trampoline springen eindigt in auw

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

trampoline springen eindigt in auw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-02 15:43

vandaag het ik het 1ste en 2de uur gym Boos! tis dat het moet. nou en je kon vandaag kiezen of je ging trampoline springen en daarna een ander spel of basketballen. ik had dus trampoline springen gekozen, want dat vind ik wel leuk Haha! . oja bij trampoline springen is het niet zo een grootte trampoline maar zo een kleintje waar je naar toe moet rennen en dar erop springen en dan landen op een dikke mat. dus eerst gingen we van die makelijke sprongentje springen ging heel goed enzo. toen mochten we salto's maken nou eerste paar keer ging heel goed, en toen moest ik en ik sprong zou mijn beste salto worden denk ik Vingers aflikken, alleen toen gebeurde het mijn rechterknie ging ietse te veel naar binnenbuigen zeg maar dus hij buigde de verkeerde kant op. Huilen Huilen dat deed heeeeeeel veel pijn, toen viel ik dus weer in elkaar. iedereen was geschrokken die ook trampoline sringen deed want ze zagen het allenaaml gebeure eerst kon ikniet eens me been strekken zo pijn deed het. maar wat ik nog het ergste vodn die avond had ik weer paardrijdendus het eerste wat ik zei was ik ga paardrijden dus er is nix klaar Haha! Haha! . maar wat nou stm is dit gebeurde maandag ookal bij een vriendin van mij precies hetzelfde alleen wwas het bij iets erger.

dus ik heb op school de hele dag rondgestrompeld van zeg maar 9.50 tot 16.00 Pling wat ik al niet over heb voor paardrijden he. want als ik naar huis ging mocht ik ook niet paardrijden. dus toen ik eindelijk uit was ging ik naar huis en toen naar paardrijden

nou ik had mazzel zat op een paard die ik heel leuk vind en die ook lekker zat en gelukki had ik onder het rijden geen pijn. had echt heeeeerlijk gereden Pling en zelfs mijn instructrice vond dat het heel goed ging maar nou werd ik vanochtend wakker en had ik weer heel veel pijn in me been nou gaat het lopen nog moeilijker als gister hoop niet dat dit mijn hele weekend gaat verknallen

groetjes elena
(sorry voor dit lange verhaal

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 17:16

gelukkig nog wel kunnen rijden....ik hoop voor je dat het snel overgaat..beterschap!:-)

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-02 19:09

thnk you ja dat moest gewoon he een keer in de week rijden en dat dan overslaan had ik geen zin in. maar ik kom net uit bad en gaaat alweer beter gelukkig en kan alweer beter lopen