[HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anchee

Berichten: 153
Geregistreerd: 15-01-16

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 18:07

Haha viel mee Rianne, ik was heel dik ingepakt gelukkig en ben maar een heel klein stukje gegaan omdat ik onlangs van stal gewisseld ben en dit dus de eerste meters bovenop waren :))


Avalon_

Berichten: 1242
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 18:19

Anchee schreef:
[ [url=m/jDoPMu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sneeuwpret


Lief snuitje.

Voor positiviteit.

freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 18:21

Wat hebben jullie een leuke sneeuwfoto's gemaakt <3

Positief Paard Blog en webshop over clickertraining en positieve bekrachtiging!

Instagram: Positief_Paard

ELUNA

Berichten: 141
Geregistreerd: 23-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 23:08

Sneeuw sneeuw sneeuw! Mag nu wel stoppen, paardje lief vindt de modder en slijk onder de sneeuw niet fijn en blijft liever in haar schuilstalletje!

Zo leuk dat jullie gaan wandelen in de sneeuw! Wil ik ook echt eens doen! Doen jullie dan enkel stap?

Afbeelding

Esmeralda, forever in my heart ♥
Eluna, the best thing that ever happened to me ♥

VanHuisUit

Berichten: 6664
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 23:24

Wat een grappige foto :D

Mijn lieffie (achterste paard)
Afbeelding
in de sneeuw vandaag, kon niets doen eigenlijk het lijkt mooi maar bak was een grote waterzooi...

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/


No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 20:58

|( mijn pony is kreupel

Fleur ❤️

ELUNA

Berichten: 141
Geregistreerd: 23-08-10

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 21:27

@No_No what happened?! Nooit leuk :(

Hier vandaag poetsbeurtje! Kunnen helaas momenteel niet veel anders doen door het natte weer.. ze zit goed in haar velletje sinds we veranderd zijn van voer!

Afbeelding

Esmeralda, forever in my heart ♥
Eluna, the best thing that ever happened to me ♥

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 21:46

Ik weet niet wat er gebeurd is. Ik denk uitgegleden of zo. Maandag niets te merken, dinsdag was ze wat teruggetrokken maar ik had niets door.. tot ik naar huis wilde. Toen zag ik in eens dat haar rechter voorbeen iets dikker was. Ik had haar benen zelfs nog gepoetst, was niets opgevallen :( je ziet het ook alleen als je er naast staat.
Ik heb gelijk gekoeld maar ik kon niet kijken of ze kreupel was vanwege de sneeuw. Vandaag kom dat eindelijk wel maar ze is dus toch kreupel.. ik weet bijna zeker dat het de strekpees is

Fleur ❤️

ELUNA

Berichten: 141
Geregistreerd: 23-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 21:56

No_No schreef:
Ik weet niet wat er gebeurd is. Ik denk uitgegleden of zo. Maandag niets te merken, dinsdag was ze wat teruggetrokken maar ik had niets door.. tot ik naar huis wilde. Toen zag ik in eens dat haar rechter voorbeen iets dikker was. Ik had haar benen zelfs nog gepoetst, was niets opgevallen :( je ziet het ook alleen als je er naast staat.
Ik heb gelijk gekoeld maar ik kon niet kijken of ze kreupel was vanwege de sneeuw. Vandaag kom dat eindelijk wel maar ze is dus toch kreupel.. ik weet bijna zeker dat het de strekpees is


Das altijd slechter eh :( dierenarts al gebeld of? Die van mij heeft nog maar 1x mank gestaan in 5j tijd door brandwonde in haar koot, dus geen ervaring mee :( zou ook gewoon wat koelen en ze met rust laten en het bekijken..

Esmeralda, forever in my heart ♥
Eluna, the best thing that ever happened to me ♥

VanHuisUit

Berichten: 6664
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:50

Oeps hoop toch voor je dat het meevalt ... :(:)

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

VanHuisUit

Berichten: 6664
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 17:13

Waarom kijken die paarden (bij mij tenminste) altijd precies de andere kant op.... :+


Afbeelding
Fred <3 zo blij dat ik voor hem gekozen heb :D

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:02

_O- die Fred!!

