dag te vroeg op een afspraak komen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Christiene
Berichten: 7714
Geregistreerd: 18-11-04

dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-17 21:30

hebben jullie dat wel eens gehad?

ik zat net bij de kapper had dacht ik om half acht een afspraak had..
komt er iemand vragen mevrouw heeft u een afpsraak.. ik zei ja om half acht. toen liep ze na de balie om het te checken en ik keek ik nog eens in mijn mail was dat voor de 15 e dus ben opgestaan en zei bij de balie het is vandaag de veertiende ik heb morgen een afspraak dus dan kom ik morgen weer.. en ben weg gelopen.gelukkig zonder rood hoofd..

ik had vanochtend dus niet na de datum gekeken toen ik een herrinering van de afspraak kreeg per mail.
normaal krijg je die op de dag zelf :')

hebben jullie dat al eens meegemaakt..

ik ben jaren terug nieuw in het dorp al eens de verkeerde kapsalon in gelopen.ik had ook een afspraak.. kom ik daar wisten hun van niks maar ze hadden wel tijd... ik liet het smsje nog zien,... was er dus een stukje terug in de straat nog een kapper.. :')

The end


Autumnn

Berichten: 8026
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 21:39

Ik niet maar wel mijn vriend :D kaartjes gekocht voor de bioscoop, leuke film, gezellig avondje uit. Wij gaan zitten, komen er mensen aan “eh, wij zitten hier”, nou nee echt niet, wij. Beide kaartjes erbij gehaald en ja, inderdaad, stoelen klopte, film klopte, tijd klopte, we snapte er niks meer van. Alleen wij zaten in een love seat en die was er niet meer. Die mensen waren onderhand een beetje boos geworden en de medewerker erbij gehaald. Die kwam tot de conclusie dat wij een dag te vroeg waren :+
Uiteindelijk mochten wij blijven zitten in de love seat en die andere mensen op een “normale” plaats met 50% korting.

Edit: ook wel eens op een verjaardag. Vriend de avond vrij genomen, op tijd gegeten, netjes opgetut, komen we daar aan. Ehm, is wel heel erg donker. Oeps was morgen :+
Laatst bijgewerkt door Autumnn op 14-12-17 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

eva1969

Berichten: 4033
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 21:40

Och regelmatig! Het ergste was dat mijn man een vrijdag had vrijgenomen zodat we op tijd naar de Ardennen konden rijden voor een weekje vakantie. Ik denk s ochtends, goh ik zal even bellen vanaf hoe laat we welkom zijn. Zegt het vriendelijke meisje aan de telefoon: oh maar mevrouw, uw reservatie begint pas morgen.... We zijn de hele dag binnen gebleven met de gordijnen dicht want we hadden de buurt al gedag gezegd en iedereen had ons al prettige vakantie gewenst hahaha. Al 21 jaar geleden maar dat vergeet ik nooit meer!

Insta: ArtbyEvaRoeters

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37209
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 21:44

Eeh niet een dag te vroeg wel bijna een grote fout. :oo :o wordt daar nu bijna anderhalf jaar later nog aan herinnerd. Een hond van iemand anders bijna bij het verkeerde pension afleveren. %) ze vroegen nog heeft u gereserveerd ja hoor, zij zoeken. Baas stond wel in het systeem maar geen reservering :o? Nog eens kijken en nog eens. Nee kennelijk niet opgeschreven maar hij kan wel blijven.

