Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 18:46

theadora99 schreef:
enamorada schreef:
Scholieren die sneeuwballen op random fietsers (waaronder ik) gooien. Die dingen zijn keihard en mensen schrikken zich de pleuris, wat bezielt ze -:(-

Bij de bushalte waar ik wachtte waar ze wel sneeuwballen aan t gooien vanmorgen, kwam er 1 per ongeluk op een auto, enorm kwaad... dat meisje gooide de bal een halve seconde nadat ze er zelf een in dr gezicht had gehad dus haar coördinatie was even in de war, werd meteen uitgescholden. Maar als t echt was om fietsers tr osten vind ik dat ook niet kunnen


Bij mij stonden of liepen ze over de stoep gewoon elke fietser te bekogelen die er langs kwam. Tot drie keer toe een keiharde ijsbal tegen me aan gekregen op de weg van school naar huis. De laatste keer was ook nog op een stuk waar het spekglad was dus ik lag ook bijna onderuit. Kan er echt zó kwaad om worden.. Voor het zelfde geld gaat er iemand echt neer omdat hij schrikt en gebeurt er wat ernstigs.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 19:16

Dat hoeven ze bij mij echt niet te proberen.. heb er ook een pesthekel aan

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 19:45

Ja nee, dat begrijp ik helemaal hoor! Daar zou ik ook boos om zijn. Maar als he per ongeluk gaat vind ik het wat anders..

mystery1980
Berichten: 4221
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 10:53

aan die schijtregen vanmorgen, paddock wordt een zwembad zo. Kan het nou niet eens een paar weken droog worden?

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:02

Dat het weer foute boel is met mijn darmen en bijholtes.

Wordt gek van de buikpijn en bloedneus.

marleen_usar

Berichten: 24644
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 12:05

Dat er in het hotel geen lift is en ik 1 been niet mag belasten.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 12:32

Dat ik 11 dec een intake had voor school.
Een mailtje gehad met hoe wat en waar alleen stond er al niet in wat als je verhinderd. Maar allemaal prima.

11 dec reden de treinen niet naar locatie vanwege werkzaamheden. Ik uiteindelijk maar gemaild dat ik niet kwam. Geen reactie, oke prima zal wel goed zijn. (Mailtje was naar de studenten planning en niet naar de persoon van de afspraak)

Vandaag wordt ik gebeld door de persoon waar ik gesprek mee had. Ik uitgelegd dat ik er niet was omdat de treinen niet reden. Zegt zij vrolijk ja ik was er ook niet dus is niet erg.
Dus als ik verdomme wel was gegaan was zij er niet geweest. Ik heb nooit gehoord of bericht ontvangen dat zij er niet was...

Cowboy55
Berichten: 8482
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 14:17

Lau schreef:
Dat ik 11 dec een intake had voor school.
Een mailtje gehad met hoe wat en waar alleen stond er al niet in wat als je verhinderd. Maar allemaal prima.

11 dec reden de treinen niet naar locatie vanwege werkzaamheden. Ik uiteindelijk maar gemaild dat ik niet kwam. Geen reactie, oke prima zal wel goed zijn. (Mailtje was naar de studenten planning en niet naar de persoon van de afspraak)

Vandaag wordt ik gebeld door de persoon waar ik gesprek mee had. Ik uitgelegd dat ik er niet was omdat de treinen niet reden. Zegt zij vrolijk ja ik was er ook niet dus is niet erg.
Dus als ik verdomme wel was gegaan was zij er niet geweest. Ik heb nooit gehoord of bericht ontvangen dat zij er niet was...


Weet je meteen hoe de machtsverhoudingen liggen op die opleiding.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 14:20

Lau schreef:
Dat ik 11 dec een intake had voor school.
Een mailtje gehad met hoe wat en waar alleen stond er al niet in wat als je verhinderd. Maar allemaal prima.

11 dec reden de treinen niet naar locatie vanwege werkzaamheden. Ik uiteindelijk maar gemaild dat ik niet kwam. Geen reactie, oke prima zal wel goed zijn. (Mailtje was naar de studenten planning en niet naar de persoon van de afspraak)

Vandaag wordt ik gebeld door de persoon waar ik gesprek mee had. Ik uitgelegd dat ik er niet was omdat de treinen niet reden. Zegt zij vrolijk ja ik was er ook niet dus is niet erg.
Dus als ik verdomme wel was gegaan was zij er niet geweest. Ik heb nooit gehoord of bericht ontvangen dat zij er niet was...

Maar lieve schat, dat was niet aan de orde, dus waarom druk maken om iets wat niet gebeurd is? :(:)
Energie kun je beter in andere dingen stoppen :*

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 14:49

Nayomie schreef:
Lau schreef:
Dat ik 11 dec een intake had voor school.
Een mailtje gehad met hoe wat en waar alleen stond er al niet in wat als je verhinderd. Maar allemaal prima.

11 dec reden de treinen niet naar locatie vanwege werkzaamheden. Ik uiteindelijk maar gemaild dat ik niet kwam. Geen reactie, oke prima zal wel goed zijn. (Mailtje was naar de studenten planning en niet naar de persoon van de afspraak)

Vandaag wordt ik gebeld door de persoon waar ik gesprek mee had. Ik uitgelegd dat ik er niet was omdat de treinen niet reden. Zegt zij vrolijk ja ik was er ook niet dus is niet erg.
Dus als ik verdomme wel was gegaan was zij er niet geweest. Ik heb nooit gehoord of bericht ontvangen dat zij er niet was...

Maar lieve schat, dat was niet aan de orde, dus waarom druk maken om iets wat niet gebeurd is? :(:)
Energie kun je beter in andere dingen stoppen :*


Naja het gaat mij er gewoon om dat zij om 8 uur al wist ik ga niet naar mijn afspraken.
En niet even de moeite neemt om iedereen af te bellen. Want ik heb ook pas om 9:30 laten weten dat ik echt niet kon komen. Dat was een uur voor mijn afspraak.
Dus al die tijd daar voor wist ik niet dat mijn afspraak niet door zou gaan.

CaptainJS

Berichten: 1125
Geregistreerd: 06-11-16
Woonplaats: In my dreams in California (Brabant)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 16:44

Dat ik de film sleepy hollow heb opgenomen op ziggo go en die wil kijken maar dan hapert en stopt het geluid ermee. Dus kan ik de film niet kijken.

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 17:11

Scooter die een raar geluid maakt en niet meer wil aanslaan...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 17:11

de pakketbezorger die laat is :')

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 17:15

Anoniem schreef:
de pakketbezorger die laat is :')


Same het zou tussen 08:30 en 15:30 komen en het is er nog niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 17:22

Lau schreef:
Anoniem schreef:
de pakketbezorger die laat is :')


Same het zou tussen 08:30 en 15:30 komen en het is er nog niet.


Tussen kwart voor 2 en kwart over 4.
En ik kan al niet zo goed tegen wachten.. :')
Vooral als het een kadootje is van Etos _O-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 17:34

enamorada schreef:
Scholieren die sneeuwballen op random fietsers (waaronder ik) gooien. Die dingen zijn keihard en mensen schrikken zich de pleuris, wat bezielt ze -:(-


Om hier even op in te haken, er stond een jongen op de weg en een auto moest er langs, dus toeterde de man die achter het stuur zat, en de jongen(s) bleven gewoon provocerend staan, en toen gooide ze sneeuw (inmiddels ijs) ballen naar de auto en die man zette zo midden op de weg zn auto stil, liep naar de jongenmannen toe en pakte er 1 bij zijn kraag en duwde hem hard op de grond. Bijna iedereen die er stond begon zowat te juichen want ze hadden het al een paar keer gedaan bij langsrijdende auto’s. Echt bizar..

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 20:06

Die poedersuiker die nu super fiets glad is. De poedersuiker die niet wilde stollen. De poedersuiker waardoor ik doorweekt ben. De poedersuiker huisgenoot.

Alles is gewoon even poedersuiker -:(-

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 21:02

Dat degene naast me in de trein echt stinkt :x

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 04:07

De wasmachine van de buurvrouw die mij net wakker heeft gemaakt met het centrifugeren.... _-:(

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 09:08

Dat ik vergeten ben de plastic afvalzak in de anti buurt zwerfkaterbak te doen en hij vannacht op het deel is geweest.Hij weet waar het brokjesbuffet is en eet ook mee.Maar de zak is erg aantrekkelijk -O-

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:10

Boompje1985 schreef:
De wasmachine van de buurvrouw die mij net wakker heeft gemaakt met het centrifugeren.... _-:(


Herkenbaar!

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:14

Dat ik 40 jaar ben en nog niet eens zelf mag beslissen wat ik zou gaan doen vandaag, want het is belangrijker dat ik vanavond kleinzoon thuis breng zodat mijn vader vanmiddag gewoon biertje kan drinken. {:)-:(

Kan niet wachten tot ik huis uit ben al word het 3x brood eten.....

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:26

Dat Gordon met niemand getrouwd is..

Caitlin_K
Berichten: 3753
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:35

Amira_ schreef:
Dat Gordon met niemand getrouwd is..

Nah moooi {:)-:(

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 23:37

Amira_ schreef:
Dat Gordon met niemand getrouwd is..


Was te verwachten :+