Dierenarts zei een weekje afwachten. Als het niet goed verbeterd een scan laten maken om een peesblessure uitbreiden sluiten.
Ik overmoed zelf dat het de strekpees is. Ik weet alleen niet wat een echo er nu aan zal toevoegen? Het is winter dus nemen we gewoon even een winterstop en behandel ik het als een peesblessure. Ik kijk dus nog even of ik volgende week een scan laat maken.

Fleur ❤️

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:05

Hij is gewoon verlegen :D

VanHuisUit

Berichten: 6664
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:18

Heeft je paard een verleden dan met peesblessures No_No?

Hahaha kan maar zo beetje cameraschuw :=

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 22:20

Vhu, niet dat ik weet

Fleur ❤️

VanHuisUit

Berichten: 6664
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 22:21

Waarom denk je dan aan een pees?

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 22:55

Omdat de dierenarts dat ook vermoed en het aan de voorkant van het been wat dikker is. Als je vanaf de kogel de pees naar boven volgt naar de knie toe dan voel je dat het onder de knie dikker en voller wordt. Vandaar dus

Fleur ❤️

VanHuisUit

Berichten: 6664
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 23:23

OK sorry had niet gelezen dat je de DA er al bij had gehad vandaar de vraag :o :) met een echo weet je precies waar het zit en hoe groot het is etc. Weet je ook beter hoe te revalideren... heb je een soort startpunt dan kun je ook zien over een week of 6 - 8 als je nog een keer scant of de manier waarop je revalideert ertoe doet (want als het goed is moet je dan verbetering kunnen zien).

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

RianneH

Berichten: 28219
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 09:03

Is het geen zweer of zoolkneuzing? Zie je vaak na sneeuw en vorst, de bodem is hard en onregelmatig en dan lopen ze toch makkelijk een zweer op. Blessure kan natuurlijk ook, het is zeker gld geweest..

"Een draver, is gaver" :D

freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 09:07

Wat vervelend zeg no_no.. hopelijk dat het meevalt!

Positief Paard Blog en webshop over clickertraining en positieve bekrachtiging!

Instagram: Positief_Paard

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 16:09

Been is weer bijna dun *\o/* ik voel echt een bobbeltje op de pees dus ze zal zich vast gestoten hebben en daar door kreupel geraakt.
Ze oogt weer een stuk beter en doet weer lelijk tegen haar vriendin :D
Afbeelding
Afbeelding

Fleur ❤️

Avalon_

Berichten: 1242
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 14:04

Citaat:
@Nono: Ik wilde reageren dat ik het vervelend vond van het dikke been, gelukkig zijn de laatste updates positief en ziet het er weer goed uit. Hopen dat dit zo blijft. Zelfs het lelijk doen tegen andere paarden kun je dan missen he.

@VHU: Zo prachtig zit je vosje in t velletje. Glimmend en mooi 'vol'. Prachtig!



Nevele is kaaaal. En hij wordt er een partijtje knap van. :D :D Foto volgt! Hartstikke braaf tot we bij zijn oortjes kwamen, daar werd meneer niet blij van. Uiteindelijk het laatste deel maar bijgeknipt met de schaar.

Voor positiviteit.

Avalon_

Berichten: 1242
Geregistreerd: 09-07-08

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 17:01

Afbeelding

<3

Voor positiviteit.

VanHuisUit

Berichten: 6664
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 19:12

:oo wat een lekkertje zo :*
Yep onze Fred is lekker bijgetrokken. Krijgt vrijwel geen krachtvoer hoor, emmer grasmix met scheutje olie, halve schep ponybrok van Subli, voor de rest goed hooi.

Vandaag gelongeerd, hoop er dinsdag eindelijk weer eens op te gaan, dat is dan echt weken geleden... :o

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

Es_ther

Berichten: 18690
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 20:42

Avalon_ schreef:
[ [url=m/XqKXmy.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3


Knappe kale kikker!

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers