik kocht een grijze winterjas voor op mijn grijsschimmel maar nu heb ik een bruin paard en heb ik liever een zwarte jas := nog niet gekocht maar het blijft door mijn hoofd spoken.

Hier erger ik me zelfs al aan want de kappen zijn niet helmaal dezelfde kleur als het dekje _O-

Afbeelding

Born Free

roosjenat

Berichten: 1489
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 22:02

Gewoon aan doen wat jij leuk vindt!

Ik deed ook alle kleuren bij elkaar aan. :+ Nu ben ik wel echt van de setjes.

Mijn vloekste outfit dit ik aan heb gedaan:
Afbeelding

Bmh's Miley |Bixie | BB + 12 | B+14 | L1+11| L2+12 | M1+20 | M2+11 | Z1+0 dressuur

Quir

Berichten: 17354
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 22:07

Oh, ik pak altijd het eerste wat ik tegen kom. :=
Alleen wanneer ik ergens anders ga rijden of clinic of iets, dan netjes alles bij elkaar. Maar vaak zat dat ik de meest vloekende dingen heb hoor (roze met geel en blauw bijvoorbeeld :+ ), kan me daar niet zo druk om maken haha. Belangrijkste is droog, schoon en goed passend.

xTinkertje

Berichten: 167
Geregistreerd: 07-08-14
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 23:07

Trui schreef:
shetsbymy schreef:
het kan zijn dat ze zich er onzeker bij voeld? dan is het toch fijn om de mening van andere mensen te horen?


Dankjewel voor het goede verwoorden :)


oh haha graag gedaan hoor :) :+ :o :9

be fearless in the pursuit of what sets your soul on fire


_Tessaa
Berichten: 61
Geregistreerd: 04-08-14

Re: Vloekende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 15:12

Ik zou gewoon aan doen wat lekker zit en wat je leuk vind, dat het er nou niet helemaal mooi uitziet? Pech.
Behalve als je je er zelf niet lekker bij voelt en het misschien niet zo goed bij elkaar past. Dan zou ik voor neutrale kleuren gaan!

melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 15:28

Wat maakt het uit? Als het maar lekker zit. Ik zou de jas en de polo gewoon kopen als je die graag wilt :)

Ik heb wel een verzorgpaard waar ik alles zelf voor koop, maar ik rijd ook nog steeds vaak vloekend rond hoor. Het interesseert mij echt niet hoe we eruit zien, als het voor ons allebei maar lekker zit.

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 44 bezoekers