Wedstrijddoelen 2018

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
98xsophiex98

Berichten: 787
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 18:53

Mijn doel voor 2017 was L1 startgerechtigd zijn, dat is gelukt. In 2018 hoop ik L1 te gaan starten en winstpunten te halen, maar we zien wel hoe het gaat lopen.


Jester_

Berichten: 12253
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:01

Jester_ schreef:
Ik meld me ook weer even met nieuwe doelen :o

Harrewar hoop ik toch int M2 te hebben, liefst Z startgerechtigd :j
Hidden hoop ik dan ook M1 met winst te rijden :j

En met harry miss een B parcours en een B crosje rijden :o

Jilla worden geen wedstrijdambities, misschien een keer voor de ervaring mee in de B maar denk het niet.


Doel harry: behaald! Zelfs Z startgerechtigd :D ook een b parcours mee gesprongen, crossen ga ik niet doen.

Hidden had gekund maar heb besloten de selecties in het L2 mee te rijden, is in principe wel verder :j

Met beide paarden als goed is door voor de kampioenschappen, dus leuk!!

Voor 2018 vind ik moeilijk, ik wil met harry sowieso een punt in het Z hebben maar das niet echt ambitieus haha. Ik heb alleen geen idee hoelang ze beide nog blijven :D

Anders zeg ik: harry z2 klaar hebben en hidden een puntje in het Z1? :D en jilla lekker rondrijden in het L1 met een gezond veulen

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

TamaraG

Berichten: 56
Geregistreerd: 01-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:06

Mijn doel voor 2017 heb ik met Gijs gehaald, namelijk L springen starten. Inmiddels L+2
Mijn doel voor eind 2018 is om met hem dan M te starten.

Met Breakdance had ik niet echt een doel voor dit jaar, maar voor eind 2018 wil ik graag B+5 (springen) staan:)

Gijs B
♦ L springen ♦
♦ B Dressuur ♦

Breakdance
♦ B springen ♦
♦ B dressuur ♦

kelseyc

Berichten: 793
Geregistreerd: 03-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:24

Mijn doel voor 2017 was de punten voor het M (springen.) Ik sta nu op L+9, en nog 2 wedstrijden dit jaar.
Denk dus dat ik dat doel van dit jaar wel heb gehaald! :o

Afbeelding

Heb ook sinds 1 mei een paard erbij gekregen.

Afbeelding

Voor mijn pony wil ik in 2018 M starten (D-M) en hier ook aantal wedstrijden in hebben gereden en dan kijken hoever we komen. Is super fijne (hete :') ) pony die graag springt.

Met mijn paard dit jaar ook begonnen met dressuur en spring wedstrijden.

Mijn doel met haar is om winstpunten te halen in het dressuur en springen en ook een cross meepakken, dit vind ze super leuk!

❥Phoebe + ❥Amethist-Tilia + ❥Amourette-Tilia
Instagram @ ammyxamourette

KirstenHorse

Berichten: 1286
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:41

Ik had wel doelen gestelt voor mijzelf in 2017, maar niet in het vorige topic geplaatst.
Dit waren het behalen van het F10 niveau en KNHS starten!

Beide is gelukt *\o/* Ik sluit 2017 af met F10+1 en één (dubbele) start in het B. Helaas geen punten behaald (179,5 en 177), maar wel heel erg trots :j

In 2018 wil ik minimaal f11+1 behalen en minimaal 1x L1 gestart zijn. Hoge doelen, maar we gaan ervoor!

Succes iedereen! +:)+

Nelis M2+1

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:56

Ik had als doel L1 starten in de zomer. Niet gestart, maar moet wel verplicht de overgang maken en eerste onderlinge was al veelbelovend :)

Springen ben ik niet gestart dus doel niet gehaald. Heb wel 2x een oefencross 60cm gestart en uitgereden.