Ok maar ik zal de baas nog even voor de zekerheid bellen. Die nam gelukkig op omdat hij pauze had. Wat bleek ik zat bij het verkeerde pension, daar haalde hij vroeger vlees. Pension zat een straat verder en had bijna dezelfde naam oeps. := :oo

Nu gaat die mee met die van mij als nodig. Verder weg wel maar fijner en een stuk goedkoper ook nog,

Eva ook oeps. Ik zou in dag geval zijn weggereden en onderweg een hotel in gedoken zijn. Dagje extra vakantie
Laatst bijgewerkt door karuna op 14-12-17 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

APCIII
stokpaard connaisseur

Berichten: 2666
Geregistreerd: 25-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 21:44

Ik heb een paar weken te vroeg op een verjaardags+housewarmingfeestje aangebeld _O-

Om de een of andere reden had ik nadat de uitnodiging binnen kwam, "volgende week zaterdag" in m'n hoofd... Maar tussen uitnodiging en het feestje zat meer dan een maand _O-

De datum stond keurig op de uitnodiging, maar in zulke grote letters dat ze niet eens meer opvielen bij de relatief klein geschreven "overige informatie" 8)7

...wie de laars z'n schoentje Kerstmuts Ozosnel [&] winterbuitenrit niet past, knipt hem op maat...

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37209
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 21:48

Hihi ach ja foutje

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


Christiene
Berichten: 7714
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-17 21:49

ik ben dus niet de enige die zon blunder maakt.. valt nog mee met een dag te vroeg zelfs..

The end

APCIII
stokpaard connaisseur

Berichten: 2666
Geregistreerd: 25-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 21:51

Christiene schreef:
ik ben dus niet de enige die zon blunder maakt.. valt nog mee met een dag te vroeg zelfs..


Haha, ja. Niets om je voor te schamen dus, het kan nog veel erger :D
Laatst bijgewerkt door APCIII op 14-12-17 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

...wie de laars z'n schoentje Kerstmuts Ozosnel [&] winterbuitenrit niet past, knipt hem op maat...

verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 21:51

Ach daar hoef je je toch niet voor te schamen? Overkomt iedereen wel eens :+ (hoop ik dan, dan ligt het niet aan mij)

Ik heb altijd zulke dingen, dag te vroeg, dag te laat, uur te vroeg of te laat of gewoon een hele afspraak kats vergeten.... tja, ben nu eenmaal wat chaotisch ofzo... :=

[o]

Spaansepony
Berichten: 989
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 21:53

3 maanden terug nog :')
Ingeschreven voor wedstrijd en heilig van overtuigd op locatie A.
Netjes op tijd aangekomen en bij aanmelden stond ik er niet op. Na zoeken in de mail voor mijn aanmelding zag ik dat ik op locatie B moest zijn. :') :(:)

Hele begripvolle mensen helaas hadden ze geen plek meer om daar te starten anders had het gemogen van ze.
Snel door gecrosst naar locatie B, 20 minuten om te zadelen en losrijden, was in de punten af te zien haha! :+

Shadow0

Berichten: 43492
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: dag te vroeg op een afspraak komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 21:55

Tijden wel, maar dagen geloof ik niet echt? Maar ik heb wel een keer gehad dat ik moest worden afgehaald bij het ziekenhuis (enkel in het gips) en het telefoongesprek was "waar sta jij?" "Bij de hoofdingang" "Daar sta ik ook maar ik zie je niet!"
Ah. In een ander ziekenhuis. Aan de andere kant van de stad :=

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:00

Ik was een week te vroeg toen ik moest hospiteren. :+ Ik bleek ergens anders (wel in dezelfde buurt) een hospiteeravond te hebben, maar ik had blijkbaar het verkeerde adres opgeschreven. Ik weet nog dat er geen bussen meer reden. Een behulpzame fietser heeft me naar het juiste adres gebracht, maar ik was natuurlijk wel veel te laat.

Always be yourself. Unless you can be a mermaid. Then... always be a mermaid!

LindyH

Berichten: 11259
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: The Buckle of the Bible Belt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:01

In de binnenstad van Amersfoort heb je twee filialen van het Kruidvat. Eentje aan de ene kant van het winkelgebied, en eentje helemaal aan de andere kant. Ik liep er een keertje langs en hoorde iemand nogal geïrriteerd in zijn telefoon zeggen: "Maar ik stá bij het Kruidvat!"
:D

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:11

Jaren terug nog een keer een week te vroeg bij een theater voorstelling gekomen met mijn moeder. Op de parkeerplaats werd al alcohol controle uitgevoerd, wat we al raar vonden, omdat de hele parkeerplaats snel vol zou staan. Komen we aan bij het theater, was die dicht. Toch nog even op de kaartjes gekeken en toen kwamen we er achter dat we een week te vroeg waren.

