Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Silenna

Berichten: 2983
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 20:37

Ik ben degene die mij de vorige keer Lightroom aanraadde echt super dankbaar! Wat een verschil qua licht met de originele foto's <3

Ik heb ook 2 winterfoto's gepost. Over die 2e heb ik echt lang getwijfeld, ik vind m behoorlijk debiel, maargoed.. Hopen dat anderen denken "goh lekker spontaan". Ofzo. _O-

Afbeelding

Afbeelding


enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 20:42

Vind je dat al debiel? :o Vind het een hele normale (leuke!) foto eigenlijk.

"I myself have never been able to find out precisely what feminism is. I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat." - Rebecca West

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 20:43

Haha ik snap je josca! Ik heb er ook snel genoeg van :')
Bij mij blijven ze echt altijd staan. Ik snap niet dat de foto’s verdwijnen.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Silenna

Berichten: 2983
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 20:53

enamorada schreef:
Vind je dat al debiel? :o Vind het een hele normale (leuke!) foto eigenlijk.


Aw thanks!
Ja ik vind (bij mezelf!) al snel iets debiel. :') Ik kan dan ook best perfectionistisch zijn en dan denk ik, wat zitten die vingers raar, wat doe ik met mn been, wat ziet dat er stom uit _O-
Misschien moet ik dat soort dingen wat meer los laten :D

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 20:56

Liesje1611 schreef:
enamorada schreef:
Vind je dat al debiel? :o Vind het een hele normale (leuke!) foto eigenlijk.


Aw thanks!
Ja ik vind (bij mezelf!) al snel iets debiel. :') Ik kan dan ook best perfectionistisch zijn en dan denk ik, wat zitten die vingers raar, wat doe ik met mn been, wat ziet dat er stom uit _O-
Misschien moet ik dat soort dingen wat meer los laten :D

Vooral doen, vind die tweede foto veel leuker dan de eerste juist omdat je een beetje ‘gek’ doet :D

"I myself have never been able to find out precisely what feminism is. I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat." - Rebecca West

Es_ther

Berichten: 18690
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:43

Leuke foto’s Lau en Liesje!

Ik ben er achter dat Mona foto’s het ook goed doen. Vooral als vriendlief er bij op staat :’).

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:49

Doet hier iemand nog iets met de "unfollowers-apps"?
Ik had er 2 op staan maar heb ze net verwijderd, keek er eigenlijk bijna nooit op en vond het niet leuk om te zien wie mij niet meer volgde (als in: wat doe ik verkeerd?) dus nu besloten dat ik er niet meer naar ga kijken :Y) Voor zolang het duurt, haha..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 23:30

Ik vind het wel handig om te zien wie mij voor hoelang volgt, kan vaak daaraan ook wel de reden van ontvolgen opmaken.

Zelf heb ik onlangs ook weer een hoop mensen ontvolgt (sorry dames en heren! (En sorry mamma!)) omdat ik gek werd van alle berichten die mij eigenlijk niet interesseren omdat ik juist heel bewust mensen volg om inspiratie op te doen/ van te leren/ omdat ik ze irl ken en hun foto’s mij oprecht interesseren. En om mn moeder als voorbeeld te gebruiken, ik gun haar mn volg ontzettend maar het interesseert me dus echt niks dat de schapendoes door het land rent waarna mn moeder opwarmt met een kopje thee om vervolgens een nieuw costuum te gaan naaien waarbij elk stapje en elk moment van de dag via insta soort van live te volgen is. |o
En dan vooral ook alle foto’s voorzien van een vreselijk lelijk instagram-filter!

Dan is het jammer dat er geen optie is om iemand te blijven volgen maar er geen berichten meer van te zien. :+
Zelf ben ik helemaal niet zo actief op insta, de mensen die ik bewust volg ook niet, dus dan is elke dag 30 berichten minimaal doorscrollen wel erg irritant :+

Als iemand hier een oplossing voor weet? :D


Hoe gaan jullie trouwens om met twijfels?
Ik heb nu een fotosessie die ik graag wil plaatsen maar erg twijfel omdat het wel sexy foto’s zijn (boudoir). En dan verwacht ik dat de foto’s juist goed zullen scoren (meer dan 3 likes binnen 30 minuten) en als ze dat dan niet doen (om welke reden dan ook) twijfel ik zo erg dat ik ze dan verwijder met als bedoeling het later weer te proberen (om verkeerde tijd uit te sluiten) maar vervolgens durf ik dat dan niet meer.. :')

Dus nu denk ik bij twijfel niet doen, of toch een 2e kans geven in de hoop dat het dan beter scoort?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-12-17 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Silenna

Berichten: 2983
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 23:35

Welke app is dat, om ontvolgers te stalken? :')

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 01:45

Liesje1611 schreef:
Ik ben degene die mij de vorige keer Lightroom aanraadde echt super dankbaar! Wat een verschil qua licht met de originele foto's <3

Ik heb ook 2 winterfoto's gepost. Over die 2e heb ik echt lang getwijfeld, ik vind m behoorlijk debiel, maargoed.. Hopen dat anderen denken "goh lekker spontaan". Ofzo. _O-

[ [url=m/QKP1NA.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bFlzWC.png]Afbeelding[/url] ]


Dat was ik, graag gedaan! Ik vind beide fotos super leuk! Ben je even gaan volgen trouwens :D @mandyvdgrift

Korter.

