2018 afvallen. Wie doet er mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Eline_S_S

Berichten: 3517
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-17 20:36

Hoi allemaal,
Afgelopen twee jaar ben ik ontzettend aangekomen. Ik woog altijd rond de 65 kilo. Was niet erg dun, maar ook niet dik. In 2016 ben ik aan de pil gegaan en dik 5 kilo aangekomen. Hier ben ik eind 2016 mee gestopt omdat ik veel bijwerkingen had. In 2017 is het alleen maar meer geëscaleerd. Hoewel ik niet anders at als eerst ben ik tot nu zo’n 10 kilo aangekomen. Ik ben dus al zo’n 15 kilo zwaarder als voorheen... Hier wil ik graag weer naar terug want ik merk gewoon dat ik mij niet meer fijn in mijn lijf zit :)
Nou heb ik het volgende doel voor mijzelf gesteld. Ik ga mezelf op 1 januari 2018 wegen. Ik ga eind juni 2018 op sportkamp (vanuit mijn opleiding). Hierna wil ik mij weer gaan wegen (28 juni) en moet ik zo’n 10 kilo zijn afgevallen. Ik moet dus iets meer dan 1,5 kilo per maand kwijt raken. Dit wordt zwaar, maar is wel haalbaar. Ik stel vaak niet-haalbare doelen waardoor ik het snel opgeef. Nu wil ik graag doorzetten!

Wie doet er met mij mee? Ik hoop dat er meer bokkers graag met mij mee willen doen, en dat we elkaar kunnen motiveren en inspireren! :D

Starlight van 't Olle Stee <3
Lucky Luuk <3


jaimy10

Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 20:38

Ik doe mee; *\o/*
1,5 gaat je zeker lukken p maand! Succes, you can do it!

Nachocheese
Berichten: 782
Geregistreerd: 01-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 20:41

Ja :wave:

Heb het al duizend keer geprobeerd , maar elke keer word ik zwaarder ipv dunner. Omdat het me een paar dagen lukt en dan prop ik me weer helemaal vol.

Ben 1,75 en weeg rond de 68/69. Zal nu rond de 70 zijn aangezien ik me behoorlijk heb volgevreten de maand december.

Een van de doelen samen met mijn vriend is ook meer eten zelf maken, en dus meer groentes eten. want ondertussen zijn we vaste klant bij de shoarmaboer en de patatzaak.

Wil niet erg veel afvallen, iets van 5 kilo. Of gewoon strakker worden. Een van de 2.

Ik ga dit topic ook niet ontstippen :+ heb al vaker afvaltopics gevolgd, maar die ontstipte ik altijd als het bij mij slecht ging Haha.

Emmarosaly
Berichten: 605
Geregistreerd: 05-09-12

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 20:43

Ik doe ook mee! Wil graag 7/8 kilo afvallen door 3/4 keer per week naar de sportschool te gaan vanaf 1 januari. Deze maand is gewoon rot en de komende dagen wordt het alleen maar eten eten eten. Ik wil graag echt afgetraind worden. Kijken of het lukt *\%/*

Kalau kehidupan sudah dijalani di bawah bintang-bintang di belahan bumi Barat, negeri di Timur mengatakan ke anaknya 'selamat malam'

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 20:47

Jaaa wat een goed plan! nu moet ik bekennen dat ik al een half jaartje bezig ben. ben inmiddels 23,5 kilo kwijt! :D dat gaat dus super lekekr, maar ja, met de feestdagen voor de deur mag ik 1 januari gewoon weer verder!

Jennanne

Berichten: 470
Geregistreerd: 29-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 20:48

Heeuuu, ik heb precies hetzelfde als jij TS!

Mijn doel is eerst terug naar de 72 (want de vorige keer ben ik daar blijven haken, dus daar wordt het lastig), dan onder 70 en dan hopelijk terug naar 65 (en het liefst mijn oude gewicht, 63).

En ik wil ook graag minstens 1,5 kilo per maand afvallen. Ben wel nu al begonnen. Want ja, waarom niet..elke dag is het begin van een nieuw jaar en wilde niet nog twee weken wachten :)

Maar goed. Ik heb er echt vertrouwen in deze keer!

Zal wel ff updates blijven posten ook. En hopelijk zitten we op hetzelfde gewicht eind juni Haha

Eline_S_S

Berichten: 3517
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-17 20:51

Leuk dat jullie mee doen!

