[H/M] Fotomeeting Heumensoord, Nijmegen, 6 januari

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

[H/M] Fotomeeting Heumensoord, Nijmegen, 6 januari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-17 11:47

Hallo :)

Gezien er het topic [FM] [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn. animo werd getoond voor een meeting op zeer korte termijn, open ik er een apart topic voor om het wat overzichtelijk te houden. Het gaat dus om een kleinschalige meeting, over minder dan een week, op zaterdag 6 januari, in het bos Heumensoord te Nijmegen. Locatie is niet heel fijn bereikbaar met OV (stuk lopen), goed bereikbaar met auto :j Eventueel kunnen we naar een locatie die wél goed bereikbaar is met het OV (alleen niet zo groot).

Nieuwjaars-meeting, een beetje gezellig/warm/fris aangekleed voor het nieuwe jaar :D Meeting voor honden en mensen (gecombineerd mág, hoeft niet). Zoals ik aangaf wil ik het kleinschalig houden, maximaal vier modellen en vier fotografen. Ervaring is geen vereiste, leukste is als beginnende fotografen/modellen ervaring op kunnen doen!
De weersomstandigheden zijn vooralsnog oké, we zullen waarschijnlijk ergens halverwege de ochtend beginnen, danwel niet eind van de ochtend tot maximaal een uurtje of drie.

Ikzelf ga mee als fotograaf :Y) Graag wel opgeven:

Fotografen
Naam:
Ervaring:
Portfolio (evt):

Modellen
Naam:
Naam model (hond en/of mens) + evt ras:
Foto's:

Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:16

Knudd schreef:
Hallo :)


Hallo :)

Bij deze wil ik Enzo opgeven als model! Zou het ook wel leuk vinden om een paar foto’s van ons samen te hebben :) maar laat het even aan het moment zelf over of dat ook wat gaat worden!

Model
Naam: Evel_Knievel (Wanda in het dagelijkse leven)
Naam model (hond en/of mens) + evt ras: Enzo, 10 maanden oude Hollandse Herder (pretletter, puber, knappe kop, heel erg enthousiast <3 )
Foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aangezien de locatie niet prettig bereikbaar is met OV stel ik mezelf beschikbaar om met de auto langs het station (Dukenburg of Lent) te rijden om mensen op te halen en mee te nemen naar de locatie. :)

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: [H/M] Fotomeeting Heumensoord, Nijmegen, 6 januari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-18 12:58

Ja leuk! Altijd leuk om enthousiaste honden op de foto te zetten :D

xVelientje

Berichten: 469
Geregistreerd: 08-05-11
Woonplaats: Noort-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 14:48

Hoi! Ik zou mijn hond Daisy graag willen opgeven als model! Lijkt me leuk om ook foto's van ons samen te hebben. Mijn hond is nog niet eerder naar een fotomeeting geweest, daarom lijkt mij een kleinschalige meeting ideaal. :)

Model:
Naam: Valerie (xVelientje op bokt)
Naam model: Daisy, Sheltie, 2,5 jaar, luistert heel goed
Foto's:
Afbeelding
Afbeelding

Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 21:32

Verder geen geinteresseerden voor de meeting?! *-:)

AlphaDaemon
Berichten: 542
Geregistreerd: 24-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 21:46

Ik zou het wel leuk vinden om mee te doen met mijn hond als model. Mocht je nog een fotograaf kunnen gebruiken, dan kan ik eventueel aan een stalgenoot vragen of die het leuk vindt om haar camera mee te nemen en wat te oefenen.

Het fotomodel: Max, Berner Sennen van 4 jaar
Afbeelding

Afbeelding

Groetjes,
Iris

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78498
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 22:15

Ik kan alleen maar vanaf half 2, moet 's morgens naar de cursus en die wil ik niet missen (en het is een uur rijden), is al 2 weken niet geweest vanwege de feestdagen. Zie dat er al meer modellen aangemeld zijn gelukkig. Anders heb ik dus nog Kiko in de aanbieding, heb je al eerder op de foto gehad. :D

Afbeelding

Afbeelding

Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Re: [H/M] Fotomeeting Heumensoord, Nijmegen, 6 januari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:54

Voor mij zou het geen probleem zijn om in de middag af te spreken. Lijkt me ook om kiko eens live te zien :D

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: [H/M] Fotomeeting Heumensoord, Nijmegen, 6 januari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-18 09:59

@xVelientje, foto's samen is geen probleem!