Zelf een keer gehad een dag te vroeg op een verjaardag gekomen. Er werd niet opengedaan toen ik aanbelde, dus toen maar even gebeld. Die hoor ik een paar jaar later nog steeds :=

Ik heb ook een keer gehad dat ik twee uur te vroeg op mijn werk aankwam, maar dat hebben mijn collega's ook bijna allemaal gehad, haha.

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:14

Twee weken geleden nog. Man vroeg thuis laten komen want hadden om 19.00 een afspraak bij de verloskundige.
Met dat we erheen liepen toch mijn mail nogmaals gecheckt. Had ik de volgende dag om 11.30 pas een afspraak.
Geen idee hoe ik bij die 19.00 kwam :n

Shadow: zo een had mijn schoonvader. Die kwam op kraamvisite na de geboorte van onze zoon. Dus hij jaaaa ik sta op de kraam afdeling maar welke kamer moet ik zijn? Dus nummer gegeven. Die hadden ze niet :?
Stond ie in een ziekenhuis in een andere stad :+

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:15

Christiene schreef:
ik ben jaren terug nieuw in het dorp al eens de verkeerde kapsalon in gelopen.ik had ook een afspraak.. kom ik daar wisten hun van niks maar ze hadden wel tijd... ik liet het smsje nog zien,... was er dus een stukje terug in de straat nog een kapper.. :')


Dit heb ik ook gehad :))
En bij de sportschool een dag te vroeg, bij de tattooshop een uur voordat ie uberhaupt open ging :')

Mijn vader is ook wel eens een dag te vroeg op Schiphol geweest, wilde vast heel graag weg :))

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:17

2 jaar geleden, ik was gezakt voor mijn eerste rijexamen dus extreem zenuwachtig voor mijn 2e. Ik kreeg om 6u (in de ochtend) maar geen berichtje van mijn rijinstructeur of ik er klaar voor was, zoals we hadden afgesproken. Dus ik stuur hem een berichtje, krijg ik terug: je rijexamen is morgen pas....
Instructeur vond het trouwens zo grappig, dat hij het een dag later aan de examinator vertelde :'). Hij moest er hard om lachen en gelukkig was ik ook geslaagd.

Of heel regelmatig dat ik een uur te vroeg op een afspraak ben. Laatst nog gehaast naar school, auto gepakt ipv bus want ik was te laat. Kom ik op school aan, niemand in het lokaal. Dubbel checken of ik goed zat, uur te vroeg :')

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:20

Oh joh- al eens bij de verkeerde chinees geweest (afhaal bestelling) en vandaag dacht ik dat het woensdag was. Mijn moeder kwam donderdag (vandaag dus) terug van vakantie.

Het is maar goed dat ze niet op mij hoefde rekenen voor het ophalen van het vliegveld

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:22

Wat een hilarische verhalen _O-
Ik kan het me zo snel niet herinneren maar volgens mij een keer met tentamens te vroeg (of juist te laat) aangekomen...

Nuelle nieuwe hoofdstuk in mijn leven!
Glamour Girl je hebt me zoveel gegeven, ik ga je missen 20-01-2021
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:24

‘Vroeger’ had ik dit bijna niet maar sinds de kids... ben bijna elke afspraak bij het consultatiebureau wel een keer vergeten of op verkeerde dag aan komen zetten toen ze nog in de luiers zaten

En idd ook wel eens hij het verkeerde restaurant op mijn zus zitten wachten

madeliefw

Berichten: 2665
Geregistreerd: 14-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:24

Wel een keer een jaar te laat. Vriend had opgezocht wat er te doen was met koningsnacht in Den Haag. Een optreden van Caro Emerald op een bepaald tijdstip. Dus wij daarheen bleek het hele plein leeg te lopen. Wij vragen waar iedereen heenging. Nou er was juist iets anders afgelopen. Nog een keer gecheckt hoe het zat met Caro Emerald, was dat de koningsnacht van het jaar daarvoor... Plaag mijn vriend er nu jaren later nog steeds mee.