Voor 2018 wil ik L2 startgerechtigd raken. Springen/crossen kan ik voorlopig geen doel(en) stellen. Mijn springzadel pastte absoluut niet meer dus verkocht en nog volop aan het sparen. Er komt namelijk een Erreplus in de plek :D

Rijsa
Berichten: 745
Geregistreerd: 18-10-11
Woonplaats: Nederland

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 20:02

Mijn doel voor 2017!heb ik gehaald. Ik heb de punten voor L1 bij elkaar. Ook al een keertje L1 gestart. Helaas zonder winst, maar ik was wel erg tevreden. Doel voor 2018 is de punten voor L2 halen. Rijd maar 7 wedstrijden per jaar, dus 14 proeven. hoop dat het lukt. :o

Bella (v.Fonne Mundig R)
Nickie (v.Amigo 188) Rijsa (v.Marnehoeve's Everest)
<3

spottedponie
Berichten: 2960
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 21:38

Na een wedstrijdstop van een paar jaar gaan wij in 2018 ook weer aan de gang:

Met mijn crosspaard:
Dressuur: L2 met winst
Springen: L met winst
Eventing: Z / 1* starten

Beide dressuurpaarden:
Dressuur: M1 startgerechtig

Jonge paarden:
In het najaar B dressuur starten

Verder wil ik met de dressuur dames een keer een sprongetje maken

Naast deze serieuze doelen vooral veel plezier maken en genieten van deze toppers

"There's something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good, perhaps it's the risk, the gamble, in any event it's a thing I need"

Anoniem

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 21:42

Doel van 2017 was Z2 met winst en dat is ruim behaald.

Nieuwe doel is paard fit houden en ZZL met wp.

Zeepsop

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Brabant

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 08:39

Doel van 2017 is behaald (Z2 startgerechtigd), aan het einde van 2018 zou ik graag ZZ-licht met winst willen zijn. :)

Paardrijden: de edele kunst om het paard tussen jou en de grond te houden.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34478
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 09:13

Ik wilde in 2017 de L1 uitrijden en L2 gaan starten. Dat is bijna gelukt, heb de punten voor het L2, zou vandaag mijn debuut hebben maar de wedstrijd is (verstandig besluit) afgelast. Nu 22 december weer wedstrijd. Voor volgend jaar zou ik de eerste helft van het jaar graag meters maken in de L2, en liefst ook winstpunten mee pakken :j . In het buitenseizoen zal mijn man weer degene zijn die het meeste start met ons paard (eventing), en dan wil ik het volgend indoorseizoen proberen of we de overstap naar het M1 kunnen maken. We starten niet vaak, maar ik ben al heel blij met de progressie die we boeken. We zijn van heel ver gekomen en het gaat niet vanzelf. Paard is heel braaf en lief, maar absoluut niet makkelijk om dressuurmatig fijn te rijden. Voor mij is het allemaal helemaal nieuw, ik ben nog nooit verder gekomen dan B dressuur dus vind dit al heel wat.

Shari_B
Berichten: 806
Geregistreerd: 18-12-10

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 09:24

Mijn doel van vorig jaar was M1 startgerechtigd en misschien al een winstpunt, nou dat is ruim gehaald want we hebben vorig weekend zelfs ons M2 debuut gemaakt en gelijk 2 winstpunten en 2 eerste prijzen mee naar huis :)

Mijn doel voor 2018 is Z2+5, ik hoop rond april Z1 te kunnen starten, dus wellicht is het een iets te ambitieus doel, maar we zullen zien, we zijn in een jaar van de B naar M2 gereden dus kan sowieso niet klagen!

Dame de Florencio 14-06-2008 ( v. Florencio): Z1+9
Radetski 07-06-2021 ( v. Glamourdale x Florencio)
Sadira 10-06-2022 ( v. Kjento x Florencio )

suikermeisje

Berichten: 8340
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 09:34

Citaat:
Doelen 2017:
Dakar (eigen paard) ZZL startgerechtigd en stiekem ook gestart zijn. (1 jaar en 3 maanden over Z1 gedaan vanwege blessure paard, ongeluk gehad langs de weg dus 6 maanden niet kunnen trainen en toen weer 2 maanden op moeten bouwen).
Exspensive (geen eigen paard) Z1 geklasseerd zijn. Z2 zal niet zomaar lukken vanwege wissels.


Dakar: dec 2016 Z2 gestart en direct winst.
Augustus oid ZZL gestart en direct winst. In 3 wedstrijden erdoorheen. Toen verder getraind en zou vandaag ZZZ starten. Maar de wedstrijd is helaas afgelast.

