Aahhh jongen help!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
trysteffy

Berichten: 3236
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Aahhh jongen help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-17 14:11

Ik zit hier al een lange tijd mee hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik weet niet hoe ik het naar die jongen moet brengen en verwoorden ook al is het op de app.
Ik vind hem wel leuk en lief hij begrijpt een hoop dingen. Maar hij heeft de grootste min punt bij mij.
En dat is het gamen ik vind het niet erg om een dagje te gamen doe het zelf ook wel eens.
Maar om sochtends pas om 8 uur gaat slapen en daarna weer opstaat om te gaan gamen vind ik best erg...
ik had ook een keer met hem afgesproken en we waren aan het zoenen en toch stoppen met zoenen om toch even snel zijn spel te doen... dat was mijn min punt. Nou komt mij punt nummer 2 ik ben erg van dingen doen gezellig even weg niet alleen thuis afspreken. Hij vroeg wat ik wou doen dan dus ik zei er op aangezien het super mooi weer was een terrasje ofzo pakken zijn antwoord daarop was ik wil liever in de tuin bij mij thuis zitten... toen begon ik hem niet meer te appen ik was daar best teleurgesteld in.. hij appt me nog steeds met schatje enzo ik doe eigenlijk best kortaf van alleen hoi en alles goed. En hij zegt ook vaak ik mis je ben alleen thuis wanneer kom je langs. Ik ben zeker niet iemand die snel het bed in duikt eigenlijk helemaal niet. Maar als ik zegt van ik ben alleen thuis denk ik vaak aan dat soort dingen. Dan kom ik met me smoesjes van ik moet werken en daarna nog naar me paard.
Ik weet dat mijn smoesjes niet goed zijn.
Ik hoop dat jullie mijn een beetje kunnen helpen want ik heb het gevoel dat ik hem aan het lijntje hou en dat wil ik gewoon niet meer.

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Re: Aahhh jongen help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 14:14

Ik denk dat je al best weet dat dit niet jouw type is, en ik denk dat het voor jezelf ook fijn is als je hierin duidelijk bent naar hem toe. Zo hou je hem niet meer aan het lijntje, hoef je geen smoesjes te verzinnen en wie weet komt er een jongen op je pad waarbij je wel denkt: hij is het!
Succes in ieder geval!

Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 14:18

tja of je zult moeten veranderen of doorgaan met je leven.

Vgm hou jij jezelf aan het lijntje en niet hij.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Aahhh jongen help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 14:26

Het is duidelijk niet jouw type. Afkappen dus.

thriam

Berichten: 86
Geregistreerd: 29-01-11

Re: Aahhh jongen help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 14:29

Time to move on......

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 14:37

"Dit gaat niet werken tussen ons." Klaar.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Aahhh jongen help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 14:41

Wees eerlijk naar jezelf en naar hem over wat je van een relatie verwacht en wil. En kan hij daar niet aan voldoen dan is het tijd dat je jezelf en hem bevrijd. :j

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 15:44

"Hoi, ik wil even kwijt dat ik je een leuke jongen vind maar ik denk dat we teveel van elkaar verschillen qua interesses en dat we beter ieder onze eigen weg kunnen gaan".

Vriendelijk maar duidelijk.