Uit bed gevallen.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Cinnepin

Berichten: 8901
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-17 13:22

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? Dat je in je slaap uit je bed valt? nou ik niet, tot afgelopen nacht.

Ik weet nog wat ik droomde. Ik droomde dat ik op vakantie was met een vriendin en dat zij een spinnetje uit mijn haar haalde. Zij ging de spin weggooien ofzo en op dat moment schudde ik mijn haar, toen kwam er een enorme spin uit mn haar vallen :') . Die liep dus op mijn bed, deze was gevaarlijk. Hij zat bij mijn voeten...ik riep mijn vriendin dat ze mij mn bed uit moest trekken, en snel ook voor die spin zou lopen en bijten. Toen mijn vriendin mij in mijn droom dus mij mijn bed uittrok was het moment, dat ik dus echt mijn bed uit flikkerde. Lag ik daar met mijn deken op de grond, een beetje gedesoriënteerd. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt en voelde me echt sukkelig. :')

ervaring mee?


Paris_
Berichten: 2121
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:23

Nee nog nooit :') Wel eens dat ik echt net op het randje wakker werd.. Maar nog nooit eruit gedonderd. :+

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:25

Haha. Echt uit bed vallen nog nooit meegemaakt. Maar vroeger had ik wel echt levendige dromen.
Dan droomde ik dat ik moest plassen en op de wc zat en toen werd ik wakker in een nat bed.
Of ik hoorde in mijn droom de wekker. Ging opstaan, broodje eten en wilde bijna wegfietsen toen mijn moeder me vroeg wat ik in vredesnaam aan het doen was om 2 uur 's nachts :=

[o]

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:27

O ja best vaak eigenlijk laatste jaren valt het mee maar vaak gebeurd dus. Of ik sta opeens rechtop naast mijn bed om geen idee welke reden.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Cinnepin

Berichten: 8901
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-17 13:34

Stom he, die rare dingen in je slaap. Haha ik ben altijd braaf in bed blijven liggen, moet ik plassen, word ik wakker. En nu, nu lag ik daar BAM. Is toch stom hahah :D

Anoniem

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:39

Hahahahah heerlijk dit topic. :')

Ik droomde ook iets heftigs en vervolgens lande ik eerst met mn kop op mn nachtkastje (ding viel om, lamp kapot alles _O- ) en derest van mn lichaam volgde.

Anniek22

Berichten: 1782
Geregistreerd: 12-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:39

Dromen kunnen heel levendig worden... zelf okk ervaring mee in alle soorten en maten.

Ook wel eens uit bed gevallen ja

HARTniek’s ART is the creative, chill and yogic place to go....

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:39

Als kind regelmatig. Zelfs op vakantie uit een hoogslaper gevallen, ik heb iedereen bij elkaar geschreeuwd en gejankt zonder dat ik er zelf iets van meekreeg. Ik lag immers gewoon nog te slapen :+ De volgende ochtend vroeg ik me af wat ik op de grond deed en overal zo'n pijn had :+

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

ThioroJarig

Berichten: 3982
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: France

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:40

Als kind donderde ik constant uit m'n bed. Ben zelfs wel eens met deken en al op de grond blijven slapen omdat ik het zat was :') .
Of wakker worden met hoofd bij voeteneinde, of overdwars, of in m'n dekbedhoes en dan paniek want vond de uitgang niet meer, of langs verkeerde kant uit bed willen stappen en vol tegen de muur knallen.
Was een beetje een onrustige slaper :+ .

Is nu veel beter. Levensechte spinnen/slangen/eng iets in m'n dromen en dan gillend bed uitspringen wil nog wel eens gebeuren. Maar normaalgezien lig ik nu redelijk rustig in bed.

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:41

Ik ben ook weleens 's nachts wakker geworden en dan aankleden, haren kammen etc. Wilde daarna nog gaan douchen, maar gelukkig keek ik toen op de klok.

Anoniem

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:43

Mensen doen echt gekke dingen in hun slaap. Was op vakantie met een vriendinnetje en we sliepen gewoon. Ineens springt ze op: ZE HEBBEN ALLES MEEGENOMEN HELP ZE HEBBEN ALLES MEEGENOMEN!!!!!

Dus ik zeg jezus maaat doe rustig wat hebben ze meegenomen? "Ja alles." "WAT hebben ze meegenomen A?"

"Ja gewoon eh."

"En WIE heeft alles meegenomen?"

"Ja ZE!!"

"Ok laatste keer wat hebben ze meegenomen?"

"Elastiekjes. Ik ga even plassen."

Echt whut? :')

Cinnepin

Berichten: 8901
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-17 13:46

Hahaha omg ben dus niet de enige gelukkig. Voelde me echt zo stom en kinderachtig...ik had echt zoiets van, wie dondert er nou uit bed op 33 jarige leeftijd :D

Wel hilarisch al die verhalen :D

ThioroJarig

Berichten: 3982
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: France

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:46

Wat nog veel creepier is is het omgekeerde.
Opstaan, aankleden en uit de kamer gaan. Om vervolgens wakker te worden en te beseffen dat je gedroomd hebt dat je wakker was. Heel vervelend als je dus eigenlijk echt moest opstaan :P .

Ik heb dat soms als ik zwaar oververmoeid ben en het is enorm verwarrend als je niet weet of je wakker bent of het een droom is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:48

Ja, 2 keer zelfs. Een keer viel ik met een koprol uit bed waarbij ik dus ook met mijn hoofd tegen de rand aan kwam. %) En de tweede keer werd ik wakker en stootte ik mijn hoofd, omdat ik dus op een of andere manier onder mijn bed terecht was gekomen. :')

Cinnepin

Berichten: 8901
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-17 13:49

wahahha omg..die verhalen :D

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 15:27

Nog nooit, maar zou ook niet best wezen als ik uit mijn hoogslaper van 1.5 meter val :')

elinedeau95

Berichten: 1192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 15:33

Nee dat nog niet. Wel was ik als klein kind een erge slaapwandelaar en soms ging ik dan slaapwandelend naar de bank in de woonkamer om daar verder te slapen. Heel vreemd om ineens op de bank wakker te worden ipv je kamer

.

kainda

Berichten: 2734
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 15:49

:oo ik was 48 jaar.

Mijn hondje lag naast mij te slapen.
Ik droomde dat er een rat in mijn bed was gekropen.
In mijn onderbewustzijn raakte ik mijn hondje, voelde de rat...
En schrok daar zo ontzettend van en voordat ik het wist lag ik met hondje
en dekbed op de grond _O-

Melissa met Romy Z spr. + 56 en ZZ + 12 en M2 dres + 3
Met Cinderella L2 + 5
Joyce met Cinderella M2 + 7
Met Koriena SIH Z1 + 3
http://www.euroclix.nl/Index?SRef=KnIRH en http://www.ipay.nl/u/667310

mvdende

Berichten: 5638
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 15:52

Ja ik!

Ik had die avond springles gehad en dat is altijd flink pittig met mijn pony.

Ik lig in bed en droom dat ik weer springles had, Luuk doet vervelend en ik kukel zo naar voren. Ik sla m'n armen om z'n hals in een poging erop te blijven zitten... dit lukt niet en precies op het moment dat ik de grond raak, schrik ik wakker op de grond met de dekens in m'n armen alsof dat Luuk z'n hals was...

Ik heb mezelf heel hard uitgelachen,ben opgestaan en weer m'n bed in gekropen.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 15:56

Jaaa! Als kind heel vaak, en ook wat een andere bokker al zei, dan droomde je dat je op de wc zat en plaste je dus in je bed. Nu heb ik dat nog steeds als waarschuwing, dan droom ik dat ik richting wc ga of er zit en dan word ik wakker en moet ik heel nodig plassen. Maar echt uit me bed vallen is heel lang geleden :+

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

musiqolog
Berichten: 3310
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Re: Uit bed gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 16:06

Ik heb dat de laatste jaren meerdere keren meegemaakt. Laten we zeggen: eens per halfjaar. Ik dacht altijd: het zal wel, ik heb de griep of zo.

De laatste keer dat dit gebeurde logeerde ik bij mijn ouders. Die schrokken behoorlijk en belden 112. Toen ik bijkwam, stelden de broeders een epileptische aanval vast. :=

Heb je aanwijzingen dat je nog een tijdje bewusteloos lag? Heb je op je tong gebeten? Heb je in je broek geplast? Misschien je hand open gehaald aan de muur? Bij vier keer 'nee' hoef je je geen zorgen te maken.

Een dwaas is niet geïnteresseerd in inzicht, hij wil alleen zijn eigen mening kwijt. (Spreuken 18:2)

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 16:47

Nayomie schreef:
Nog nooit, maar zou ook niet best wezen als ik uit mijn hoogslaper van 1.5 meter val :')


Inderdaad, hier ook een hoogslaper. Ben er wel 's ochtends weleens uitgevallen omdat een arm sliep oid.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 16:50

Miefje schreef:
Nayomie schreef:
Nog nooit, maar zou ook niet best wezen als ik uit mijn hoogslaper van 1.5 meter val :')


Inderdaad, hier ook een hoogslaper. Ben er wel 's ochtends weleens uitgevallen omdat een arm sliep oid.

Oh jeetje! Geen letsels overgehouden? :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 16:55

Vroeger regelmatig uit bed gerold omdat ik in mijn slaap veel bewoog en draaide. Ik ben regelmatig wakker geworden waarbij ik dacht: 'wat ligt het hier hard' :? _O-
Niet eens omdat ik gekke dingen droomde, maar ik rolde gewoon zo van het bed af.

Wel een keer gehad dat ik in mijn droom hard naar voren boog met mijn bovenlichaam en hoofd.
Dat deed ik in het echt dus ook, met als resultaat dat ik de muur een kopstoot gaf. Au :=


Prachtig om jullie verhalen te lezen!


Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 17:21

Nayomie schreef:
Miefje schreef:


Inderdaad, hier ook een hoogslaper. Ben er wel 's ochtends weleens uitgevallen omdat een arm sliep oid.

Oh jeetje! Geen letsels overgehouden? :oo


Nee, gelukkig niet. Ik slingerde er dan zeg maar als een soort Jane vanaf, kon dan maar een arm gebruiken. Zag er volgens mij heel erg grappig uit :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, minkehell en 15 bezoekers