Nieuwe doel Dakar: De punten in het ZZZ behalen en misschien LT PSG een keer starten. Vind het heel moeilijk in te schatten omdat ik nog nooit meegedaan heb tussen de subtop en iedereen roept dat het heel anders is.

Expensive:
Alle puntenrijbewijs Z1 behaald. Zelfs een x Z2 gestart maar geen winst vanwege de wissels. Thuis zijn ze ook nog niet bevestigd maar hij deed het toch aardig. Doel voor 2018 Z2 met winst.

Dakar Utopia (v. Cartano) Intermediair I +1

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:57

Leuk! Mooie doelen allemaal.

Doel 2017 behaald (B afsluiten, L1 starten): ja **\O/** ! We zijn L1 + 5. Had mijn doel bijgesteld naar L2 startgerechtigd, maar door blessure aan mijn voet/teen helaas niet gelukt om op pad te gaan. Wel oefenwedstrijdje L2 gedaan met 2e plaats en wp!

Nieuw doel 2018: Sowieso L2 starten en dan zien we wel weer. Heb geen trailer enz dus kan niet altijd weg. Een lieve vriendin van me rijdt altijd voor me maar ik pas me uiteraard aan haar schema aan wanneer ze tijd heeft :o :D . Verder oefenen we thuis al voor het M1.

heb er zin in!

Eivissa (v. Rubiquil) <3 samen sinds 25-06-2013
Dressuur B + 11 | L1 + 11 | L2 + 11 | M1 + 2

cindyy_1993

Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:10

Leuk, ik doe weer mee!

cindyy_1993 schreef:
We hadden 2016 afgesloten met ons gestelde doel: M1+5.
Mijn doel voor 2017 was om in april M2 te mogen starten...
Dat doel was in maart al behaald, toen startten wij voor het eerst M2.
Het doel voor dit jaar is dan om rustig aan te kijken wat het M2 ons brengt.. En dan kunnen we hopelijk 2018 beginnen in het Z1 :)


Doel voor 2017 behaald: Ja! We zijn in oktober al gestart in het Z1!

Doel voor 2018: Z1 + 10! Niet al te ambitieus; hebben nu 2 keer Z1 gestart zonder winst; hij is er namelijk nog niet helemaal klaar voor. Dus we gaan lekker rustig 1 keer per maand starten en hopelijk zo af en toe een winstpuntje meepakken! :)

Afbeelding

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

Moonlight17
Berichten: 2340
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:20

Mijn doelen 2017:
Dressuur L1 starten
Springen winstpunt in de B
SGW Debuut maken.

Springen en SGW is gelukt, dressuur niet. Paardlief is tegen een heel wisselvallige blessure aangelopen en ik ben geen eigenaar dus heb geen zeggenschap over dierenarts enzo.

Voor 2018:
Dressuur: toch echt L1 gaan starten
Springen: meer winstpunten in de B, misschien een poging tot L. Maar dat is wishful thinking.
SGW : Wat meer wedstrijden in de B starten. Paardlief geniet er echt van en ik ook.

Moonlight drs: L2+10 spr: L+9 cross: B+5 Met pensioen
Vita drs: B+10 spr: L+2 Naar Italië
Diva drs: B +14 spr B +1 cross B +2

Padoertje
Berichten: 1489
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:02

Wij zijn ook weer van de partij!
Doel 2017 was Z klaar, maar omdat ik hem pas in april (na blessuretijd) kon gaan trainen zijn we maar een paar keer gestart in het L1, L2 en nu 4 winst in het M1. De binnenbak is nu bijna klaar, dus dat betekent nog fijner en met meer regelmaat trainen.

Mijn doel voor 2018 is Z1 met winst en voor mijn dochter M1 met winst.

Met mij:
Afbeelding

Met mijn dochter
Afbeelding

Training, verkoop, fok-en opfok van talentvolle dressuurpaarden.

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:27

Mijn doel is om voor maart gestart te zijn in het L2,en rond juni of juli startgerechtig voor de M te zijn

~Riding is the best solution to any problem~

Tomorrow

Berichten: 956
Geregistreerd: 12-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 19:03

Tomorrow schreef:
Mijn wedstrijddoel van 2017 is aan het eind van het jaar M2 kunnen starten.
Zijn nu L2+7. Volgend weekend staat de eerste op de planning.