@AlphaDaemon, je stalgenoot is van harte welkom om mee te gaan als ze dat wil :j

@Neonlight, je mag altijd komen, in de middag is geen probleem, lijkt me leuk om Kiko nog eens op de foto te zetten! :D

Voor de overige modellen, hebben jullie voorkeur voor tijd? 's ochtends/ 's middags? Ik wil toch echt drie uur uiterlijk klaar zijn (gezien ook nog dingen thuis moeten doen :')) dus met vier modellen pas om half twee beginnen wordt misschien wat krap :=

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78498
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 08:17

Nog even nagedacht, maar ik ga het niet doen. Je hebt 3 hele leuke modellen, en Kiko krijg je vast nog wel een keer voor de lens, weet ik zeker. :j
Zondag heb ik namelijk ook al een fotomeeting in de Soesterduinen, en het moet ook leuk blijven voor Kiko. Zoveel concentratievermogen heeft ze niet, en eerst cursus en dan weer netjes moet zitten/liggen en blijven is moeilijk voor haar, zeker als ze zondag weer moet. :))
Had me opgegeven zodat je wat modellen had, maar nu er meer aanmeldingen zijn kies ik voor het plezier van Kiko.

Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 09:04

Knudd schreef:
Voor de overige modellen, hebben jullie voorkeur voor tijd? 's ochtends/ 's middags? Ik wil toch echt drie uur uiterlijk klaar zijn (gezien ook nog dingen thuis moeten doen :')) dus met vier modellen pas om half twee beginnen wordt misschien wat krap :=


Dan kies ik voor de ochtend. Kan ik in de middag met m’n vriend nog naar Duitsland om boodschappen te doen :)

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-18 10:11

Neonlight schreef:
Nog even nagedacht, maar ik ga het niet doen. Je hebt 3 hele leuke modellen, en Kiko krijg je vast nog wel een keer voor de lens, weet ik zeker. :j
Zondag heb ik namelijk ook al een fotomeeting in de Soesterduinen, en het moet ook leuk blijven voor Kiko. Zoveel concentratievermogen heeft ze niet, en eerst cursus en dan weer netjes moet zitten/liggen en blijven is moeilijk voor haar, zeker als ze zondag weer moet. :))
Had me opgegeven zodat je wat modellen had, maar nu er meer aanmeldingen zijn kies ik voor het plezier van Kiko.


Groot gelijk :j Het moet ook leuk blijven en zaterdag vol en zondag vol is teveel van het goede. Kiko ga ik gewoon een andere keer zien ;)

Evel_knievel heb je nog een voorkeur voor tijd? Beetje eind van de ochtend, half 11/11 uur?

Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 10:36

Half 11 is prima! Zal even kijken of mijn vriend ook mee wil gaan. Dan kan ik misschien mijn camera ook meenemen en wat foto’s maken. Ben geen briljante fotograaf maar ik kan altijd proberen om wat leuke plaatjes te schieten.

Voorbeeld foto’s:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xVelientje

Berichten: 469
Geregistreerd: 08-05-11
Woonplaats: Noort-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:17

Knudd schreef:
Voor de overige modellen, hebben jullie voorkeur voor tijd? 's ochtends/ 's middags? Ik wil toch echt drie uur uiterlijk klaar zijn (gezien ook nog dingen thuis moeten doen :')) dus met vier modellen pas om half twee beginnen wordt misschien wat krap :=


Ik heb geen voorkeur voor tijd! Vind in de ochtend prima :)

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: [H/M] Fotomeeting Heumensoord, Nijmegen, 6 januari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-18 01:43

Zullen we half 11 aanhouden als starttijd? :) We kunnen afspreken aan de beukenlaan of scheidingsweg, al is het pad richting de speelkuil vanaf de scheidingsweg leuker :j

Wel een kleine heads up vooraf, ik heb mijn eigen laptop een beetje gesloopt, die gaat dus volgende week naar mijn broer voor een nieuwe installatie en opfris beurt. Betekent dat ik op een kwalitatief iets mindere laptop ga nabewerken :+ Kleuren kunnen dus wat afwijken van hoe het er eigenlijk uit moet zien :o

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: [H/M] Fotomeeting Heumensoord, Nijmegen, 6 januari

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 02:07

Oh wat jammer dat ik dit nu pas zie. Anders had mijn Amerikaanse bulldog graag model willen staan.

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: [H/M] Fotomeeting Heumensoord, Nijmegen, 6 januari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-18 11:34

Je bent anders nog van harte welkom, we hebben drie modellen, waarvan er twee sowieso mee gaan :D

Sjarlien
Berichten: 131
Geregistreerd: 24-09-10
Woonplaats: Arnhem

Re: [H/M] Fotomeeting Heumensoord, Nijmegen, 6 januari

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 16:56

Als jullie nog een model zoeken, heb ik nog een lhasa apso en evt mijn dochtertje van bijna 4,5jaar :)

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 17:36

Knudd schreef:
Je bent anders nog van harte welkom, we hebben drie
modellen, waarvan er twee sowieso mee gaan :D


Ik kom uit de nachtdienst. Half 11 is dan wel erg vroeg voor mij helaas. Dit is Morris trouwens.

