Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 13:31

xxVon schreef:
@ittheclown

Die van mij kan t waarschijnlijk wel maar mag t niet. Het liefst galoppeer ik met 16 a 18km per uur, beter voor alles en ze houdt t langer vol.


ik doe t allebei. Soms laat ik m even gaan, soms gewoon een handgalopje

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 17:07

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vandaag bitloos geprobeerd. Wel een bitje in voor de zekerheid.
We kwamen een kudde boomklimmers tegen :oo was een training of zo voor boomverzorgers. Er kwamen dus kerels uit de bomen gezakt aan een touw := ik ben maar even afgestapt en er langs gelopen.
Verder regen dus een kort rondje

Fleur ❤️

Jorex

Berichten: 9927
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 17:34

Mijn hoogste snelheid is 25 km/h dus als ie een paard van 1.68 meter was geweest met de ongunstige bouw van een shetlander dan kon ie 50 km/h gok ik. Mijn handgalop links is 7-8 km/h. Dan wil ik hem voorwaarts zetten maar doet ie ipv daarvan galop in dezelfde snelheid.
Afbeelding

Alex en Jorie <3

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 13:50

Wat een mooie winterse plaatjes komen er weer voorbij zeg! Had gehoopt dit weekend mijn eerste rondje buiten te kunnen gaan doen met pony maar helaas.... Hele zaterdag en zondag in ons oude huis bezig geweest om het schoon en netjes op te leveren (als het huis wat wij gekocht hebben nu ook zo opgeleverd wordt :=).

Hopelijk kan ik dit weekend dan mijn eerste rondje buiten doen! Heb er wel onwijs veel zin in om weer lekker naar buiten te gaan! Strand wordt nog wel beetje te ver denk, maar wie weet als zaterdag goed gaat dat ik de rit naar strand zondag wel aandurf :=.

~~ Strive for excellence, not perfection! ~~
Shaggy / dressuur L2+3

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:01

Hier voorzien ze komend weekend weer sneeuw en/of winterse buien. Geen idee hoe het in NL zit, maar ik bekijk het nog even.
Oma van mijn vriend is vannacht overleden dus ten vroegste zaterdag of zondag een buitenritje als het weer wat meezit. Volgend weekend ben ik vrijdag-zaterdag-zondag het land uit, vermoed niet dat ik voor de feestdagen weer eens op het paard kan zitten.

Einder

Berichten: 113
Geregistreerd: 20-08-13
Woonplaats: Borgloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:12

Varekaj schreef:
Hier voorzien ze komend weekend weer sneeuw en/of winterse buien. Geen idee hoe het in NL zit, maar ik bekijk het nog even.
Oma van mijn vriend is vannacht overleden dus ten vroegste zaterdag of zondag een buitenritje als het weer wat meezit. Volgend weekend ben ik vrijdag-zaterdag-zondag het land uit, vermoed niet dat ik voor de feestdagen weer eens op het paard kan zitten.

Oei.. veel sterkte

Het eerste sneeuwritje van het jaar zou anders wel tof zijn :Y)
Wij hebben vorige week geen sneeuw gehad in Z-Limburg.

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 15:30

Nou zondag lag hier in het zuiden toch een aardig laagje sneeuw haha!
Voordat ik goed en wel op stal was(iets met lui en uitslapen) begon het helaas te dooien en te regenen dus geen sneeuwfoto's of rit kunnen maken.

Vandaag ook niet gereden. Heb nog steeds last van mijn nek van mijn val 1,5 week geleden dus ga morgen maar eens bij de fysio kijken of ze wat voor me kunnen doen. Wel even gewandeld vandaag, om dan maar iets te doen haha.

Equisync. Sportmassage voor paarden. PB voor een afspraak of informatie.
Andor <3
You're perfectly perfect to me.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 20:05

Vandaag wel gereden. Niet zo lang als ik wilde, want mijn tijd was weer beperkt, maar toch weer 13 km. Morgen. Nog aardig weer en ga ik bog wel rijden. Daarna alleen maar pokkeweer. Dus maar weer zien wat er dan van komt.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 17:08

Vandaag ook nog een keer een rondje kunnen maken. Van de rit zelf geen foto's helaas. Paard was vrolijk en de paden relatief glad op sommige plekken door modder.

We zijn wel lekker flashy de baan op gegaan. Was de eerste keer in deze outfit en moet zeggen, heel positief over! Auto's houden meer afstand, passeren rustiger, duwen minder in de kont. Dekentje is ook waterdicht normaal, dus geen excuus bij (lichte) regen meer :D


Afbeelding


Afbeelding

Marije_jiplover

Berichten: 25297
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 17:37

Flitsend hoor!

Hier een dik pak plaksneeuw dus vandaag niet kunnen rijden.
Hopelijk plakt het morgen minder dan kunnen we dan misschien wel.

Afbeelding

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Einder

Berichten: 113
Geregistreerd: 20-08-13
Woonplaats: Borgloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 18:51

Varekaj schreef:
Vandaag ook nog een keer een rondje kunnen maken. Van de rit zelf geen foto's helaas. Paard was vrolijk en de paden relatief glad op sommige plekken door modder.

We zijn wel lekker flashy de baan op gegaan. Was de eerste keer in deze outfit en moet zeggen, heel positief over! Auto's houden meer afstand, passeren rustiger, duwen minder in de kont. Dekentje is ook waterdicht normaal, dus geen excuus bij (lichte) regen meer :D


[ [url=m/insqW8.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/GeiAj2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lekker zichtbaar, ziet er goed uit hoor +:)+

Chouchou

Berichten: 2010
Geregistreerd: 02-12-11
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 18:54

Wij hebben wel gereden! Snel voordat de sneeuw weer helemaal weg is, hou er wel van :)

Winterwonderland!