23,5 kilo in een half jaar? :wow: Dan moet 10 kilo wel lukken :)

Starlight van 't Olle Stee <3
Lucky Luuk <3

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 20:53

Ik meld mij ook aan!
Na een stressvolle periode ben ik te veel aangekomen.
Ik ben nogal een emotie eter dus ga af en toe te veel snaaien.
Als jullie mij nou op mijn donder geven als ik zoiets doe, misschien helpt het. :))
Ik ga in januari bij een nieuwe baan beginnen en dan wil wil ook weer 2 a 3 keer per week gaan sporten.
Zit te denken om het aqua sporten een keer uit te gaan proberen.
Dat is hier vlakbij, en lijkt mij wel leuk.
Verder dus goed opletten wat ik eet.

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

Kodaloverrr

Berichten: 229
Geregistreerd: 10-06-10
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 20:55

Ik zou niet weten hoe te beginnen... Al zo vaak begonnen.. Ik ben in de afgelopen 2 jaar ook zo'n 15 kilo aangekomen en ik was al niet slank :+

Ik wil het wel weer graag proberen!

Accept it and let it go

MerleSimone

Berichten: 5726
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 20:58

Yep, mijn doel staat ook weer op 5kg eraf voor de zomer! Ben totaal al 10kg afgevallen in iets meer dan een jaar maar wil weer terug naar mn shape die ik voor deze zomer had :j

Heb het toen gedaan met gezonder eten en de bikinibodyguide van Kayla Itsines. Wil deze in januari weer gaan oppakken en écht even een maandje strak eten. Daarna weet ik vast weer dat ik het echt kan :')

Snaaien is ook mijn probleem.. En heb nu sinds een jaar een eigen paard + drukker op werk dus even kijken hoeveel dagen ik ga sporten, hoop op 3. Ben overigens 1.75 en weeg nu 68kg :j

Alex B+10 -> L1+17 -> L2+22 -> M1+10! <3
Volg ons op INSTAGRAM: @alex.the.kwpn
[ITP] Alex in de sneeuw!

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:04

Ik ga proberen mee te doen!

Al enige tijd sukkel ik met mijn gewicht, ik blijf maar op de 60kg tikken terwijl ik voor mijn operatie 54 kg woog. Helaas kan ik niet veel meer dan lopen op de loopband ivm operatie (vastgezette rug) en overige fysieke problemen. Ik ben trouwens 1,58m. Heb al sinds de zomer een abonnement lopen bij de fitness, maar omwille mijn zware studie nog niet echt kunnen gaan. Ik ga vanaf volgende week dus proberen om de fitness (lopen) bij mijn studie te nemen, hopelijk lukt het.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:10

Ik ook! Maar eerst nog even genieten van de kerst hoor :o

Mijn motivatie is dat ik mijn jonge paard ga inrijden in het nieuwe jaar en ik dan 5 kilo lichter wil zijn.

Joysieee

Berichten: 1321
Geregistreerd: 12-05-12
Woonplaats: Delfgauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:11

Als ik er in 2018 nog 3 kg af krijg ben ik tevreden met m'n shape :j dus we gaan het proberen!
Laatst bijgewerkt door Joysieee op 22-12-17 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

“Ik was die blinde, ja”

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:11

Ik doe ook mee!
Zit aan de pil waar ik van ben aangekomen en heb nog andere medicijnen waar ik ook enorm van aankom en stoppen is op dit moment geen optie.

Ik ben ook echt wel veelste zwaar, zit niet goed in m’n vel en hoop in het nieuwe jaar een nieuwe start te maken (best een heftig jaar gehad)

Als mensen me nu op mijn vingers tikken als ik weer eens naar de chips/noodles of nootjes grijp gaat het vast lukken :)

Nuelle nieuwe hoofdstuk in mijn leven!
Glamour Girl je hebt me zoveel gegeven, ik ga je missen 20-01-2021
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:12

Eline_S_S schreef:
Leuk dat jullie mee doen!