Afbeelding

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: [H/M] Fotomeeting Heumensoord, Nijmegen, 6 januari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-18 13:14

Evel_Knievel en xVelientje gaan mee, we starten dan om half 11 :) Voor anderen die eventueel mee willen, jullie zijn welkom, een 'middaggroep' is handiger als die er zijn rond 12 uur :j

Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 13:57

Hoi hoi!

Beetje laat, maar als er nog plek is voor een fotograaf meld ik mij ook aan :)

(Ik kom alleen wel met OV en stap uit bij de bushalte Scheidingsweg. Heumensoord ligt erachter volgensmij maar geen idee hoever het lopen is en waar de parkeerplaats is. :D)

Sjarlien
Berichten: 131
Geregistreerd: 24-09-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 14:02

Knudd schreef:
Evel_Knievel en xVelientje gaan mee, we starten dan om half 11 :) Voor anderen die eventueel mee willen, jullie zijn welkom, een 'middaggroep' is handiger als die er zijn rond 12 uur :j

Weet je tot hoe laat t dan ongeveer duurt? Want ben morgen ook jarig dus ik kan niet tot heel laat ivm visite :)

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: [H/M] Fotomeeting Heumensoord, Nijmegen, 6 januari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-18 14:52

Half 11 beginnen we, als nuggetbaze mee gaat dan zijn we met twee fotografen, afhankelijk wat stalgenoot en vriend van velientje en evel_knievel doen, anders met meer. :) Dus dan kunnen we wel met drie modellen werken zonder dat jullie lang moeten wachten. Ga dan uit van half 1 dat we klaar zijn (kan altijd eerder), maar ook alleen als we half 11 kunnen beginnen.

Nugget, als jij met de bus komt stap je waarschijnlijk op het kruispunt met de Sint Anna uit niet? Dat is vanaf de Beukenlaan wel érg ver lopen. Dan is het beste om af te spreken halverwege aan de scheidinsweg, bij het gebouw van Natuurmonumenten (geloof ik). Auto's kunnen daar geparkeerd worden :j

Wil iedereen die meegaat/mee wil dit alsjeblieft definitief bevestigen vandaag? :D

Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 15:51

Half 11 daar verzamelen dan?
Ik heb ook geen idee waar dat is. Ik stap inderdaad uit bij het kruispunt. Heb je misschien adresgegevens van de locatie? Kan ik met Googlemaps er naar toe lopen.

Als het dit adres is: Heumensoord, Scheidingsweg, 6525 SW Nijmegen moet ik nog 10 min lopen ernaar toe :)

Is er nog een WhatsApp groep zodat we elkaar kunnen bereiken eventueel?

Heb net nog even gekeken maar omdat het weekend is rijd de bus maar om het uur.. Ik ben dan pas 10:38 met de bus bij de bushalte geen idee of dit erg is? Anders kan ik altijd nog een andere keer mee als dat beter uitkomt! (Aangezien in het weekend OV ook geld kost :( )

Sjarlien
Berichten: 131
Geregistreerd: 24-09-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 16:07

Knudd schreef:
Half 11 beginnen we, als nuggetbaze mee gaat dan zijn we met twee fotografen, afhankelijk wat stalgenoot en vriend van velientje en evel_knievel doen, anders met meer. :) Dus dan kunnen we wel met drie modellen werken zonder dat jullie lang moeten wachten. Ga dan uit van half 1 dat we klaar zijn (kan altijd eerder), maar ook alleen als we half 11 kunnen beginnen.

Nugget, als jij met de bus komt stap je waarschijnlijk op het kruispunt met de Sint Anna uit niet? Dat is vanaf de Beukenlaan wel érg ver lopen. Dan is het beste om af te spreken halverwege aan de scheidinsweg, bij het gebouw van Natuurmonumenten (geloof ik). Auto's kunnen daar geparkeerd worden :j

Wil iedereen die meegaat/mee wil dit alsjeblieft definitief bevestigen vandaag? :D


Mogen wij dan ook gewoon om half 11? Of kwam er nog een middag groep?

Als wij ook om half 11 mogen komen, dan kunnen wij er sowieso bij zijn.

Heb je misschien nog een adres waar het precies is? Ben daar niet bekend hihi