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 08:51

Joscaa schreef:
Ik heb dus toen we het hier over concepten hadden als proberen een foto in mn concepten gezet, maar hik is alweer vedwenen hoor...


Dit heb ik dus ook elke keer als ik een foto in concepten zet..
Ik denk dat het komt als je van account wisselt, dat ze dan automatisch verwijderd worden

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 09:16

Ik switch ook continu maar bij mij blijft alles echt staan.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Es_ther

Berichten: 18690
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 09:29

Misschien device of update verschil?

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:34

Vraagje aan de mensen met een bedrijfsprofiel op instagram, ik probeer dat nu in te stellen voor het account dat ik voor mijn werk beheer. IG wil dat je dat koppelt aan een facebookpagina, toevallig hebben we die ook, maar die kan ik niet selecteren als ik door de 'overstappen naar bedrijfsprofiel' wizard loop op IG. Daar willen ze dat ik een nieuwe pagina aanmaak. Klopt dat? Ik google me suf, maar kan alleen maar vinden dat het gekoppeld wordt aan een pagina die je beheerd, niet dat je een nieuwe moet maken. Dus ergens gaat er denk ik iets niet goed.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 14:39

Imre schreef:
Vraagje aan de mensen met een bedrijfsprofiel op instagram, ik probeer dat nu in te stellen voor het account dat ik voor mijn werk beheer. IG wil dat je dat koppelt aan een facebookpagina, toevallig hebben we die ook, maar die kan ik niet selecteren als ik door de 'overstappen naar bedrijfsprofiel' wizard loop op IG. Daar willen ze dat ik een nieuwe pagina aanmaak. Klopt dat? Ik google me suf, maar kan alleen maar vinden dat het gekoppeld wordt aan een pagina die je beheerd, niet dat je een nieuwe moet maken. Dus ergens gaat er denk ik iets niet goed.



Als jij de Fb pagina niet beheert kan je hem inderdaad niet koppelen. Daarom moet je ook een nieuwe pagina maken. Je kan wel aan de beheerder vragen of hij insta en Fb koppelt en jij dan de inloggegevens krijgt voor de instagram.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:41

Ik ben beheerder, daarom vind ik het ook zo raar.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 14:42

Imre schreef:
Ik ben beheerder, daarom vind ik het ook zo raar.


Ooh dat is echt heel gek, nee dan weet ik het niet

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:46

Ik krijg de melding 'het lijkt erop dat je al een pagina met de naam ... beheert, kies een andere naam'. :?

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:07

Gebruik je hetzelfde email adres?

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:06

Nee dat niet, dat kan ik nog wel even proberen.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 18:35

Al mn foto's maar weer terug gezet, mn feed is iig wel leuk nu. :+

Zag trouwens dat ik in de OP sta als 'Dieren', plottwist; ik ben een aap :+ Hoor denk ik onder lifestyle te staan haha.

Korter.

Lisitano

Berichten: 4921
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 09:26

Hier gaat het weer een tijdje stabiel maar qua likes ben ik nog niet zo tevreden. Foto's binnen doen het leuker maar ik houd meer van buiten dus ik doe dat gewoon vooral :D

Ik heb wel heeel veel foto's nu die ik allemaal wil posten!

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 10:04

Lisitano schreef:
Hier gaat het weer een tijdje stabiel maar qua likes ben ik nog niet zo tevreden. Foto's binnen doen het leuker maar ik houd meer van buiten dus ik doe dat gewoon vooral :D

Ik heb wel heeel veel foto's nu die ik allemaal wil posten!


Ik vind al jouw foto's leuk! <3

Hier inmiddels de 500 volgers bereikt, alleen krijg ik vaak maar tussen 50 en 100 likes op mijn posts..

AmyJamess

Berichten: 2106
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 10:19

Laatste week veel volgers verloren.
En weinig nieuwe volgers erbij. De likes blijft wel redelijk stabiel zit gemiddeld op de 25-30 likes.

Diverse boeken en leuke kleding.

https://www.vinted.nl/member/67934478-amyjames28


Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 10:36

Sheehan schreef:
Liesje1611 schreef:
Ik ben degene die mij de vorige keer Lightroom aanraadde echt super dankbaar! Wat een verschil qua licht met de originele foto's <3


Dat was ik, graag gedaan! Ik vind beide fotos super leuk! Ben je even gaan volgen trouwens :D @mandyvdgrift


Is dat Adobe Photoshop Lightroom?

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)