[o]

StonedRomy

Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:27

Een dag te vroeg op het treinstation gestaan. Iemand was zo lief om mij de hele dag mee te nemen naar haar werk zodat ik de trein kon pakken richting het vliegveld. Ik dus met koffer en alles op het station. Kijk ik voor de zekerheid nog eens naar mijn vliegticket en ben terug gerend om weer in de auto te springen. Iedere keer als ik in Amerika ben wordt dit verhaal weer naar boven gehaald :')

Verder heel wat keren een dag te vroeg in het ziekenhuis geweest. Iedere keer hebben ze me gewoon behandeld etc ipv volgende dag terug te laten komen.

Maar ook andersom heb ik het klaar gekregen:
dag te laat naar mijn eigen verjaardagsfeest gegaan.

Dag te laat naar een date afspraak gegaan.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:27

Hier zijn we een concert compleet vergeten :o

Zouden naar een concert van Rowwen heze en we hadden de kaartjes al een maand of 3 in huis, In die zelfde tijd zijn we hals over kop verhuist en was het dus een erg drukke tijd, door alle drukte een tijdje niet aan die kaartjes gedacht, Op een gegeven moment dacht ik "laat ik maar even kijken wanneer dat concert nou weer was" Waren we ruim 3 weken te laat het concert al lang al geweest _O-

Man wat heb ik gebaald {kaartjes waren ruim 30€ p/s gewoon ruim 60€ zo de purriebak in gegooid} -:(-

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

bokken123

Berichten: 468
Geregistreerd: 18-02-08
Woonplaats: Denekamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:28

Een paar jaar geleden toen ik nog bij de pony's reed ben ik een keer een dag te vroeg op concours geweest.
Alles klaargemaakt en op weg. Wij komen aan bij de manege. Heel erg rustig. Er stonden een paar auto's, maar geen trailers. We zijn toen naar binnen gelopen en hebben gevraagd. Ja, er was vandaag inderdaad concours, maar dat begon in de middag (wij stonden er al om 9 uur). Toen begon het belletje al te rinkelen, want ik moest rond 10 uur starten. Toen vroegen ze aan ons welke klasse we reden. De klasse B was niet vandaag, maar morgen. Op de startlijst stond op het tabblad onderaan steeds de datum van zaterdag, maar de klasse B werd op zondag gereden. Hier heb ik helemaal overheen gelezen.
We zijn toen maar met de pony naar de binnen manege van onze club gereden, zodat we nog een dagje extra konden oefenen. De clubleden keken me wel een beetje raar aan toen ik met een ingevlochten paard en een witte broek ging rijden :o .

Iris V/D Tramhoeve: dressuur: Z2+40, springen: B+33, pensioen
Elatio: dressuur:B+30, L1+24, vervroegd pensioen.
I-Caresia: B+28

verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:29

[***] schreef:
‘Vroeger’ had ik dit bijna niet maar sinds de kids... ben bijna elke afspraak bij het consultatiebureau wel een keer vergeten of op verkeerde dag aan komen zetten toen ze nog in de luiers zaten

En idd ook wel eens hij het verkeerde restaurant op mijn zus zitten wachten


Ik idd ook sinds ik moeder ben. Lijkt alsof m'n hersens er ook uitgehaald zijn met de keizersnee :')

Maar het CB appt hier altijd wanneer je moet komen een dag van tevoren ofzo. Dus daar ben ik altijd op de juiste tijd 8-)

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Froukje, HopeMyDay, Kabayo, leanneXXnona, miereneter, MissNibbit, Prairy, Priscilla27, Snippergroen, SteffiiY, tienus63 en 142 bezoekers