23,5 kilo in een half jaar? :wow: Dan moet 10 kilo wel lukken :)



JA klopt, ik val op dit moment iets minder 1 kilo per week af. soms iets meer, soms iets minder :D
maar ja, na oud en nieuw maar weer verder en nu de schade beperken! maar ik wil zeker graag met jullie mee doen :D

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:26

1,5 kilo is best haalbaar. Ik heb een tijdje een 'dieet' gevolgd en viel daarmee ongeveer tussen een halve kilo tot een kilo per week mee af. Helaas heb ik het concentratievermogen van een peer en ben ik na 1 maand opgehouden. Weliswaar 5 kilo afgevallen toen, maar toch weer te vaak ongezond gaan eten. Er zit inmiddels weer 4 kilo aan dus.

Vanaf 2018 Hier ook weer gewoon normaal eten + nog wat extra beweging. Ik doe mee *\o/*


Eline_S_S

Berichten: 3517
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-17 21:32

Omdat de kerst en oud en nieuw er nog aankomt begin ik pas op 1 januari :D Dan kan ik nu nog extra genieten van het lekkere eten :o

Leffroi, ik heb idd ook wel diëten gedaan waarmee ik meer afviel, maar merk dat hoe meer ik er mee afval, hoe sneller ik het niet meer vol houd. 1,5 kilo per maand is niet extreem diëten dus hoop dat ik dit niet zo snel opgeef

Starlight van 't Olle Stee <3
Lucky Luuk <3

SsSimonee

Berichten: 2939
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:36

Ik doe ook mee. Laatste jaren ook aangekomen en er tot nu toe nog niet afgekregen.
Ik zou graag een kilo of 5 kwijt zijn eind maart.

Gin <3
Mister Blue in memoriam
Twister in memoriam

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:38

Ik was ook niet extreem aan het dieten hoor. Gewoon fatsoenlijker en minder eten. In de zin van: niet dagelijks snacken wat je tegen komt. Kleinere porties eten. Genoeg > niet overeten. Want ook met gezond eten at ik vaak teveel, simpelweg omdat het lekker is. Dat in combinatie met wat extra beweging liet mij ongeveer een halve kilo per week afvallen. Tuurlijk at ik dan ook wel eens een patatje. Maar niet meer als ik daar zo in had. Dat kon soms wel 2 of 3 keer in 1 week zijn. Nou ben ik echt niet dik en actief genoeg. Maar je gaat het wel merken in je energie e.d. Je huid ziet er slecht uit en jeukte verschrikkelijk.

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:39

Ik wil ook graag meekletsen/lezen

Ik ben 183 cm en momenteel ongeveer 87 kg :o .. veel aangekomen door onregelmatig werken, en stressvolle periodes, ik ben sinds afgelopen maandag weer op Mn eten aan het letten, en is al 2 kg af.... puur door fatsoenlijk te eten, ik weet dus prima waar het aan ligt..

Ik wil graag naar Mn oude gewicht terug van 75 dit was perfect voor mij.

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:40

Ik ben ook door omstandigheden (fysiek beperkt) weer top zwaar. Ik heb mezelf bij personal body plan aangemeld voor een steuntje in de rug. Nu nog doen........ wil 25 - 30 kilo eraf. >;) := :roll:

Daarna is mijn doel weer om te paardrijden en hardlopen.

1 januari knallen.....zeg ik voor de zoveelste keer. :')
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 22-12-17 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Mlies
Berichten: 14149
Geregistreerd: 23-07-03

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:42

Ik!

Hoop dat dit geen lijstjestopic wordt want daar haak ik altijd af haha.
Ik wil er ook wel 15 vanaf.

http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:43

Mlies schreef:
Ik!

Hoop dat dit geen lijstjestopic wordt want daar haak ik altijd af haha.
Ik wil er ook wel 15 vanaf.



Nee inderdaad. Lijstjes met eten. Borring.

alleirbag

Berichten: 1322
Geregistreerd: 02-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:46

Waarom wachten tot 1 Januari? Als je gewoon nu al begint, weet je tenminste dat je verleidingen kunt weerstaan... Want als je 1 Januari zegt, dan mag je dus vanaf 0.00 uur ook geen oliebollen meer, geen champagne, whatever. Maar nee, dan zeggen we ineens; "we beginnen mórgen".

Nu beginnen is niet zo moeilijk.
Laatst bijgewerkt door alleirbag op 22-12-17 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:48

alleirbag schreef:
Waarom wachten tot 1 Januari?


Omdat Kerst voor de deur staat en ik dan écht niet alleen op een wortel ga zitten kauwen :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: batje, Malle_meid, Nele80, NogSteedsGek, xMagnum, ynskek en 131 bezoekers