Doel behaald!
Mag al een tijdje over naar het M2 maar wil de indoor kampioenschappen in het M1 nog meerijden, op de 1e selectie hebben wij ons al voor de regio geplaatst. Wil in het voorjaar de overstap naar het M2 maken.

Doel voor 2018 is sowieso punten voor het Z behaald hebben. Durf alleen nog niet te zeggen of ik als doel ook Z1 starten erbij wil zetten, voelt nog als een ver van mijn bed show :D

L_iek
Berichten: 9665
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 19:06

Mijn doel voor 2017 is gelukt. Een leuke nieuwe pony gekocht. Doel voor 2018 gaat worden dat we een net B proefje kunnen rijden.

xx_Irisje

Berichten: 12344
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 19:20

Wat leuk zoiets, zeker als je volgend jaar hierop kan terug kijken.
Afgelopen jaar geen wedstrijden gereden dus een nieuw jaar met nieuwe kansen!

Ik wil Sjaan graag in het L1 starten in april en eind jaar L2.
Daarnaast hoop ik stiekem op een plekje in de halve finale pavo cup maar dat is vooral hopen!

En Furby is nu Z2 met winst, na het afgelopen jaar met zwangerschapsverlof te zijn geweest, zou ik eind 2018 ZZZ willen rijden, wellicht met de punten voor de PSG.

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


suikermeisje

Berichten: 8340
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:15

Ohja! Ik heb mn jonkie vanaf april ook.
Die wil ik B springen starten in 2018. Wel of geen winst maakt niet zoveel uit. Natuurlijk liever wel haha.
En in de dressuur L1 starten. Hoef niet voor de winstpunten dus als de training goed gaat start ik eens L2.

Dakar Utopia (v. Cartano) Intermediair I +1


glenstorm
Berichten: 1598
Geregistreerd: 05-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 22:28

glenstorm schreef:
glenstorm schreef:
Ik zie dit topic nu pas. Ga dit weekend na 3 maand wedstrijdpauze weer starten, hadden nogal pech met blessure, afgelaste wedstrijden en ziekte.

Mijn doel dit jaar is ten eerste heel blijven. Ten tweede wil ik hem graag L2 dressuur met winst en L springen met winst hebben.


Heel blijven is helaas mislukt, wegens een blessure mogen we niet meer springen. Dat doel is dan ook niet gehaald.

Echter wel dit weekend mijn L2 debuut gereden en nu L2+5! Nieuw doel is nu M1 startgerechtigd en wellicht een keer M1 starten als hij daar klaar voor is.


Doel van 2017 is behaald, vandaag de laatste punten voor het M1 gehaald. M1 starten is hij nog net niet klaar voor, dat staat nu voor januari gepland.


Doel voor 2018: Ten eerste heel blijven, dat was afgelopen jaar helaas niet gelukt namelijk.
Verder is het doel M2+5, het liefst zelfs Z1 startgerechtigd, maar dat klinkt voor nu nog echt wat te ambitieus.

Meya_

Berichten: 1412
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 09:12

Leuk, nieuw topic :)

Mijn doel voor 2017 was M1 oefeningen beheersen, L2 puntjes rijden.

Ondertussen hebben we al een punt weten te scoren in het M1 :D

Doel voor 2018:
Z1 startgerechtigd. 8-) En in het motto: dreams are not big enough if they don't scare you.. Misschien wel Z1+1 :o

Veerle fan Charleyhoeve -- Ster A
Foekje W -- Ster A drachtig van Kanne 534 '24
Wyfke fan Stokmanshiem

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 09:31

doel 2017 niet helemaal gehaald. Maar door veel wedstrijden af te hebben gezegd, toch tevreden met het resultaat. M1 + 5 in 3 proeven, maar.... ik heb nog 2 proeven te gaan dit jaar..


doel 2018 met het ervaren paard, hopen eind 2018 misschien Z1 te zijn met hem
doel 2018 met de 3,5 jarige hengst, eind 2018 L1 met punten en misschien een kampioenschap mee pakken

Norma: M2 + 3 en B + 5, Bastygo: L2 + 8 en B + 0, Xaphyre - dame: L1 + 11, Stal Liano's Douwe: Z1 + 10, One for the Money: L1 + 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers