Wedstrijd-verslag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 17:20

Ik had zondag eindelijk weer mijn eerste wedstrijd met Iowa. Ik hoefde gelukkig pas om 13.40 te rijden, dus hoefde niet zo vroeg uit bed! Haha!
Ik had Iowa zaterdag al gewassen, vond ze al erg lekker en ze had vast en zeker al door dat ze moest rijden morgen.
Ik zondag eruit om half 9 en 9 uur bij de stal. Iowa zag er nog erg netjes uit gelukkig. Ik binnen 20 min. gevlochten, errug snel. Had ik zelf niet verwacht. Clown Maar dat was wel lekker. Haar staart mooi gevlochten en geborsteld en tja..toen had ik nog 1,5 uur de tijd voordat ik moest gaan opladen.
Dus ik thuis lekker ontbeten met me papa en mama op vaderdag met me vriend. Was heel lekker en raakte de zenuwen er ook een beetje af. want ik was wel zenuwachtig. Maar niet zo erg meer, vanwege dat ik wist dat ik geslaagd was voor me HAVO. Dus ik zou wel relaxt zijn en in me voordeel!
Kwart over 11 weer naar stal gelopen, Iowa ingebandageerd en klaar gemaakt voor de reis. Ze was zenuwachtig joh!!! Ze liep de hele tijd te mesten Knipoog
Dus ik de trailer klaar maken en toen proberen!!! te gaan inladen. Ze is niet zo makkelijk, maar wonder boven wonder wandelde ze er zo in. Dus weer meer zenuwen eraf.
Wij naar de wedstrijd en daar kwamen de kriebels goed op gang hoor! Ik voelde ze op het terrein echt op komen. Het weer was niet zo, maar dat vond ik neit zo erg. Ik had net mazzel, reed tussen de buien door. Cool
Dus wij aanmelden en ff wat drinken. We hebben even wat rondgekeken over t terrein en de paarden van anderen bekeken.
Er liepen echt mooie paarden tussen, we keken net naar de M1. Dus we hebben ff gekwijld Lachen
Maar ik wou ook mijn mooie paardje laten zien en ik heb heb opgezadeld en ben gaan rijden. Ze was in het begin heel erg mans, hard willen lopen, springerig. Maar ik had ruim de tijd dus ik denk laat maar gaan. Dan doet ze dat straks niet.
Ik moest tegen 6 anderen, waaronder een klein dravertje en een haflinger. Mooi beest trouwens die haflinger! Kwijl
Ze was erg braaf, maar kijkerig. Het inrijden ging erg lekker en ik had een goed gevoel. Allebei lekker rustig.
De eerste proef ging erg goed voor me gevoel. Niet zoveel grote fouten, en zelfs het wijken ging aardig netjes.
De tweede proef ging ook best goed. Ik was tevreden! Daar had ik wel een paar fouten in gemaakt, ze kwam veel in verzet. Maar ik was allang tevreden!! Party!! Toen was het dus wachten op de prijs uitreiking. Ik kon ondertussen kijken naar de anderen en die reden allemaal best goed. Die haflinger ook! Alleen dat kleine dravertje peerde hem aldoor in de galop enzo, zo sneu voor dat meisje. Maar ze was trouwens wel veel te groot voor hem! Ze kon mee steppen, als het ware. Maar goed..
Ik heb dik een uur moeten wachten op de prijsuitreiking, terwijl de rubriek allang af was. En dat is anders nooit zo bij de vereniging. Ik hoopte maar dat de punten het waard waren.
Eindelijk de prijs uitreiking, 1ste proef ben ik eerste geworden met 169 pnt!!! Ik was echt onwijs blij! 2 winstpunten in 1 X! En de 2de proef 3de met 152 pnt. Dus ook heel erg netjes.
Ik had zelfs een 8 voor t wijken! Kwijl Ik was zo onzettend blij! en trots natuurlijk! Haha!
Mijn weekend was dus echt geslaagd. Alleen jammer dat Iowa de trailer niet meer in wilde op de terug weg. Maar ik ben geholpen door een man, die had een rubberen ring, waarmee je achter haar kont meer kracht kan zetten dan met je handen! Wat een oplossing! Geweldig! Lachen
Maar mijn weekend kan niet meer stuk, en nog 2 winstpunten en ik mag L2. En 15 juli ga ik weerd op wedstrijd, groot CH in Schoorl!
Sorry, beetje lang verslag geworden! Maar ik moest t ff kwijt!
Groetjes een Blije Haha! Linda Haha!


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 18:00

Netjes!!!!!!!!! Echt super goed van je! En van Lowa!! *LOL*

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 18:13

Wow!! Super! Dikke knuffel voor Iowa Lovers
Enne dat het verslag zo uitgebreid is maakt niet uit, want ik vind het heel leuk om te lezen! Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 18:28

gaaf hoor, leuk verslag ook om te lezen!!! goed man 2 winstpunten in 1x! echt wel gaaf!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 20:43

heeey super! gaaf joh! das heel wat anders dan met Kim braaf paardje die lieve Iowa!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 21:31

Gefeliciteerd heel goed van je, vond het heel leuk om te lezen Knipoog , en succes in je volgende wedstrijd Knipoog

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 09:07

Hey wat leuk joh! Knappe prestatie!

Op 15 juli zie ik je misschien wel, ga meestal wel even kijken op die wedstrijd in Schoorl, zo gezellie daar!

Kom ik je aanmoedigen.... Of zoiets!

Groetjes Mieke

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 14:58

dank jullie wel allemaal! Ben ook nog steeds erg trots! Haha! En inderdaad Kim, Iowa is 10X beter geschikt als paardje voor mij dan Kimberly was.
En Mieke, leuk als je komt kijken bij Schoorl! En aanmoedigen is welkom, want ik ga ook springen dan! Hihi..
Groetjes Linda


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Crista, LDRD, sterregoud, xSimonee en 178 bezoekers