Afbeelding

Maar helaas was driekwart van het bos gewoon wintersmurrieland :( (Kijk goed in de diepte, àlles is nat)

Afbeelding

Einder

Berichten: 113
Geregistreerd: 20-08-13
Woonplaats: Borgloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:09

Chouchou schreef:
Winterwonderland!


Prachtig <3

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:16

Chouchou schreef:
Wij hebben wel gereden! Snel voordat de sneeuw weer helemaal weg is, hou er wel van :)

Winterwonderland!

[ [url=m/rDBYV2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar helaas was driekwart van het bos gewoon wintersmurrieland :( (Kijk goed in de diepte, àlles is nat)

[ [url=m/S0ehuA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Haha bij de eerste foto dacht ik wauw wat gaaf, hier is bijna alle sneeuw weg en is het vies modderig.. jaloers!! En bij de tweede foto dacht ik ooooh dus toch ;) :P

laura22

Berichten: 1147
Geregistreerd: 10-10-07
Woonplaats: Veenendaal

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 20:49

@varekaj flitsend hoor en wel fijn dat automobilisten meer afstand nemen.
@ chouchou ik wist dat het nat was daar maar zo nat. Dat wordt die richting even vermijden

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 14:10

Eergisteren ook wat sneeuwvlokken meegepakt. Mijn pony houdt alleen niet van nattigheid op haar hoofd :') ze kan een prachtige rollkuur :=
Verder weer rondje langs het pad gegaan waar de boomklimmers waren.. madam zag daar weer een paar mensen en vertikte het om door te lopen. Ze ging zelfs twee keer toe achterwaarts het stroomdraad in! Volgens mij stond er geen stroom op maar ik heb het liever niet..!
Halverwege begon het te sneeuwen. Ik wilde een filmpje maken maar mijn mobiel schrok zich dood van de sneeuw dat het spontaan uit ging _-:( ik heb dus maar een halve route op Endemondo dit keer

Fleur ❤️

Jorex

Berichten: 9927
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:39

Hier vandaag geen winter, wel koeien:
Afbeelding


Toen onder het viaduct en ineens brak de lucht open met sneeuw.
Afbeelding

En toen was Alex wat besneeuwd:
Afbeelding

Uiteindelijk bijna 18 km aangetikt. Helaas wel vergeten om Endomondo meteen uit te zetten, dus onze gemiddelde snelheid is wat verlaagd.

Alex en Jorie <3

Marije_jiplover

Berichten: 25297
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 19:16

Vandaag een prachtige sneeuwrit gemaakt.
<3
Afbeelding

Volledig ongerepte sneeuw op t pad voor ons.
Afbeelding

Afbeelding

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Chouchou

Berichten: 2010
Geregistreerd: 02-12-11
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 19:32

Prachtig!!

Vandaag samen met stalgenootje fleur_yen ook een heeerlijke sneeuwrit gemaakt! Het bos was echt zo mooi, en de paarden genoten er ook van!

Afbeelding

Afbeelding

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 19:46

Leuk die sneeuwritten! Wanneer denken jullie dat de sneeuw weer weg is? Ik wil ook maar morgen gaat flink regenen en daarna kan ik pas weer in het weekend!

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 20:23

Heerlijk dames!! Hier was de sneeuw al zo goed als weg, ook niet erg :')
Paardlief staat nu 1.5 week oo de nieuwe stal en doet het goed :) Daarom het rijden (als het weer mee zit :+ ) weer opgepakt. M'n eerste doel van dit jaar was 1200km, daar zaten we in oktober al aan, dus oogeschroeft naar 1500, maar door het gedoe met slecht eten, 'n poos niks kunnen doen. De 1400 gaan we nog wel halen en ben daar eigenlijk als super trots op :)


Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30608
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 20:29

Heerlijk die sneeuwplaatjes! Hier is het rijden daardoor wat lastiger, maar ach. Vandaag nog wel even paar km heerlijk gewandeld. Het was zulk lekker weer.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Chouchou

Berichten: 2010
Geregistreerd: 02-12-11
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 20:37

Vind het lastig inschatten wat de sneeuw gaat doen. Als er morgen echt regen valt en geen sneeuw, zal het wel snel weg zijn.. Buienradar zegt wel een droog momentje begin van de middag, misschien daarop gokken? Ik ga morgen eerst uitmesten en zie dan ter plekke wel wat het weer doet en of ik dan ook nog een afscheidsrondje van en door de sneeuw ga doen :D

Dat is zeker iets om trots op te zijn Letizia! En fijn dat het goed gaat op de nieuwe stal :)

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 20:39

Chouchou schreef:
Vind het lastig inschatten wat de sneeuw gaat doen. Als er morgen echt regen valt en geen sneeuw, zal het wel snel weg zijn.. Buienradar zegt wel een droog momentje begin van de middag, misschien daarop gokken? Ik ga morgen eerst uitmesten en zie dan ter plekke wel wat het weer doet en of ik dan ook nog een afscheidsrondje van en door de sneeuw ga doen :D

Dat is zeker iets om trots op te zijn Letizia! En fijn dat het goed gaat op de nieuwe stal :)


Bedankt voor de tip! Ik ga het dan ook maar gokken op begin van de middag ;)

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 22:00

Hier ook een klein sneeuwritje gemaakt. Echt leuk! Was de eerste met Caj. Kon niet zo lang, want weinig tijd, maar goed, iets is beter dan niets, zullen we maar zeggen.... :') Afbeelding
Afbeelding

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers